ics7 Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 Iese vreun CB-ist diseara la o plimbarica prin Bucuresti cu o oprire in Bikers dupa ? Asa o mica intrunire de duminica I'm in dar cum dam unul de celalalt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 I'm in dar cum dam unul de celalalt? Hai sa ne intalnim la arcul de triumf la 9:30 si vedem de acolo ce si cum. Daca ai alta sugestie, foarte bine mie asta mi-a venit in minte acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ics7 Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 Hai sa ne intalnim la arcul de triumf la 9:30 si vedem de acolo ce si cum.Daca ai alta sugestie, foarte bine mie asta mi-a venit in minte acum asa tarziu vrei? eu as iesi mai devreme hai la 19:30 la arc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 asa tarziu vrei?eu as iesi mai devreme hai la 19:30 la arc! Chiar n-am cum asa devreme Mai am drumuri de facut pana atunci, cel devreme 9. Daca nu, lasa un nr de telefon si ne auzim. Iti dau un tel sa vad daca mai esti prin oras la ora aia. Te-am salutat, numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ics7 Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 Chiar n-am cum asa devreme Mai am drumuri de facut pana atunci, cel devreme 9. Daca nu, lasa un nr de telefon si ne auzim. Iti dau un tel sa vad daca mai esti prin oras la ora aia. Te-am salutat, numai bine ! 0747349520 maine lucrez dar e ok si la 9, da un semn pe la 8:30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 0747349520maine lucrez dar e ok si la 9, da un semn pe la 8:30 Okay Ne auzim pe la 8:30 la tel atunci, ca sa ne sincronizam. Salut ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 (editat) Vand cb-ul, deja am cumparat un suzuki sv650. pretul ar fi cam 2000e negociabil, dupa ce ii voi duce plasticele la reparat si vopsit. am zis ca rezervorul il las la vopseaua din fabrica sa nu creada cineva ca a fost lovit. Motorul are 45000 de km din care facuti de mine 13000, eu fiind si primul proprietar in RO. Lantul si simeringurile pe fata sunt schimbate de vreo 5000km, cauciucul fata are 12000km, filtrul aer cam 1500. motorul merge foarte bine dar pretul e mai mic pt ca nu arata asa de bine ca altele de varsta lui (e din 2002), si bine-nteles ca trebuie sa acopar descoperirea de card cat mai repede. cauciucul pe spate trebuie schimbat. separat vand suport pt topcase GIVI cu tot cu placa metalica, dar fara cutie, la pretul de 150 ron+transport daca e cazul Editat August 31, 2008 de pogor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 separat vand suport pt topcase GIVI cu tot cu placa metalica, dar fara cutie, la pretul de 150 ron+transport daca e cazul De suportul pentru topcase pot sa te scap eu ca tot caut de ceva vreme. Poti sa pui o poza ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 Vand cb-ul, deja am cumparat un suzuki sv650. Daca tot ai mers cu ambele, ce diferente vezi intre ele? CUm ti se pare SV-ul fata de CB? E modelul carenat sau naked? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 (editat) modelul naked, pt ca cel carenat e urat rau. desi sunt la varsta la care as putea face un compromis la aspect pt a castiga protectia la vant. nu am mers decat foarte putin, adica vreun km, dar ca prime impresii: sv e mai puternic, dar nu brutal. raspunde foarte bine la acceleratie. manevrabilitate parca ceva mai buna ca la cb. e mai usor si ajung mai bine cu picioarele pe pamant. in ciuda acestui fapt, in mers m-am simtit ca si cum ar fi mai inalt. si arata mai bine decat cb-ul mai ales ca e galben. maine ii scot numere rosii si vineri ma duc sa il iau poze cu suportul nu am inca, dar sper sa fac rost de o camera, cel mai tarziu in weekend Editat Septembrie 1, 2008 de pogor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rp34ics Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 Salut, de maine am sa-i dau roata pana imi iau permisul; si sper sa-l iau peste cateva zile. Inainte s-o cumpar am tot " frunzarit" netul si am incercat sa ma hotarasc ce sa-mi cumpar. Bineinteles am dat si de voi si m-am gandit ca nimeni altcineva nu s-ar bucura cu mine de noua achizitie decat voi. Sa v-o prezint: e din '99 dar e foarte bine ingrijita, cel care mi-o vinde chiar o face cu strangere de inima. Are doar 12000 de km si a fost dusa la reprezentanta Honda pentru verificare. Nu i-au schimbat decat filtrul de ulei si uleiul. Au zis ca e in stare foarte buna, ca si noua. Eu n-am de gand s-o vand, o pastrez pentru prietena mea. Ce mai..., sunt asa de fericit ca-mi vine sa scriu pagini. Oricum, ma bucur ca acum v-am ingrosat randurile; de cate zile astept momentul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ics7 Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 Salut, de maine am sa-i dau roata pana imi iau permisul; si sper sa-l iau peste cateva zile. Inainte s-o cumpar am tot " frunzarit" netul si am incercat sa ma hotarasc ce sa-mi cumpar. Bineinteles am dat si de voi si m-am gandit ca nimeni altcineva nu s-ar bucura cu mine de noua achizitie decat voi. Sa v-o prezint: e din '99 dar e foarte bine ingrijita, cel care mi-o vinde chiar o face cu strangere de inima. Are doar 12000 de km si a fost dusa la reprezentanta Honda pentru verificare. Nu i-au schimbat decat filtrul de ulei si uleiul. Au zis ca e in stare foarte buna, ca si noua. Eu n-am de gand s-o vand, o pastrez pentru prietena mea. Ce mai..., sunt asa de fericit ca-mi vine sa scriu pagini. Oricum, ma bucur ca acum v-am ingrosat randurile; de cate zile astept momentul asta Frumoasa, s-o stapanesti sanatos! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dublu JACK Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 felicitari ptr achizitie, sa te poarte sanatos si sa aveti grija unul de celalalt. S-o stapanesti sanatos . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 modelul naked, pt ca cel carenat e urat rau. du-te mah de-aci ca vb prostii....eu am semi-carenat si arata f bine...pictat,aranjat.... dc ai vb doar de cel carenat ....ma' bad... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 Salut, de maine am sa-i dau roata pana imi iau permisul; si sper sa-l iau peste cateva zile. Inainte s-o cumpar am tot " frunzarit" netul si am incercat sa ma hotarasc ce sa-mi cumpar. Bineinteles am dat si de voi si m-am gandit ca nimeni altcineva nu s-ar bucura cu mine de noua achizitie decat voi. Sa v-o prezint: e din '99 dar e foarte bine ingrijita, cel care mi-o vinde chiar o face cu strangere de inima. Are doar 12000 de km si a fost dusa la reprezentanta Honda pentru verificare. Nu i-au schimbat decat filtrul de ulei si uleiul. Au zis ca e in stare foarte buna, ca si noua. Eu n-am de gand s-o vand, o pastrez pentru prietena mea. Ce mai..., sunt asa de fericit ca-mi vine sa scriu pagini. Oricum, ma bucur ca acum v-am ingrosat randurile; de cate zile astept momentul asta E superba! sa ai grija de ea si sa faci cati mai multi kilometri fara probleme! du-te mah de-aci ca vb prostii....eu am semi-carenat si arata f bine...pictat,aranjat....dc ai vb doar de cel carenat ....ma' bad... si eu care credeam ca tu ai cb500 nu sv650. eu despre sv vorbeam nu despre altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 Salut, de maine am sa-i dau roata pana imi iau permisul; si sper sa-l iau peste cateva zile. Inainte s-o cumpar am tot " frunzarit" netul si am incercat sa ma hotarasc ce sa-mi cumpar. Bineinteles am dat si de voi si m-am gandit ca nimeni altcineva nu s-ar bucura cu mine de noua achizitie decat voi. Sa v-o prezint: e din '99 dar e foarte bine ingrijita, cel care mi-o vinde chiar o face cu strangere de inima. Are doar 12000 de km si a fost dusa la reprezentanta Honda pentru verificare. Nu i-au schimbat decat filtrul de ulei si uleiul. Au zis ca e in stare foarte buna, ca si noua. Eu n-am de gand s-o vand, o pastrez pentru prietena mea. Ce mai..., sunt asa de fericit ca-mi vine sa scriu pagini. Oricum, ma bucur ca acum v-am ingrosat randurile; de cate zile astept momentul asta Frumoasa, sa va bucurati unul de celalalt cat mai mult posibil! Cu cat ai luat-o ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rp34ics Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 Frumoasa, sa va bucurati unul de celalalt cat mai mult posibil! Cu cat ai luat-o ? Buna Fast arrow! Nu stiu daca e mult sau putin dar asa cum arata nu-mi pare rau de niciun leu, adica euro. Am dat 2650 euro. Singurul lucru care m-ar interesa ar fi un parbriz... cei care au mai condus un astfel de model spun ca de la 130 incolo curentul de aer e deranjant. Lucrul asta deocamdata e de bine, nu de alta dar cum ma va tenta viteza, si cum n-am experienta voastra, e de preferat sa ma tempereze ceva... Va multumesc tuturor pentru urari si, dupa ce imi iau permisul si ma acomodez cu ea in afara Bucurestiului poate facem " iesiri" impreuna ( cred ca asta e de viitor adica in primavara)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 mie mi se pare putin cam scumpa. dar important e sa te bucuri de ea si sa nu ai probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rp34ics Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 mie mi se pare putin cam scumpa. dar important e sa te bucuri de ea si sa nu ai probleme. Ti-am vazut motorul, foarte frumos si cum arata si culoare dar eu merg pe alte principii. Daca motorul meu are kilometri rulati cat cauciucul tau de fata si motorul a fost incercat doar o singura data la 170 de km/h in Romania, cu cat s-o fi luat-o? Cu 2000 euro pret fix? Din cate stiu eu diferente intre modelul '99 si cel din 2000 nu prea cunosc. Oare nu merita 650 de euro stiind ca nu mai fac pe mecanicul pe langa ea cu simeringuri, ulei ( uleiul si filtrul au fost schimbate la reprezentana la 11125 km), bujii, cauciucuri, filtru de aer si cate si mai cate. Tu stii foarte bine lucrurile astea, si sincer sa fiu, din moment ce i-ai inlocuit toate acele piese si motorul merge ok, eu in locul tau n-as negocia nimic; doar cazuta sa nu fie. Cine vrea motocicleta fara cusur, atunci sa-si cumpere motocicleta noua. Asa ca multa bafta la vanzare! PS. Zi-mi mai bine de unde ai luat parbrizul acela, ca si eu sunt interesat sa-i cumpar unul si al tau am vazut ca arata destul de fain? Astept raspuns, multumesc. Si ce motor urmeaza sa-ti iei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 (editat) Ti-am vazut motorul, foarte frumos si cum arata si culoare dar eu merg pe alte principii. Daca motorul meu are kilometri rulati cat cauciucul tau de fata si motorul a fost incercat doar o singura data la 170 de km/h in Romania, cu cat s-o fi luat-o? Cu 2000 euro pret fix? Din cate stiu eu diferente intre modelul '99 si cel din 2000 nu prea cunosc. Oare nu merita 650 de euro stiind ca nu mai fac pe mecanicul pe langa ea cu simeringuri, ulei ( uleiul si filtrul au fost schimbate la reprezentana la 11125 km), bujii, cauciucuri, filtru de aer si cate si mai cate. Tu stii foarte bine lucrurile astea, si sincer sa fiu, din moment ce i-ai inlocuit toate acele piese si motorul merge ok, eu in locul tau n-as negocia nimic; doar cazuta sa nu fie. Cine vrea motocicleta fara cusur, atunci sa-si cumpere motocicleta noua. Asa ca multa bafta la vanzare! PS. Zi-mi mai bine de unde ai luat parbrizul acela, ca si eu sunt interesat sa-i cumpar unul si al tau am vazut ca arata destul de fain? Astept raspuns, multumesc. Si ce motor urmeaza sa-ti iei? parbrizul ala nu are nici un efect , sa stii daca vrei sa nu mai fii deranjat de vant asa de mult ia-ti o motocicleta carenata , parbrizu ala e praf in ochi si in plus dupa parerea mea arata si naspa , important este oricum sa iti placa tie ..........................sa o stapanesti sanatos ..............si ...asfalt uscat PS : pretul nu este mare pt ca, exact cum ai zis tu, nu mai tre sa o faci pe mecanicu pe langa ea .............................. Editat Septembrie 4, 2008 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 12.000 km in 9 ani suna a poveste cu zane, mai nou toate motocicletele au fost ale unor babe nemtoaice care le tineau in garaj incalzit, le dadeau cu ceara saptamanal si sunt ca noi. Iar orice studenta din ASE e virgina, dar asta e ceva arhicunoscut. Pretul nu e nici bun nici rau, daca are toate consumabilele noi e bine dar ma indoiesc ca la 12.000 km are cauciucuri sau kit de lant nou pentru ca cele originale teoretic sunt inca bune. Daca nu a crapat cauciucul de la stat degeaba si nu a ruginit lantul Si eu am mers cu a mea la revizie la Honda acum 2 ani si era "ca noua". Avea 47.000 km si de atunci nu am mai mers prea mult, dar am facut reparatii de peste 1000 EUR - lant de distributie, oala de ambreiaj si discuri, ambele cauciucuri, kit de lant etc. Asta ca idee despre cat de minutioasa e revizia: ce nu pare stricat nu se repara, o oala de ambreiaj (vreo 1300 RON) nu o vezi ca e praf decat cand demontezi ambreiajul, la revizie nu o descoperi. Lantul de distributie cand incepe sa bata mai ai maxim 2000 de kilometri pana spargi motorul. Etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 12.000 km in 9 ani suna a poveste cu zane, mai nou toate motocicletele au fost ale unor babe nemtoaice care le tineau in garaj incalzit, le dadeau cu ceara saptamanal si sunt ca noi. Iar orice studenta din ASE e virgina, dar asta e ceva arhicunoscut. Pretul nu e nici bun nici rau, daca are toate consumabilele noi e bine dar ma indoiesc ca la 12.000 km are cauciucuri sau kit de lant nou pentru ca cele originale teoretic sunt inca bune. Daca nu a crapat cauciucul de la stat degeaba si nu a ruginit lantul Si eu am mers cu a mea la revizie la Honda acum 2 ani si era "ca noua". Avea 47.000 km si de atunci nu am mai mers prea mult, dar am facut reparatii de peste 1000 EUR - lant de distributie, oala de ambreiaj si discuri, ambele cauciucuri, kit de lant etc. Asta ca idee despre cat de minutioasa e revizia: ce nu pare stricat nu se repara, o oala de ambreiaj (vreo 1300 RON) nu o vezi ca e praf decat cand demontezi ambreiajul, la revizie nu o descoperi. Lantul de distributie cand incepe sa bata mai ai maxim 2000 de kilometri pana spargi motorul. Etc. Am fost de curand si am schimbat uleiul si am aflat ca lantul ar trebui schimbat. Imi trebuie un kit nou de lant pentru sezonul urmator. Cel original este cam 1000 de ron si manopera la honda cam 100 ron. Acum intreb daca sa-mi iau ceva de la Louis, mai exact care kit e cel mai bun de acolo ? E ceva diferenta de pret.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 mai exact care kit e cel mai bun de acolo? Cel mai bun? Cel mai scump. Asta pentru ca e vorba de .de. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 Kit de lant? DID X-ring pe Louis, cod 10041346, 120 EUR. Eu am schimbat kitul la Honda in service si a costat 55 RON, am factura in sertar. Sa se fi scumpit manopera asa mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rp34ics Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 12.000 km in 9 ani suna a poveste cu zane, mai nou toate motocicletele au fost ale unor babe nemtoaice care le tineau in garaj incalzit, le dadeau cu ceara saptamanal si sunt ca noi. Iar orice studenta din ASE e virgina, dar asta e ceva arhicunoscut. Pretul nu e nici bun nici rau, daca are toate consumabilele noi e bine dar ma indoiesc ca la 12.000 km are cauciucuri sau kit de lant nou pentru ca cele originale teoretic sunt inca bune. Daca nu a crapat cauciucul de la stat degeaba si nu a ruginit lantul Si eu am mers cu a mea la revizie la Honda acum 2 ani si era "ca noua". Avea 47.000 km si de atunci nu am mai mers prea mult, dar am facut reparatii de peste 1000 EUR - lant de distributie, oala de ambreiaj si discuri, ambele cauciucuri, kit de lant etc. Asta ca idee despre cat de minutioasa e revizia: ce nu pare stricat nu se repara, o oala de ambreiaj (vreo 1300 RON) nu o vezi ca e praf decat cand demontezi ambreiajul, la revizie nu o descoperi. Lantul de distributie cand incepe sa bata mai ai maxim 2000 de kilometri pana spargi motorul. Etc. Dragul meu, sa le luam pe rand, In primul rand virginele din ASE. Pe una am rezolvat-o eu ca de, trebuie sa-i aduci cu ceva contributia inainte de sesiune. Dar daca esti tu asa sigur de replica asta, ei bine, una dintre colege a terminat ASE-ul cum ti-era tie teama... virgina. M-a sunat acum vreo trei ani de zile sa ma salute si se pare ca in sfarsit cineva si-a facut mila de ea. asa ca, chestia cu bila de pe ASE n-o mai spuneti ca va fac cunostinta cu tipa si sunt sigur ca n-o sa va placa sa faceti acte de caritate. Vis'a' vis de 9 ani, cauciucul de spate va trebui schimbat peste vreo 3-4 mii de km. Asa este faza " cu bunicuta"; cand a luat-o tipul, cauciucurile erau uzate doar pe partea din mijloc ( atat cel din fata cat si cel din spate) incat a tras concluzia ca a mers cu ea numai pe o autostrada fara prea multe viraje si a mers a naibii bunica vreo 8000 de km. Abia acum i-a facut el uzura pe partea laterala; si acum se mai vad diferentele pe ambele anvelope. Cat despre cat de originale sunt piesele pe ea, daca te pricepi, chiar mi-ar placea sa ne vedem si sa-ti spui parerea, chiar serios vobesc. Ai fi a treia persoana priceputa care isi spune o parere. Nu stiu, probabil ca cei de la reprezentanta n-au vrut sa-mi ia si mie 1000 de eur; o fi fost vineri si era inchidere de program.... ) ;am sa incerc sa-mi aduc aminte. Una peste alta, lasand gluma la o parte, sfaturile tale sunt bune si de luat in seama. Sper sa fi fost norocos si sa nu-ti dau dreptate la anul pe timpul asta. Sa stii ca si eu prima data m-am gandit la vechime si la faptul ca au imbatranit anvelopa si simeringurile, garnituri etc, etc. Asta'i motivul pt care au mai vazut-o si altii cu ani de experienta pe motoare. Si apropo, daca te pricepi: ii pot pune anvelope 120/ 70/ 17 fata si 160/ 60/ 17 pe spate? mai precis, anvelopele de pe CBF 500 se potrivesc? In http://www.cb500.com/index.php se dau dimensiuni maxime de 150 /60/ 17. Eu sunt mic de inaltime si doresc sa o mai cobor putin, lasand la o parte varianta cu furca fata.Cunosti pe cineva care a inlocuit esapamentul cu unul mai scurt? Nu pentru zgomot sau fite ca n-am chef sa arunc bani prosteste dar teava de esapament originala mai are putin si depaseste roata de spate, adica foarte lunga si masiva... Nu-ti mai spun ca din cauza asta, si am vazut la toate modelele, cand te uiti din spate e si putin iesita in lateral. Cea de la CBF 500 se termina undeva in dreptul discului de frana si dupa cum arata pare si mai usoara. Poate-mi poti da o idee. Multumesc parbrizul ala nu are nici un efect , sa stii daca vrei sa nu mai fii deranjat de vant asa de mult ia-ti o motocicleta carenata , parbrizu ala e praf in ochi si in plus dupa parerea mea arata si naspa , important este oricum sa iti placa tie ..........................sa o stapanesti sanatos ..............si ...asfalt uscat PS : pretul nu este mare pt ca, exact cum ai zis tu, nu mai tre sa o faci pe mecanicu pe langa ea .............................. Buna Marius, Daca e praf in ochi atunci eu zic sa-l mai dai jos inca odata si sa mergi cu motorul cu aceiasi viteza. Normal ca pentru tine acum e praf in ochi. Ai experienta si sunt sigur ca vrei ceva mai puternic, viteza mai mare etc. In afara de al tau, am mai vazut un model. daca totusi imi poti spune unde-l gasesc sa-l vad si sa-l compar ar fi super. Cat despre carenate oricum n-am de gand s-o schimb. O pastrez pentru prietena mea. Isi ia si ea acum permisul. Bineinteles ca mai tarziu am sa-mi cumpar alta dar pana atunci am multi kilometri de facut si multe de invatat . Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.