Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

am si o intrebare ca toata lumea m-a bazait si acum nu mai stiu ce ii bine... am si eu pe cb-ul meu michelin active pilot (parca asa ii numele) si vreau sa va intreb.. ce presiune in roti imi recomandati? (deobicei cu pasager). Deobicei bagam 2 pe fatza.. 2.2-2.3 pe spate

Editat de Tibi_c
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in manual este prevazut rider only 29 psi(2.00 bar)front si 33 psi(2.25bar)rear iar pentru rider and passenger 29 psi(2bar)front si 36psi(2.5bar)rear. Asta recomanda fabricantul, daca tu vrei alte setari go ahead.

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi, n-am mai schimbat un bec, de fapt becul e spart a ramas doar putin din el (cazatura). Credeam ca e vreun bec special, care se gaseste numai in Japonia :)

 

Imi lipsea si piesa de sustinere ambreiaj, oglinda stanga, se gaseste aici: http://www.wemoto.com/bikes/honda/cb_500_r_t/93-96/picture/clutch_lever_perch_-_holder/ ,parca o mai cauta cineva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. Cine ma poate ajuta cu un sfat? Problema e urmatoarea am un cb500. La rece se aude o bataie metalica destul de urata...iar cum a inceput sa se auda si la cald cate putin. Am inteles ca ar fi nu stiu ce "pastile" sau o fi lantu de la distributie? Astept un sfat eventual si un mester unde pot remedia problema daca e mai complicat! Multumesc anticipat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pastilele respective sunt de fapt valvele care trebuie sa se incadreze in niste tolerante. Foarte posibil (spre sigur) si lantul de distributie s-a mai slabit, trebuie strans, daca mai are loc. Daca nu, inlocuit. In Brasov sau Buzau nu cunosc ateliere / mecanici. Intreaba-ti niste amici bikeri de p-acolo. Bafta si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Eu am rectificat de curand chiulasa si am reglat supapele iar tolerantele la CB750KZ sunt urmatoarele 0,09mm si 0,07mm...acum nu mai stiu care e pe admisie si care e pe evacuare insa pot verifica. Nu stiu cum e la CB500 dar la CB750 gasesti toate lanturile si patinele mai putin una...pana mea, habar n-am cum o cheama pentru ca le-am luat cu un ochi in manualul de reparatii si cu celalalt pe net la bulangii aia de olandezi de pe cmsnl.com...acolo gasesti tot ce te intereseaza, de la coduri pana la pozele cu piesele care s-au stricat insa de cumparat, ioc...nesimtitii aia nu vand romanilor ca cica suntem hoti!...Doar asa, de amorul istoriei daca nu de altceva, pot sustine cu mana pe suflet ca stiu cateva zone geografice destul de vaste unde pret de secole cuvintele "olandez", "hot", "violator", "bandit", "tepar" si "jigodie" au fost rostite de foarte multe ori in aceeasi fraza, in varii combinatii desigur...ma rog.. De cumparat, piese originale de Honda gasesti la David Silver Spares; le scrii ce vrei si ei iti raspund in mai putin de 24 de ore. Tipii aia sunt super expeditivi.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi, n-am mai schimbat un bec, de fapt becul e spart a ramas doar putin din el (cazatura). Credeam ca e vreun bec special, care se gaseste numai in Japonia :)

 

Imi lipsea si piesa de sustinere ambreiaj, oglinda stanga, se gaseste aici: http://www.wemoto.com/bikes/honda/cb_500_r_t/93-96/picture/clutch_lever_perch_-_holder/ ,parca o mai cauta cineva.

Piesa aia de ai dat link pe wemoto pe original de la modelel mai noi de cb e undeva la 15 euri, nu vad de ce ai dat 25 de lire pe ala.

 

salut. Cine ma poate ajuta cu un sfat? Problema e urmatoarea am un cb500. La rece se aude o bataie metalica destul de urata...iar cum a inceput sa se auda si la cald cate putin. Am inteles ca ar fi nu stiu ce "pastile" sau o fi lantu de la distributie? Astept un sfat eventual si un mester unde pot remedia problema daca e mai complicat! Multumesc anticipat !

Daca zgomotul e metalic mai mult ca sigur e lantul de distributie, de la supape se aude un tzacanit. Aceeasi treaba am avut si eu la fostul si am rezolvat prin tensionarea arcului de la intinzator, chestia asta nu o poti face tu, sau cel putin nu iti recomand. De recomandat un service nu stiu ce sa zic ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nu stiu cat de incepatori sunt unii in ale mecanicii dar si la mine se auzea o bataie la motor si parca tremura tot, asta pana sa aflu ca saracul se chinuia sa mearga intr-o singura bujie. I-am cumparat iridium si i-a revenit glasul :)

Am mai cautat pe forum dar inca nu am reusit sa parcurg toate cele 200 de pagini ale acestui topic si as fi interesat de anumite detalii referitoare la limitarea motocicletei. A mea este inca limitata sau cel putin asa cred eu si majoritatea. Ma poate ajuta cineva sa imi spuna unde sa ma uit si daca o pot inlatura de unul singur?

Mii de multumiri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nu stiu cat de incepatori sunt unii in ale mecanicii dar si la mine se auzea o bataie la motor si parca tremura tot, asta pana sa aflu ca saracul se chinuia sa mearga intr-o singura bujie. I-am cumparat iridium si i-a revenit glasul :)

Am mai cautat pe forum dar inca nu am reusit sa parcurg toate cele 200 de pagini ale acestui topic si as fi interesat de anumite detalii referitoare la limitarea motocicletei. A mea este inca limitata sau cel putin asa cred eu si majoritatea. Ma poate ajuta cineva sa imi spuna unde sa ma uit si daca o pot inlatura de unul singur?

Mii de multumiri...

 

ia uita-te pe aici, in engleza

 

http://www.bikechatforums.com/viewtopic.php?t=173052

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nu stiu cat de incepatori sunt unii in ale mecanicii dar si la mine se auzea o bataie la motor si parca tremura tot, asta pana sa aflu ca saracul se chinuia sa mearga intr-o singura bujie. I-am cumparat iridium si i-a revenit glasul :)

Am mai cautat pe forum dar inca nu am reusit sa parcurg toate cele 200 de pagini ale acestui topic si as fi interesat de anumite detalii referitoare la limitarea motocicletei. A mea este inca limitata sau cel putin asa cred eu si majoritatea. Ma poate ajuta cineva sa imi spuna unde sa ma uit si daca o pot inlatura de unul singur?

Mii de multumiri...

Ce top speed ai cu ea ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

as fi interesat de anumite detalii referitoare la limitarea motocicletei. A mea este inca limitata sau cel putin asa cred eu si majoritatea. Ma poate ajuta cineva sa imi spuna unde sa ma uit si daca o pot inlatura de unul singur?

Mii de multumiri...

Eu am delimitat-o pe a mea pentru ca oricum in actele romanesti nu aparea ca fiind limitata. In cazul meu limitarea era in carburator, avea o garnitura care obtura partial aerul si jocloare cu diametru mai mic; garnitura a fost scoasa, jicloarele schimbate, nu mai stiu mai multe detalii ca au trecut vreo 7 ani de atunci dar asta a fost tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Topspeed-ul este putin peste 120. Nu trece de 4500-5000 de ture in mers pe cand în gol nu are nici o problema in a urca in ture.

Jigloarele cred ca trebuie cu diametrul mai mare mare dar cat mai exact?

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Orice dealer Honda iti poate spune ce jicloare iti trebuie; cred ca le e mai usor sa iti spuna codul pieselor decat dimensiunile. Tin minte ca au fost foarte ieftine, gen 10 euro toate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice dealer Honda iti poate spune ce jicloare iti trebuie; cred ca le e mai usor sa iti spuna codul pieselor decat dimensiunile. Tin minte ca au fost foarte ieftine, gen 10 euro toate.

Sunt din Hunedoara iar aici nu avem dealeri Honda. E mai dificil sa ma duc pana in timisoara care are cel mai apropiat dealer sa dau 10 euro pe jicloare. Ma gandeam la dimensiune deoarece as putea intreba la magazinele auto-moto din oras daca au/aduc asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Nu cred ca gasesti jicloare de CB500 intreband dupa diametru, nu sunt suruburi de 5 - pana si suruburile uzuale au doua tipuri de filet, mai multe lungimi si tip de capat, daramite un jiclor specializat. Poti sa comanzi de la Honda, le dai un telefon, iti trimit o proforma, o platesti prin banca si iti trimit prin posta daca nu ai alta varianta la indemana. Eventual daca stii pe cineva in Bucuresti sau TImisoara ti le cumpara si ti le trimite prin posta.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se baga vreun CB-ist maine pe la 11:30-12:00 la o plimbare pana la Ruse ? Se merge lejer, sa nu chinuim mobrele si/sau pasagerele :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...