Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

CR9EH9 este practic aceeasi bujie, cu aceleasi date constructive. Singura diferenta fata de CR8 - e "mai rece".

E posibil ca, daca pui CR9 sa ti le afume putin, pt ca bujia nu atinge temperatura de autocuratare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Stiu ca s-a mai discutat pe tema asta, dar nimic destul de concret. Asadar ma mai puteti ajuta si pe mine cu ceva informatii legate de un kit xenon?

Ma bate gandul de ceva vreme sa-mi achizitionez si sa montez, dar nu stiu ce sa aleg exact.

Stiu ca-mi trebuie un bixenon H4 si cam atat. Care aveti asa ceva montat pe un CB500 normal (nu S)?

Trebuie cu balast digital? Aveti cu balast slim? Unde l-ati ascuns? Recomandati cumva cu lupa? Se potriveste in far?

Astept lamuririle voastre.

 

Multumesc anticipat.

Editat de Acochy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Stiu ca s-a mai discutat pe tema asta, dar nimic destul de concret. Asadar ma mai puteti ajuta si pe mine cu ceva informatii legate de un kit xenon?

Ma bate gandul de ceva vreme sa-mi achizitionez si sa montez, dar nu stiu ce sa aleg exact.

Stiu ca-mi trebuie un bixenon H4 si cam atat. Care aveti asa ceva montat pe un CB500 normal (nu S)?

Trebuie cu balast digital? Aveti cu balast slim? Unde l-ati ascuns? Recomandati cumva cu lupa? Se potriveste in far?

Astept lamuririle voastre.

 

Multumesc anticipat.

Salut,

De mai bine de 3 ani am montat un kit cu balast slim (achizitionat de la Luigi). A trebuit doar sa renunt la cauciucul care se pune in spatele becului. Balastul l-am prins cu soricei direct de cadru (sub rezervor, in partea stanga) iar controlerul de faza l-am infasurat complet in power tape negru si l-am prins alaturi de celelalte cabluri in spatele carcasei farului. Nu am avut niciodata nicio problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

De mai bine de 3 ani am montat un kit cu balast slim (achizitionat de la Luigi). A trebuit doar sa renunt la cauciucul care se pune in spatele becului. Balastul l-am prins cu soricei direct de cadru (sub rezervor, in partea stanga) iar controlerul de faza l-am infasurat complet in power tape negru si l-am prins alaturi de celelalte cabluri in spatele carcasei farului. Nu am avut niciodata nicio problema.

Salut Guzganel,

 

Sa inteleg ca tu ai bixenon simplu fara lupa? Ce culoare ai ales? 5000 sau 6000k? Cat de putenic este ca si intensitate a luminii fara lupa?

 

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Guzganel,

 

Sa inteleg ca tu ai bixenon simplu fara lupa? Ce culoare ai ales? 5000 sau 6000k? Cat de putenic este ca si intensitate a luminii fara lupa?

 

Multumesc anticipat.

Este simplu, fara lupa, de 6000. Este ... puternic, mult mai puternic decat cu halogen (normal). Am lumina mai multa si nu primesc flash-uri de la cei din fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am tot vazut ca cea mai buna temperatura recomandata este 5000 sau 6000k. 4300k este cam spre galben. Acum depinde si de preferinte :)

Am vorbit cu Luigi de aici de pe forum si cred ca o sa iau de el. Mi se pare ca are un pret acceptabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toata lumea spune ca cele mai bune sunt cele de 4300, nu au lumina galbena, este lumina alba dupa care, o data cu cresterea valorii lumina isi intensifica nuanta de albastru, nu te vor ajuta in nici un fel pe ploaie si pe ceata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Vizitator AdrianB1

Eu am tot vazut ca cea mai buna temperatura recomandata este 5000 sau 6000k. 4300k este cam spre galben. Acum depinde si de preferinte :)

Am vorbit cu Luigi de aici de pe forum si cred ca o sa iau de el. Mi se pare ca are un pret acceptabil.

5000k e cam albastru, 6000k e prea albastru. O fi 4300k un pic spre galben, dar ochiul uman e obisnuit cu lumina soarelui si vede mai bine la 4300 decat la 5000k si peste. Important e sa vezi, nu doar sa fii vazut, mai ales noaptea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am tot vazut ca cea mai buna temperatura recomandata este 5000 sau 6000k. 4300k este cam spre galben. Acum depinde si de preferinte :)

Am vorbit cu Luigi de aici de pe forum si cred ca o sa iau de el. Mi se pare ca are un pret acceptabil.

 

 

5000k e cam albastru, 6000k e prea albastru. O fi 4300k un pic spre galben, dar ochiul uman e obisnuit cu lumina soarelui si vede mai bine la 4300 decat la 5000k si peste. Important e sa vezi, nu doar sa fii vazut, mai ales noaptea.

sa arunc un pic de lumina asupra problemei

 

acum am pe masina de 4300. in mod evident ca sunt mai "galbene" decat 6000 dar ... daca sunt singur pe strada s-ar putea sa crezi ca nu am xenon. insa atunci cand mai e o masina cu halogen langa a mea, in mod clar iti dai seama ca ale mele sunt xenoane, fiind mai albe decat halogenul standard.

 

insa, la motocicleta am mai avut de 6000 si o sa pun tot de 6000.

6000 nu e albastru sau albastrui. tot alb dar mai stralucitor cumva decat cel de 4300 (oricum diferenta nu e chiar asa mare). de ce spun ca o sa pun tot de 6000? pt ca pe mine ma intereseaza in primul rand vizibilitatea pe timp de zi, si asa ies mai mult in evidenta.

 

adrian dupa spusele tale nu exista xenon alb. dupa tine ori e galben ori e albastru... am impresia ca nu prea le-ai comparat live

Editat de pogor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Nu, am avut doar de 4300, 5000 si 6000, pe masina si pe moto. Nici unul nu e alb pentru ca nu exista nici o sursa de lumina artificiala monolitica care sa produca alb pur, din pacate.

 

Daca vrei sa fii vazut poti pune ce culoare vrei. Daca vrei sa vezi noaptea atunci pui 4300. Alegerea ta, nu ma bag, doar informez. Eu am schimbat si pe masina si pe moto la 4300 pentru ca imi trebuie ca sa conduc, nu ca sa fiu evitat. Conduc destul de des noaptea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...