Cesar Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 NGK CR8EH9 s-au comportat intotdeauna execelent pe toate CB-urile sau CR8EHIX9 pentru cine a vrut o alternativa mai durabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Acochy Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 @Cesar - multumesc pentru raspuns. CR9EH-9 a folosit cineva? Se merita folosirea lor fata de cele standard CR8EH-9? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 CR9EH9 este practic aceeasi bujie, cu aceleasi date constructive. Singura diferenta fata de CR8 - e "mai rece". E posibil ca, daca pui CR9 sa ti le afume putin, pt ca bujia nu atinge temperatura de autocuratare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Acochy Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 (editat) Salutare, Stiu ca s-a mai discutat pe tema asta, dar nimic destul de concret. Asadar ma mai puteti ajuta si pe mine cu ceva informatii legate de un kit xenon? Ma bate gandul de ceva vreme sa-mi achizitionez si sa montez, dar nu stiu ce sa aleg exact. Stiu ca-mi trebuie un bixenon H4 si cam atat. Care aveti asa ceva montat pe un CB500 normal (nu S)? Trebuie cu balast digital? Aveti cu balast slim? Unde l-ati ascuns? Recomandati cumva cu lupa? Se potriveste in far? Astept lamuririle voastre. Multumesc anticipat. Editat Ianuarie 28, 2014 de Acochy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzganel Postat Ianuarie 29, 2014 Share Postat Ianuarie 29, 2014 Salutare, Stiu ca s-a mai discutat pe tema asta, dar nimic destul de concret. Asadar ma mai puteti ajuta si pe mine cu ceva informatii legate de un kit xenon? Ma bate gandul de ceva vreme sa-mi achizitionez si sa montez, dar nu stiu ce sa aleg exact. Stiu ca-mi trebuie un bixenon H4 si cam atat. Care aveti asa ceva montat pe un CB500 normal (nu S)? Trebuie cu balast digital? Aveti cu balast slim? Unde l-ati ascuns? Recomandati cumva cu lupa? Se potriveste in far? Astept lamuririle voastre. Multumesc anticipat. Salut, De mai bine de 3 ani am montat un kit cu balast slim (achizitionat de la Luigi). A trebuit doar sa renunt la cauciucul care se pune in spatele becului. Balastul l-am prins cu soricei direct de cadru (sub rezervor, in partea stanga) iar controlerul de faza l-am infasurat complet in power tape negru si l-am prins alaturi de celelalte cabluri in spatele carcasei farului. Nu am avut niciodata nicio problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Acochy Postat Ianuarie 29, 2014 Share Postat Ianuarie 29, 2014 Salut, De mai bine de 3 ani am montat un kit cu balast slim (achizitionat de la Luigi). A trebuit doar sa renunt la cauciucul care se pune in spatele becului. Balastul l-am prins cu soricei direct de cadru (sub rezervor, in partea stanga) iar controlerul de faza l-am infasurat complet in power tape negru si l-am prins alaturi de celelalte cabluri in spatele carcasei farului. Nu am avut niciodata nicio problema. Salut Guzganel, Sa inteleg ca tu ai bixenon simplu fara lupa? Ce culoare ai ales? 5000 sau 6000k? Cat de putenic este ca si intensitate a luminii fara lupa? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzganel Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 Salut Guzganel, Sa inteleg ca tu ai bixenon simplu fara lupa? Ce culoare ai ales? 5000 sau 6000k? Cat de putenic este ca si intensitate a luminii fara lupa? Multumesc anticipat. Este simplu, fara lupa, de 6000. Este ... puternic, mult mai puternic decat cu halogen (normal). Am lumina mai multa si nu primesc flash-uri de la cei din fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Acochy Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 Am inteles! Multumesc pentru info. Asfalt uscat ... cand s-o topi zapada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viscol84 Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 si eu sunt in cautare, m-am interesat si cica cea mai buna temperatura e de 4300k. acum, la fel ca si tine sunt in cautarea kit-ului perfect, ieftin si bun ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Acochy Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 Eu am tot vazut ca cea mai buna temperatura recomandata este 5000 sau 6000k. 4300k este cam spre galben. Acum depinde si de preferinte Am vorbit cu Luigi de aici de pe forum si cred ca o sa iau de el. Mi se pare ca are un pret acceptabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viscol84 Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 am comandat si eu, acum sa vad cu montajul cum o scot la capat. sunt curios, mi-am comandat un cauciuc de 140/70 pt spate, sa o vad cum se comporta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draven Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 Toata lumea spune ca cele mai bune sunt cele de 4300, nu au lumina galbena, este lumina alba dupa care, o data cu cresterea valorii lumina isi intensifica nuanta de albastru, nu te vor ajuta in nici un fel pe ploaie si pe ceata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viscol84 Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 caut sa cumpar capac motor dreapta. daca are cineva, rog pm cu detalii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 ai pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draven Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 Tzache* ti-ai gasit far? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariu-_cycle Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 Salut, caut un parbriz pt modelul cu far rotund. Ma ajuta cineva? U n SH !?? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viscol84 Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 vezi sa fie unul mai inalt pt ca altfel iti trimite tot curentul in casca. eu n-am stiut cum sa-l dau mai repede jos. am avut un puig... informativ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draven Postat Februarie 15, 2014 Share Postat Februarie 15, 2014 Imi vand CB-ul, o sa aveti un nou coleg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikehit47 Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Am aproape un intreg CB din '98 de vanzare piesa cu piesa, uitati-va pe userul meu / link. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Eu am tot vazut ca cea mai buna temperatura recomandata este 5000 sau 6000k. 4300k este cam spre galben. Acum depinde si de preferinte Am vorbit cu Luigi de aici de pe forum si cred ca o sa iau de el. Mi se pare ca are un pret acceptabil. 5000k e cam albastru, 6000k e prea albastru. O fi 4300k un pic spre galben, dar ochiul uman e obisnuit cu lumina soarelui si vede mai bine la 4300 decat la 5000k si peste. Important e sa vezi, nu doar sa fii vazut, mai ales noaptea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzache* Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 draven Nu inca nu mi-am gasit far pt cb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 (editat) Eu am tot vazut ca cea mai buna temperatura recomandata este 5000 sau 6000k. 4300k este cam spre galben. Acum depinde si de preferinte Am vorbit cu Luigi de aici de pe forum si cred ca o sa iau de el. Mi se pare ca are un pret acceptabil. 5000k e cam albastru, 6000k e prea albastru. O fi 4300k un pic spre galben, dar ochiul uman e obisnuit cu lumina soarelui si vede mai bine la 4300 decat la 5000k si peste. Important e sa vezi, nu doar sa fii vazut, mai ales noaptea. sa arunc un pic de lumina asupra problemei acum am pe masina de 4300. in mod evident ca sunt mai "galbene" decat 6000 dar ... daca sunt singur pe strada s-ar putea sa crezi ca nu am xenon. insa atunci cand mai e o masina cu halogen langa a mea, in mod clar iti dai seama ca ale mele sunt xenoane, fiind mai albe decat halogenul standard. insa, la motocicleta am mai avut de 6000 si o sa pun tot de 6000. 6000 nu e albastru sau albastrui. tot alb dar mai stralucitor cumva decat cel de 4300 (oricum diferenta nu e chiar asa mare). de ce spun ca o sa pun tot de 6000? pt ca pe mine ma intereseaza in primul rand vizibilitatea pe timp de zi, si asa ies mai mult in evidenta. adrian dupa spusele tale nu exista xenon alb. dupa tine ori e galben ori e albastru... am impresia ca nu prea le-ai comparat live Editat Martie 1, 2014 de pogor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 Nu, am avut doar de 4300, 5000 si 6000, pe masina si pe moto. Nici unul nu e alb pentru ca nu exista nici o sursa de lumina artificiala monolitica care sa produca alb pur, din pacate. Daca vrei sa fii vazut poti pune ce culoare vrei. Daca vrei sa vezi noaptea atunci pui 4300. Alegerea ta, nu ma bag, doar informez. Eu am schimbat si pe masina si pe moto la 4300 pentru ca imi trebuie ca sa conduc, nu ca sa fiu evitat. Conduc destul de des noaptea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
czcddd Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 am si eu o roata de cb 500 de vanzare in stare buna 130e. 0745265 383 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Tipul e un mic fenomen pe youtube, poate deja stiti de el. Eu sunt departe de mobra acum asa ca ma delectez cu clipurile lui. Si mai are si exact acelasi motor ca si mine, doar ca eu mai am pana sa conduc ca el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.