ThunderByte Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 (editat) Noroc. De cunoscut deja ma stiti cat de cat, si pe mine si pe motorul meu (CB 500 din 96) Ma lansez si eu cu o intrebare: merg in trafic si mi se incinge foarte tare motorul... pana ajunge acul indicatorului aproape de Hot, la scala si in plus pe jos, pe la tuburile de evacuare (nu stiu exact pe la care) scoate un abur alb, gros si destul de urat mirositor... cam seamana la miros cu cauciucul incins, dar poate doar mi se pare. Nu stiu exact de unde scoate, eram cu casca in cap si nu am reusit sa imi dau seama. Ideea este ca maine dimineata vreau sa schimb lichidul de racire si am inteles ca nu poate fi realimentat radatorul decat prin deschiderea de sub rezervor. Daca tot ajung acolo, as vrea sa verific si termostatul. Stie cineva CUM ANUME se verifica termostatul la Honda? Am citit pe undeva ca se fierbe in apa, dar nu as vrea sa gresesc/ S-a mai lovit cineva de problema asta pana acum? Multumesc, asfalt cat mai uscat... Din ce stiu eu(nu prea am studiat capitolul asta ca nu am avut probleme) exista intre galerii un pic mai jos un capac care face legatura circuitului de apa intre cilindri, posibil sa se fi strapuns O-ring-ul de acolo si sa iti curga pe motor/galerii si de asta sa faca aburi. Termostatul il scoti, il pui intr-o oala la foc cu un termometru in ea si stai cu ochii pe oala, la o anumita temperatura trebuie sa deschida (scrie in manual). Nu ii schimba lichidul pana nu afli pe unde curge si remediezi problema. Mesaj completat Acum m-am uitat si trebuie sa deschida intre 80 si 84 de grade cu o distanta de minim 8 mm. Editat Aprilie 8, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Pentru piese bagati un ochi pe www.wemoto.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 (editat) M-am pus azi dupa program si am desfacut tot sistemul de franare fatza, am dat eterul jos, i-am scos pistonasele, le-am curatat, am scos garturile si am curatat santul unde venerau ele, apoi am pus etrierul la loc, am desfacut si pompa de frana, i-am scos pistonasul, am curatat tot, am pus totul la loc, am schimbat guma din capatul pistonasului. Merge impecabil acum, inainte ramaneau un pic blocate pistonasele si imi frecau placutele de disc aiurea + ca se manevra greu pe loc. Pentru piese si consumabile nu ezitati sa ma intrebati Editat Aprilie 8, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 pt piese romimoto-piese.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dunechild Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 Din ce stiu eu(nu prea am studiat capitolul asta ca nu am avut probleme) exista intre galerii un pic mai jos un capac care face legatura circuitului de apa intre cilindri, posibil sa se fi strapuns O-ring-ul de acolo si sa iti curga pe motor/galerii si de asta sa faca aburi. Termostatul il scoti, il pui intr-o oala la foc cu un termometru in ea si stai cu ochii pe oala, la o anumita temperatura trebuie sa deschida (scrie in manual).Nu ii schimba lichidul pana nu afli pe unde curge si remediezi problema. Mesaj completat Acum m-am uitat si trebuie sa deschida intre 80 si 84 de grade cu o distanta de minim 8 mm. Multumec, Thunder... din ce am observat e, vaporii aia albi sunt foare bine directionati, ceea ce imi da de inteles ca sunt totusi evacuati printr-unul din furtunasele de evacuare... doar ca nu stiu prin care. Acu ma duc sa ma apuc voiniceste de treaba, o sa va tin la curent, fac intai o verificare la O-ring si pe urma bag o "supa" de termostat sa vedem cum reactioneaza... Cine stie ce preturi practica cei de la serviceul Honda din Drumul Tabarei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 Hai ca n-am mai ajuns nici eu la Romaero. Chiar pe podul baneasa m-a lasat bateria si am fost nevoit sa o imping pana acasa...noroc ca nu stau departe de acolo. Deocamdata nu am identificat problema....daca o fi bateria, releul, vreo siguranta sau alternatorul. Oricum, alti bani, alta distractie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Junioruenjoyz Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 Hai ca n-am mai ajuns nici eu la Romaero.Chiar pe podul baneasa m-a lasat bateria si am fost nevoit sa o imping pana acasa...noroc ca nu stau departe de acolo. Deocamdata nu am identificat problema....daca o fi bateria, releul, vreo siguranta sau alternatorul. Oricum, alti bani, alta distractie ! Nasol, tine-ne la curent. Sunt foarte curios ce simptome ai avut...si ce rezolvare ai gasit...sper sa nu fie nimic serios...ci doar o "raceala" de primavara. Eu inca nu m-am apucat de ea, pentru ca am fost ieri la SMAEB (din pacate). Astazi sper sa ajung la mecanic sa pun o baterie de test sa vad daca e de la baterie.... Spor!! PS: aveti idee cum se desface panoul de plastic care acopera fuseboxe-ul??? Am desfacut surubult de jos....dar vad ca se tine cumva si in doua cleme...imi e frica sa le fortez sa nu le rup... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
negru_bv Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 Hai ca n-am mai ajuns nici eu la Romaero.Chiar pe podul baneasa m-a lasat bateria si am fost nevoit sa o imping pana acasa...noroc ca nu stau departe de acolo. Deocamdata nu am identificat problema....daca o fi bateria, releul, vreo siguranta sau alternatorul. Oricum, alti bani, alta distractie ! nu cunosti pe nimeni care sa aibe o baterie buna cu care sa faci un test? (eu cred ca e releul-nu am vazut pana acum o baterie atat de varza.....) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 nu cunosti pe nimeni care sa aibe o baterie buna cu care sa faci un test? (eu cred ca e releul-nu am vazut pana acum o baterie atat de varza.....) Am incarcat bateria acasa si are 12,8V. La carte scrie ca trebuie sa aiba peste 13V deci si bateria e cam dusa. Dar sincer nu cred ca este de la ea. Am luat ieri curent de la o masina...am mers vreo 200 de metri si s-a oprit iar, deci clar nu mai incarca...E posibil sa fie releul, o sa verific astazi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 Cred ca te-am vazut ieri pe pod la baneasa Sir Vlad acu revin si eu cu o intrebare : de ce oare sa nu`mi functioneze semnalele ...pe fata nu mai am deloc ,adica incerc sa le pun dar nu se aprind nici cu spume ...iar pe spate mergeau ...dar acum nu se mai apind deloc ,pozia nu se aprinde ,doar farul normal ,mentionez ca sunt pe LED,semnale Rizoma Zero 11 . De la ce ar putea sa fie ? am incercat ca in schema de la semnale...sufletul,nu merg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 Cred ca te-am vazut ieri pe pod la baneasa Sir Vlad acu revin si eu cu o intrebare : de ce oare sa nu`mi functioneze semnalele ...pe fata nu mai am deloc ,adica incerc sa le pun dar nu se aprind nici cu spume ...iar pe spate mergeau ...dar acum nu se mai apind deloc ,pozia nu se aprinde ,doar farul normal ,mentionez ca sunt pe LED,semnale Rizoma Zero 11 . De la ce ar putea sa fie ? am incercat ca in schema de la semnale...sufletul,nu merg. Incearca sa inversezi +ul cu -ul, la astea pe led conteaza. Pozitia e posibil sa fie arsa, la asta nu te-ai gandit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dunechild Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 Revin cu detalii: am dat rezervorul jos. Nu aveam antigel... asa ca am luat un bidon de apa de 4 litri si am turnat. Au intrat aproape doi litri si jumatate, cu ce am completat prin camera de expansiune. Asta inseamna ca pe undeva a curs. Nu stiu pe unde. Vestea buna este ca ventilatorul functioneaza, am facut proba cu firul la masa. Maine dupa ce ies din tura de noapte trag o fuga sa testez termostatul. Pe unde as putea pierde lichid? Si revin cu intrebarea: stie cineva ce scoruri practica cei de la Service Honda de pe Timisoara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 Revin cu detalii: am dat rezervorul jos. Nu aveam antigel... asa ca am luat un bidon de apa de 4 litri si am turnat. Au intrat aproape doi litri si jumatate, cu ce am completat prin camera de expansiune. Asta inseamna ca pe undeva a curs. Nu stiu pe unde. Vestea buna este ca ventilatorul functioneaza, am facut proba cu firul la masa. Maine dupa ce ies din tura de noapte trag o fuga sa testez termostatul. Pe unde as putea pierde lichid? Si revin cu intrebarea: stie cineva ce scoruri practica cei de la Service Honda de pe Timisoara? Incinge-l bine si o sa iti arate el pe unde il pierde, nu e nevoie sa ne intebi pe noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dunechild Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 L-am incins la greu... l-am tinut aproximativ 15 minute trecut prin toate vitezele... Thunder, multumesc pentru hinturile de pana acum. Stii ceva de service-ul Honda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 Nici asta nu functioneaza Si spatele ieri mi se aprindea ... insa acum sufletul ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dunechild Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 ai incercat cu leduri noi? se scot destul de usor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 Am incercat alta pereche de semnale ...deci din 2 perechi noi noute ,nu aveau cum sa fie ambele perechi stricate . spatele era ok ieri ...apoi dupa ce am incercat sa pun si fata ,fata nu functiona,acum nu mai merge nici spatele...ce sa se fi putut intampla..pentru ca atunci cand aveam si fata cuplata ...mergea spatele ,maine o sa le desfac si pe alea de pe spate si am sa le reconectez . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dunechild Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 (editat) Ai schema electrica? Daca nu o ai, da-mi mesaj cu adresa de mail si ti-o trimit... Editat Aprilie 10, 2011 de dunechild Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 Pana la urma era chiar bateria. Era uscata...sa fiu sincer nici nu stiu cati ani are pentru ca de cand am cumparat motorul nu am schimbat-o si eu o am de 3 ani de zile ! Am completat cu apa distilata, am incarcat-o si am pus-o pe motor. La relanti imi indica in jur de 13-13,5 V iar la 5000 de ture ajungea cam la 14,5-15V. Ceea ce imi da de inteles ca incarca si nu sunt probleme cu alternatorul, releul sau vreo siguranta asa cum credeam. Pur si simplu a cedat bateria, si-a dat ultima suflare. Si acum vine urmatoarea intrebare recomandati vreo firma anume de baterii ? Ceva ieftin si bun ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 Am incercat alta pereche de semnale ...deci din 2 perechi noi noute ,nu aveau cum sa fie ambele perechi stricate .spatele era ok ieri ...apoi dupa ce am incercat sa pun si fata ,fata nu functiona,acum nu mai merge nici spatele...ce sa se fi putut intampla..pentru ca atunci cand aveam si fata cuplata ...mergea spatele ,maine o sa le desfac si pe alea de pe spate si am sa le reconectez . Semnalele astea vin si cu o resistenta pe langa sau doar semnalele, posibil de asta sa iti faca probleme. Mesaj completat Pana la urma era chiar bateria. Era uscata...sa fiu sincer nici nu stiu cati ani are pentru ca de cand am cumparat motorul nu am schimbat-o si eu o am de 3 ani de zile ! Am completat cu apa distilata, am incarcat-o si am pus-o pe motor. La relanti imi indica in jur de 13-13,5 V iar la 5000 de ture ajungea cam la 14,5-15V.Ceea ce imi da de inteles ca incarca si nu sunt probleme cu alternatorul, releul sau vreo siguranta asa cum credeam. Pur si simplu a cedat bateria, si-a dat ultima suflare. Si acum vine urmatoarea intrebare recomandati vreo firma anume de baterii ? Ceva ieftin si bun ? Ieftin si bun nu prea e ... orice ar fi nu lua victor, fratemiu a schimbat una pe garantie si dupa un an parca i-a cazut, si mai am un amic care a schimbat tot pe garantie victor ... deci victor sucks desi sunt relativ ieftine, in jur de 110 lei parca . Bosch sunt baterii si atat, nu sunt excelente dar nici problematice nu sunt, cel putin nu am auzit. Varta sunt laudate, in schimb au un pret pe masura(undeva la 175 de lei). Yuasa la fel bune dar pret mare(undeva la 200 de lei). Eu lucrez mult cu Nitro, produse tot de Yuasa, si pot sa spun ca isi fac treaba excelent, unu nu s-a intors cu ea inapoi (pe garantie sau nu), ca pret sunt undeva la 160 de lei, bani pe care zic eu ca sii merita. Eu am pe motor un BSB (chinezarie), luat in 2009 in vara, pana acum s-a dovedit a fi ok, chiar excelenta avand in vedere ca am dat 80 de lei pe ea . Daca ar sa imi trebuiasca mie cu siguranta mi-as lua o Nitro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 Semnalele astea vin si cu o resistenta pe langa sau doar semnalele, posibil de asta sa iti faca probleme.Mesaj completat Ieftin si bun nu prea e ... orice ar fi nu lua victor, fratemiu a schimbat una pe garantie si dupa un an parca i-a cazut, si mai am un amic care a schimbat tot pe garantie victor ... deci victor sucks desi sunt relativ ieftine, in jur de 110 lei parca . Bosch sunt baterii si atat, nu sunt excelente dar nici problematice nu sunt, cel putin nu am auzit. Varta sunt laudate, in schimb au un pret pe masura(undeva la 175 de lei). Yuasa la fel bune dar pret mare(undeva la 200 de lei). Eu lucrez mult cu Nitro, produse tot de Yuasa, si pot sa spun ca isi fac treaba excelent, unu nu s-a intors cu ea inapoi (pe garantie sau nu), ca pret sunt undeva la 160 de lei, bani pe care zic eu ca sii merita. Eu am pe motor un BSB (chinezarie), luat in 2009 in vara, pana acum s-a dovedit a fi ok, chiar excelenta avand in vedere ca am dat 80 de lei pe ea . Daca ar sa imi trebuiasca mie cu siguranta mi-as lua o Nitro. Eu ti-am zis ca am completat-o ca era uscata si acum parea sa mearga ok...in parametrii prevazuti si in manual ! Sa merg in continuare cu ea asa si sa vad cum se comporta sau ar fi mai bine sa iau una noua ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 (editat) Eu ti-am zis ca am completat-o ca era uscata si acum parea sa mearga ok...in parametrii prevazuti si in manual !Sa merg in continuare cu ea asa si sa vad cum se comporta sau ar fi mai bine sa iau una noua ? Ciudat e ca ti-a picat in mers, de obicei cand fac probleme fac la pornire. Vezi cum se comporta, daca face iar probleme e clar ca nu mai ai ce ii face, oricum daca ai motorul de 3 ani si bateria era pe el ... ar fi cazul sa iei in calcul una noua de acum. Acum mi-a sarit in ochi ... 15 v ??? masoara bine incarcarea, daca sare de 15 nu e bine, nici nu ar trebui sa ajunga la 15V Editat Aprilie 10, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 (editat) Poza cu semnalele . prima schema e ptr led cica ,a 2-a ptr 10 W iar a 3 ptr 21w . Editat Aprilie 10, 2011 de MAILM4N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 Ciudat e ca ti-a picat in mers, de obicei cand fac probleme fac la pornire. Vezi cum se comporta, daca face iar probleme e clar ca nu mai ai ce ii face, oricum daca ai motorul de 3 ani si bateria era pe el ... ar fi cazul sa iei in calcul una noua de acum.Acum mi-a sarit in ochi ... 15 v ??? masoara bine incarcarea, daca sare de 15 nu e bine, nici nu ar trebui sa ajunga la 15V Valoarea admisa e intre 14 si 15,5V cand e turata la 5000rmp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 (editat) Valoarea admisa e intre 14 si 15,5V cand e turata la 5000rmp Acum m-am uitat in manual si ai dreptate ... ciudat, in general la motoare nu trebuie sa sara de 15v, stiu ca de la 15v in sus risti sa arzi CDI-ul si multe altele. Editat Aprilie 10, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.