Sir Vlad Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 care se potriveste, dintre cele 2 modele, la cb 500 ?http://www.louis.de/_4017af0c6b6a131c3786f...tnr_gr=10034109 Intrebasem acum ceva vreme de semnalizatoare. Uite, astea de la louis "10033289" ar trebui sa se potriveasca nu ? si merg montate presupun si pe fata si pe spate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 Carena de la TCP isi face treaba intradevar. Am mers cu 180, e drept pe bucata scurta si nu m-a deranjat curentul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 (editat) - ne-am rupt fundurile amandoi, 500 km pe zi suna putin dar e incomod Daca 500Km au rupt fundul, oare ce faceau 1.600Km/zi pentru un certificat IronButt? Oricum, Romania - Macedonia nu-i o plimbare pe A2. Da Adriane, il inteleg perfect...CB-ul e o super motocicleta pt plimbari scurte si in oras.Dar daca iesi asa la o plimbare doar duminica(eu asa fac)...in afara orasului, e o motocicleta incomoda...e singurul defect pe care il gasesc! Orice naked e la fel, CB-ul nu face exceptie. Inainte sa iei un naked trebuie sa te gandesti bine unde urmeaza sa-l calaresti. Carena de la TCP isi face treaba intradevar. Am mers cu 180, e drept pe bucata scurta si nu m-a deranjat curentul. Am mers si cu 195km/h cu unul carenat TCP si era mai comod decat un naked la 100km/h. Editat Iunie 6, 2008 de Adam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 (editat) Salut , Marius ma numesc si sunt din Braila , tocmai ce mi-am facut cont pe motociclism ca sa pot sa posta. Urmaresc acest topic foarte interesat de aproximativ 3 luni .lafel ca si voi sunt posesor de CB 500 . Am vazut discutia despre vantul care deranjeaza la viteze mari si vreau sa spun ca este normal sa se intample lucrul acesta la Cb ca la orice moto naked , eu ca sa pot " suporta " curentul mai bine la viteze mai mari ma las mai jos , ma aplec peste rezervor si ca sa pot face asta si sa stau si comod am shimbat ghidonul si am pus unul ca sa am mainile pozitionate mai jos. Sunt foarte multumit de pozitia in care imi conduc motorul asa pentru ca nu am dureri ale mainilor sau ale cefei chiar si dupa plimbari lungi este perfect asa , nu stau nici prea sus nici prea jos dar nici incomod si in plus am si un control mai bun asupra motorului in viraje , am curaj sa maapleca mai mult . Eu unul nu as pune carena pe acest motor pentru ca daca doream una carenata imi luam un cbr sau alta vitezana. si sunt de parere ca nici un motor nu se compara cu una naked ( ce mai inseamna s a fii motociclist , am putea sa punem inca o roata si un acoperis si nu mai simti nici un vant nik nu ?) decat daca nu esti vitezoman si vrei viteze exagerat de mari dar 150 km/h este suficient din punctul meu de vedere, iar cu aceasta viteza poti merge cu un CB lejer . va multumesc ! Editat Iunie 6, 2008 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 Salut , Marius ma numesc si sunt din Braila , tocmai ce mi-am facut cont pe motociclism ca sa pot sa posta. Urmaresc acest topic foarte interesat de aproximativ 3 luni .lafel ca si voi sunt posesor de CB 500 . Am vazut discutia despre vantul care deranjeaza la viteze mari si vreau sa spun ca este normal sa se intample lucrul acesta la Cb ca la orice moto naked , eu ca sa pot " suporta " curentul mai bine la viteze mai mari ma las mai jos , ma aplec peste rezervor si ca sa pot face asta si sa stau si comod am shimbat ghidonul si am pus unul ca sa am mainile pozitionate mai jos. Sunt foarte multumit de pozitia in care imi conduc motorul asa pentru ca nu am dureri ale mainilor sau ale cefei chiar si dupa plimbari lungi este perfect asa , nu stau nici prea sus nici prea jos dar nici incomod si in plus am si un control mai bun asupra motorului in viraje , am curaj sa maapleca mai mult . Eu unul nu as pune carena pe acest motor pentru ca daca doream una carenata imi luam un cbr sau alta vitezana. si sunt de parere ca nici un motor nu se compara cu una naked ( ce mai inseamna s a fii motociclist , am putea sa punem inca o roata si un acoperis si nu mai simti nici un vant nik nu ?) decat daca nu esti vitezoman si vrei viteze exagerat de mari dar 150 km/h este suficient din punctul meu de vedere, iar cu aceasta viteza poti merge cu un CB lejer . va multumesc ! 'mariusspuneceva' bine ai venit, Intradevar, ai dreptate. Care e problema dak te bate vantul? Creste placerea de a conduce motocicleta . Nici pe mine nu m-a deranjat sa merg la drum lung, fara carena in fata. Singurul inconvenient e ca tre sa te tii bine de ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 (editat) Care e problema dak te bate vantul? Creste placerea de a conduce motocicleta . Problema? Pai cam de la 100km/h in sus pe naked/chopper, iti iei adio de la auz: http://www.wheels.ca/newsFeatures/article/225332 . Plus oboseala, disconfortul, etc. Naked e de oras si drumuri foarte scurte (sub 200Km). Editat Iunie 6, 2008 de Adam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutzul123 Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 Si eu mi-am pus parbriz ; in urma unui drum lung cu ploaie dupa care m-a durut pieptul doua zile de la vint. Acum e bine si nu ma deranjeaza deloc parbrizul nici prin oras. E o masura in plus de protectie a ta pe care o s-o simti in timp, mai putin "romantism". Timpul tine cu noi si maine e 07-06-2008 Brasov. Eu sunt pentru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 Problema? Pai cam de la 100km/h in sus pe naked/chopper, iti iei adio de la auz: http://www.wheels.ca/newsFeatures/article/225332 . Plus oboseala, disconfortul, etc. Naked e de oras si drumuri foarte scurte (sub 200Km). Nenea, nu sunt curios de reportajele astea facute de nu stiu cine. Eu, personal am facut drumuri lungi la viteze mari (pe autostrada) pe motorul meu full naked. Nu este la fel de comfortabil ca si cu o carenata, dar crede-ma ca nu este f deranjant. Te obisnuiesti imediat cu vantul. Cat despre auz???? Adik ce? Eu nu am casca? Inchid viziera si totul e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 Nivelele alea de zgomot in casca sunt masurate, nu pe far. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 Intrebasem acum ceva vreme de semnalizatoare.Uite, astea de la louis "10033289" ar trebui sa se potriveasca nu ? si merg montate presupun si pe fata si pe spate... eu cred ca da. asta daca iti plac cromate... eu am avut un windshield(parbriz) si diferenta este foarte mare. acum l-am dat jos ca mie imi place mai mult cum arata fara, dar daca o sa planific un drum mai lung, cred ca il pun inapoi. concluzia mea este ca un naked cu un parbiz ofera o protectie suficienta la vant. fara parbriz nu imi place sa merg constant cu mai mult de 120. oricum la viteza aia mananca mai multa benzina. deja ma gandesc la motoare care impaca si manevrabilitatea si pozitia lejera, dar si protectia la vant: er6f si gsx650f. semicarenate ar fi mai multe, dar nici alea nu imi plac. oricum, acum nu am bani pentru nici o alta motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noro Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 are cineva cauciucuri pt CB? macar aia spate ca a mea a facut bum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 Bogdan_C are dacă îl suni să comanzi. ÂŞi mai e cineva pe forum care aduce cauciucuri, dar nu țin minte numele - cred că e undeva mai sus prin topicul ăsta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 eu am luat de la romi3 cauciuc. esti ok ?cum adica a facut bum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
negru_bv Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 (editat) salutare! am o problema cu cb 500 r din '94:la turatii mai mari de 4000 vibreaza ....de pe la 5000 incepe sa fie deranjant , si cu cat cresc turatiile cu atat cresc vibratiile . acu 2 saptamani a inceput sa faca asa(acu 500 km). a mai patzit careva asa ceva? stitzi cumva cauza? Ajutor! multzumesc asfalt uscat! Editat Iunie 10, 2008 de negru_bv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smakalan Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 cum se cheama scula aia cu care se da jos si se strange filtrul de la ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 salutare!am o problema cu cb 500 r din '94:la turatii mai mari de 4000 vibreaza ....de pe la 5000 incepe sa fie deranjant , si cu cat cresc turatiile cu atat cresc vibratiile . acu 2 saptamani a inceput sa faca asa(acu 500 km). a mai patzit careva asa ceva? stitzi cumva cauza? Ajutor! multzumesc asfalt uscat! Am patit ceva similar dupa un schimb de lant parca vibreaza (chiar si oprita), dar asta pana la 4.000-5.000 ture. cum se cheama scula aia cu care se da jos si se strange filtrul de la ulei? Cheie filtru ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 (editat) cum se cheama scula aia cu care se da jos si se strange filtrul de la ulei? :lol: acum serios vorbind, daca iei o curea de transmisie si o infasori in jurul filtrului, il poti scoate si fara "cheia de filtru". si eu ma pun zilele astea sa schimb filtrul cineva mi-a zis ca filtrul se strange doar cu mana toba sport pt cb500 de la ce alte modele se potriveste? ca de cb500 nu prea am gasit. totusi... :toba sport de vanzare pe polo Editat Iunie 11, 2008 de pogor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutzul123 Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 cauciucuri SH Ger vb cu Ion 0748657874 cauciucuri noi Tm 0722971630 foarte bune si ieftine cine vine simbata la mare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 (editat) salutare!am o problema cu cb 500 r din '94:la turatii mai mari de 4000 vibreaza ....de pe la 5000 incepe sa fie deranjant , si cu cat cresc turatiile cu atat cresc vibratiile . acu 2 saptamani a inceput sa faca asa(acu 500 km). a mai patzit careva asa ceva? stitzi cumva cauza? Ajutor! multzumesc asfalt uscat! este normal sa vibreze atat de tare incat iti vibreaza si oglinzile si ai sa vezi ca daca in timpul mersului ,cand incepe sa vibreze, apesi ambreiajul nu mai vibreaza , este normal pentru ca este un motor in 2 pistoane si este si in linie sa nu te sperii ca nu este nimic anormal , totusi pentru orice eventualitate verifica prinderile etc piulitele , suruburile de pe motor, pentru ca acest lucru trebuie facut periodic deoarece de la vibratii se pot slabi. daca sunt stranse nu este nimic in neregula . daca totuci mai vibreaza dupa ce o lasi in viteza turata si apesi ambreiajul pot sa fie si rotile dezechilibrate si trebuie sa le faci o echilibrare . stiu aceste lucruri pt ca si eu m-am speriat la inceput dar m-am informat si am aflat care este motivul Editat Iunie 12, 2008 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 (editat) este normal sa vibreze atat de tare incat iti vibreaza si oglinzile si ai sa vezi ca daca in timpul mersului ,cand incepe sa vibreze, apesi ambreiajul nu mai vibreaza , este normal pentru ca este un motor in 2 pistoane si este si in linie sa nu te sperii ca nu este nimic anormal , totusi pentru orice eventualitate verifica prinderile etc piulitele , suruburile de pe motor, pentru ca acest lucru trebuie facut periodic deoarece de la vibratii se pot slabi. daca sunt stranse nu este nimic in neregula . daca totuci mai vibreaza dupa ce o lasi in viteza turata si apesi ambreiajul pot sa fie si rotile dezechilibrate si trebuie sa le faci o echilibrare . stiu aceste lucruri pt ca si eu m-am speriat la inceput dar m-am informat si am aflat care este motivul fiecare e posibil sa aiba o parere diferita asupra fenomenului. din punctul meu de vedere, exista vibratii dar nu cresc odata cu turatia. pentru a te edifica asupra problemei ar trebui sa vezi cum se comporta alt cb in afara de al tau. asa iti dai seama ce e nomal, si ce e paranormal. dar daca spui ca doar de 500 de km face asa, inseamna ca a intervenit o problema totusi pe undeva, si explicatia ca e normal sa vibreze ca e in 2 cilindri, cam pica. La MECANIC ! in legatura cu rotile dezechilibrate, tocmai mi-a venit o idee: te dai la vale cu motorul oprit. eu am prins undeva si 80km/h, asa mi-am dat seama cat de f... e lantul, ca se aude Editat Iunie 12, 2008 de pogor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
negru_bv Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 este normal sa vibreze atat de tare incat iti vibreaza si oglinzile si ai sa vezi ca daca in timpul mersului ,cand incepe sa vibreze, apesi ambreiajul nu mai vibreaza , este normal pentru ca este un motor in 2 pistoane si este si in linie sa nu te sperii ca nu este nimic anormal , totusi pentru orice eventualitate verifica prinderile etc piulitele , suruburile de pe motor, pentru ca acest lucru trebuie facut periodic deoarece de la vibratii se pot slabi. daca sunt stranse nu este nimic in neregula . daca totuci mai vibreaza dupa ce o lasi in viteza turata si apesi ambreiajul pot sa fie si rotile dezechilibrate si trebuie sa le faci o echilibrare . stiu aceste lucruri pt ca si eu m-am speriat la inceput dar m-am informat si am aflat care este motivul problema este ca vibreaza mai tare decat acest "normal"....vibra si pna acu' dar nu asa de tare, (3000 km fara...500 cu vibratii mari)de aceea cred ca e ceva in neregula (scaritzele vibreaza de parca-s pe picamer) . am verificat suruburi /piulitze, am dat si parbrizu jos....am facut o tura mai lunga..nu prin orash sami dau seama ce si cum dar tot asa face...nush..am mai auzit varianta sa se fi dus o bujie si sa intrerupa in ture....o sa ajung la service sa vad ce zic si meseriasii. cu ambreiaju tras nam incercat..o sa incerc maine sa vad si anuntz rezultatele merci oricum de parere astept si altele asfalt uscat! fiecare e posibil sa aiba o parere diferita asupra fenomenului. din punctul meu de vedere, exista vibratii dar nu cresc odata cu turatia. pentru a te edifica asupra problemei ar trebui sa vezi cum se comporta alt cb in afara de al tau. asa iti dai seama ce e nomal, si ce e paranormal. dar daca spui ca doar de 500 de km face asa, inseamna ca a intervenit o problema totusi pe undeva, si explicatia ca e normal sa vibreze ca e in 2 cilindri, cam pica. La MECANIC ! in legatura cu rotile dezechilibrate, tocmai mi-a venit o idee: te dai la vale cu motorul oprit. eu am prins undeva si 80km/h, asa mi-am dat seama cat de f... e lantul, ca se aude nu cred ca sunt rotzile de vina pentru ca daca merg in treapta mare de viteza dar sub 4000 de ture nu vibreaza....toarce asa cum ar trebui sa sune/sa mearga....de aici am tras concluzia ca nu viteza e de vina.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 probabil suruburile de la motor sunt slabe, oricum ce stiu este ca si eu cam aproximativ tot 500 km facusem panacand mi-am dat seama ca vibreaza, si mai tarzi am observat ca vibreaza si rezervorul etc,ai ales cand ii montez toba sport si merg cuea , pt ca toba originala parca ii mai ia un pic siin vibratii nu numai din zgomotul super misto pe care il scoate propo cati dintre voi aveti tobe sport ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
negru_bv Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 probabil suruburile de la motor sunt slabe, oricum ce stiu este ca si eu cam aproximativ tot 500 km facusem panacand mi-am dat seama ca vibreaza, si mai tarzi am observat ca vibreaza si rezervorul etc,ai ales cand ii montez toba sport si merg cuea , pt ca toba originala parca ii mai ia un pic siin vibratii nu numai din zgomotul super misto pe care il scoate propo cati dintre voi aveti tobe sport ? pai azi am verificat suruburile de la cres-bars, si toate celelalte pe care leam zarit, si cele de la carene. si dupaia am iesit la tura..:(si la la fel dap si io am toba sport, da am mers cu ea parox 3000 de km sinu facea asa de urat. maine asta o sa mai fac ..o sai pun toba de stoc inapoi sa vad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 (editat) momentul aparitiei vibratiilor coincide cu memenetul schimbarii evacuarii? ca daca nu, ce rost are sa mai incerci si cu vechea toba? Baiatii cu tobele sport, bagati si voi o poza ! ma cam bate gandul sa caut si eu ceva daca ar fi o bujie de vina, sau din alt motiv sa nu-ti mearga un cilindru, ar trebui sa simti si o pierdere de putere Editat Iunie 13, 2008 de pogor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 pai azi am verificat suruburile de la cres-bars, si toate celelalte pe care leam zarit, si cele de la carene. si dupaia am iesit la tura..:(si la la feldap si io am toba sport, da am mers cu ea parox 3000 de km sinu facea asa de urat. maine asta o sa mai fac ..o sai pun toba de stoc inapoi sa vad. Si eu am toba sport si am avut si eu problema cu vibratiile la un moment dat. E normal, pt ca se modifica evacuarea. Eu zic ca problema la tine e toba. Pune-o pe aia veche inapoi...si f posibil ca va trebui sa iti reglezi carburatoarele. Eu ca sa scap de vibratii am montat un silencer (D-B Killer), si astfel s-a modificat iar evacuarea, ajungand mai aproape de cea originala. Parerea mea asta e...dar nu pot sa iti zic exact. Oricum...cel mai bun sfat...da o fuga la un service specializat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.