jorj 500 Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 si eu am avut bujj pe iridium vara trecuta si a functionat foarte bine,cica astea pe iridium sunt folosite pe motoare de turatii cum sunt vitezanele, dar si la noi au mers bine ,cert este ca acum in primavara cand am vrut sa o pornesc a cam facut figuri ,si anumea mi-a pornit intr-o singura bujie, le-am scos curatatpus inapoi si a luato la pornire, iar dupa inca 3 saptamani am incercat so pornes iar si mi-a pornit in cealanta bujie ,deci asta nu mi-a placut si binenteles ca am cumparat exact ce trebuia ,adica normale. deci eu recomand ce scrie in carte si anume normal nu iridium.. Fratilor care veniti la marsul de Sambata sa am si eu compatrioti printre motoare, marsul incepe cu intalnirea de la Fantana Miorita (parcarea din fata Garii Baneasa) incepand cu ora 14. pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Cand a fost scris manualul de CB500 nu existau bujii cu iridiu; motorul de CB500 e de prin 92-93, bujiile cu iridiu au aparut dupa ce a incetat productia de CB500, asa ca nici macar nu au apucat sa le testeze. Oricum la cat tine o bujie normala e suficient, astea de iridiu daca tin dublu nici nu mai conteaza. Eu cat am avut CB-ul, 4 sezoane, nu imi amintesc sa fi schimbat vreodata bujiile - nu a fost nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodoo69 Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 http://free-riders.ro/iubim-2-roti/ care merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draven Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 poate fi 3 defecte, 1. ori melcul sa bulit, 2. verifica cablu daca este in regula si nu este rupt ( intrerupt ) cumva, 3.la bord ceasul tau sa cam intamplat ceva si sa defectat vreo rotita de nu mai invarte melcul din interiorul bordului, . ca totul este mecanic si numic electronic. Daca nu te descurci te pot ajuta eu sa il verificam in wikend. imi pare rau dar de acu pana dupa paste sunt plecat, si numai cu capul ne auzim dupa 15 mai multumesc oricum de informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jorj 500 Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 Eu in prima faza o sa fiu prezent la prima parata asta din 20 Aprilie si mai vedem ce o fi pana pe 27 cand o sa fie cealanta parada, cine vine ne vom vedea pe acolo, recunoasterea binenteles dupa modelu mobrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 Salut Ma poate ajuta si pe mine cineva sa-mi spuna unde pot gasi bucsele de la suspensia pe fata mai ieftine sau ce cote au,daca le-a facut cineva la strung. Multumesc anticipat ! Salut, Va rog ajutati-ma si pe mine, vreau sa scot rulmentii de la roata de pe spate, cei de pe butuc, din ce parte trebuie sa imping, dinspre pinion spre tambur sau invers? Nu fa prostia sa le faci pe strung sau ceva, alea se comanda pe original si atat au un strat mai special pe exterior. Rulmentii ii scoti ambii spre exterior, daca nu ai presa bagi un dorn sau o tija metalica dinspre disc spre pinion si incerci sa prinzi fix buza rulmentului, vezi ca daca fortezi un pic distantierul ala se da un pic la o parte cat sa agati buza interioara a rulmentului si sa il impingi afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MIHAI CB500 Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Ziua buna dragi colegi cb-isti am un cb500 deja de 2 sezoane si intru in al 3-lea cu el si sincer nici nu l-as schimba daca vine cineva la festivalul de sambata sper sa ne vedem acolo o zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paimei01 Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 (editat) Salut, am o roata spate foarte murdara, de la uleiul de pe lant. Inainte sa ma apuc sa-i dau cu detergent, stie cineva vreo metoda sau substanta magica de curatare ? Editat Aprilie 24, 2013 de paimei01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 (editat) Salut, am o roata spate foarte murdara, de la uleiul de pe lant. Inainte sa ma apuc sa-i dau cu detergent, stie cineva vreo metoda sau substanta magica de curatare ? Brake cleaner ce mai magica dintre magice ... Editat Aprilie 24, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jorj 500 Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Se geseste si prin Cora un spray, am auzit de la cineva care sia curatat asa jantele de ulei si motoru, acum eu nu am folosit doar am auzit, eu cand mi-am curatat janta spate ca sa incarcat de la uleiul lantului in mers l-am curatat cu cif si sincer se duce dar mai pui un pic mai frec ,iar mai pui iar mai freci ,chestii din astea, acum cauta solutia aia de curatat si rezolvi mai usor problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu.bogdan Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Ziua buna dragi colegi cb-isti am un cb500 deja de 2 sezoane si intru in al 3-lea cu el si sincer nici nu l-as schimba daca vine cineva la festivalul de sambata sper sa ne vedem acolo o zi buna Si eu am intrat in al 3'le sezon si sunt multumit. Dar eu mi'as schimba totusi oglinzile la el. De la viteza mi se aduna tot timpu si ma deranjeaza ca trebuie sa le ajustez inapoi in mers ca sa vad si alceva in afara de coatele mele. Ati avut si voi probleme asemanatoare? Aveti vreo solutie sa le intepenesc cumva, sau imi puteti recomanda/vinde niste oglinzi mai bune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Salut, am o roata spate foarte murdara, de la uleiul de pe lant. Inainte sa ma apuc sa-i dau cu detergent, stie cineva vreo metoda sau substanta magica de curatare ? Spray de curata lantul - face minuni (solvent puternic), dar se consuma in draci.Speli intai noroiul cu jet sub presiune, lasi sa se usuce apa, apoi dai cu spray de curatat lantul si cu carpa sau servetele de hartie. Exista si solventi mai puternici, gen spray pentru electrocasnice de inox, dar risti sa dai pe cauciuc si sa ii produci mici stricaciuni de suprafata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MIHAI CB500 Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Salut, am o roata spate foarte murdara, de la uleiul de pe lant. Inainte sa ma apuc sa-i dau cu detergent, stie cineva vreo metoda sau substanta magica de curatare ? salut, exact cum zice AdrianB1 spary-ul de curatat lantul face minuni dar se consuma imediat si nici nu e prea ieftin, eu am reusit sa imi curat janta cu un amestec facut din benzina cu motorina si sters imediat cu carpa, dar cel mai bine curata gazul dar si cillit bang-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Iaca trebuia s-o patesc si eu. Am cazut azi destul de nasol ...in linie dreapta, nestingherit ne nimeni, conditii optime de temperatura Si totusi am cazut )) Am dat sa franez pentru ca ma apropiam de o trecere de pietoni si m-am trezit pe jos. Singura explicatie este ca s-a dus fata. Pe ce dracu' a alunecat asa habar n-am. Sigur, o sa ziceti c-am blocat fata si ca e normal. Nu e chiar asa, cunosc mobra bine, stiu sa franez cu ea. Am franat cum franez intotdeauna. Anyway, dupa ce am cazut am mers sa observ carosabilul si am constatat ca un numar anormal de mare de masini scartaiau din roti la frana chiar la viteza mica. Ceea ca ma face sa cred ca asfaltul e foarte prost, aderenta scazuta. Iar eu cred ca am franat fix pe o sageata din aia alba de o picteaza astia pe strazi pentru selectarea directiei de mers. Maine o sa trec din nou prin zona (Bragadiru) sa ma mai uit putin la strada. Anyway, eu m-am ales cu o julitura la genunchi si un pantalon rupt (aveam genunchiere sub pantaloni), motorul e zgariat putin pe aripa si rezervor, schimbatorul indoit putin, ghidonul indoit, oglinda rupta, semnalele murdare de asfalt. Asadar caut ghidon si suport oglinda stanga, daca are cineva. In rest, astept parerile voastre despre incident. (faza tare, daca pot spune asa, e ca la cativa km mai incolo, pe calea rahovei, un R6 era zob, am oprit sa fac poze, motociclistul era deja luat de ambulanta, cica un picior rupt si nu mai stiu ce...) Ce zi, frate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 Se mai intampla, am dat si eu de bucati de asfalt mai prost pe care iti fuge fata chiar la o franare medie. Nu stiu ce standarde in constructii se folosesc la asfaltare in Romania, probabil de prin anii 50, dar sunt variatii de aderenta pe alocuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorinHD Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 Iaca trebuia s-o patesc si eu. Am cazut azi destul de nasol ...in linie dreapta, nestingherit ne nimeni, conditii optime de temperatura Si totusi am cazut )) Am dat sa franez pentru ca ma apropiam de o trecere de pietoni si m-am trezit pe jos. Singura explicatie este ca s-a dus fata. Pe ce dracu' a alunecat asa habar n-am. Sigur, o sa ziceti c-am blocat fata si ca e normal. Nu e chiar asa, cunosc mobra bine, stiu sa franez cu ea. Am franat cum franez intotdeauna. Anyway, dupa ce am cazut am mers sa observ carosabilul si am constatat ca un numar anormal de mare de masini scartaiau din roti la frana chiar la viteza mica. Ceea ca ma face sa cred ca asfaltul e foarte prost, aderenta scazuta. Iar eu cred ca am franat fix pe o sageata din aia alba de o picteaza astia pe strazi pentru selectarea directiei de mers. Maine o sa trec din nou prin zona (Bragadiru) sa ma mai uit putin la strada. Anyway, eu m-am ales cu o julitura la genunchi si un pantalon rupt (aveam genunchiere sub pantaloni), motorul e zgariat putin pe aripa si rezervor, schimbatorul indoit putin, ghidonul indoit, oglinda rupta, semnalele murdare de asfalt. Asadar caut ghidon si suport oglinda stanga, daca are cineva. In rest, astept parerile voastre despre incident. (faza tare, daca pot spune asa, e ca la cativa km mai incolo, pe calea rahovei, un R6 era zob, am oprit sa fac poze, motociclistul era deja luat de ambulanta, cica un picior rupt si nu mai stiu ce...) Ce zi, frate! Abia acum am vazut mesajul tau. Imi cumparasem eu alte oglinzi si le am si pe cele vechi, incepusera sa cada nichelul de pe ele dar am si suportii. Faza e ca plec la noapte in delegatie pentru 5 saptamani dar daca mai ai nevoie de ele cand ma intorc si le dau pe o bere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 Abia acum am vazut mesajul tau. Imi cumparasem eu alte oglinzi si le am si pe cele vechi, incepusera sa cada nichelul de pe ele dar am si suportii. Faza e ca plec la noapte in delegatie pentru 5 saptamani dar daca mai ai nevoie de ele cand ma intorc si le dau pe o bere. Te-ai facut cu o bere Eu intre timp am pus mana pe un Bandit de 600 si o sa mai manance si ala niste bani, deci cred ca te astept cu suportii Merci fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clif Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 salutare caut sa cumpar carene honda cb 500 aveti ideie unde se pot gasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 salutare caut sa cumpar carene honda cb 500 aveti ideie unde se pot gasi Al tau nu era carenat ? unde ti-s carenele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clif Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 era dar am vrut caremele de la cb500 r parca alea mari pana jos si la achizitonare le-am dat pe cele mici la schimb dar acuma vreau sa vand moto si asi vrea sa o dau si cu celelalte in caz ca viitoru proprietar vrea sa o faca naked Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikehit47 Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Are cineva idee daca axul de pe roata din fata al unui Hornet s-ar potrivi pe CB500? (este vorba despre un CB din 1998 si o Hornet din 2002) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draven Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 era dar am vrut caremele de la cb500 r parca alea mari pana jos si la achizitonare le-am dat pe cele mici la schimb dar acuma vreau sa vand moto si asi vrea sa o dau si cu celelalte in caz ca viitoru proprietar vrea sa o faca naked Salut, poti sa imi trimiti niste poze cu carenele de R, eu am un cb500s din 2002, semicarenat, si as vrea sa il carenez complet, insa, momentan nu am idei. multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clif Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 (editat) cam asa ceva e cu carene Editat Mai 29, 2013 de clif Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draven Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 cam asa ceva e cu carene arata foarte bine, sa stii, zici ca aceste carene sunt luate de pe honda cb 500r? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nipplelutz Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Vand Honda CB500S in stare foarte buna, motor 499 cmc, 58cp, cutie viteze sase trepte, consum oras (testat) 4,49 litri/100km la mers normal. Cauciucuri noi fata/spate, au doar 3200km, kit de lant nou, baterie Yuasa noua. Bujii, termostat, ulei plus filtru ulei au fost schimbate recent (1600 km). Motorul este bun, porneste si merge foarte bine, nu consuma ulei si nu da fum. Motocicleta are 44.700 km, atat prezinta pe bord.Acte la zi, ITP valabil 2015, autenticitate RAR facuta la data de 15.05.2013 si este valabila 60 zile. Se mai da o data cu motocicleta si un motor defect (are un piston spart), este complet. Motocicleta poate fi vazuta in Bucuresti.Pret 1550 euro. Motorul este al unui prieten, pentru informatii suplimentare sunati la 0761 989 497, pe forum intru mai rar /index.php?/topic/696057-honda-cb500s-1550-euro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.