Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

Vizitator AdrianB1

Ce intelegi prin interval de service la 6.000? Si cu ce difera fata de Fazer?

In manualul de service la CB500 sunt vreo cateva operatii de mentenanta la fiecare 6000km. La motocicleta aveam cartea de service din Germania si avea revizii la 6000km. La Fazer toate astea sunt la 10.000km, asta e diferenta. Daca aveam CB nou trebuia sa ma prezint cu el la service la fiecare 6000km ca sa nu pierd garantia, la Fazer o data la 10.000km sau o data pe an.

 

Uleiul la Fazer se schimba la 10.000 km (pentru ca nu ai revizie la 12 sau 15 mii), dar filtrul de aer la 40.000km. Fiecare producator cu normele lui.

 

jorj, eu am circulat iarna asta din cand in cand, motocicleta e pregatita :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator AdrianB1

Toate astea depind de producator si de produs. La masina am schimb de ulei la 15.000, la o moto 10.000, la cealalta 12.000; filtre la 15.000 la masina, 18.000 la o moto si 40.000 la cealalta - poate ca filtrul de Fazer o fi de 3 ori cat ala de Honda (nu e :) ) de rezista atat sau naibe stie ce socoteli au facut astia, probabil o sa schimb si eu filtrul la 20.000 ca nu e mare cheltuiala dar nici nu sunt in masura sa contrazic producatorii.

 

Stii ca sunt acum camioane de fac schimbul de ulei la 100.000 km? Si uleiul la alea e mai ieftin, per litru, decat cel de moto. Poate ca astia cu moto ne trag teapa, cine stie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manualul de service la CB500 sunt vreo cateva operatii de mentenanta la fiecare 6000km. La motocicleta aveam cartea de service din Germania si avea revizii la 6000km. La Fazer toate astea sunt la 10.000km, asta e diferenta. Daca aveam CB nou trebuia sa ma prezint cu el la service la fiecare 6000km ca sa nu pierd garantia, la Fazer o data la 10.000km sau o data pe an.

 

Uleiul la Fazer se schimba la 10.000 km (pentru ca nu ai revizie la 12 sau 15 mii), dar filtrul de aer la 40.000km. Fiecare producator cu normele lui.

 

jorj, eu am circulat iarna asta din cand in cand, motocicleta e pregatita :)

poate facem o iesire in wikend, ai ce ziceti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dragi hondari, sa precizam si faptul ca noi circulam in romania unde jegul este la ordinea zilei,

daca motocicletele de mai sus erau fabricate in tara lu' andrei sigur filtru de aer era musai specificat sa fie schimbat la probabil un sfert decat este specificat in manualul honda sau yamaha.

 

eu sambata dimineata intre 10 si 13 merg la bowling, in funland unirii, daca doriti sa veniti... msg aici sau ma puteti suna,

 

dupa ma gandeam sa ne intalnim putin

 

ce zice ti cebistilor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

A umblat cineva la rulmentii de la jug, sa-i schimbe sau doar sa-i curete si sa-i unga? Printre operatiunile de la inceput de sezon ma gandeam sa introduc si o curatare si ungere a acestora. De 6 ani de cand o am nu am umblat la ei. Nu sunt probleme cu acestia, cel putin nu sesizabil, dar vreau sa-i stiu proaspat gresati pentru a evita probleme pe viitor.

Ma intereseaza sa stiu mai ales daca e nevoie sa demontez de tot ghidonul, sau e suficienta doar scoaterea lui din prinderile de pe jugul superior, si cat de greu se regleaza stragerea piulitei de reglaj a jocului astfel incat sa nu le provoc o uzura prematura. Am manualul, dar ceva sfaturi practice nu ar strica.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

La CB500 nu am auzit vreodata de probleme cu rulmentii de la jug, eu inca ii aveam pe cei originali dupa 15 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

A umblat cineva la rulmentii de la jug, sa-i schimbe sau doar sa-i curete si sa-i unga? Printre operatiunile de la inceput de sezon ma gandeam sa introduc si o curatare si ungere a acestora. De 6 ani de cand o am nu am umblat la ei. Nu sunt probleme cu acestia, cel putin nu sesizabil, dar vreau sa-i stiu proaspat gresati pentru a evita probleme pe viitor.

Ma intereseaza sa stiu mai ales daca e nevoie sa demontez de tot ghidonul, sau e suficienta doar scoaterea lui din prinderile de pe jugul superior, si cat de greu se regleaza stragerea piulitei de reglaj a jocului astfel incat sa nu le provoc o uzura prematura. Am manualul, dar ceva sfaturi practice nu ar strica.

Multumesc

Eu am desfacut toata fata si cu ocazia asta am verificat si rulmenti de jug , intentia mea era sa bag vaselina la rulmenti daca tot am demontato, operatiunea este simpla , nu este nevoie sa scoti si farul ,el pur si simplu o sa atarne acolo in firele lui pana incepi iar montajul , idee este ca aiti trebuie o tubulara de 32 parca sa desurubezi acea piulita de sub ghidon, in rest spor la treaba daca vrei sa ungi rulmenti.

 

Si eu ies Sambata daca mai sunt doritori, singur nu ma plimb pe strazi aiurea. :stuck:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am desfacut toata fata si cu ocazia asta am verificat si rulmenti de jug , intentia mea era sa bag vaselina la rulmenti daca tot am demontato, operatiunea este simpla , nu este nevoie sa scoti si farul ,el pur si simplu o sa atarne acolo in firele lui pana incepi iar montajul , idee este ca aiti trebuie o tubulara de 32 parca sa desurubezi acea piulita de sub ghidon, in rest spor la treaba daca vrei sa ungi rulmenti.

 

Si eu ies Sambata daca mai sunt doritori, singur nu ma plimb pe strazi aiurea. :stuck:

Ok, multumesc. Ghidonul a ramas si el la loc, banuiesc. Cum l-ai ancorat sa ramana cu rezervorul de lichid de frana drept? Iar rulmentii cum se prezentau: mai aveau vaselina, era intarita sau era in regula? La a mea merge usor ghidonul stanga - dreapta, nu are joc, nu face zgomot...

Stiu ca nu e o operatiune urgenta, dar o sa schimb uleiul de furca si ma gandeam ca daca tot umblu...

Editat de alexcatalin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, multumesc. Ghidonul a ramas si el la loc, banuiesc. Cum l-ai ancorat sa ramana cu rezervorul de lichid de frana drept? Iar rulmentii cum se prezentau: mai aveau vaselina, era intarita sau era in regula? La a mea merge usor ghidonul stanga - dreapta, nu are joc, nu face zgomot...

Stiu ca nu e o operatiune urgenta, dar o sa schimb uleiul de furca si ma gandeam ca daca tot umblu...

Ghidonul ramane rezemat de rezervor dupa ce scoti suruburile alea 4 de la ghidon si il sprijini cu toate cablurile lui direct pe rezervor, si va sta acolo ai sa vezi, rulmenti erau ok numai ca nu prea mai avea vaselina pe iei, i-am pus calumea vaselica sa aibe, este bine sa pui vaselina din aia care rezista la temperatura, cand strangi suruburile la punerea jugului sa strangi bine piulitele intr-un fel incat sa nu aibe joc ,dar nu foarte tare sa iasa zeama din piulite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare CB-istilor!!! Cum va impacati cu lumina farului (exceptie xenonul)??? Ca eu noaptea daca nu merg cu faza lunga parc-as chior si apoi inainte de a ma porni pun lacat pe frigider ca mi-l umplu colegii de trafic ca-i orbesc.....

In alta ordine de idei a mea are un bec H4 standard (parca 55w cu 60w) cum as putea imbunatati calitatea luminii fara xenon si fara a risca sa ard instalatia electrica?? halogen ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare CB-istilor!!! Cum va impacati cu lumina farului (exceptie xenonul)??? Ca eu noaptea daca nu merg cu faza lunga parc-as chior si apoi inainte de a ma porni pun lacat pe frigider ca mi-l umplu colegii de trafic ca-i orbesc.....

In alta ordine de idei a mea are un bec H4 standard (parca 55w cu 60w) cum as putea imbunatati calitatea luminii fara xenon si fara a risca sa ard instalatia electrica?? halogen ?

 

Cam aceeasi problema o am si eu. Nici mie nu-mi place xenon, dar exista solutii. Fac cei de la Philips si cei de la Osram niste becuri speciale (cam scumpe, in functie de gama) care lumineaza tare de tot, insa au durata de viata relativ scurta (marturiile de pe forumuri spun ca in jur de 1 an. Philips are gama Extreme Power sau Extreme Vision sau Night Vision si inca cateva. Osram are gama Night Breaker. Becurile cele mai luminoase (care au si o lumina mai alba) sunt in jur de 60-70 de lei. Am inteles ca sunt bune, lumineaza super bine, insa depinde de fiecare daca e dispus sa dea o data pe an 70 de lei pe un bec. Se ard repede din doua motive, o data pentru ca lumineaza mai intens, efortul mai mare, apoi din cauza vibratiilor inerent motorului si mersului pe motoccleta pe drum. Cauta si tu pe net si vezi ce-ti convine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Eu cred ca CB-ul cu far rotund are unul din cele mai bune faruri posibile. Eu l-am avut carenat, farul era foarte prost, dar am mers noaptea cu CB500 naked si diferenta era uriasa.

 

In afara de Xenon nu se poate mari intensitatea luminoasa pe faza scurta. Becurile actuale sunt deja halogen, nu ai ce sa mai schimbi la ele decat ori sa pui de 100W (se gasesc pe ebay) cu riscul de a descarca bateria si nu sunt sigur ca exista si H4, nu doar H1 sau H7. O alta optiuni sunt cele gen Philips Motovision, dar nu e mare diferenta.

 

PS. Eu nu am schimbat niciodata becul de far in 5 ani. Am Philips Motovision acum din vara, 2 bucati (pe Fazer), nu s-a ars nici unul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun bun deci sunt mai luminoase cele Extreme Power sau Extreme Vision sau Night Vision sau ba? Ca de nu si nu pun xenon, probleme de vedere nu am dar e nasol rau cu becu actual... am mers in spatele unui cb cu xenon si parca era ziua in fata lui....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Manual de utilizator - a fost postat link de mai multe ori in trecut pe acest topic.

 

Service bun - exista service Honda in Bucuresti si e bun, iar preturile erau decente. In plus mai exista vreo duzina de ateliere bune si inca vreo cateva duzini de ateloiere mai putin bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutarile mele CB-istilor.

Am si eu o intrebare in legatura cu anvelopele.

Vreau sa imi achizitionez un set nou si nu prea gasesc anvelopa pe fata de 110/80/17.

Intrebarea este daca pot sa pun pe spate 130/80/17, dimensiune ce e trecuta in talon si e recomandata de producator si pe fata sa pun 110/70/17. Inteleg ca ar fi de preferat sa pun ambele anvelope de 80 inaltime au de 70 dar deocamdata nu gasesc ce doresc. Imi va afecta in vreun fel comportamentul motocicletei?

Multumesc mult !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...