Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

am pus ulei in furca de viscozitate medie, dar problema e ca ghidonul vibreaza stinga-dreapta dar si sus-jos(in curbe) ceea ce face toata motocicleta extrem de nesigura. Ma gindesc sa nu fi pus mecanicosul simeringurile in alta pozitie sau sa fi pus putin/mult ulei. Am sa fac rost si de manual sa ma uit eu, dar pina atunci .... :unsure:

 

 

in curba am pus frina brusca de fata si am cazut, nu rau dar am zgiriat murgul; in curba de atunci pun frina doar de spate cind e nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

am pus ulei in furca de viscozitate medie, dar problema e ca ghidonul vibreaza stinga-dreapta dar si sus-jos(in curbe) ceea ce face toata motocicleta extrem de nesigura. Ma gindesc sa nu fi pus mecanicosul simeringurile in alta pozitie sau sa fi pus putin/mult ulei. Am sa fac rost si de manual sa ma uit eu, dar pina atunci .... :unsure:

 

 

in curba am pus frina brusca de fata si am cazut, nu rau dar am zgiriat murgul; in curba de atunci pun frina doar de spate cind e nevoie.

desfaci ghidonul si apoi suruburile din capul furcii si masori cu o rigla nivelul de ulei. macar atat poti face pentru inceput. ai grija!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu era nevoie să citești decât titlul: e vorba de altă motocicletă.

 

am citit titlul, dar am crezut ca diferentele intre cele 2 se refera la orice altceva in afara de motor si mecanica :unsure: sau, altfel spus, asemanarile sunt atat de mari, incat ce se aplica la cb se poate aplica si la cbf.

 

deci, ce ulei folositi voi la motoreta ? :rock:

 

si, alta intrebare: ce presupune pregatirea motoretei pentru iarna ( in principiu, nu as vrea sa o tin afara, o sa incerc sa o tin in casa scarii sau chiar in casa :D )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello.

 

Eu tocmai mi-am luat un cbf 500 din 2005 si am cateva intrebari - recunosc, nu am citit cele 127 de pagini anterioare - dar va rog sa imi raspundeti:

- cati litri de ulei sunt necesari pentru schimbul de ulei ? ce ulei este recomandat ?

- la 6000 km, ce ati schimbat voi la motoreta ?

- spuneati ca motoreta e proiectata si pentru persoane mai mici de inaltime, care o tin fara probleme; eu am 1,65 m si mi se pare cam grea, daca mi se inclina putin, o scap (de altfel, asa am si cazut); cum faceti cand franati si mai ales daca trebuie sa opriti in curba, cum tineti motoreta dreapta ? (nu stiu daca a fost clara intrebarea).

 

Mersi :rock:

frana spate nu prea se foloseste. Franezi cu fatza si numai daca ai nevoie de frana f puternica folosesti si spatele.

Eu spatele il mai folosesc la viteze mici din comoditate mai mult, de exemplu cand trebuie sa ma opresc la semafor, evident intr-o masura mai mica decat fatza. Oricum, trebuie sa fi pregatita sa franezi oricand. Dupa un timp, potzi incerca sa circuli cu 2 degete pe maneta de frana.

Nu uita ca frana de motor ajuta mult. Pana nu am coborat panta de 10% nu eram constient de asta, franam mereu cu amreiajul tras, ceea ce ingreuna franarea considerabil. Pt franare folosesti frana de motor (nu accelerezi, schimbi in treapta inferioara etc), frana fata si unpic frana spate.

Pe curbe poate deveni periculos, de cateva ori m-am panicat si am franat la intrarea in curba pt ca apoi sa descopar ca asfaltul se termina repede cand tu o iei in fatza iar drumul face stanga.

Inainte de curbe reduci viteza pana cand te-ai convis ca esti in siguranta, iar apoi te inclini. Poti folosi unpic de frana si in curba, combinat cu gradul de inclinare. In caz de ceva, cel mai bine este sa te inclini mai tare, foarte probabil ca mai ai mult pana la unghiul de inclinare maxim.

 

am citit titlul, dar am crezut ca diferentele intre cele 2 se refera la orice altceva in afara de motor si mecanica :unsure: sau, altfel spus, asemanarile sunt atat de mari, incat ce se aplica la cb se poate aplica si la cbf.

 

deci, ce ulei folositi voi la motoreta ? :D

 

si, alta intrebare: ce presupune pregatirea motoretei pentru iarna ( in principiu, nu as vrea sa o tin afara, o sa incerc sa o tin in casa scarii sau chiar in casa :D )

eu n-am schimbat uleiul la a mea, dar stiu ca se recomanda 10W40 semisintetic, si planueiesc sa pun ulei bun Motul probabil. Trebuie sa te uitzi in manualul pt modeulul tau, fiind mai noua s-ar ptuea sa fie recomandat alt tip.

pt iarna, gaseste un garaj neaparat. Nu o tzine afara pt ca s-ar putea sa te trezesti cu ea lipsa sau cu stricaciuni. Uite aici un topic despre cum se pune motoru la pastrare: /index.php?showtopic=10772

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandeam sa ti-l trimit prin posta sau curier in functie de ce alegi tu, iar dupa ce ajunge imi pui 150 ron intr-un cont pe care ti-l voi da eu(asta e varianta mai ieftina). sau daca vrei pot sa pun cu ramburs, dar vei plati taxe mai mari. pachetul e ambalat si poate pleca astazi catre tine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A dat ghinionu' peste mine :disappointed: ....imi curge ulei din telescopul spate dreapta....cine stie cum il pot repara,sau unde....sa imi spuna il rog.Sau daca are cineva de vanzare,sau stie de unde sa iau sa-mi zica ...pogor nu ai,k am vaz k aveai si alte piese????....Mersi anticipat!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat eu niste oglinzi ptr CB 500 acum vreo 3 luni de la un tip di Sibiu dar nu mai am telefonul lui.....ma poate ajuta careva cu un link sau ceva asemanator, ptr niste oglinizi de Honda CB 500 sau hornet, de alea rotunde, mari?

PLS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat eu niste oglinzi ptr CB 500 acum vreo 3 luni de la un tip di Sibiu dar nu mai am telefonul lui.....ma poate ajuta careva cu un link sau ceva asemanator, ptr niste oglinizi de Honda CB 500 sau hornet, de alea rotunde, mari?

PLS PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat eu niste oglinzi ptr CB 500 acum vreo 3 luni de la un tip di Sibiu dar nu mai am telefonul lui.....ma poate ajuta careva cu un link sau ceva asemanator, ptr niste oglinizi de Honda CB 500 sau hornet, de alea rotunde, mari?

PLS PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat eu niste oglinzi ptr CB 500 acum vreo 3 luni de la un tip di Sibiu dar nu mai am telefonul lui.....ma poate ajuta careva cu un link sau ceva asemanator, ptr niste oglinizi de Honda CB 500 sau hornet, de alea rotunde, mari?

PLS PM

 

Intra pe www.louis.de, cod produs 10028151. Eu pe astea le am si sunt super multumit de ele.

Numai bine si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat eu niste oglinzi ptr CB 500 acum vreo 3 luni de la un tip di Sibiu dar nu mai am telefonul lui.....ma poate ajuta careva cu un link sau ceva asemanator, ptr niste oglinizi de Honda CB 500 sau hornet, de alea rotunde, mari?

PLS PM

cred ca despre el vorbesti: http://accesorii-moto.ro/. eu il cunos personal si e un tip tare de treaba. am luat de la el oglinzi si semnalizari

 

A dat ghinionu' peste mine :disappointed: ....imi curge ulei din telescopul spate dreapta....cine stie cum il pot repara,sau unde....sa imi spuna il rog.Sau daca are cineva de vanzare,sau stie de unde sa iau sa-mi zica ...pogor nu ai,k am vaz k aveai si alte piese????....Mersi anticipat!!!

nu, eu am vandut doar suportul pt ca nu-mi mai trebuie, scarita pt ca am luat scarite sport. motorul se vinde intreg. sunt mai mult baieit care aduc piese sh pe comanda de afara, la sectiunea vanzari. intreaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...salutare tuturor....am o problema, de unde iau si eu niste crashpad( buloane din alea), pt cb 500 (facute special) sau de la alt model de moto care se pot adapta, pe louis au doar crash-bar si pe langa ca sunt cam urate mai costa si o caruta de bani. Orice informatie e binevenita.  

 

  Numai bine si asfalt uscat.

Editat de chatuiesc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...salutare tuturor....am o problema, de unde iau si eu niste crashpad( buloane din alea), pt cb 500 (facute special) sau de la alt model de moto care se pot adapta, pe louis au doar crash-bar si pe langa ca sunt cam urate mai costa si o caruta de bani. Orice informatie e binevenita.  

 

  Numai bine si asfalt uscat.

 

Mie unu imi plac cu arata crash-barurile pe a mea :( o fac mai mare si mai agresiva :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 de unde iau si eu unele, ca pe louis sunt o groaza de bani....vad ca crash pad din alea nu prea se pot pune...

 

Cauta pe forum stiu ca erau unii care se ocupau cu confectionarea lor, si iesi super ieftin fata de louis. Nu mai stiu sa-ti zic exact la ce topic era dar stiu sigur ca am dat peste asa ceva. Eu am avut noroc, a venit cu tot cu ele cand am cumparat-o.

Bafta si nu renunta la cautare, sunt foarte utile ! eu le-am folosit o data :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut ! Intrebare: suspensia fata e reglabila la CB 500 S ? Are o prietena si o tot tranteste pe loc dupa ce opreste. Eu suspectez ca plonjeaza prea tare la folosirea franei fata. Daca as intari un pic amortizoarele fata cred ca ar ajuta-o.

Asta unu. Si doi: de unde iau si eu niste semnale noi sau SH pe care sa nu dau 180 de lei cat sunt la reprezentanta ? (tot pentru d-ra respectiva, ca ea e mai asociala si nu poate sa scrie pe-aici, cu toate ca citeste cam tot).

 

Hello.

 

Eu tocmai mi-am luat un cbf 500 din 2005 si am cateva intrebari - recunosc, nu am citit cele 127 de pagini anterioare - dar va rog sa imi raspundeti:

- cati litri de ulei sunt necesari pentru schimbul de ulei ? ce ulei este recomandat ?

- la 6000 km, ce ati schimbat voi la motoreta ?

- spuneati ca motoreta e proiectata si pentru persoane mai mici de inaltime, care o tin fara probleme; eu am 1,65 m si mi se pare cam grea, daca mi se inclina putin, o scap (de altfel, asa am si cazut); cum faceti cand franati si mai ales daca trebuie sa opriti in curba, cum tineti motoreta dreapta ? (nu stiu daca a fost clara intrebarea).

 

Mersi :(

Asa cum spuneam mai sus o prietena cam de aceeasi inaltime cu tine are aceeasi problema cu oprirea. Dupa observatiile mele asupra "experimentelor ei stiintifice" in materie de scapat mobra dupa oprirea pe loc am dedus ca:

1. suspensia fata e cam moale si plonjeaza cam mult (astept sa aflu de la experti daca se poate seta)

2. probabil ca in momentul opririi de tot a motocicletei ghidonul este un pic bracat ceea ce, in combinatie cu plonjarea inertiala, provoaca o inclinare usoara a mobrei intr-o parte; moment in care ajungem la...

...

3. mobra e prea grea pentru posibilitatile voastre fizice si cum s-a abatut un pic de la verticala nu mai puteti s-o tineti dreapta. Spun asta pentru ca eu am 170 cm doar si, chiar daca in poza arat ca o vrabie impaiata, ma descurc cu cb-ul. Am avut si eu momente cand mi-a plecat un pic intr-o parte la oprire dar i-am tras niste pinteni si niste smucituri din haturi si am strunit-o.

 

Solutii la problemele astea:

1. intarirea suspensiei fata (daca s-o putea)

2. franarea sub 20 km/h numai cu spatele (daca nu e franare de urgenta, desigur) pentru a evita plonjarea.

3. controlul directiei la oprirea pe loc in vederea pastrarii rotii fata cat se poate in planul longitudinal-vertical al mobrei

4. abonament la sala de fiare

5. schimbarea motocicletei cu una mai scunda, mai usoara sau macar cu centrul de greutate mai jos.

6. montarea de crash-bar-uri (daca asa s-o scrie) in cazul in care va incapatanati sa va dati cu ea zi de zi prin oras in conditiile de acum.

 

Atentie: chestiile de mai sus sunt valabile in cazul scaparii mobrei de pe loc in urma opririi, nu si in cazul cazaturilor in curba la viteza mica. Aia e alta discutie.

 

Daca mai descoperi cate ceva posteaza te rog. Ca lumea citeste chiar daca nu posteaza.

Editat de speedy.k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut prieteni !

 

Are cineva vreo idee cum se poate reduce inaltimea seii la un cb500 ? Ma refer la reducerea inaltimii motocicletei pentru persoane mai scunde.

Exclud din start ideea cu reducerea buretelui de pe sha , sau cu inlocuirea telescoapelor de pe spate (idee de altfel buna dar destul de costisitoare).

Orice alta idee e apreciata.

 

Numai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut prieteni !

 

Are cineva vreo idee cum se poate reduce inaltimea seii la un cb500 ? Ma refer la reducerea inaltimii motocicletei pentru persoane mai scunde.

Exclud din start ideea cu reducerea buretelui de pe sha , sau cu inlocuirea telescoapelor de pe spate (idee de altfel buna dar destul de costisitoare).

Orice alta idee e apreciata.

 

Numai bine !

telescoapele d p spate se pot regla pe inaltime pe 5 nivele...invarte doar de "surubul" ala de sub arcul telescopului!!!bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@speedy: 'Plonjatul' se va rezolva de la sine dupa cateva sute de km si ceva exercitii de franare. De setat nu ai unde sa umblii, dar verifica starea simeringurilor si in caz de consideri ca e prea moale pune un ulei mai gros ( indice mai mare)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta unu. Si doi: de unde iau si eu niste semnale noi sau SH pe care sa nu dau 180 de lei cat sunt la reprezentanta ? (tot pentru d-ra respectiva, ca ea e mai asociala si nu poate sa scrie pe-aici, cu toate ca citeste cam tot).

MotoLouis. Cam orice semnalizare, majoritatea au prinderile alea. Verifica si prinderea electrica sa nu te apuci de facut papuci.

 

Iar cu cazutul, d'acord cu DragosV: daca e prea moale schimbi uleiul (sunt vreo 3 tipuri), dar lipsa de experienta sau motorul prea mare pentru fata e cea mai probabila cauza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

telescoapele d p spate se pot regla pe inaltime pe 5 nivele...invarte doar de "surubul" ala de sub arcul telescopului!!!bafta

Tocmai ca se pare ca nu-i asa. Se pare ca de acolo se seteaza "taria" suspensiei spate, nu inaltimea seii. Cred ca o sa fac un test: o sa masor pur si simplu inaltimea seii cu amortizoarele spate la cele doua extreme. Cred ca asa putem afla exact ce se intampla.

 

@speedy: 'Plonjatul' se va rezolva de la sine dupa cateva sute de km si ceva exercitii de franare. De setat nu ai unde sa umblii, dar verifica starea simeringurilor si in caz de consideri ca e prea moale pune un ulei mai gros ( indice mai mare)

Simeringurile sunt brici iar uleiul e cel original, motocicleta avand doar 3000 km la bord (reali). Asa ca n-am de gand sa umblu la ele. Ma interesa daca se poate seta cumva, vreun surub/piulita, ceva.

Cat despre exercitiu, banuiesc ca se va obisnui cu ea in cele din urma, dar daca pana atunci o va mai tranti de zece ori de pe loc n-am facut nimic.

 

MotoLouis. Cam orice semnalizare, majoritatea au prinderile alea. Verifica si prinderea electrica sa nu te apuci de facut papuci.

 

Iar cu cazutul, d'acord cu DragosV: daca e prea moale schimbi uleiul (sunt vreo 3 tipuri), dar lipsa de experienta sau motorul prea mare pentru fata e cea mai probabila cauza.

 

Iti dai seama ca aia au fost primii la care am cautat dar n-au. Sunt unele care seamana dar pe mine ma interesa exact modelul original. Culmea e ca nu e vreun model deosebit, dar totusi n-am gasit.

Editat de speedy.k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...