Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare!

Sper ca nu va suparati daca va intreb si eu ceva dar nu stiu unde sa mai caut.

Daca aveti vreunul/a dintre voi un cb 500 CARENAT(nu varianta 's' semicarenata) puteti sa postati niste poze cu motoru? Va rog mult deoarece nu am gasit decat vreo 3-4 poze!

 

Multumesc de intelegere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e modelul normal de carena de CB500, asa ca s-ar putea sa nu aibe bugspoiler.

 

da , nu are bugspoiler . e excelent pt drumuri mai lungi nu te bate vantul ...etc nu are rost sa enumar avantajele ca le stiti deja .

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am postat si la sectiunea Service,dar intreb si aici in rendul detinatorilor de CB 500. A mai patit cineva sa i se blocheze acceleratia la punctul la care o lasi,fara sa revina la loc ? Trebuie sa o duc cu mana la pozitia initiala(relanti). S-a intamplat dupa ce mi-a scapat-o un prieten de pe loc pe partea dreapta. Am primit raspunsuri si pe celalt topic, si in scurt timp plec la garaj sa vad daca ii dau de cap. N-as vrea sa dau 100 de lei pe un ghidon nou fara sa fiu sigur ca se poate rezolva si altfel. Multumesc

Editat de Seb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am postat si la sectiunea Service,dar intreb si aici in rendul detinatorilor de CB 500. A mai patit cineva sa i se blocheze acceleratia la punctul la care o lasi,fara sa revina la loc ? Trebuie sa o duc cu mana la pozitia initiala(relanti). S-a intamplat dupa ce mi-a scapat-o un prieten de pe loc pe partea dreapta. Am primit raspunsuri si pe celalt topic, si in scurt timp plec la garaj sa vad daca ii dau de cap. N-as vrea sa dau 100 de lei pe un ghidon nou fara sa fiu sigur ca se poate rezolva si altfel. Multumesc

 

Vezi daca nu-ti atinge mansonul acc de capatul de ghidon sau daca nu s-a ovalizat 'tubul' de acc de sub manson, sau poate s-o fi rupt o lita din cablu de acc si iti agata in camasa (bowden). Mai uita-te si la arcul de la carb.

(nu stiu cum e la cb cu 2 cabluri pull/push sau cu unu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

am avut astazi un incident neplacut....Masina din fata frana brusca, eu nu m-am incadrat in distanta de frinare si...buff!Motorul s-a "ascuns" sub masina din fata si eu am plonjat vreo 8 metri tarash pe asfalt ...

Acum am nevoie de : far, parbiz, bord, coarne. (aste numai la o prima analiza ...)

Ceva idee de preturi pt SH ?? Eventual cineva care dezmembreza !!

Va multumesc .

 

PS: daca nu aveam echipament..eram acum plin de bandaje! Asa ca echipati-va bine inainte de drum si atentie la cei dar se horarasc in ultumul moment sa vireze in vreo curt de la 90 km/h!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca eu am fost vinovat...

Si asta chiar asa este; am avut un moment de neatentie care ma putea costa mult mai mult decat avariile suferite la motor. Este adevarat ca si cel cu masina s-a decis in ultima clipa sa vireze dr si a fortat frina dar...lovesti din spate platesti !!

Ma rog..acum moto este la un prieten la curte si a fost dezmembrata partea fata. La o prima analiza imi tb ghidon, bord, far, semnalizari, furca putin indreptata, scarita fata stg, parbizul lipit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am dus ieri sa vad daca am carburatoarele sincronizate si m-am trezit ca imi lacrimeaza un simering...am luat 2 simeringuri noi si le-am inlocuit pe cele vechi dar am pastrat acelasi ulei...l-am filtrat si l-am pus pe acelasi...nu s-a scurs mult...cativa mililitri din fiecare jamba...cam 5-10 mll. Nu am pus alt ulei ca nu am avut bani la mine. O las asa?

Daca tot ai umblat puteai sa-l schimbi. Uleiul de furca uzat arata urat tare de tot, eu cand l-am scos pe al meu avea o culoare ciudata, un negru spre argintiu. Iar o jamba avea ulei mai mult decat cealalta. Simeringurile erau insa ok.

Ca si ulei, daca nu vrei sa cheltui prea mult, merge foarte bine Procycle 10W20, 1L e suficient si cred ca gasesti la Kronau pe stoc. Mai important decat marca e sa-l schimbi regulat, la 2 ani daca nu ma insel.

 

Normal ca eu am fost vinovat...

Si asta chiar asa este; am avut un moment de neatentie care ma putea costa mult mai mult decat avariile suferite la motor. Este adevarat ca si cel cu masina s-a decis in ultima clipa sa vireze dr si a fortat frina dar...lovesti din spate platesti !!

Ma rog..acum moto este la un prieten la curte si a fost dezmembrata partea fata. La o prima analiza imi tb ghidon, bord, far, semnalizari, furca putin indreptata, scarita fata stg, parbizul lipit

Sa fii sanatos si sa te urci din nou in sa fara frica si cu lectia invatata... fierul se repara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Imi cer scuze, pana acum nu m-am prezentat cum se cuvine in randul posesorilor de CB 500 :) Motoreta am achizitionat-o acum cateva zile, am iesit in oras duminca jumatate de zi (nu ma mai puteam da jos :D ) si aseara putin sa ma relaxez dupa munca.

Am totusi o curiozitate : din experienta voastra de pana acum, cam la ce turatii se simte acest motor cel mai bine ? Eu cam in 4000 de ture il tin, cred ca la turatia asta are si cel mai bun consum....dar asta este doar o presupunere :)

 

Ah,si inca ceva : ce presiune tineti in pneuri ?

 

Atasez si o poza-doua.

 

Cu respect :cheers:

post-39348-0-14447800-1306862980_thumb.jpg

post-39348-0-09606600-1306863001_thumb.jpg

Editat de Seb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot ai umblat puteai sa-l schimbi. Uleiul de furca uzat arata urat tare de tot, eu cand l-am scos pe al meu avea o culoare ciudata, un negru spre argintiu. Iar o jamba avea ulei mai mult decat cealalta. Simeringurile erau insa ok.

Ca si ulei, daca nu vrei sa cheltui prea mult, merge foarte bine Procycle 10W20, 1L e suficient si cred ca gasesti la Kronau pe stoc. Mai important decat marca e sa-l schimbi regulat, la 2 ani daca nu ma insel.

 

 

Sa fii sanatos si sa te urci din nou in sa fara frica si cu lectia invatata... fierul se repara.

 

Daca tot ai umblat puteai sa-l schimbi. Uleiul de furca uzat arata urat tare de tot, eu cand l-am scos pe al meu avea o culoare ciudata, un negru spre argintiu. Iar o jamba avea ulei mai mult decat cealalta. Simeringurile erau insa ok.

Ca si ulei, daca nu vrei sa cheltui prea mult, merge foarte bine Procycle 10W20, 1L e suficient si cred ca gasesti la Kronau pe stoc. Mai important decat marca e sa-l schimbi regulat, la 2 ani daca nu ma insel.

 

 

Sa fii sanatos si sa te urci din nou in sa fara frica si cu lectia invatata... fierul se repara.

 

Merci pt incurajare! Abia astept sa ies din nou cu ea ! Sincer, s-a comportat fff bine la accident. Cine a zis ca CB500 este o moto care iarta multe greseli nu a gresit deloc1!!

 

Inainte de a ma urca trebuie sa o repar...

Am scris la cateva persoane care dezmembreaza dar...nici un raspuns pana acum.

Am inteles ca in targul din Vitan sosesc persoane care dezmembreaza. Este adevarat? Cineva din Buc imi poate confirma acest lucru?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu o tin undeva la 5.ooo de ture si mie mi se pare ca pe acolo e ok, dar nici in ture mari nu se simte prost ... am facut braila - iasi pe la focsani-adjud-bacau-roman si am tinut-o vreme buna la 6.ooo - 7.ooo de ture(140 - 160km/h) si nu a zis nimic, pe motor fiind eu, prietena si gentile textile cu haine & stuff ... consumul nu am apucat sa il fac pentru ca am pus din greseala la peco motorina ecto in loc de benzina ecto si a facut motorul buba ... a trebuit sa arunc cam 10L de compustibil amestecat. Eram fericit, drumul era bun, ne incadrasem bine in timpi si tocmai scapasem de o ploaie destul de nasoala, mergeau toate asa bine ca nu am mai fost atent la ce scria pe pompa, am alimentat la aia de la care alimentam de obicei ... bineinteles ca din cauza asta am mai pierdut cam 1 ora jumatate dar na ... asta e viatza :D . Dupa ce am constatat ca am alimentat cu motorina(si confirmat cu bonul) am cautat o benzinarie, apoi am dat benzina amestecata cu motorina intr-o galeata de la peco si cand sa alimentez li se arsese astora nu stiu ce placa de la calculator care controla pompele, a trebuit sa iau un taxi si sa merg la alt peco dupa 2L de benzina ... a fost o intreaga aventura ... luati aminte sa nu faceti ca mine ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Veau sa va spun ca Sambata, Duminica si Luni am fost pe drum, cam 10 ore in fiecare zi in sa (ceva mai putin luni), in total vreo 1600 km.

cam asta mi-a fost traseul.

Cel mai mult mi-a placut Slovacia. Am mai trecut pe acolo si la dus dar atunci am fost prin sud, prin niste zone pustii cu drumuri proaste si dubioase. De data asta am luat prin nord, unde am mers pe langa munti si peisaje f faine.

 

Bineinteles, CB-ul s-a comportat exemplar. Nu pot spune acelasi lucru despre GPS, pe care l-am prins cu niste coliere de bara ce tine parbrizul, insa de la vibratii cred ca s-a bulit mufa si nu mai primea curent.

In fine, as fi vrut sa am timp mult sa ma opresc unde si cum as fi avut chef, nu strica ceva companie, insa am fost nevoit sa trec repede prin toate. Poze nu am facut ca nu am avut aparat dar nici timp de ele, cu pauze relativ scurte la 1.5 - 2 ore.

Consumu f bun, cam 4.5% chiar si in conditii de vant si mers 110-120. Cand am facut drumul incolo, am reusit sa nu alimetez 370km. Deci CB-ul are autonomie mare, nu gluma, ca eu altfel cam alimentam la 200km cel mult, in idea ca nu se stie cand apare urm benzinarie iar pauzele sunt bine-venite.

Editat de DeepSky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De fiecare data cand ma duc la benzinarie verific sa vad daca nu iau motorina in loc de benzina :))) ma uit la furtun sa vad daca da unde trebuie sa nu incurce cineva furtunele etc. Thunder, ia zi-mi. Cand m-am dus sa schimb simeringurile, baiatul ala a dat unul afala tragand de telescop de cateva ori si iesind. La a doua jamba nu a vrut sa iasa, desi a smucit telescopul ala 10-15 minute si nimic, intr-un final scotand simeringul cu niste surubelnite. Atunci neavand bani la mine sa imi iau alt ulei am zis ca il filtrez pe ala si cand am bani schimb si uleiul, ma gandesc acum sa schimb uleiul ala vechi dar ma gandesc iarasi sa nu se fi fisurat/zgariat/deformat cuzinetii de pe furca in urma smuciturilor (destul de violente) ale telescopului in jamba...tu ce zici?

Cu uleiul ... e bine sa il pui nou, in mod normal o data la 2 ani trebuie schimbat dar putini sunt cei ce o fac, asa ca schimba-l macar cand schimbi simeringurile ... Cuzinetii poti sa ii lasi asa, in mod normal nu au numic de la "smuncituri", dar ca sa fii sigur incearca sa rogi pe cineva sa stea pe motor si sa il tina si tu sa tragi de furca (sa vezi daca ai joc intre tijele cromate si lower) daca ai joc intre ele e clar din cuzineti, daca nu, asta e ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu o tin undeva la 5.ooo de ture si mie mi se pare ca pe acolo e ok, dar nici in ture mari nu se simte prost ... am facut braila - iasi pe la focsani-adjud-bacau-roman si am tinut-o vreme buna la 6.ooo - 7.ooo de ture(140 - 160km/h) si nu a zis nimic,

Eu la 140 - 160 km/h am 7 - 8.000 de ture, de fapt cam asa este la mine (treapta 6 de viteza): 100 km/h - 5000 rpm, 120 - 6000, 140 - 7000, 160 - 8000. Cu mentiunea ca la 6000 rpm nu-mi place sa o tin pentru ca simt o mica vibratie in scarita dreapta, care dispare imediat ce trec de 6000 si incepe a trage de mama focului (intre 6500 si 8000 rpm merg zambind pe motor).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee unde pot gasi capete de ghidon (greutatile alea), nu am idee oare vin cu tot cu surub? (sunt destul de lungi suruburule alea parca). Merci.

Cred ca pe Louis gasesti, sau daca cunosti un strungar bun ti le faci singur.

Suruburile sunt intr-adevar lungi, dar nu au nimic deosebit, se pot gasi la orice magazin care vinde asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa imi schimb toba dar nu vreau sa dau pe ea mai mult decat pe motocicleta, deci :D hai...care, cum, ce tobe si de unde le aveti :D

 

vick-exhaust.ro

/index.php?/topic/375004-tobe-sport-handmade/page__hl__vick-exhaust

Pe youtube gasesti niste clipuri.

 

Iti face si teava de legatura pentru ceva in plus.

Editat de seadryro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am o nelamurire...cam cat de cald ar trebui sa fie motorul ? atasez o poza cu al meu, cred ca este exagerat de fierbinte pt un mers linistit(in mare parte) prin oras. Ale voastre cum se comporta pe zile d-astea calduroase cum a fost ieri (sambata) ?

 

E ceva special la sistemul de racire ce ar trebui sa stiu ? Spre exemplu la unele motoare stiu ca pompa de racire functioneaza bine peste 6000 RPM, la noi nu cred ca este cazul dar zic asa,ca idee :)

 

Bafta :cheers:

post-39348-0-18246400-1307260982_thumb.jpg

Editat de Seb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Si eu trebuie sa il schimb pe al meu si nu stiu ce antigel sa ii pun.

http://www.molromania.ro/ro/produse/consumabile_auto/antigeluri/evox_premium_g_30_-_antigel_concentrat/

 

Eu il folosesc de 2 ani si nu am avut probleme (diluat cu apa distilata in proportie 50/50). Se gaseste la orice statie MOL.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru a goli si rezervorul acela de expansiune pt antigel trebuie sa dau jos ceva? Sau se scurge tot pe acolo prin gaura aceea de la pompa de apa?

 

Vasul de expansiune, are in partea inferioara un furtun. Desfaci colierul si tragi furtunul afara. Pui un vas sub esapamant si lichidul se scurge prin locul in care era inainte furtunul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut...m-am dus si am luat 2l de antigel...este roz la culoare, nu? Cel putin sticla are eticheta roz.

Depinde de care ai luat, nu culoarea e importanta... daca e deja diluat si scrie per eticheta ca merge la motoare din Al atunci pune-l fara grija.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spune pe el : Coolant Concentrate (deci inseamna ca trebuie diluat, nu?) Iar pe spate : For high performance aluminium block engines.

 

E bun. Mai trebuie apa distilata.

Amesteci un litru antigel cu un litru apa distilata. Cei 2 litrii de amestec ar trebui sa-ti ajunga.

Pui la loc ce ai desfacut, mai putin capacul de la radiator. ;)

Torni incet amestecul in radiator. INCET. Poate te ajuta o palnie.

Bagi pana la buza. Bagi si in vasul de expansiune pana la dunga de sus. Pastreaza vreo 200 ml pentru completat ulterior.

Pui rezervorul. Incalzesti moto vreo 10 minute pana ajunge la temperatura de functionare si ii dai vreo 5 acceleratii pana la 5000 de ture.

Opresti. Astepti sa se raceasca COMPLET. Desfaci iarasi capacul radiatorului si completezi daca mai intra.

Verifici si vasul de expansiune si mai pui daca nu e la dunga.

Spor la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cumpara asa ceva , e cel mai prost cauciuc din lume !

Pffff, si io care credeam ca cel mai prost e Pirelli Sport Demon... :D

Multam de sfat! Alte recomandari de gume, bune pe ud si pe drumuri proaste?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...