Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

Salut dragi colegi, sunt super fericit :love: . Acum ceva timp mi-am cumparat o toba Leovince SBK pentru CB -ul meu si din lipsa de banuti nu am reusit sa o montez dar luna aceasta am gasit o firma care mi-a modificat toba (era un model care se prindea cu 3 suruburi pe o flansa ) + mi-a facut si DB-Killer si diferenta este foarte sesizabila si pe teava de legatura mi-a facut si suportul pentru cricul central ( acesta cand este ridicat este limitat de un suport care este pe toba originala ). Lucrarea este exceptionala si nu ma asteptam la o asemenea atentie la detalii ( a taiat si polizat, polisat o ureche in care se prindea flansa + au disparut suruburile vechi, parca nici nu au fost acolo ) sunt foarte multumit de ei. Au lucrat impecabil si au acordat o mare atentie motocicletei chair daca este doar un CB. NOTA :10: pentru ei.

Acum ce pot sa zic , mititica mea era destul de electrica cu toba stoc ( este si limitata la 25Kw ), iar eu cand am inceput cautarea pentru un CB am inchiriat un CB 500 care avea toba stoc dar avea niste gaurele pe langa reductia de la toba pentru un sunet mai ok si m-a castigat CB-ul pe decelerare. Acum eram putin nefericit cu sunetul ei, nu imi transmitea nimic emotional era acolo si isi facea treaba si atat dar acum este a fire breathing dragon and i love it!

 

Are un sunet foarte grav si plin de bass la relanti, este destul de zgomotoasa dar nu deranjant. Am impresia ca merg cu un Ducati fara ambreaiaj uscat si ca are cel putin 1000cm3 iar sunetul pe care il face este superb, acum dupa sunet stiu imediat ce vrea, se schimba super frumos tonailtatea cand este in sarcina, merge constant sau este subturata iar pe decelerare este pur si simplu o simfonie. Inca nu imi vine sa cred cat de tare este CB-ul cu o evacuare mai permisiva, conduc la fel cu ea, dar senzatia este Priceless. Inca nu am apucat sa ii fac poze dar m-am plimbat pana acum 30 de minute cu ea , deja era super frig afara dar parca nu puteam sa ma opresc, totusi am anvelope de 8 ani pe ea si am zis ca este suficient . Am sa o pregatesc pentru primavara cu anvelope noi si chit de lant+scotoiler.

 

Asa ca dragi colegi pentru mine a fost un an superb alaturi de Iubitul nostru CB.

Poate la anul sau in Decembrie cei care sunt din Bucuresti ne putem vedea la un vin fiert, o bere etc sa mai stam de vorba si sa ne cunoastem.

O seara faina la toti.

 

 

PS: acum cand merg incet printre masini se face loc parca sunt moise:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare si felicitari pentru alegerea facuta in privinta tobei sport.Pana sa vand mobra(vezi discutia de mai sus cu "rocipm" noul propietar) aveam un Micron Titanium pe a mea CB500.Sunet demential la accelerare cat si in frana de motor(ff tare) A mea nu era limitata,este in puterile ei si aveam o "placere" nebuna de a o auzi cum "canta" ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari,

cum merge racirea la CB?

 

Am o problema - mi se incalzeste f. repede & ramane temperatra mare

ajunge si pe rosu

daca am viteza mai mare - se mai raceste (incepe sa se dea jos de pe rosu peste 50-60 km/h)

dar cum merg mult in bucuresti - stopuri/viteze mici - e f. nasol

 

Extra info/relevant:

1. lichid are arhi-suficient

2. nu conteaza turatia; la 10-20 la ora sau pe loc - se incalzeste indferent daca e in 1500 ture sau 6000 ture

la 60-100 se raceste - la fel, indiferent daca e in 4000 ture sau 8000

in general merg in oras cu 3000-5000 ture + mai mult rar/la depasiri

 

posibil sa se fi infundat pe undeva (caz in care cum desfund?)

are vreo pompa de lichid care poate a cedat?

posibil sa fie prea mult lichid/sa nu circule = trebuie sa scot din el/drenez/etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello,

Cb-urile sunt motoare care nu se prea incalzesc inca sa ajunga pe rosu, a noastra a ajuns pe rosu doar de doua ori in viata ei, cand erau peste 30 grade afara, eram 2 pe ea si era trafic nasol in oras. Daca pe vremea asta rece iti intra pe rosu sigur ai o problema.

 

 

Cand ai schimbat ultima data antigelul?

 

posibil sa se fi infundat pe undeva (caz in care cum desfund?) prima data vezi daca radiatorul se incalzeste la fel peste tot,verifica toate furtunele sa nu fie indoite sa nu lase apa sa circule. in rest stiu doar ca poti faci flushing la tot sistemul dar n-am avut de-a face cu treaba asta deci nu pot sa-ti zic mai multe

are vreo pompa de lichid care poate a cedat? da si termostat si termocupla

posibil sa fie prea mult lichid/sa nu circule = trebuie sa scot din el/drenez/etc... are overflow din cate stiu eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari,

cum merge racirea la CB?

 

Am o problema - mi se incalzeste f. repede & ramane temperatra mare

ajunge si pe rosu

daca am viteza mai mare - se mai raceste (incepe sa se dea jos de pe rosu peste 50-60 km/h)

dar cum merg mult in bucuresti - stopuri/viteze mici - e f. nasol

 

Extra info/relevant:

1. lichid are arhi-suficient

2. nu conteaza turatia; la 10-20 la ora sau pe loc - se incalzeste indferent daca e in 1500 ture sau 6000 ture

la 60-100 se raceste - la fel, indiferent daca e in 4000 ture sau 8000

in general merg in oras cu 3000-5000 ture + mai mult rar/la depasiri

 

posibil sa se fi infundat pe undeva (caz in care cum desfund?)

are vreo pompa de lichid care poate a cedat?

posibil sa fie prea mult lichid/sa nu circule = trebuie sa scot din el/drenez/etc...

 

verifica termostatul si bulb-ul din radiator!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari & multumesc de sfaturi

pana una-alta - am scos dopul de la furtunul de sub moto/de unde ar trebui sa curga/dreneze lichidul; a curs putin - vreo 50 ml & niste mazga maro/cleioasa & s-a oprit

= cel mai probabil e infundat

 

stie careva cum sa-l drenez/fac flushing - ce scule trebuie & cat dureaza?

Ca eu nu prea am scule/echipamente

si daca trebuie ceva complicat si/sau dureaza mult - mai bine sa o duc in service

 

de verificat termostat/pompa de lichid/termocupla nu am cum - n-am nici cunostintele tehnice, nici echipament.

Editat de vladase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Sa schimbi antigelul e usor, nu trebuie sa demontezi prea multe, dar daca e infundat nu mai e asa usor; am facut schimb de antigel, desfundari nu, dar as demonta radiatorul si l-as curata cu jet de apa pana curge usor prin el si nu mai curge namol, iar prin restul instalatiei as baga apa cu furtunul (la debit si presiune mica) ca sa vad ce rezistenta opune si ce iese pe partea cealalta. Cred ca ar fi destul de sigur sa bagi si presiune ceva mai mareprin instalatie, trebuie sa reziste la 2-3 atmosfere; furtunele sunt relativ usor de curatat daca ai timp si rabdare sa le demontezi pe fiecare in parte, pompa iar ar trebui demontata si curatata, dar circuitul prin motor e mai complicat de curatat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de sfaturi

pana la urma am dus-o in service & se pare ca e garnitura de chiulasa = 2 saptamani minim / bara pana vine una + o groaza de bani :(


» Post actualizat in 07 Dec 2015 14:44

a...si daca tot suntem pe-aici: ce cauciucuri (producator/model) recomandati?

ca trebuie sa le schimb

 

merg cam 50% bucuresti, 30% sosele/autostrazi, 20% fara asfalt

si bine'nteles ca as vrea ceva care sa tina in timp, sa aiba aderenta buna pe toate variantele de mai sus & of course - ieftin

marimea standard

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

La cauciucuri nu prea ai alegeri bune, varu-meu (CBF 500) m-a intrebat acum 2 seri acelasi lucru si am pierdut ceva vreme cautand modele si preturi: alea bune sunt groaznic de scumpe, alea ieftine nu prea stii cum sunt. Am vazut niste Michelin pe la 250-300 de lei bucata, daca te uiti la Pilot Road 4 (nu ca ar avea dimensiuni pentru CB, dar macar ca idee) costa dublu :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu sunt (inca) motociclist dar ce parere aveti?

 

- pe spate am un metezeler din 2012 (pe care l-as tine in primul sezon) iar pe fara unul din 2009 pe care vreau sa il schimb cu asa ceva: METZELER LASERTEC F - 110/80-17 (57H) 91 EUR (la mymoto). E ok oare? Dunlop-ul e mai ieftin. Eo diferenta de calitate? e vro problema daca am ceva pe spate si altceva pe fata?

- ce ulei ar trebui sa ii pun?

- cat costa un filtru de aer? dar unul de apa?

- pe spate nu am disc de frana ci tambur. Se mai gasesc piese pentur modelul din 93?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cauciucuri nu prea ai alegeri bune, varu-meu (CBF 500) m-a intrebat acum 2 seri acelasi lucru si am pierdut ceva vreme cautand modele si preturi: alea bune sunt groaznic de scumpe, alea ieftine nu prea stii cum sunt. Am vazut niste Michelin pe la 250-300 de lei bucata, daca te uiti la Pilot Road 4 (nu ca ar avea dimensiuni pentru CB, dar macar ca idee) costa dublu :(

merci! :)

unde le-ai vazut / michelinurile?

daca e pretul de noi ar trebui sa fie okish...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci! :)

unde le-ai vazut / michelinurile?

daca e pretul de noi ar trebui sa fie okish...

asta e un model care merge la cb500 Michelin Pilot Street

http://www.sportsbikeshop.co.uk/motorcycle_parts/content_prod/182093

» Post actualizat in 09 Dec 2015 13:51

Cauciucul e cel mai important consumabil dupa parerea mea, eu le am pe astea pe 125

 

si un review scurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci @ice-queen - apreciez intentia de a ajuta :)

 

caut si eu/separat - am vazut ceva in genul asta pe anvelopemoto.eu

si cam tot la banii aia/cu ce ai dat tu am gasit - http://www.anvelopemoto.eu/michelin-130-80-17-m-c-65h-pilot-activ-r-tl-tt/

da' daca omu' le-a vazut mai ieften cu 25-30%, sa vedem unde - ca nu ma incurca deloc o economie de cateva milioane :)

 

+ linkul la michelinurile alea e pentru 130/70; speed rating S

in specs zice ca ar trebui sa am 130/80 si speed rating H

din cate stiu S-ul e pentru maxim 180km/h - si e cam la limita (eu am trecut cu a mea de 190...greu...da' a amers :)

H-ul e pana la 210

70 vs 80 nu stiu daca conteaza... trebuie sa intreb.

Editat de vladase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, ai dreptate, nu am verificat speed rating-ul cu toate ca m-am gandit la asta.

La 125 iti dai seama ca nu conteaza :)))

 

Am si uitat ca la cb500 e 130/80....la mine nu-s stock jantele.

 

Oricum Michelin sunt peste BT45 care le-am avut si pe cb(acum hat ani) si pe 125. Au forma mult mai rotunda/bombata, bt-urile erau "patrate" din fabrica :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Pirelli Sport Demon pe a mea si sunt super cauciucurile, au un feedback foarte bun si aderenta foarte buna. Sunt din 2007 si in primavara le schimb sau acum daca gasesc un pret bun sa le cumpar. Oscilez intre astea si Bridgestone BT 45 care am inteles ca sunt dual composite si ca tin mai mult? Este corect?

 

Ca tot m-am laudat cu toba am uploadat un clip daca vreti sa auziti cum suna, in realitate sunetul este pur si simplu superb, abia am atins acceleratia maxim 2500 rpm dupa ce am lasat-o sa mearga 10 minute. Nu urca apa mai mult pentru ca era relativ racoare afara.

 

Enjoy

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

merci! :)

unde le-ai vazut / michelinurile?

daca e pretul de noi ar trebui sa fie okish...

http://www.anvelopemoto.eu/michelin-110-70-r-17-m-c-54h-pilot-street-radial-f-tl-tt/ - 258 de lei, fata. Parca trebuie de 110/80, dar nu au dimensiunea aia la Michelin.

http://www.anvelopemoto.eu/michelin-130-70-17-m-c-62s-pilot-street-r-tl-tt/ - 297 spatele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de raspuns! apreciez!

same issue though: imi trebuie 80, astea's 70 - si nu m-as riscas a le iau & sa ma trezesc ca nu se potrivesc

stie careva cand sunt preturile mai bune? acum sau la primavara?

ca eu chiar daca le iau acum tot la primavara le schimb, sa nu le tin in frig/pe bara toata iarna. le tin in casa :)

» Post actualizat in 15 Dec 2015 13:03

p.s. / fun fact: eu nu stiam ca si Avon fac anvelope - oare fetele stiu mai bine de calitatea lor? :)

http://achimoto.ro/anvelopa-avon-130-80-17-am44-tl-65t.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am si eu o rugăminte. Vreau sa îmi cumpăr un set de cauciucuri si am de ales intre acestea 3:

 

Bridgestone BT45 810 lei setul , sunt dual compound.

Michelin Pilot Activ 700 de lei.

Pirelli Sport Demon 846 lei setul. Asa are moto pe ea dar au 8 ani deja.

 

Ps din ianuarie scade Tva la 20% cumpăr acum sau mai astept?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ps din ianuarie scade Tva la 20% cumpăr acum sau mai astept?

 

Teoretic, și prețurile ar trebui să scadă de la această dată - rămâne de văzut cu cât. Fiind vorba de România, este posibil să nu scadă deloc, dar de crescut sigur nu vor crește până atunci. Dacă nu mergi cu mobra, mai poți aștepta 2 săptămâni, nu?

 

Bineînțeles, dacă îți cumperi de afară, nu are nicio importanță. Deși luna ianuarie tinde să fie lună de reduceri în general.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...