Skrillex Postat Mai 17, 2008 Share Postat Mai 17, 2008 Cu motor "umed" dar si schimbare de filtru, mi-au intrat ieri vreo 3.3l. Motul 5100. 10W40, 30 RON litrul la AutoItalia (Honda, Bd. Timisoara), 50RON filtrul. Manopera 50RON la MyMoto. La Honda nu se poate merge fara programare dar nu raspund la telefon sa-ti faci programare (raspund si inchid) deci... Total 220RON schimb de ulei si filtru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosV Postat Mai 17, 2008 Share Postat Mai 17, 2008 Voi cum aveti setata suspensia spate? La mine e pe cea mai "soft" pozitie, ma gandesc sa o pune pe a3a pozitie ( din 5 ) . Am 85 de kg echipat , nu merg cu pasager , drumurile le fac 50%extraurban si 50 % in trafic urban pe strazile din Iasi, pline de gropi,denivelari,nisip,linii de tramvai, santulete. La ce pozitie as gasi un compromis intre traficul urban si ceva mai multa stabilitate in exterior? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
traian222 Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 Voi cum aveti setata suspensia spate? La mine e pe cea mai "soft" pozitie, ma gandesc sa o pune pe a3a pozitie ( din 5 ) . Am 85 de kg echipat , nu merg cu pasager , drumurile le fac 50%extraurban si 50 % in trafic urban pe strazile din Iasi, pline de gropi,denivelari,nisip,linii de tramvai, santulete. La ce pozitie as gasi un compromis intre traficul urban si ceva mai multa stabilitate in exterior? eu o tin pe 3 solo si pe 4 cu a doua persoana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Eu merg de obicei pe 2 in oras. Am mers pe 5 cu alta motocicleta si pe autostrada e OK, in Bucuresti e prea tare. Cred ca depinde de greutatea persoanei, de oras (densitatea de gropi) si de gusturi personale, cine vrea un mers lejer o lasa mai jos, cine vrea sportiv o salta mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mircea-H-CB500 Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Se pare ca am cam speriat lumea cu cablul meu de ambreaj, nu-i asa mare tragedie. Intradevar am avut probleme cu el: - originalul s-au rupt litele din miez, n-am stat sa se rupa de tot si l-am scurtat un pic (ajunge fara probleme) si i-am refacut nuca care intra in maneta(90% ca de acolo se rupe). Problema a fost ca am folosit cositor nu aliajul utilizat ptr cabluri. Binenteles ca s-a smuls dupa ceva vreme; - nu am gasit repede cablul de ambreaj si am luat un kit de reparatie, dar nu se aseaza bine la maneta si culiseaza greu cablul si dupa o vreme scapa brusc, "agata", ambreajul si ai porniri tot cu socuri. Recomand un cablu nou fara improvizatii sau cine nu are alceva mai bun de facut, ca mine, nu are decat sa se opreasca pe drum si sa schimbe cabluri . Oricum mi se pare normal inainte sa pleci la drum sa verifici un pic vizual motocicleta: frane(lichid, cabluri unde este cazul), ambreaj, ulei (mai rar), lumini, etc. Ca sa nu fie probleme cu ambreajul trebuie un pic unsa nuca din maneta ca sa se invarta usor si reglat ambreajul sa nu fie nevoie sa tragi de fiecare data la maxim de maneta. O zi buna, Mircea Ptr CB-isti-daca ramane valabila intalnirea din 7 iunie mi-ar face placere sa vin si eu cu Gabriela, numai sa avem astfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 Se pare ca am cam speriat lumea cu cablul meu de ambreaj, nu-i asa mare tragedie. Intradevar am avut probleme cu el:- originalul s-au rupt litele din miez, n-am stat sa se rupa de tot si l-am scurtat un pic (ajunge fara probleme) si i-am refacut nuca care intra in maneta(90% ca de acolo se rupe). Problema a fost ca am folosit cositor nu aliajul utilizat ptr cabluri. Binenteles ca s-a smuls dupa ceva vreme; - nu am gasit repede cablul de ambreaj si am luat un kit de reparatie, dar nu se aseaza bine la maneta si culiseaza greu cablul si dupa o vreme scapa brusc, "agata", ambreajul si ai porniri tot cu socuri. Recomand un cablu nou fara improvizatii sau cine nu are alceva mai bun de facut, ca mine, nu are decat sa se opreasca pe drum si sa schimbe cabluri . Oricum mi se pare normal inainte sa pleci la drum sa verifici un pic vizual motocicleta: frane(lichid, cabluri unde este cazul), ambreaj, ulei (mai rar), lumini, etc. Ca sa nu fie probleme cu ambreajul trebuie un pic unsa nuca din maneta ca sa se invarta usor si reglat ambreajul sa nu fie nevoie sa tragi de fiecare data la maxim de maneta. O zi buna, Mircea Ptr CB-isti-daca ramane valabila intalnirea din 7 iunie mi-ar face placere sa vin si eu cu Gabriela, numai sa avem astfalt uscat Deci tu esti celebrul coleg de serviciu al Gabrielei ?!? Bine ai venit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriela25 Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 Da este celebrul meu coleg , in sfarsit si-a facut cont. Eu i-am povestit despre aceasta intalnire si de atunci ma zapaceste de cap , problema e ca pentru mine s-ar putea sa fie prea lung drumul. Poate daca reusesc sa conving un prieten motociclist sa vina cu mine si sa conducem cu schimbul. Pana in 7 iunie mai sunt 3 saptamani. Am dat comanda la simeringuri si astept sa vina si sa le schimb. Poate daca reusesc sa conving un prieten motociclist sa vina cu mine si sa conducem cu schimbul. Sau nu? Voi cum ma sfatuiti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baspri Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 Sau nu? Voi cum ma sfatuiti? Buna Gabriela, Nu stiu daca sunt cel mai in masura sa-ti dau sfaturi dar iti spun cate ceva din experienta proprie. Ai mai mers cu pasager? Daca nu, iti spun eu ca nu e atat de confortabil. Poate la drum intins nu e o problema, insa in viraje, frane, inclinari e o diferenta maricica si-ti trebuie ceva experienta. De la Cluj la Brasov sunt vreo 260 km. Daca mergi lejer, cu pauze, ar trebui sa ajungi in vreo 4-5 ore maxim. Daca mai ai si pe altcineva cu motocicleta cu tine, e cu atat mai bine, numai sa mergi in ritmul tau. Asfalt uscat si succes! Poate ne vedem la Brasov. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 (editat) salut, vin si eu cu o problema mecanica... inca invatz sa merg pe ea, pana acum practic m-am tot invartit pe niste stradute cu un petrimetru de vreo 400 de metri, mare majoritatea intr-a I. in seara asta am observat 2 chestii: cand am bagat-o dintr-a II intr-a I, ambreiaj, frana, acceleratzia redusa ramanea 1-2 secunde parca supraturata. pe loc, intr-a I, ambreiaj tras la maxim, mana dreapta nu atingea acceleratzia, a inceput sa se tureze de la relanti la vreo 2500 de rpm, dupa care a scazut la loc; procesul destul de lin, a durat vreo 3 secunde. o sa duc la serivice pt revizia de 12000 km (da, doar 12 mii ) si liniste sufleteasca oricum, dar mai dureaza 1-2 saptamani si n-as vrea sa ma trezesc ca o ia razna pt ca in momentul asta poate fi periculos pt mine... poate avetzi un sfat/explicatie... ms Editat Mai 20, 2008 de DeepSky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriela25 Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 Buna Gabriela, Nu stiu daca sunt cel mai in masura sa-ti dau sfaturi dar iti spun cate ceva din experienta proprie. Ai mai mers cu pasager? Daca nu, iti spun eu ca nu e atat de confortabil. Poate la drum intins nu e o problema, insa in viraje, frane, inclinari e o diferenta maricica si-ti trebuie ceva experienta. De la Cluj la Brasov sunt vreo 260 km. Daca mergi lejer, cu pauze, ar trebui sa ajungi in vreo 4-5 ore maxim. Daca mai ai si pe altcineva cu motocicleta cu tine, e cu atat mai bine, numai sa mergi in ritmul tau. Asfalt uscat si succes! Poate ne vedem la Brasov. Din 800 km cat am facut cu ea, cam 600 au fost cu pasager. Nu ma incomodeaza, daca sta cuminte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r.i.p Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 Salutare, de problema cu cablul de ambreiaj v-am zis ca am avut un cablu de rezerva mai lung probabil cel de frana spate, acum mi-am cumparat si eu cablul de ambreiaj si cel de acceleratie(universal cica) recomandare de la sorin de la galeria 1 Timisoara pentru cei de aici la doar 25 ron, supar pret numa ca sper sa fie si k. o prblema am si eu, am cazut cu moto si l-am readus la starea normala as zice numai ca ne stiind am umblat si la piulitele din capetii cilindrilor la furca fara, ma ajuta si pe mine cineva cu o parere, e o problema, eu i-am strans asa dupa ochi dar nus cat e de bine <-- HELP ME PLS si o alta problema e ca imi tot atinge ceva pe la roata de fara, se aude un sters o data la o rotatie completa a rotii fata, sa fie de la frane sau o fi ceva ovalizat pe acolo ... ? astept raspunsuri sper sa existe ca in posturile anterioare mai nici un raspuns. Ms mult si asfalt uscat Salutare, de problema cu cablul de ambreiaj v-am zis ca am avut un cablu de rezerva mai lung probabil cel de frana spate, acum mi-am cumparat si eu cablul de ambreiaj si cel de acceleratie(universal cica) recomandare de la sorin de la galeria 1 Timisoara pentru cei care il cunosc la doar 25 ron, supar pret numa ca sper sa fie si k. o prblema am si eu, am cazut cu moto si l-am readus la starea normala as zice numai ca ne stiind am umblat si la piulitele din capetii cilindrilor la furca fara, ma ajuta si pe mine cineva cu o parere, e o problema, eu i-am strans asa dupa ochi dar nus cat e de bine <-- HELP ME PLS si o alta problema e ca imi tot atinge ceva pe la roata de fara, se aude un sters o data la o rotatie completa a rotii fata, sa fie de la frane sau o fi ceva ovalizat pe acolo ... ? astept raspunsuri sper sa existe ca in posturile anterioare mai nici un raspuns. Ms mult si asfalt uscat Sal all, poate a trecut vorba de cablul de ambreiaj dar ca sursa de informatie eu mi-am luat ieri de la galeria 1 in Timisoara cablul de ambreiaj si de acceleratie (universale) zice sorin de la galerie la doar 25 ron, am vazut niste sume mai fabuloase la voi si ... si inca ceva daca se poate: am avut o cazatura micuta cu moto si am incercat sa repar eu pe dracu si mi-am bagat mana si la telescoapele de la furca, am slabit piulitele alea din capat, le-am si strans dar nus cat e de bine, legat de cele 5 nivele la suspensia spate eu am suspensiile schimbate si nu stiu daca se pot regla si la mine, cu pasager imi pare lasata mult de spate fiind invatat numai singur credeti ca se pot regla si la mine ? si in sfarsit o ultima intrebare ... imi tot atinge ceva la roata de fata, cred ca sunt placutele dar nu imi dau seama, ar putea sa fie ceva mai grav, roata sau stiu eu discul ovalizat .... HELP MEE PLS sper sa se vada si postul meu ca ultimele posturi au fost esuate, nici o parere nimik Ms mult si ASFALT USCAT !!! Sal all, poate a trecut vorba de cablul de ambreiaj dar ca sursa de informatie eu mi-am luat ieri de la galeria 1 in Timisoara cablul de ambreiaj si de acceleratie (universale) zice sorin de la galerie la doar 25 ron, am vazut niste sume mai fabuloase la voi si ... si inca ceva daca se poate: am avut o cazatura micuta cu moto si am incercat sa repar eu pe dracu si mi-am bagat mana si la telescoapele de la furca, am slabit piulitele alea din capat, le-am si strans dar nus cat e de bine, legat de cele 5 nivele la suspensia spate eu am suspensiile schimbate si nu stiu daca se pot regla si la mine, cu pasager imi pare lasata mult de spate fiind invatat numai singur credeti ca se pot regla si la mine ? si in sfarsit o ultima intrebare ... imi tot atinge ceva la roata de fata, cred ca sunt placutele dar nu imi dau seama, ar putea sa fie ceva mai grav, roata sau stiu eu discul ovalizat .... HELP MEE PLS sper sa se vada si postul meu ca ultimele posturi au fost esuate, nici o parere nimik Ms mult si ASFALT USCAT !!! Sal all, poate a trecut vorba de cablul de ambreiaj dar ca sursa de informatie eu mi-am luat ieri de la galeria 1 in Timisoara cablul de ambreiaj si de acceleratie (universale) zice sorin de la galerie la doar 25 ron, am vazut niste sume mai fabuloase la voi si ... si inca ceva daca se poate: am avut o cazatura micuta cu moto si am incercat sa repar eu pe dracu si mi-am bagat mana si la telescoapele de la furca, am slabit piulitele alea din capat, le-am si strans dar nus cat e de bine, legat de cele 5 nivele la suspensia spate eu am suspensiile schimbate si nu stiu daca se pot regla si la mine, cu pasager imi pare lasata mult de spate fiind invatat numai singur credeti ca se pot regla si la mine ? si in sfarsit o ultima intrebare ... imi tot atinge ceva la roata de fata, cred ca sunt placutele dar nu imi dau seama, ar putea sa fie ceva mai grav, roata sau stiu eu discul ovalizat .... HELP MEE PLS sper sa se vada si postul meu ca ultimele posturi au fost esuate, nici o parere nimik Ms mult si ASFALT USCAT !!! Sal all, poate a trecut vorba de cablul de ambreiaj dar ca sursa de informatie eu mi-am luat ieri de la galeria 1 in Timisoara cablul de ambreiaj si de acceleratie (universale) zice sorin de la galerie la doar 25 ron, am vazut niste sume mai fabuloase la voi si ... si inca ceva daca se poate: am avut o cazatura micuta cu moto si am incercat sa repar eu pe dracu si mi-am bagat mana si la telescoapele de la furca, am slabit piulitele alea din capat, le-am si strans dar nus cat e de bine, legat de cele 5 nivele la suspensia spate eu am suspensiile schimbate si nu stiu daca se pot regla si la mine, cu pasager imi pare lasata mult de spate fiind invatat numai singur credeti ca se pot regla si la mine ? si in sfarsit o ultima intrebare ... imi tot atinge ceva la roata de fata, cred ca sunt placutele dar nu imi dau seama, ar putea sa fie ceva mai grav, roata sau stiu eu discul ovalizat .... HELP MEE PLS sper sa se vada si postul meu ca ultimele posturi au fost esuate, nici o parere nimik Ms mult si ASFALT USCAT !!! UPSSSS nu a fost cu intentie .... netul asta merge ca c... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 daca acul de la vitezometru tremura la viteze mai mici, trebuie verificat si uns cablul care duce catre roata si eu tot dupa ochi am strans capacele alea de la furca, dar fara sa fortez mult, ca e aluminiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 DeepSky, aveai Âşocul tras? Dacă e Âşocul tras se mai întâmplă asemenea fenomene, dacă nu atunci e posibil să ai probleme. Poate nu revine cablul de accelerație suficient de uÂşor, verifică la un mecanic care se pricepe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 DeepSky, aveai Âşocul tras? Dacă e Âşocul tras se mai întâmplă asemenea fenomene, dacă nu atunci e posibil să ai probleme. Poate nu revine cablul de accelerație suficient de uÂşor, verifică la un mecanic care se pricepe. m-am mai plimbat de 2 ori intre timp si nu am mai intalnit problema. Asa e, posibil sa fi fost de la soc, care nu era tras de tot ci lasat pe la jumate... am facut si testul cu turatzia manual in neutru, si 1-2 minute cat am tzinut-o eu nu au aparut variatzii ale turatziei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r.i.p Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 AdrianB1 am vazut ca te pricepi ... ai dat multe sfaturi si ai fost de ajutor zic eu ... pe mine nu ma poti ajuta cu nici o parere ....? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 Care e de fapt intrebarea Daca freaca ceva la roata din fata e posibil sa ai discul un pic ovalizat (se intampla uneori), ridica moto pe cricul central si pune ceva greu pe spate pana ramane fata in aer, invarte roata cu mana si vezi unde freaca si vezi si daca e discul ovalizat. Ce inseamna ca ai suspensiile schimbate? Cu pasager se lasa de spate oricum. La furca la ce ai umblat, la telescoape sau la prinderea ghidonului? Pot sa iti dau valorile pentru strangere la diverse suruburi, dar daca nu ai dinamometrica nu te ajuta la nimic. Prinderea ghionului e 27 Nm, capetele amortizoarelor 27 Nm, suruburile mari din capul furcii 23 Nm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 Mai facem ceva pe 07. 06. , sau cade? Mai facem ceva pe 07. 06. , sau cade? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutzul123 Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 Intimplare : azi merg toata ziua calare cu murgul prin oras, particip si la intrunirea de azi in sprijinul lui Gabone, opresc 20 min sa iau ceva si ma intorc la motoreta, dau sa pornesc, pun contactul si nimic. Mi-a murit bateria ! ma gindesc asta e o bag in treapta a 2-a o imping si nu vrea deloc sa porneasca. Obosit ma uit mai bine la toate cele si observ ca cineva mi-a schimbat pozitia la butonul de intrerupere a curentului schimb si murgul se trezeste imediat. SPER CA VOM FACE EXCURSIA PE 07-06-2008 LA BRASOV . Asfalt uscat fratilor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosV Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 Astazi am facut rost de o cheie pt reglat suspensia, de pe pozitia 1 acum e pe 3; am remarcat o imbunatatire in comportamentul pe curbe si pe denivelarile din exterior, in oras e ceva mai rigida dar nu e suparator. In legatura cu excursia eu nu pot participa la ea, deh am licenta in iunie, dar daca se mai organizaeaza ceva mai spre toamna si o sa imi permita timpul vin cu cea mai mare placere . @dan:Butonul ala e acolo ca sa il folosesti de fiecare data, nu sa il lasi pe on si sa uiti de el . Din el pornesti, din el opresti mobra . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 Nu neapărat. Eu o opresc doar din cheie, nu am nevoie de butonul roÂşu Âşi nici nu am găsit în manuale o indicație în acest sens. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 eu o opresc din cric Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 Ma mananca mainile si cele doua picioare din dotare sa facem intalnirea aia, dar nu am semnale puternice si nu stiu daca iese asa cum as fi dorit. Brasovul nu zice nimic.As fi dorit sa avem suportul celor din Brasov care au cb 500 dar... Nu e tarziu nici acum, inca e timp pentru organizare. La toamna as fi dorit sa facem o chestie misto, cu berbecut la protzap si must. Fara e-uri. Sa ne cunoastem, sa schimbam informatii legate de moto si nu numai si sa ne admiram motoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 Ma mananca mainile si cele doua picioare din dotare sa facem intalnirea aia, dar nu am semnale puternice si nu stiu daca iese asa cum as fi dorit. Brasovul nu zice nimic.As fi dorit sa avem suportul celor din Brasov care au cb 500 dar... Nu e tarziu nici acum, inca e timp pentru organizare. La toamna as fi dorit sa facem o chestie misto, cu berbecut la protzap si must. Fara e-uri. Sa ne cunoastem, sa schimbam informatii legate de moto si nu numai si sa ne admiram motoarele. Intradevar...ar fi super interesant. Eu am confirmat ca voi fi acolo...daca se organizeaza ceva. Este important insa sa fie mai activi cei din Brasov...sa aleaga o locatie de intalnire, si sa faca un plan de activitate. Nu cred ca trebuie facut nimic oficial...nu avem nevoie de un spatiu mare caci nu vom fi sute de participanti. Daca am reusi sa ne strangem macar 20 - 30 de persoane as fi super incantat. Cei care sustineti ideea...mai postati si voi va rog P.S. : Poate ar trebui totusi sa o decalam o saptamana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 Stie cineva dintre voi unde pot sa merg si eu pentru lipit/vopsit carene in Bucuresti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 eu o opresc din cric Tot va aud cu reglarea suspensiei spate....de unde se face k as testa-o si eu sa vad cum e si pe alt pozitii?Trebuie ceva chei mai altfel...?Thank's Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.