Doctor X Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 nu stiu cum e sport demon, dar iti spun ca am avut mare noroc sa scap cu viata de k.kturile de arrowmax daca mergi mult pe drumuri proaste/neasfaltate vezi poate gasesti un soft enduro la dimensiuni... Pe spate gasesc soft enduro cam orice brand recunoscut, dar pe fatza mai rar la dimensiunile standard de 110/80-17. Culmea e ca gumele stock, tot niste Dunlop Arrowmax dar model vechi D103, chiar daca aveau DOT 2001 s-au comportat muuult mai bine in orice conditii de drum decat Sport Demon. Numai ca acum nu prea se mai gasesc pe piata sau daca se gasesc sunt foarte scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seadryro Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 e normal sa intre in radiator si vas de expansiune doar 2 litri? In manual la haynes zice ceva de genul 2 l in radiator si 700 ml in vas... Pai vezi cat scoti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EfesExtra Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 toarna acolo, daca ai furtunelele de prea plin conectate o sa faca pishu. 2 l e de ajuns din cate imi aduc aminte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seadryro Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 Deh am gasit iar in manualul Haynes urmatoarea treaba... Radiator and engine capacity: 2 litres Expansion chamber: 0.7 litres ...asta ce inseamna? 2,7 litri sau din aia 2 litri 700 ml intra in camera? Nu mai inteleg nimic? A mai facut cineva un schimb de antigel recent? Nu te mai stresa atata ca nu mai ajungi sa te dai cu moto. Eu l-am schimbat acum 2 saptamani si spre deosebire de tine am masurat ce a iesit. Am dat pe jos ceva, dar au fost aprox. 2L. Ei vorbesc acolo de CAPACITATI. Poate daca umplii la maxim vasul de expansiune (adica treci de dunga superioara) or fi vreo 0.7L. Nici din sistem nu cred ca iese chiar tot. Oricum... atat timp cat il mai desfaci o data dupa ce ai incalzit moto pana la temperatura normala de functionare, si completezi in radiator e OK. Pune-o la loc si iesi la o tura... daca nu ploua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cipi_sb_honda Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 salutare. am o intrebare pt voi ,ce marimi aveti pe spate respectiv fata, pt anvelope si ce anvelope folositi? Eu am pe spate 160/60 zr 17 si pe fata 110/ 80 zr17. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 160? esti sigur? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 nu am auzit de cauciuc de 160 pus pe roata de 130. la cb-ul nostru cauciucul e de 160 dar janta e de cbr...plus modificarile necesare. si nu e de 17 e de 16. si inca o chestie, cb-urile mai vechi au altfel bascula, mai ingusta un pic, slabe sanse sa pui cauciuc de 160 mai ales 160 cu 17. @GoodKat, ia-ti cauciucuri cat mai moi, cat mai sport, sa vezi atunci diferenta. N-o sa mai vrei touring never ever! eu cred ca alea de 140 sunt super ok pt Cb, eu asa am din fabrica pe 125-ul meu, ce naiba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cipi_sb_honda Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 nu stiu ce modificari iau fost facute dar eu acum am 160/60 zr17 pe spate ,este trecuta si in carte cu alte anvelope admise. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 (editat) ??? ce an este? e cumva asta? http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_cbf500%2006.htm daca e asta e cbf500, un cb upgradat. Editat Iunie 13, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 nu stiu ce modificari iau fost facute dar eu acum am 160/60 zr17 pe spate ,este trecuta si in carte cu alte anvelope admise. Daca nu e trecuta respectiva dimensiune si in cartea de identitate (si ma indoiesc ca e trecut altceva decat 130/80-17), atunci vei avea probleme la urmatoarea verificare tehnica. Si revin la oful meu, pentru ca pana la urma nu spuneti niciunul ce gume aveti pe CB, mai precis marca si model. Doar bec mi-a recomandat sa nu ma puna dreacu sa cumpar Arrowmax GT501. Deci? O idee de anvelopa buna pe ud si pe drumuri nasoale? Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 Daca nu e trecuta respectiva dimensiune si in cartea de identitate (si ma indoiesc ca e trecut altceva decat 130/80-17), atunci vei avea probleme la urmatoarea verificare tehnica. Si revin la oful meu, pentru ca pana la urma nu spuneti niciunul ce gume aveti pe CB, mai precis marca si model. Doar bec mi-a recomandat sa nu ma puna dreacu sa cumpar Arrowmax GT501. Deci? O idee de anvelopa buna pe ud si pe drumuri nasoale? Multam! Iti spun ce sa nu iei: Heidenau. Pe drumuri bune/rele (chiar si macadam) sunt ok atata timp cat este uscat. Pe ploaie insa nu prea au aderenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cipi_sb_honda Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 ??? ce an este? e cumva asta? http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_cbf500%2006.htm daca e asta e cbf500, un cb upgradat. Nu prietentene frumos modelu de care zici u ,nici vorba , al meu este din '97 . si este trecut in cartea de indentitate in rubrica cu modificari ce nu afecteaza .... bla bla, dimensiunea asta . aaaaa vroiam sa va mai intreb ceva ,se potriveste pe fata 120.60 zr 17, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 oricum e mai fain cu cauciucuri de 160, arata si mai bine se inclina si mai mult si ai si optiunea de a folosi cauciucuri de sportiva, mare diferenta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cipi_sb_honda Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 cine se pricepe daca pe janda de fata pe care am acum 110/80 -17 57H se potriveste o anvelopa de marimea 120/60 -17???? ca am cumparat un set de cauciucuri a dunlop sportmax sportsmart, cine se pricepe daca pe janta de fata pe care am acum 110/80 -17 57H se potriveste o anvelopa de marimea 120/60 -17???? ca am cumparat un set de cauciucuri a dunlop sportmax sportsmart, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cipi_sb_honda Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 La-am laut de pe ebay germania la licitatie cu 175 euro cu tot cu transport.Sunt noi amandoua si aveam neaparat nevoie de cel spate ca urmeaza sa fac ITP zile astea. Cele pe care le-am comandat sunt 160/60 rz 17 spate exact ce imi trebuie, si cel de fata 120/60 zr 17 , si eu am 110/80-17.PE fata nu ar fi problema ca il scimb eventual dupa ce fac ITP=ul ca ala este ok . eventual o sa intreb la RAR, ca acolo se facela noi itp-ul ,daca imi trece pe carte si dimensiunea repectiva daca se incadreaza ,cel de spate este trecut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzganel Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 (editat) ...despre Dunlop Arrowmax GT501 nu cumpara asa ceva , e cel mai prost cauciuc din lume ! Argumenteaza, te rog ... am cumparat CB-ul cu aceste gume (aproape noi) si am facut cu ele aprox 15.000 km in doi ani. Dupa acest timp spatele s-a tocit ,fata mai merge mult si bine. Eu am fost multumit de ele, atat de multumit incat in aceasta primavara am luat pe spate o guma noua, identica. Mentionez ca toti kilometri i-am facut cu pasager, am facut in 2009 Transfagarasanul pe ploaie, m-a prins ploaia pe Cheia (cam 1/2 de traseu), am dat cu scarita de asfalt pe acele de par din padurea Bogatii, etc .. si nu am avut probleme cu aderenta. Ok, poate nu se lipesc de asfalt ca cele de circuit dar nici nu sunt facute pentru asa ceva - numarul de kilometri in care au rezistat ar trebui sa spuna cate ceva ... poate Doctor X vrea sa faca (mini)touring, nu trebuie sa aruncam imediat cu noroi. Astept parerile tale, obiective bineinteles. Editat Iunie 14, 2011 de Guzganel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 Vinde cineva un far de naked cu bec h4? /index.php?/topic/569844-cumpar-far-de-naked-cu-h4/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
punkBC Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 salut, m-am gandit sa incerc sa imi fac o toba scurta dintr-o toba stoc. a incercat cineva? nu vreau sa iasa ceva de prost gust care sa sune mai tare decat niste sirene de ambulata dar parca nici zgomotul asta de motocicleta electrica pe care il am acum nu e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 am facut asta in 2009, merge si suna bine, tai din lungime dar lasi vata de sticla si sita, nituiesti la loc si gata cheers! pardon, era sebring nu stock dar nu era goala...sa se inteleaga sfatul meu: tobele de cb alea stock sunt grele, urate si nu merita taiate o alta toba stock, de la ceva mai nou , ar fi mult mai potrivita pt asa ceva preferabil una cu nituri nu suduri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariu-_cycle Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 Salut, tb sa schimb tabloul de bord si am gasit unul de pe un CB adus din Anglia(deci are kilometrajul in mile). Stie cuineva daca va tb sa schimb si melcul de kilometraj ? Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seadryro Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 Da, ai dreptate, ma gandesc cam cate kilograme are o toba stock de CB...stie careva? Aprox. 5 kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 O sa tina, eu am revopsit toba tot cu negru si m-a tinut pana am dat moto si sper ca mai e si acum in stare buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 (editat) De obicei face asa fie din cauza amestecului dereglat fie din cauza mizeriei din carburatoare ... ai filtru de benzina pe traseu, din rezervor in carburi ? Pune mana si verifica si filtrul de aer ... nu ai sa mori daca desfaci 3 suruburi M6 cu cheie de 8. Editat Iunie 21, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariu-_cycle Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Salutare, stie cineva daca se potriveste bordul de pe CB sport pe CB normal?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Nu am filtru de benzina intre rezervor si cadru, voi aveti? Offtopic: Si-a montat cineva aparatori de praf pentru furca fata? Se numesc in engleza "Fork Gaiters"...sunt ca niste burdufe... are cineva pe CB? Daca da, de unde? Stie cineva cam ce masuri se potrivesc? eu am exact burdufe prinse cu niste colieere. Sunt chiar incantat de ele. Asa am cumparat motorul, si nici nu am simtit nevoia sa umblu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.