RD 02 ALX Postat Decembrie 18, 2015 Share Postat Decembrie 18, 2015 Cele de pe motocicleta mea sunt din 2007 si am facut 4000 km cu ele anul acesta. Au fost foarte ok dar sunt cam dure acum. Vreau BT 45 pentru ca are doua compozitii mai dura pe calea de rulare si moale pe lateral. » Post actualizat in 18 Dec 2015 15:21 Legat de ce ai întrebat tu, cred ca sunt ok daca nu sunt uzate. Vezi ca intre santurile profilului sunt niste chestii tot din cauciuc cate când ajungi la ele cauciucul este considerat uzat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Decembrie 18, 2015 Share Postat Decembrie 18, 2015 La mine te refereai? O sa studiez cauciucul deoarece nu am moto la mine acasă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Decembrie 18, 2015 Share Postat Decembrie 18, 2015 (editat) Da, uite ceva de genul acesta. » Post actualizat in 18 Dec 2015 17:45Da, uite ceva de genul acesta. Editat Decembrie 18, 2015 de RD 02 ALX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Decembrie 18, 2015 Share Postat Decembrie 18, 2015 Ok, mersi. O sa ma duc sa ma uit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Decembrie 23, 2015 Share Postat Decembrie 23, 2015 (editat) Salut , uitati ce CB fain gen Cafe Racer » Post actualizat in 01 Jan 2016 00:00La multi ani! Dragi colegi si camarazi de drum. Asfalt uscat in 2016 si enjoy our little Honda Editat Decembrie 23, 2015 de RD 02 ALX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Obed Postat Februarie 2, 2016 Share Postat Februarie 2, 2016 Salut, M-i s-a ars un bec in bord (la ceasuri) la CB500 an 2001, stiti cumva ce tip de bec este? Am motorul in garajul unui prieten si as vrea sa il cumpar ca atunci cand merg sa il si schimb. Merci, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 2, 2016 Share Postat Februarie 2, 2016 Vezi in poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Obed Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Cred ca asa aveam si la Solenza . multumesc de info . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Webb`R Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Salut, de cand am cumparat CB-ul am observat ca are un zgomot anormal, si anume o bataie neregulata la ralanti. Acesta dispare cand trag ambreiajul, deci ma gandesc ca ar fi ori la ambreiaj sau cutie, nu la motor. Nu e bataie foarte dura, sau agresiva, dar e acolo, si am cam neglijat (trecut cu vederea"") prea mult timp, vazand ca nu e prea grav. Intrebarea ar fi daca a mai patit cineva la fel, sau eventual un prieten de-al sau? Zilele astea as desface macar capacul de ambreiaj sa verific daca nu cumva furca e stramba sau cine stie. Un sfat , o idee, o marturie mi-ar fi de foarte mare folos! Mersi mult, sezon placut tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 E rulmentul la oala de almbreiaj, o chestie tipica CB, Honda si nu numai ... poti sa mergi in continuare cu el asa mult si bine, nu e mare treaba, daca il schimbi o sa apara iar in 15-20 de mii de km. Ca pret stiu ca era pe la vreo 2-300 de lei rulmentul cu bucsa pe care vine(se schimba ambele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Webb`R Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 adyfikus, vazand raspunsul lui ThunderByte, as dori o oferta de pret. Eventual vorbim in pm. Mersi mult de raspunsuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 Aceasi rezolvare ar fi si la R1 2002? tot astea sunt simptomele ms Nu iti inteleg intrebarea, mai ales ca mi se pare ca are o tenta sarcastica ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 (editat) Scuze.Vorbeam la modul cel mai serios. Deci am pe cineva cu R1 2002, aceasi hurait la ambreiaj ,cum a descris colegul mai sus. Stima! Da, tot din rulment e. Daca te uit in poza cu ambreiajul explodat si ai un pic de imaginatie ai sa iti dai seama ca tot ansamblul ambreiajului, in greutate de vreo 2-4 kg(depinde de moto) sta pe un singur rulment pe ace(piesa nr.19) care nu vine pe centrul de greutate al ansamblului de ambreiaj ci vine pe un capat. Automat in timp rulmentul prinde joc si apar zgomote mai ales la relanti. Al 2-lea rulment(piesa nr.12), e rulment de presiune, pentru debraiere, si ajuta ca punctul unde ambreiajul este tras/impins pentru debraiere sa se miste independent de ansamblul ambreiajului si viceversa, totusi in momentul in care tragi ambreiajul tensionezi si echilibrezi ansamblul, apare al doilea punct de sprijin pe capatul opus al ambreiajului si automat zgomotul dispare, rulmentul de presiune stand tensionat in boltul tras de tija din capacul de ambreiaj. La fel si in sarcina, zgomotul dispare, rulmentul venind de obicei fix sub pinionul ce transmite miscarea de la motor la cutie, deci automat cand pui forta pe pinion practic apesi pe oala sa stea dreapta indiderent de centrul normal de greutate al acesteia. Sper ca ti-am dat un raspuns si ai inteles, nu te-am bagat mai rau in ceata. Editat Martie 9, 2016 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 (editat) Am inteles.Am mai vazut ambreiaj desfacut..dar nu stiam ce si cum. Aiideie cam cat costa piesele de schimb si manopera la o astfel de lucrare? Recomanzi ceva brand pt piesa ce trebuie inlocuita? Ms mult pt ajutor ! Din ce vad rulmentul la R1, cel putin modelul asta, calca direct pe axul cutiei si oala ... ti-ar trebui rulmentul si oala in sine. In afara de OEM nu cred ca gasesti. Iti poti face o idee cu preturile de aici. http://www.babbittsonline.com/oemparts/a/yam/50044a1df8700209bc790715/clutch Editat Martie 9, 2016 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-Gabriel DumitricĂ�Ć� Postat Martie 21, 2016 Share Postat Martie 21, 2016 (editat) Salut , Are cineva carenele laterale pentru CB500S. Sau ma puteti ajuta cu un site de unde pot comanda ? Stima. Editat Martie 21, 2016 de Florin-Gabriel DumitricĂ�Ć� Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 21, 2016 Share Postat Martie 21, 2016 Nu se mai gasesc de multi ani; acum vreo 10 ani am cautat eu si era o companie franceza care fabricase asa ceva, dar deja nu mai fabrica. Eu aveam carene, dar erau in stare cam proasta si voiam sa le schimb, nu am reusit pana in 2009 cand am vandut motocicleta si am renuntat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 In legatura cu problema zgomotului de la ambreiaj (stiu ca sunt incepator dar m-am lovit de ea deja) in cele mai multe cazuri este data de oala de ambreiaj ala carei arcuri s-au deformat plastic. Au am gasit o oala second si mecanicul spune ca a disparut zgomotul (da, inca nu am ajuns sa imi iau moto de la tipul care o repara). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rimio Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 In legatura cu problema zgomotului de la ambreiaj (stiu ca sunt incepator dar m-am lovit de ea deja) in cele mai multe cazuri este data de oala de ambreiaj ala carei arcuri s-au deformat plastic. Au am gasit o oala second si mecanicul spune ca a disparut zgomotul (da, inca nu am ajuns sa imi iau moto de la tipul care o repara). Cat de puternic era zgomotul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 NU stiu sa iti spun, dar avea aceleasi simptome. Te sfatuiesc sa citesti topicul deschis de mine... /index.php?/topic/735532-outer-clutch-pentru-cb500/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rimio Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 NU stiu sa iti spun, dar avea aceleasi simptome. Te sfatuiesc sa citesti topicul deschis de mine... /index.php?/topic/735532-outer-clutch-pentru-cb500/ Daca sunetul e vag (i.e. trebuia sa stai cu urechile ciulite la motor sa-l auzi) nu cred ca ar trebui sa te arunci la investitii. Go on and enjoy, e un motor cu o varsta inaintata si chestiile nu mai stau pe el ca in prima zi. Baga banii in cauciucuri si frane, alea-s cele mai importante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 NU, nu sea auzea incet deloc. Se auzea chiar tare. Daca a rezolvat problema, ma declar multumit. Am cumparat cauciucuri, am schimbat rulmenti, placute, ulei, filtre, antigel, niste simeringuri. Mai trebuie sa schimb lampile de semnalizare (sunt cu led si se vad mai slab) si trebuie sa imi rezolv vitezometrul. Nu stiu de ce nu merge. Kilometrajul merge dar vitezometrul nu... » Post actualizat in 06 Apr 2016 19:02Nu are cineva un bord de CB 500 de vanzare? Nu gasesc pe nicaieri.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
merkerik Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 sal Are cineva un cb 500 de vanzare pt A2 sau er-5 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rocipm Postat Aprilie 16, 2016 Share Postat Aprilie 16, 2016 Salutare tuturor ! Astazi am iesit putin la o plimbare cu CB-ul meu si m-am bagat pe niste stradute cu pamant de pe la Trapezului...La una dintre intersectii am pus o frana mai puternica, la o viteza de vreo 20 km/h , moto s-a dezechilibrat si s-a culcat pe o parte. Eu nu am cazut, ci am ramas pe picioare. Am ridicat-o si am continuat sa merg cu ea, insa de atunci maneta de frana este foarte tare si franeaza brusc, nemaiavand cursa aceea progresiva ca inainte. De la ce ar putea fi? Ce trebuie sa verific? Mersi. Nu am avut nici o alta paguba, doar o zgarietura pe maneta de frana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Aprilie 17, 2016 Share Postat Aprilie 17, 2016 Salut, Proaspat incepator, prima intrare in oras, am cateva intrebari : 1. dupa ce porniti moto la vreo 10-15 grade, cu socul tras, la cate ture sta moto (a mea in jur de 2000) 2. dupa ce se incalzeste motorul, la cate ture sta motorul (al meu are ceva probleme pentru ca sta intre 2000 si 3000) 3. Bordul cum se demonteaza? Are doar 2 suruburi de tip TX? Evident, nu ma refer si la cablu si cele 2 mufe. 4. cei care v-ati schimbat semnalizarile, ce v-ati pus? LED, becuri mai mici? Cum ati rezolvat problema cu diferenta de putere? Ati schimbat releul sau ati pus o rezistenta? A mea din pacate a venit cu alte semnalizari si...pe langa faptul ca nu sunt vizibile, mai clipesc si foarte repede. Problema e ca nu prea gasesc semnalizari cu bec de 21 decat la preturi mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 17, 2016 Share Postat Aprilie 17, 2016 1 - Nu e bine sa il lasi sa stea cu socul tras in ture mari, odata pornit socul trebuie impins inapoi , daca sta intre 1ooo si 15oo de ture e de ajuns. 2 - Cu motorul incalzit ar trebui sa stea pe la 12oo-14oo nici decum 2-3ooo. Ca o paranteza, cum adica intre 2ooo si 3ooo? fluctueaza intre valorile astea? 3 - Bordul are suruburi pe dedesupt parca, trebuie sa dai farul jos ca sa vezi exact. 4 - Daca nu clipesc enervant de tare sunt ok si asa, daca ti se pare ca clipesc totusi prea repede de obicei sa pune rezistenta pe semnalizari, sau daca vrei poti schimba releul, ambele variante sunt valabile. » Post actualizat in 17 Apr 2016 15:52 Salutare tuturor ! Astazi am iesit putin la o plimbare cu CB-ul meu si m-am bagat pe niste stradute cu pamant de pe la Trapezului...La una dintre intersectii am pus o frana mai puternica, la o viteza de vreo 20 km/h , moto s-a dezechilibrat si s-a culcat pe o parte. Eu nu am cazut, ci am ramas pe picioare. Am ridicat-o si am continuat sa merg cu ea, insa de atunci maneta de frana este foarte tare si franeaza brusc, nemaiavand cursa aceea progresiva ca inainte. De la ce ar putea fi? Ce trebuie sa verific? Mersi. Nu am avut nici o alta paguba, doar o zgarietura pe maneta de frana... Cel mai bine mergi la un service, ceva s-a intamplat acolo ... daca nu te pricepi singur nu cred ca iti poate explica cineva ce si cum pentru ca nu poate sti exact care e problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.