cipi_sb_honda Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 SALUTARE , de anu trecut sunt posesor de cb 500 din 97,(*primul moto)doar acum am gasit sectiunea dedicata cb-ului. Am cteva intrebari pt voi...-am rupt al doilea cablu de km.daca aveti idee de o marca ca habar nam cu ce vitaza ma plimb prin oras. - de multe ori am patit sa imi moara motorul dupa ce scot socul si nu prea vrea sa stea la relanti,pana se inchinge bine. si am un cloncant la relanti care dispare daca tin ambreajul apasat,astept pareri. in rest multumit de ea .ASfalt bun si uscat,. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 SALUTARE , de anu trecut sunt posesor de cb 500 din 97,(*primul moto)doar acum am gasit sectiunea dedicata cb-ului. Am cteva intrebari pt voi...-am rupt al doilea cablu de km.daca aveti idee de o marca ca habar nam cu ce vitaza ma plimb prin oras. - de multe ori am patit sa imi moara motorul dupa ce scot socul si nu prea vrea sa stea la relanti,pana se inchinge bine. si am un cloncant la relanti care dispare daca tin ambreajul apasat,astept pareri. in rest multumit de ea .ASfalt bun si uscat,. Cloncanitul e din rulmentul de la oala de ambreiaj, nu e o treaba grava dar daca se aude tare ar fi bine sa il schimbi, rulmentul e cam 90 de roni si garnitura pentru capacul caretrebuie desfacut 26 de roni, cam cu 150 de lei cu tot cu manopera ar trebui sa iti ia sa o faci intr-un service. Ciudata treaba cu cablul de ambreiaj, poate nu il montezi tu bine, sau daca l-ai luat din acelasi loc, schimba-l. Vezi ca se mai potrivesc la CB si cablurile de vitezometru de prin carrefour de pe la scutere chinezesti. se potrivesc bine si isi fac treaba la fel de bine, erau undeva la 25 de lei bucata. La treaba cu muritul motoru dupa ce iei socul mi se pare aiurea, eu daca il pornesc cu socul tras si il las asa chiar si 10 sec, dupaia sta la relanti, doar iarna mai face figuri, dar cum e acum sta lejer la relanti, nu sta la 1400 cum ar trebui in mod normal, dar sta nu moare. Mergi si curata-i carburatoarele si fa-le o sincronizare, verifica filtrul de aer, si daca inca ai benzina din iarna in el schimb-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cipi_sb_honda Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 Inseamna ca nui foarte costisitor, cu muritul motorului probabil din carburator trebuie sincronizat curatat ceva ,ori cum mi se pare cam mic relantiul. Mersi de raspuns macar stiu ce trebuie sai fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
negru_bv Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 (editat) SALUTARE , de anu trecut sunt posesor de cb 500 din 97,(*primul moto)doar acum am gasit sectiunea dedicata cb-ului. Am cteva intrebari pt voi...-am rupt al doilea cablu de km.daca aveti idee de o marca ca habar nam cu ce vitaza ma plimb prin oras. - de multe ori am patit sa imi moara motorul dupa ce scot socul si nu prea vrea sa stea la relanti,pana se inchinge bine. si am un cloncant la relanti care dispare daca tin ambreajul apasat,astept pareri. in rest multumit de ea .ASfalt bun si uscat,. cablu de km...Honda? sigur nu opune rezistenta ceva cablului/freaca pe camasha(poate a intrat ceva mizerie) la cate RPM e relantiul? carburatoarele is curatate si sincronizate? cloncaitul de la relanti poate fi si de la arcurile de la oala de ambreiaj (la mine asa a fost) Editat Martie 26, 2011 de negru_bv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.tepes Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 Carburatoare desincronizate ? posibil. o sa le golesc - sa nu aiba ceva condens de peste iarna or smth. daca nu se rezolva stie careva in Buc un service unde sa le curete & sincronizeze ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
negru_bv Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 posibil. o sa le golesc - sa nu aiba ceva condens de peste iarna or smth. daca nu se rezolva stie careva in Buc un service unde sa le curete & sincronizeze ok? mymoto - daca mai au service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 De vanzare Honda Cb 500, proprietar, an 2002, inmatriculata RO, stare impecabila, pret 1600E fix. Relatii pe pm sau la tel 0729088563. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 (editat) Editat Martie 27, 2011 de turku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cipi_sb_honda Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 cablu de km...Honda? sigur nu opune rezistenta ceva cablului/freaca pe camasha(poate a intrat ceva mizerie) la cate RPM e relantiul? carburatoarele is curatate si sincronizate? cloncaitul de la relanti poate fi si de la arcurile de la oala de ambreiaj (la mine asa a fost) [/quote Da de honda au fost cablurile.CAm 5-600 rpm cred.ce curatat nu am curata nimic de cand il am nici de schimbat nu am schimbat nimic. Cloncanitu se simte si in mers daca cumava scad cu turatia sub 2600rpm.dar la relanti se aude ciudad . Inca incerc sa ma documentez despre intretinere,nu stiu mai nimic despre ce se schimba si dupa cat timp. Mesaj completat Ce presiune este inticata pt pneuri,fata ,spate?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 daca sti cum sa il folosesti e un motor cool, daca il aranjezi un pic, dar nu bling bling e chiar rock, si de inveti sa te dai bine, pe curbe poti sa faci sportivele. drumu de la resita pana in anina, eu pe cb 500 cu tot cu nevasta in spate am fumat tot, de la cbr 600 pana la bmw sportiva-boxer, am ajuns cu 15 minute inainte tuturor(din grupu nostru). Cum e drumul ala ca suprafata de rulare? Asfalt brici, asfalt cu gropite, asfalt cu cratere, piatra cubica, macadam, noroi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 (editat) @Speedy, iar incepi? Editat Martie 28, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 va salut din nemtia am bagat ~1600 km in 3 zile. Nici o problema, doar o mica emotie pe la oradea cand mi-a sarit borna de la baterie...(am legat firele direct pe borne pt priza de gps, si n-am facut treaba prea bine) am prins de toate: de la caldura, mers la 4 grade, ploaie si mai ales vant, autostrada dar si o gramada de drumuri neumblate, paduri etc, toate trecute cu brio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 bravo bravo! si tu iti faceai griji ca iti trebuiesc nush ce scule. fii serios! e un CB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 (editat) @Speedy, iar incepi? N-am inteles? Te-am interpelat cu ceva? Nu ai observat ca te ignor? Oricum, ca sa dormi linistita: vreau sa merg in Cheile Nerei si am o companioana "endurista" cu CB 500 S. Acum am voie sa intreb si eu ceva despre starea drumului? Sau nu se mai ajunge in Nera prin Anina? Vezi ca devine penibila paranoia asta a ta... Editat Martie 28, 2011 de speedy.k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Scuze ca-mi bag nasul unde nu-mi fierbe oala, dar nu cumva Ice-Man e plecat din tara de mai bine de un an? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 (editat) bravo bravo! si tu iti faceai griji ca iti trebuiesc nush ce scule. fii serios! e un CB da de cand cu melcu anu trecut care-a murit ca tiganu la mal, lumea si-a pierdut incredea in CB-uri. Toti au zis ca "sunt curajos" (in gandu lor nebun), inclusiv politistii care mi-au ars o amenda... Editat Martie 28, 2011 de DeepSky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 da de unde. singura problema care am avut-o cu motoru asta a fost un vid in rezervor cauzat de ceva impuritati ce blocasera o aerisire sub rezervor.... si culmea ca tocmai vizitasem un castel(Arundel)si eram la distanta de Londra, intr-o parcare, ne pregateam sa iesim ....cand a inceput broom broom broom par par ...partz....ops.mort. era clar ca nu intra benzina in carburatoare din cauza vidului insa am rezolvat problema deschizand busonul de benzina. am ajuns si acasa fara nici o problema anu asta vrem sa merem prin Scotia ca drumurile sunt super bune si peisajele parca-s pictate de Constable sa speram ca iese ok cu modificarile, @ice-man a bagat flexu in ea azi. sa vedem .... prezicerea pe 2011 e facuta: noul "trend" va fi dat de flat-trackere. sunt sigura ca vor aparea "prototipuri" stilu' asta si la case mai mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Ma bucur pentru voi ... ce pot sa zic, nici mie nu mi-a facut probleme, chiar deloc. Niciodata nu m-a lasat in drum, dar am si avut cat de cat grija de ea ... Eu am renuntat la ai mai face modificari, am dus tot ce e de vopsit la vopsit, astept sa vina zilele astea. Dupa care cu parere de rau am sa o scot la vanzare, vreau ceva mai mare si cu protectie mai buna la vant, ma gandeam la un VFR, pacat ca oferta e slaba, sunt doar 3 pe bikeshop care se incadreaza in buget si limita de varsta. Momentan caut si alte variante de motoare dar slabe sanse, vfr-ul e inlocuitorul perfect din punctul meu de vedere, mai gasisem un cb1000 big one, dar nu prea ma atrage din diferite motive gen greutate, putere(cam mare), cuplu mai mic(raportat la putere si cilindree), protectie la vant, consum .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 (editat) ... mai gasisem un cb1000 big one, dar nu prea ma atrage din diferite motive gen greutate, putere(cam mare), cuplu mai mic(raportat la putere si cilindree), protectie la vant, consum .... unde l-ai gasit? e prea misto motoru ala Mesaj completat Cum e drumul ala ca suprafata de rulare? Asfalt brici, asfalt cu gropite, asfalt cu cratere, piatra cubica, macadam, noroi? vezi asfaltu? asta o fo amu 3 ani daca vrei mai multe detalii intreaba si tu pe aia din timisoara, resita, arad... plm Mesaj completat asa o aratat cauciucu' de cb dupa curbele de pe resita-anina cu pasager in spate, negru dintr-o parte pana in alta Editat Martie 29, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 unde l-ai gasit? e prea misto motoru ala E pe bikeshop la 1700, in bucuresti. Nu stiu ce sa zic/fac, am scris si mai sus ca dupa mine motorul perfect ar fi vfr-ul dar oferta e limitata, si cb-ul de 1000 ar fi o varianta dar nu stiu daca o sa mai fie la vanzare cand o sa am eu banii. Nu stiu ce alte motoare ar mai fi cam la fel ca vfr-ul dpv al cuplului, cai, protectie vant si comfort . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 E pe bikeshop la 1700, in bucuresti.Nu stiu ce sa zic/fac, am scris si mai sus ca dupa mine motorul perfect ar fi vfr-ul dar oferta e limitata, si cb-ul de 1000 ar fi o varianta dar nu stiu daca o sa mai fie la vanzare cand o sa am eu banii. Nu stiu ce alte motoare ar mai fi cam la fel ca vfr-ul dpv al cuplului, cai, protectie vant si comfort . intrebare stupida, parbriz la CB ai incercat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Nu se compară parbrizul cu carenele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Nu se compară parbrizul cu carenele. asa o fi, dar poti compensa Eu am parbrizul asta 10006548 si mai am carene portabile pt genunchi - niste protectii cam asa 20019119 (louis) Iar in loc de handguards, manusi de iarna si inca o pereche subtiri pe dedesubt, hehe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Un far original de CB gasesc si eu pe la voi ? Sau partea din spate a farului (nu cea cu oglinda si geamul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Posibil să găseÂşti la dezmembrări. Majoritatea caută sticla, aia se sparge deobicei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.