Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

Banuiesc ca la cald jocurile scad si mai drastic... cum zicea un coleg de forum mai sus, nu ar fi mai indicat sa folosesti alte pastile, gata calibrate? Lucrand in service banuiesc ca ai deja la dispozitie fara sa mai astepti sa-ti vina pe comanda.

Ca idee: pastilele de Honda nu se pot folosi de la un model la altul (sau chiar la/de la o alta marca)?

Pe stoc nu, e aiurea sa tii pe stoc asa ceva, difera mult, sunt cam de la 1,90;1,91;1,92 ... pana la 3 parca, deci sunt cateva sute bune de pastile ... ori 4-5 euro bucata, iti poti inchipui. eu am de la motorul de pe care am luat cutia 8 pastile dar sunt acasa la braila, am vorbit cu fratemiu sa le trimita dar nu stiu exact cu ce or sa ma ajute. Ma batea gandul sa vad daca le pot schimba intre ele si ce ramane pe afara sa le rectific. Mai am ceva pastile ramase de la kawasaki dar ma indoiesc ca s-ar potrivi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Nu-mi aduc aminte sa se fi purtat discutia asta aici, asa ca o deschid eu: aveti manere incalzite pe CB? Daca da ce marca, cam cat de eficiente sunt, cat au costat? Ma intereseaza de asemenea si impactul asupra bateriei, avand in vedere ca cei 8 Ah ai acumulatorului standard nu sunt chiar multi.

Nu merg iarna cu ea (sub 5 grade), dar am circulatia cam proasta la maini si chiar la 10 - 15 grade cu manusi touring imi amortesc degetele la drum lung. Am rezolvat partial cu niste handguard-uri (stiu, arata cam aiurea pe un naked) dar nu e suficient. Plus ca nu suport manusile groase...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Salut mar interesa daca nu dezmembreaza cineva un CB500, mar interesa... motorul, la al meu nu mai am ce sa-i fac.

 

Era un tip pe forum de vindea un motor complet la pret foarte mic, cauta la rubrica dezmembrari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand urmatoarele piese honda CB 500(preturi mici):

Janta fata+spate

Pompa frana spate+etrier+vas plastic

Carena spate de sub sa neagra

Aripa spate

Capace laterale triunghiulare negre

Suport scarita stanga +scarite

Ventilator

CDI

Cablu acceleratie

Rezervor lovit

Suport top case GIVI (poza)

Mail: ionita.dragos87@yahoo.com

Telefon: 0746 122 990

post-45721-0-34538900-1332882261_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand urmatoarele piese honda CB 500(preturi mici):

Janta fata+spate

Pompa frana spate+etrier+vas plastic

Carena spate de sub sa neagra

Aripa spate

Capace laterale triunghiulare negre

Suport scarita stanga +scarite

Ventilator

CDI

Cablu acceleratie

Rezervor lovit

Suport top case GIVI (poza)

Mail: ionita.dragos87@yahoo.com

Telefon: 0746 122 990

Astea ti-au mai ramas ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand urmatoarele piese honda CB 500(preturi mici):

Janta fata+spate

Pompa frana spate+etrier+vas plastic

Carena spate de sub sa neagra

Aripa spate

Capace laterale triunghiulare negre

Suport scarita stanga +scarite

Ventilator

CDI

Cablu acceleratie

Rezervor lovit

Suport top case GIVI (poza)

Mail: ionita.dragos87@yahoo.com

Telefon: 0746 122 990

cat sunt cauciucurile de la scaritele pentru pasager?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un manual de reparatii Haynes pt. Honda CB 500 /CB 500 S. E in stare buna si partial color.

 

Daca il vrea cineva, pret de un plin...60 lei :D .

 

Ovi

0724795508

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care stiti cat ulei intra la furca?am citit prin forum dar am uitat si nu mai reiau 364pagini.

 

am aflat cum e cu uleiul din furca.intra sub 1litru.alta intrebare daca e cineva pe aici pe forum.am nivelul mare la uleiul de motor.prima daca cand am verificat-o sezonul asta avea pana la filet ceea ce stiu ca e foarte mult.am mai varsat din el si acum e pe maxim,doar ca nu stiu exact cum se verifica:cu moto pe central si bag joja decat sau o si infiletez?la voi cb-ul 500 da sa moara la turatii joase?adica nu moare dar se aude fiecare urcare a pistoanelor.asta pana la 3000ture.dupa nu am probleme,dar la 2000nu prea imi vine sa o accelerez,mai bine ii dau inferioara ca parca se chinuie mai rau ca in turatii mari.la voi dupa 6000mai vedeti clar in oglinzi?la mine cam tremura in ture.e posibil sa fie carburatoarele desincronizate?,dar nu da fum ,nu consuma mult.inca ceva:cred ca unii dintre voi ati mai avut problema cu deschiderea seii.cum o deschid daca nu merge cu cheia?ce dau jos si pe ce parte ca nu stiu pe unde am acces la incuietoare.cam atat deocamdata.aaa nu.daca am benzina in ulei face ca o spuma la suprafata cand se incazeste? :friends: asfalt cat mai uscat si fara nisip

 

e pe aici un cb-ist din pitesti care parcheaza prin trivale o frumusete verde maronie visine?am vazut moto de mai multe ori parcata printre blocuri la primul complex la mine.daca esti pe forum as vrea sa stam de vorba putin despre moto ca eu sunt fffincepator si am multe de invatat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut cu respect,

 

M-ar interesa sa ma inscriu candva in sezonul asta la un curs prefectionare pilotaj moto.

M-am uitat pe internet si am vazut ca sunt oferte de la diferite scoli moto.

Mai este cineva de pe aici interesat, sau a fost careva dintre voi pana acum ? Oare merita ?

 

Numai bine, si asfalt uscat !

Editat de Sir Vlad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut cu respect,

 

M-ar interesa sa ma inscriu candva in sezonul asta la un curs prefectionare pilotaj moto.

M-am uitat pe internet si am vazut ca sunt oferte de la diferite scoli moto.

Mai este cineva de pe aici interesat, sau a fost careva dintre voi pana acum ? Oare merita ?

 

Numai bine, si asfalt uscat !

 

Intra pe ,,Oradea''

Acolo vin anual niste instructori din strainatate si tin cursuri de genul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care stiti cat ulei intra la furca?am citit prin forum dar am uitat si nu mai reiau 364pagini.

 

am aflat cum e cu uleiul din furca.intra sub 1litru.alta intrebare daca e cineva pe aici pe forum.am nivelul mare la uleiul de motor.prima daca cand am verificat-o sezonul asta avea pana la filet ceea ce stiu ca e foarte mult.am mai varsat din el si acum e pe maxim,doar ca nu stiu exact cum se verifica:cu moto pe central si bag joja decat sau o si infiletez?la voi cb-ul 500 da sa moara la turatii joase?adica nu moare dar se aude fiecare urcare a pistoanelor.asta pana la 3000ture.dupa nu am probleme,dar la 2000nu prea imi vine sa o accelerez,mai bine ii dau inferioara ca parca se chinuie mai rau ca in turatii mari.la voi dupa 6000mai vedeti clar in oglinzi?la mine cam tremura in ture.e posibil sa fie carburatoarele desincronizate?,dar nu da fum ,nu consuma mult.inca ceva:cred ca unii dintre voi ati mai avut problema cu deschiderea seii.cum o deschid daca nu merge cu cheia?ce dau jos si pe ce parte ca nu stiu pe unde am acces la incuietoare.cam atat deocamdata.aaa nu.daca am benzina in ulei face ca o spuma la suprafata cand se incazeste? :friends: asfalt cat mai uscat si fara nisip

 

e pe aici un cb-ist din pitesti care parcheaza prin trivale o frumusete verde maronie visine?am vazut moto de mai multe ori parcata printre blocuri la primul complex la mine.daca esti pe forum as vrea sa stam de vorba putin despre moto ca eu sunt fffincepator si am multe de invatat.

E un pic neclara poza, dar poti sa vezi pe verticala surubelnita care iti arata siguranta aceea ce trebuie scoasa afara. Acea siguranta iese in sus impinsa cu surubelnita, dar inainte scoate piesa aceea de plastic din laterala (acea piesa de plastic neagra). Incerc sa iti mai pun o poza, doua.Spor !

 

E un pic neclara poza, dar poti sa vezi pe verticala surubelnita care iti arata siguranta aceea ce trebuie scoasa afara. Acea siguranta iese in sus impinsa cu surubelnita, dar inainte scoate piesa aceea de plastic din laterala (acea piesa de plastic neagra). Incerc sa iti mai pun o poza, doua.Spor !

Dupa ce scoti siguranta i,pingand de ea in sus, poti sa tragi butucul afara. Cablul acela este intr-o manta bagat si are undeva inauntru seii dupa broasca o piesa de plastic prinsa pe cablu,acea piesa e infipta in sus, intr-o sa zic... asa o ureche a unei piese de metal.La mine cazuse din ce imi aduc aminte din acea ureche si se misca cu totul parca cablul si mantaua.Tin minte ca la urma am legat-o cu un mic soricel sa nu mai vina in jos. Mi-e greu sa iti explic totul pe indelete, dar sper sa te descurci cumva.P.S. In poza nr.2 se si vede siguranta, tablita aia, pe jos pusa.E in forma de U

post-19651-0-27010900-1333898631_thumb.jpg

post-19651-0-50222400-1333899175_thumb.jpg

Editat de fast_arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un pic neclara poza, dar poti sa vezi pe verticala surubelnita care iti arata siguranta aceea ce trebuie scoasa afara. Acea siguranta iese in sus impinsa cu surubelnita, dar inainte scoate piesa aceea de plastic din laterala (acea piesa de plastic neagra). Incerc sa iti mai pun o poza, doua.Spor !

 

Dupa ce scoti siguranta i,pingand de ea in sus, poti sa tragi butucul afara. Cablul acela este intr-o manta bagat si are undeva inauntru seii dupa broasca o piesa de plastic prinsa pe cablu,acea piesa e infipta in sus, intr-o sa zic... asa o ureche a unei piese de metal.La mine cazuse din ce imi aduc aminte din acea ureche si se misca cu totul parca cablul si mantaua.Tin minte ca la urma am legat-o cu un mic soricel sa nu mai vina in jos. Mi-e greu sa iti explic totul pe indelete, dar sper sa te descurci cumva.P.S. In poza nr.2 se si vede siguranta, tablita aia, pe jos pusa.E in forma de U

ms mult ptr raspuns.stiu despre ce vorbesti ca inainte aveam tot la fel probleme dar incercam de cateva ori si mergea apoi.vazusem care e problema doar ca am amanat-o.si la mine e la fel.a sarit din urechea aceea si nu mai e tensionata mantaua aceea pentru a deschide.tot la un soricel mic m-am gandit si eu sa o prin sa stea fixa.multumesc inca o data. :cheers:

Editat de alnke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...