rocipm Postat Aprilie 17, 2016 Share Postat Aprilie 17, 2016 Sa ma duc la un service aveam si eu in cap, insa as fi vrut sa stiu cam la ce sa ma astept.Macar dpdv costuri. Ma gandesc ca poate colegii mai experimentati au mai trecut prin asta si pot sa ma ajute cu cateva posibile diagnostice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 17, 2016 Share Postat Aprilie 17, 2016 E posibil sa ai doar maneta indoita si asta sa cauzeze simptomele alea sau sa fie vorba doar de o aerisire sau ceva foart foarte simplu. Oricata experienta aia avea nu poti sti exact ce e acolo pana nu vezi pe viu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 crashbar http://bikeshop.ro/handler.php?act=view&src=db&tip=ac&ID=239757 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rocipm Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 Urmeaza in viitor sa montez un set de crashbar-uri. Sunt 50 eur setul, corect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 Da, setul . dreapta + stanga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 @ThunderByte Da, stiu ca ceva nu e in regula. Nu o las cu socul tras nicicum. Dupa ce porneste, il las cat pot de repede...prima data la jumatate si apoi de tot. Ceea ce nu am verificat este daca nu cumva cablul de la soc face ceva figuri. Cred ca ar fi prima treaba. Legat de bord, asa este, va trebui sa dau jos farul. Bine, oricum trebuie demontat atunci cand cablez bordul deoarece mufele sunt in far. In legatura cu semnalizarile...am rezolvat. Am cumparat 2 de la un magazin din brasov, chinezesti insa cu bec mic cu halogen care consuma 21W. E perfect. Am pus 2 in paralel si releul functioneaza corect. Maine ami iau 2 ca sa le schimb si pe spate. Problema e ca boul ala care a schimabt semnalizarile, pe fata a taiat cablurile originale si a inadit firul (ceea ce a fost perfect pentru ca eu cu cele noi m-am legat in mufa din far, asa cum trebuie). Problema e ca pe spate idiotul a distrus mufa mama, strangand cu patentul cablul pe care l-a taiat in mufa. Nu stiu de ce nu le-a coenctat normal. Probabil pentru ca era un pic cam idiot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 @ThunderByte Da, stiu ca ceva nu e in regula. Nu o las cu socul tras nicicum. Dupa ce porneste, il las cat pot de repede...prima data la jumatate si apoi de tot. Ceea ce nu am verificat este daca nu cumva cablul de la soc face ceva figuri. Cred ca ar fi prima treaba. Legat de bord, asa este, va trebui sa dau jos farul. Bine, oricum trebuie demontat atunci cand cablez bordul deoarece mufele sunt in far. In legatura cu semnalizarile...am rezolvat. Am cumparat 2 de la un magazin din brasov, chinezesti insa cu bec mic cu halogen care consuma 21W. E perfect. Am pus 2 in paralel si releul functioneaza corect. Maine ami iau 2 ca sa le schimb si pe spate. Problema e ca boul ala care a schimabt semnalizarile, pe fata a taiat cablurile originale si a inadit firul (ceea ce a fost perfect pentru ca eu cu cele noi m-am legat in mufa din far, asa cum trebuie). Problema e ca pe spate idiotul a distrus mufa mama, strangand cu patentul cablul pe care l-a taiat in mufa. Nu stiu de ce nu le-a coenctat normal. Probabil pentru ca era un pic cam idiot. Pe lateralul carburatoarelor stiu ca se vedea la cb cand era tras socul si cand nu, e o tija de bronz care iese in partea superioara fata a carburatoarelor cand e socul tras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 Hmmm... Din ce am mai citit pe aici, ma gandeam ca poate e doar avansul un pic (un pic mai mult) cam mare. M-am uitat in in manualul Hayens insa din pozele alea nu prea m-am prins unde ar trebui sa fie reglajul ptr avans. Iti multumesc pentru poza. Incet, incet, incep sa imi cunosc moto. MOmentan sunt bucuros ca am gasit o solutie ieftina pentru ca semnalizarile sa fie vizibile. Un mootociclist mi-a zis ca nu sunt importante semnalizarile...ca daca am moto o sa ma misc repede si nu o sa am nevoie de semnalizari...nu pot fi de acord.... Intentionez sa duc moto inapoi la tipul care mi l-a servisat insa sunt momentan cam cu morcovul in f**d daca trebuie sa trec prin anumite zone ale orasului, mai ales la anumite ore. Am exersat eu cateva franari mai "violente" pe la 30 km pe ora insa imi e frica in oras ca nu voi sti sa reactionez corect daca imi taie cineva calea. Stiu, se invata dupa multe ore de condus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 Relantiul se regleaza din surubul galben intre carburatoare. se vede in aceeasi poza de mai sus. Trebuie sa bagi mana pe sub carburatoare si cu varful degetelor ai sa dai de el ... e mai greu prima data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 Mda, nu am vazut jucaria aia din plastic. Ar trebui sa fie in stanga sau in dreapta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 Pe mijloc, oricum nu poti baga mana decat de pe dreapta parca, pe partea opusa ai electromotorul si spatiul e foarte mic intre motor si carbutaroare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiuuu_94 Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 Salutare baieti, Honda cb 500 ambele modele(scuzati daca sunt mai multe) are 6 trepte sau 5? Sunt doritor sa achizitionez ori honda cb 500 ori kawasaki er 5. Multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 (editat) Hmmmm....o sa caut. Teoretic daca socul ar ramane deschis, motorul s-ar putea comporta asa cum am scris eu? E drept ca imi pot da seama daca ramane sau nu dupa ce o pornesc insa nu prea pot sa ma joc cu ea. Femeia la care o tin nu vrea sa bazai moto in curte. De fapt mi-a zis sa o bag si sa o scot cu motorul oprit. O sa o pornesc in strada...ca doar nu o sa imping un KM de ea.... Asadar, o sa verific socul, si apoi o sa incerc sa umblu la relanti. Teoretic, daca umblu la relanti, ar trebui sa stea in mai putine ture si la pornirea cu socul tras, nu? Reglajul ar trebui sa il fac dupa ce motorul este cald, nu? Mersi. PS azi am primit bordul de schimb. Nu o sa ma chinui sa desfac cele 2 suruburi TX...o sa desfac carcasa din plastic si o sa ma folosesc de suprotul vechi...sper sa se potriveasca. Sunt 3 piulite cu 3 mansoane din cauciuc....Abia astept sa se faca vremea frumoasa ca sa pot lucra la ea. LE: din cate stiu eu, toate modelele sunt in 6 trepte, insa asteapta si alte rapsunsuri. Nu sunt cel mai in masura sa iti raspund. Editat Aprilie 19, 2016 de sebibv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 Hmmmm....o sa caut. Teoretic daca socul ar ramane deschis, motorul s-ar putea comporta asa cum am scris eu? E drept ca imi pot da seama daca ramane sau nu dupa ce o pornesc insa nu prea pot sa ma joc cu ea. Femeia la care o tin nu vrea sa bazai moto in curte. De fapt mi-a zis sa o bag si sa o scot cu motorul oprit. O sa o pornesc in strada...ca doar nu o sa imping un KM de ea.... Asadar, o sa verific socul, si apoi o sa incerc sa umblu la relanti. Teoretic, daca umblu la relanti, ar trebui sa stea in mai putine ture si la pornirea cu socul tras, nu? Reglajul ar trebui sa il fac dupa ce motorul este cald, nu? Mersi. PS azi am primit bordul de schimb. Nu o sa ma chinui sa desfac cele 2 suruburi TX...o sa desfac carcasa din plastic si o sa ma folosesc de suprotul vechi...sper sa se potriveasca. Sunt 3 piulite cu 3 mansoane din cauciuc....Abia astept sa se faca vremea frumoasa ca sa pot lucra la ea. LE: din cate stiu eu, toate modelele sunt in 6 trepte, insa asteapta si alte rapsunsuri. Nu sunt cel mai in masura sa iti raspund. Nu are treaba socul cu relantiul, daca modifici relantiul nu o sa afecteaze neaparat turatia cu socul tras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 Da, scuze pentru intrebarile prostesti. PEntru ca ai fost dragut si mi-ai rapsuns mereu, o sa iti povestesc de ce pun anumite intrebari.... Acum am un Logan (de fapt e al parintilor, dar eu il folosesc). Il am din 2010. Am avut vreo 6 ani o dacie 1310 (tot a parintilor). Acea Dacie avea toanele ei. Doar eu si cu mama puteam sa o pornim cand era frig. Stiam cat sa tragem socul, ce sa facem ca sa nu o inecam, si stiam cand s-a inecat cand sa renuntam ca sa nu omoram bateria. Ce facem? Trageam socul cam la jumatate, apasam de 3 ori pedala de acceleratie si dadeam la demaror. Nu pornea din prima, ci din a 3-a incercare. Dupa ce pornea...impingeam socul de tot, si o "tineam" din acceleratie. Daca nu inchideam clapeta de soc si murea motorul...nu ami pornea nici cu slujbe. Cam asta este experienta mea cu carburatia. Tatal meu, care este si el sofer dar nu a mai condus de multi ani, nu reusea sa o porneasca. Evident ca am incercat aceeeasi strategie si pe moto si am inecat-o. Iarna, la semafor, ca sa nu moara motorul, trebuia sa tin tot timpul piciorul pe acceleratie. Imagineaza-ti ca eu trebuia sa tin masina accelerata usor tot timpl, si cu stangul sa apas ambreiajul ca sa scot din viteza, si apoi, tot cu stangul, sa apas frana. Era teroare. Ulterior, ma invatasem sa umblu la surubul de relanti. Iarna, fortam motorul sa stea mai accelerat ca sa nu mai trebuiasca sa tin mereu piciorul pe acceleratie. Nu aveam turometru, asa ca habar nu aveam cat de turata era. Vroiam doar sa "sune bine" motorul. Din acest motiv te-am intrebat daca ii pot afecta pornirea. Momentan porneste destul de frumos, insa am invatat ca nu am voie sa ma ating de acceleratie. Probabil ca dupa vreo 2 sezoane, daca descopar ca moto e ptr mine, imi voi lua o moto pe la vreo 2-3000 eur....insa acum cred ca e suficient ptr un incepator. Am ocazia sa invat, sa experimentez, si apoi sa aleg o moto in functie de ce vreau, nu in functie de ce mi-a fost recomandat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 (editat) Salutare baieti, Honda cb 500 ambele modele(scuzati daca sunt mai multe) are 6 trepte sau 5? Sunt doritor sa achizitionez ori honda cb 500 ori kawasaki er 5. Multumesc anticipat ! Specifications CB500 (IT-type) Engine Liquid-cooled 4-stroke 8-valve parallel twin Bore × Stroke 73 × 59.6mm Displacement 499cm3 Compression Ratio 10.5 : 1 Carburettors 34mm slanted flat-slide VP-type × 2 Max. Power Output 42kW/9,500min-1 (95/1/EC) Max. Torque 46Nm/8,000min-1 (95/1/EC) Ignition Computer-controlled digital transistorised with electronic advance Starter Electric Transmission 6-speed Final Drive ‘O’-ring sealed chain Dimensions (L×W×H) 2,090 × 720 × 1,050mm Wheelbase 1,430mm Seat Height 775mm Ground Clearance 145mm Fuel Capacity 18 litres (including 2.5-litre reserve) Wheels Front 17 × MT2.50 ‘U’-section 6-spoke cast aluminium Rear 17 × MT3.50 ‘U’-section 6-spoke cast aluminium Tyres Front 110/80–17 57H Rear 130/80–17 65H Suspension Front 37mm telescopic fork, 115mm axle travel Rear Dual conventional dampers with 5-step adjustable spring preload, 117mm axle travel Brakes Front 296mm hydraulic disc with dual-piston calliper and asbestos-free resin mould pads Rear 240mm hydraulic disc with single-piston calliper and resin mould pads Dry Weight 173kg Read more: http://www.visordown.com/reviews/motorcycles/naked/honda-cb500-1994---2003/specification/1180.html#ixzz46IooeldH » Post actualizat in 19 Apr 2016 19:34 Da, scuze pentru intrebarile prostesti. PEntru ca ai fost dragut si mi-ai rapsuns mereu, o sa iti povestesc de ce pun anumite intrebari.... Acum am un Logan (de fapt e al parintilor, dar eu il folosesc). Il am din 2010. Am avut vreo 6 ani o dacie 1310 (tot a parintilor). Acea Dacie avea toanele ei. Doar eu si cu mama puteam sa o pornim cand era frig. Stiam cat sa tragem socul, ce sa facem ca sa nu o inecam, si stiam cand s-a inecat cand sa renuntam ca sa nu omoram bateria. Ce facem? Trageam socul cam la jumatate, apasam de 3 ori pedala de acceleratie si dadeam la demaror. Nu pornea din prima, ci din a 3-a incercare. Dupa ce pornea...impingeam socul de tot, si o "tineam" din acceleratie. Daca nu inchideam clapeta de soc si murea motorul...nu ami pornea nici cu slujbe. Cam asta este experienta mea cu carburatia. Tatal meu, care este si el sofer dar nu a mai condus de multi ani, nu reusea sa o porneasca. Evident ca am incercat aceeeasi strategie si pe moto si am inecat-o. Iarna, la semafor, ca sa nu moara motorul, trebuia sa tin tot timpul piciorul pe acceleratie. Imagineaza-ti ca eu trebuia sa tin masina accelerata usor tot timpl, si cu stangul sa apas ambreiajul ca sa scot din viteza, si apoi, tot cu stangul, sa apas frana. Era teroare. Ulterior, ma invatasem sa umblu la surubul de relanti. Iarna, fortam motorul sa stea mai accelerat ca sa nu mai trebuiasca sa tin mereu piciorul pe acceleratie. Nu aveam turometru, asa ca habar nu aveam cat de turata era. Vroiam doar sa "sune bine" motorul. Din acest motiv te-am intrebat daca ii pot afecta pornirea. Momentan porneste destul de frumos, insa am invatat ca nu am voie sa ma ating de acceleratie. Probabil ca dupa vreo 2 sezoane, daca descopar ca moto e ptr mine, imi voi lua o moto pe la vreo 2-3000 eur....insa acum cred ca e suficient ptr un incepator. Am ocazia sa invat, sa experimentez, si apoi sa aleg o moto in functie de ce vreau, nu in functie de ce mi-a fost recomandat! Cb 500 e un motor genial, ii duc dorul si acum, daca o sa am ocazia am sa iau unul pentru oras ... cat despre carburatie, nu compara dacia care avea tehnologie din '70 cu o motocicleta japoneza din '94. Editat Aprilie 19, 2016 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiuuu_94 Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Multumesc mult pentru raspunsuri baieti !!! Intre Honda cb 500 si Kawasaki er 5 ce sa aleg si de ce? Seara frumoasa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 @Ovidiu Pe un forum de CB500 oamenii cred ca iti vor spune sa iti iei CB, pe cel de Kavasaki iti vor spune sa iti iei Kawasaki...e la fel ca si cum ai intreba pe forumul apple daca sa iti iei Iphone sau samsung. @ThudnerByte Poate o sa zici ca sunt prost sau bolovan (si poate ca sunt) dar nu am gasit de unde sa reglez avansul. Trebuie sa dau jos vreo "carenuta"? Eu le am pe toate.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Nu ai cum sa reglezi avansul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 scuze, relanti-ul...nu stiu la ce naiba ma gandeam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Cel galben pare sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 scuze, relanti-ul...nu stiu la ce naiba ma gandeam. daca te uiti cu o lanterna/lumina pe acolo sigur vezi rozeta aia ... nu ai cum sa nu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
merkerik Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 cumpar aripa fata cb 500 daca are cineva PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predaoctavian Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Salut. Urmăresc acest forum de vreo 7 ani, îmi doresc motor din 2009, problema e că atunci ca erau foarte scumpe, cel puțin la salariul meu de atunci, în 2009am făcut scoala în toamna apoi am luat permisul în 2010 tot în toamnă . Ulterior am vrut sa mi iau dar din anumite motive n am mai reușit am rămas doar cu cititul și filmulețele de pe Youtube în care vedeam ce plimbări fac unii prin țară pe afară. Anul asta însă nu m am lăsat și cum am avut bani am si început sa caut. Am început cu toate site urile de vânzări plus forumuri, nimic, nu găseam nimic, aici ma refer la maximul sumei pe care o aveam și la modelul pe care îl doream, a-ți ghicit minunata Honda cb 500. După o săptămână de căutări în țară, am crezut ca nu voi găsi și am început sa caut și afara cu ajutorul unor oameni deosebiți de acolo. Timp de o săptămână mai nimic doar unele peste buget sau în alta parte a tarii unde ei nu se deplasau. Apoi citind un topic pe forumul acesta, cineva cauta tot moto iar altcineva ia recomandat un motor pe bikeshop. Ro am intrat pe site am găsit motorul culmea era pus cu o zi înainte, o culoare foarte tare, integral original, impecabil. Deoarece urma pastele am stat în dubii dacă sa l sun pe proprietar, dar fiind din același oraș cu mine (București) am zis sa încerc, îl sun um băiat de nota 20,îmi zice sa l ma duc sa l vad, eu eram ezitant, a rămas se ne auzim după paste, marțea. Închid telefonul ma uit iar la fotografii,stau jumate de ora și neliniștit fiind îmi vine ideea ca îl voi pierde pana marți, iau 50 de euro la mine și ma duc sa l vad și sa dau și avans în caz ca este ca un poze, asta fiind joi. Ajung acolo era exact cum mi l închipuiam, am dat avansul și a rămas sa l iau marțea,împreună cu un prieten care sa îl și conducă pana acasă ținând cont ca n am mai urcat pe motor din 2010 de când am făcut scoala. Marțea a plouat conținuu vânt puternic, cu chiu cu vai am ajuns acasă,I am pus husa pe el so acum încă plouă și va ploua pana vineri, sâmbătă nu pot sa l conduc, poate duminică. Asta e povestea mea sper ca n am plictisit, puteam s o lungesc mai mult dar e forum nu roman. » Post actualizat in 04 May 2016 19:26 Poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Sa o stapanesti sanatos. Cat a costat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.