ThunderByte Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Banuiesc ca la cald jocurile scad si mai drastic... cum zicea un coleg de forum mai sus, nu ar fi mai indicat sa folosesti alte pastile, gata calibrate? Lucrand in service banuiesc ca ai deja la dispozitie fara sa mai astepti sa-ti vina pe comanda. Ca idee: pastilele de Honda nu se pot folosi de la un model la altul (sau chiar la/de la o alta marca)? Pe stoc nu, e aiurea sa tii pe stoc asa ceva, difera mult, sunt cam de la 1,90;1,91;1,92 ... pana la 3 parca, deci sunt cateva sute bune de pastile ... ori 4-5 euro bucata, iti poti inchipui. eu am de la motorul de pe care am luat cutia 8 pastile dar sunt acasa la braila, am vorbit cu fratemiu sa le trimita dar nu stiu exact cu ce or sa ma ajute. Ma batea gandul sa vad daca le pot schimba intre ele si ce ramane pe afara sa le rectific. Mai am ceva pastile ramase de la kawasaki dar ma indoiesc ca s-ar potrivi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 Nu-mi aduc aminte sa se fi purtat discutia asta aici, asa ca o deschid eu: aveti manere incalzite pe CB? Daca da ce marca, cam cat de eficiente sunt, cat au costat? Ma intereseaza de asemenea si impactul asupra bateriei, avand in vedere ca cei 8 Ah ai acumulatorului standard nu sunt chiar multi. Nu merg iarna cu ea (sub 5 grade), dar am circulatia cam proasta la maini si chiar la 10 - 15 grade cu manusi touring imi amortesc degetele la drum lung. Am rezolvat partial cu niste handguard-uri (stiu, arata cam aiurea pe un naked) dar nu e suficient. Plus ca nu suport manusile groase... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alnke Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 semeringurile de praf cat sunt pentru cb500 din 97? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 10 euro/set Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alnke Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 10 euro/set lasa-mi ceva sa te sun sau mail.ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 ai in semnatura mea datele de contact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 Cateva CB-uri modificate, cel facut in stilul Cafe Racer este superb. http://forum.cb500.org/viewtopic.php?t=15185 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alnke Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 cat ulei intra la furca fata?si un loc unde gasesc si eu semeringuri de praf pentru furca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sandy123 Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Salut mar interesa daca nu dezmembreaza cineva un CB500, mar interesa... motorul, la al meu nu mai am ce sa-i fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Salut mar interesa daca nu dezmembreaza cineva un CB500, mar interesa... motorul, la al meu nu mai am ce sa-i fac. Ce-a patit al tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Salut mar interesa daca nu dezmembreaza cineva un CB500, mar interesa... motorul, la al meu nu mai am ce sa-i fac. Era un tip pe forum de vindea un motor complet la pret foarte mic, cauta la rubrica dezmembrari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sandy123 Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Ce-a patit al tau? Pai sa rupt o supapa si a avariat pistonul, chiuloasa si cilindrul, nam ce sai mai fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Pai sa rupt o supapa si a avariat pistonul, chiuloasa si cilindrul, nam ce sai mai fac Daca mai ai numarul meu de telefon da-mi maine un telefon ca s-ar putea sa uit ... am eu ceva ce te poate ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xx_dragosh_xx Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Vand urmatoarele piese honda CB 500(preturi mici): Janta fata+spate Pompa frana spate+etrier+vas plastic Carena spate de sub sa neagra Aripa spate Capace laterale triunghiulare negre Suport scarita stanga +scarite Ventilator CDI Cablu acceleratie Rezervor lovit Suport top case GIVI (poza) Mail: ionita.dragos87@yahoo.com Telefon: 0746 122 990 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Vand urmatoarele piese honda CB 500(preturi mici): Janta fata+spate Pompa frana spate+etrier+vas plastic Carena spate de sub sa neagra Aripa spate Capace laterale triunghiulare negre Suport scarita stanga +scarite Ventilator CDI Cablu acceleratie Rezervor lovit Suport top case GIVI (poza) Mail: ionita.dragos87@yahoo.com Telefon: 0746 122 990 Astea ti-au mai ramas ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xx_dragosh_xx Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Astea ti-au mai ramas ? Da. E lichidare de stoc ;)Astea le vand. Iar de cumparat caut o scarita dreapta pilot si aripioarele de plastic de sub rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alnke Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Vand urmatoarele piese honda CB 500(preturi mici): Janta fata+spate Pompa frana spate+etrier+vas plastic Carena spate de sub sa neagra Aripa spate Capace laterale triunghiulare negre Suport scarita stanga +scarite Ventilator CDI Cablu acceleratie Rezervor lovit Suport top case GIVI (poza) Mail: ionita.dragos87@yahoo.com Telefon: 0746 122 990 cat sunt cauciucurile de la scaritele pentru pasager? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 Am un manual de reparatii Haynes pt. Honda CB 500 /CB 500 S. E in stare buna si partial color. Daca il vrea cineva, pret de un plin...60 lei . Ovi 0724795508 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alnke Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 care stiti cat ulei intra la furca?am citit prin forum dar am uitat si nu mai reiau 364pagini. am aflat cum e cu uleiul din furca.intra sub 1litru.alta intrebare daca e cineva pe aici pe forum.am nivelul mare la uleiul de motor.prima daca cand am verificat-o sezonul asta avea pana la filet ceea ce stiu ca e foarte mult.am mai varsat din el si acum e pe maxim,doar ca nu stiu exact cum se verifica:cu moto pe central si bag joja decat sau o si infiletez?la voi cb-ul 500 da sa moara la turatii joase?adica nu moare dar se aude fiecare urcare a pistoanelor.asta pana la 3000ture.dupa nu am probleme,dar la 2000nu prea imi vine sa o accelerez,mai bine ii dau inferioara ca parca se chinuie mai rau ca in turatii mari.la voi dupa 6000mai vedeti clar in oglinzi?la mine cam tremura in ture.e posibil sa fie carburatoarele desincronizate?,dar nu da fum ,nu consuma mult.inca ceva:cred ca unii dintre voi ati mai avut problema cu deschiderea seii.cum o deschid daca nu merge cu cheia?ce dau jos si pe ce parte ca nu stiu pe unde am acces la incuietoare.cam atat deocamdata.aaa nu.daca am benzina in ulei face ca o spuma la suprafata cand se incazeste? asfalt cat mai uscat si fara nisip e pe aici un cb-ist din pitesti care parcheaza prin trivale o frumusete verde maronie visine?am vazut moto de mai multe ori parcata printre blocuri la primul complex la mine.daca esti pe forum as vrea sa stam de vorba putin despre moto ca eu sunt fffincepator si am multe de invatat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 (editat) Va salut cu respect, M-ar interesa sa ma inscriu candva in sezonul asta la un curs prefectionare pilotaj moto. M-am uitat pe internet si am vazut ca sunt oferte de la diferite scoli moto. Mai este cineva de pe aici interesat, sau a fost careva dintre voi pana acum ? Oare merita ? Numai bine, si asfalt uscat ! Editat Aprilie 7, 2012 de Sir Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 Va salut cu respect, M-ar interesa sa ma inscriu candva in sezonul asta la un curs prefectionare pilotaj moto. M-am uitat pe internet si am vazut ca sunt oferte de la diferite scoli moto. Mai este cineva de pe aici interesat, sau a fost careva dintre voi pana acum ? Oare merita ? Numai bine, si asfalt uscat ! Intra pe ,,Oradea'' Acolo vin anual niste instructori din strainatate si tin cursuri de genul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 (editat) care stiti cat ulei intra la furca?am citit prin forum dar am uitat si nu mai reiau 364pagini. am aflat cum e cu uleiul din furca.intra sub 1litru.alta intrebare daca e cineva pe aici pe forum.am nivelul mare la uleiul de motor.prima daca cand am verificat-o sezonul asta avea pana la filet ceea ce stiu ca e foarte mult.am mai varsat din el si acum e pe maxim,doar ca nu stiu exact cum se verifica:cu moto pe central si bag joja decat sau o si infiletez?la voi cb-ul 500 da sa moara la turatii joase?adica nu moare dar se aude fiecare urcare a pistoanelor.asta pana la 3000ture.dupa nu am probleme,dar la 2000nu prea imi vine sa o accelerez,mai bine ii dau inferioara ca parca se chinuie mai rau ca in turatii mari.la voi dupa 6000mai vedeti clar in oglinzi?la mine cam tremura in ture.e posibil sa fie carburatoarele desincronizate?,dar nu da fum ,nu consuma mult.inca ceva:cred ca unii dintre voi ati mai avut problema cu deschiderea seii.cum o deschid daca nu merge cu cheia?ce dau jos si pe ce parte ca nu stiu pe unde am acces la incuietoare.cam atat deocamdata.aaa nu.daca am benzina in ulei face ca o spuma la suprafata cand se incazeste? asfalt cat mai uscat si fara nisip e pe aici un cb-ist din pitesti care parcheaza prin trivale o frumusete verde maronie visine?am vazut moto de mai multe ori parcata printre blocuri la primul complex la mine.daca esti pe forum as vrea sa stam de vorba putin despre moto ca eu sunt fffincepator si am multe de invatat. E un pic neclara poza, dar poti sa vezi pe verticala surubelnita care iti arata siguranta aceea ce trebuie scoasa afara. Acea siguranta iese in sus impinsa cu surubelnita, dar inainte scoate piesa aceea de plastic din laterala (acea piesa de plastic neagra). Incerc sa iti mai pun o poza, doua.Spor ! E un pic neclara poza, dar poti sa vezi pe verticala surubelnita care iti arata siguranta aceea ce trebuie scoasa afara. Acea siguranta iese in sus impinsa cu surubelnita, dar inainte scoate piesa aceea de plastic din laterala (acea piesa de plastic neagra). Incerc sa iti mai pun o poza, doua.Spor ! Dupa ce scoti siguranta i,pingand de ea in sus, poti sa tragi butucul afara. Cablul acela este intr-o manta bagat si are undeva inauntru seii dupa broasca o piesa de plastic prinsa pe cablu,acea piesa e infipta in sus, intr-o sa zic... asa o ureche a unei piese de metal.La mine cazuse din ce imi aduc aminte din acea ureche si se misca cu totul parca cablul si mantaua.Tin minte ca la urma am legat-o cu un mic soricel sa nu mai vina in jos. Mi-e greu sa iti explic totul pe indelete, dar sper sa te descurci cumva.P.S. In poza nr.2 se si vede siguranta, tablita aia, pe jos pusa.E in forma de U Editat Aprilie 8, 2012 de fast_arrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alnke Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 (editat) E un pic neclara poza, dar poti sa vezi pe verticala surubelnita care iti arata siguranta aceea ce trebuie scoasa afara. Acea siguranta iese in sus impinsa cu surubelnita, dar inainte scoate piesa aceea de plastic din laterala (acea piesa de plastic neagra). Incerc sa iti mai pun o poza, doua.Spor ! Dupa ce scoti siguranta i,pingand de ea in sus, poti sa tragi butucul afara. Cablul acela este intr-o manta bagat si are undeva inauntru seii dupa broasca o piesa de plastic prinsa pe cablu,acea piesa e infipta in sus, intr-o sa zic... asa o ureche a unei piese de metal.La mine cazuse din ce imi aduc aminte din acea ureche si se misca cu totul parca cablul si mantaua.Tin minte ca la urma am legat-o cu un mic soricel sa nu mai vina in jos. Mi-e greu sa iti explic totul pe indelete, dar sper sa te descurci cumva.P.S. In poza nr.2 se si vede siguranta, tablita aia, pe jos pusa.E in forma de U ms mult ptr raspuns.stiu despre ce vorbesti ca inainte aveam tot la fel probleme dar incercam de cateva ori si mergea apoi.vazusem care e problema doar ca am amanat-o.si la mine e la fel.a sarit din urechea aceea si nu mai e tensionata mantaua aceea pentru a deschide.tot la un soricel mic m-am gandit si eu sa o prin sa stea fixa.multumesc inca o data. Editat Aprilie 8, 2012 de alnke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackd1rt Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 Joja NU trebuie insurubata. O pui acolo si asa iei nivelul de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.