Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

Cele de pe motocicleta mea sunt din 2007 si am facut 4000 km cu ele anul acesta. Au fost foarte ok dar sunt cam dure acum. Vreau BT 45 pentru ca are doua compozitii mai dura pe calea de rulare si moale pe lateral.

» Post actualizat in 18 Dec 2015 15:21

Legat de ce ai întrebat tu, cred ca sunt ok daca nu sunt uzate. Vezi ca intre santurile profilului sunt niste chestii tot din cauciuc cate când ajungi la ele cauciucul este considerat uzat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Salut,

 

M-i s-a ars un bec in bord (la ceasuri) la CB500 an 2001, stiti cumva ce tip de bec este?

Am motorul in garajul unui prieten si as vrea sa il cumpar ca atunci cand merg sa il si schimb.

 

Merci,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut, de cand am cumparat CB-ul am observat ca are un zgomot anormal, si anume o bataie neregulata la ralanti. Acesta dispare cand trag ambreiajul, deci ma gandesc ca ar fi ori la ambreiaj sau cutie, nu la motor. Nu e bataie foarte dura, sau agresiva, dar e acolo, si am cam neglijat (trecut cu vederea"") prea mult timp, vazand ca nu e prea grav. Intrebarea ar fi daca a mai patit cineva la fel, sau eventual un prieten de-al sau? Zilele astea as desface macar capacul de ambreiaj sa verific daca nu cumva furca e stramba sau cine stie. Un sfat , o idee, o marturie mi-ar fi de foarte mare folos! Mersi mult, sezon placut tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E rulmentul la oala de almbreiaj, o chestie tipica CB, Honda si nu numai ... poti sa mergi in continuare cu el asa mult si bine, nu e mare treaba, daca il schimbi o sa apara iar in 15-20 de mii de km. Ca pret stiu ca era pe la vreo 2-300 de lei rulmentul cu bucsa pe care vine(se schimba ambele)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E rulmentul la oala de almbreiaj, o chestie tipica CB, Honda si nu numai ... poti sa mergi in continuare cu el asa mult si bine, nu e mare treaba, daca il schimbi o sa apara iar in 15-20 de mii de km. Ca pret stiu ca era pe la vreo 2-300 de lei rulmentul cu bucsa pe care vine(se schimba ambele)

 

Aceasi rezolvare ar fi si la R1 2002? tot astea sunt simptomele :) ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu iti inteleg intrebarea, mai ales ca mi se pare ca are o tenta sarcastica ...

 

Scuze.Vorbeam la modul cel mai serios. Deci am pe cineva cu R1 2002, aceasi hurait la ambreiaj ,cum a descris colegul mai sus. Stima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze.Vorbeam la modul cel mai serios. Deci am pe cineva cu R1 2002, aceasi hurait la ambreiaj ,cum a descris colegul mai sus. Stima!

Da, tot din rulment e. Daca te uit in poza cu ambreiajul explodat si ai un pic de imaginatie ai sa iti dai seama ca tot ansamblul ambreiajului, in greutate de vreo 2-4 kg(depinde de moto) sta pe un singur rulment pe ace(piesa nr.19) care nu vine pe centrul de greutate al ansamblului de ambreiaj ci vine pe un capat. Automat in timp rulmentul prinde joc si apar zgomote mai ales la relanti. Al 2-lea rulment(piesa nr.12), e rulment de presiune, pentru debraiere, si ajuta ca punctul unde ambreiajul este tras/impins pentru debraiere sa se miste independent de ansamblul ambreiajului si viceversa, totusi in momentul in care tragi ambreiajul tensionezi si echilibrezi ansamblul, apare al doilea punct de sprijin pe capatul opus al ambreiajului si automat zgomotul dispare, rulmentul de presiune stand tensionat in boltul tras de tija din capacul de ambreiaj. La fel si in sarcina, zgomotul dispare, rulmentul venind de obicei fix sub pinionul ce transmite miscarea de la motor la cutie, deci automat cand pui forta pe pinion practic apesi pe oala sa stea dreapta indiderent de centrul normal de greutate al acesteia.

 

Sper ca ti-am dat un raspuns si ai inteles, nu te-am bagat mai rau in ceata.

 

post-18053-0-52936000-1457521404_thumb.png

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, tot din rulment e. Daca te uit in poza cu ambreiajul explodat si ai un pic de imaginatie ai sa iti dai seama ca tot ansamblul ambreiajului, in greutate de vreo 2-4 kg(depinde de moto) sta pe un singur rulment pe ace(piesa nr.19) care nu vine pe centrul de greutate al ansamblului de ambreiaj ci vine pe un capat. Automat in timp rulmentul prinde joc si apar zgomote mai ales la relanti. Al 2-lea rulment(piesa nr.12), e rulment de presiune, pentru debraiere, si ajuta ca punctul unde ambreiajul este tras/impins pentru debraiere sa se miste independent de ansamblul ambreiajului si viceversa, totusi in momentul in care tragi ambreiajul tensionezi si echilibrezi ansamblul, apare al doilea punct de sprijin pe capatul opus al ambreiajului si automat zgomotul dispare, rulmentul de presiune stand tensionat in boltul tras de tija din capacul de ambreiaj. La fel si in sarcina, zgomotul dispare, rulmentul venind de obicei fix sub pinionul ce transmite miscarea de la motor la cutie, deci automat cand pui forta pe pinion practic apesi pe oala sa stea dreapta indiderent de centrul normal de greutate al acesteia.

 

Sper ca ti-am dat un raspuns si ai inteles, nu te-am bagat mai rau in ceata.

 

attachicon.gifindex.png

 

 

Am inteles.Am mai vazut ambreiaj desfacut..dar nu stiam ce si cum.

 

Aiideie cam cat costa piesele de schimb si manopera la o astfel de lucrare? Recomanzi ceva brand pt piesa ce trebuie inlocuita?

Ms mult pt ajutor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles.Am mai vazut ambreiaj desfacut..dar nu stiam ce si cum.

 

Aiideie cam cat costa piesele de schimb si manopera la o astfel de lucrare? Recomanzi ceva brand pt piesa ce trebuie inlocuita?

Ms mult pt ajutor !

Din ce vad rulmentul la R1, cel putin modelul asta, calca direct pe axul cutiei si oala ... ti-ar trebui rulmentul si oala in sine. In afara de OEM nu cred ca gasesti.

Iti poti face o idee cu preturile de aici.

http://www.babbittsonline.com/oemparts/a/yam/50044a1df8700209bc790715/clutch

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Vizitator AdrianB1

Nu se mai gasesc de multi ani; acum vreo 10 ani am cautat eu si era o companie franceza care fabricase asa ceva, dar deja nu mai fabrica. Eu aveam carene, dar erau in stare cam proasta si voiam sa le schimb, nu am reusit pana in 2009 cand am vandut motocicleta si am renuntat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu problema zgomotului de la ambreiaj (stiu ca sunt incepator dar m-am lovit de ea deja) in cele mai multe cazuri este data de oala de ambreiaj ala carei arcuri s-au deformat plastic.

 

Au am gasit o oala second si mecanicul spune ca a disparut zgomotul (da, inca nu am ajuns sa imi iau moto de la tipul care o repara).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu problema zgomotului de la ambreiaj (stiu ca sunt incepator dar m-am lovit de ea deja) in cele mai multe cazuri este data de oala de ambreiaj ala carei arcuri s-au deformat plastic.

 

Au am gasit o oala second si mecanicul spune ca a disparut zgomotul (da, inca nu am ajuns sa imi iau moto de la tipul care o repara).

 

Cat de puternic era zgomotul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU stiu sa iti spun, dar avea aceleasi simptome.

Te sfatuiesc sa citesti topicul deschis de mine...

 

/index.php?/topic/735532-outer-clutch-pentru-cb500/

 

Daca sunetul e vag (i.e. trebuia sa stai cu urechile ciulite la motor sa-l auzi) nu cred ca ar trebui sa te arunci la investitii.

 

Go on and enjoy, e un motor cu o varsta inaintata si chestiile nu mai stau pe el ca in prima zi. Baga banii in cauciucuri si frane, alea-s cele mai importante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU, nu sea auzea incet deloc. Se auzea chiar tare. Daca a rezolvat problema, ma declar multumit.

 

Am cumparat cauciucuri, am schimbat rulmenti, placute, ulei, filtre, antigel, niste simeringuri.

 

Mai trebuie sa schimb lampile de semnalizare (sunt cu led si se vad mai slab) si trebuie sa imi rezolv vitezometrul. Nu stiu de ce nu merge. Kilometrajul merge dar vitezometrul nu... :(


» Post actualizat in 06 Apr 2016 19:02

Nu are cineva un bord de CB 500 de vanzare?

Nu gasesc pe nicaieri....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...