Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator AdrianB1

Nu sunt universali suporții, trebuie să se gândească ce genți vrea și în funcție de asta ia și suporții. Pe deasupra suporții pentru topcase nu sunt suficienți și pentru genți laterale, mai e nevoie de niște accesorii deloc ieftine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Greu de crezut ca e ulei, mai degraba e benzina si e doar inecat motorul, se intampla dupa un iernat. Curata bujiile, da o cheie cu gazul deschis si fara soc, apoi trage socul si porneste-o fara acceleratie. Asta am patit si eu acum 2 luni, m-am chinuit un pic (cu demontatul carenelor) dar a pornit pana la urma.

 

Ma tem ca problema e recurenta. Nu stiu daca e ulei, e negru capul bujiei, dar pare a fi totusi "carbon fouling" (conform manualului Haynes). Ma ingrozeste ideea c-ar putea fi o problema la soc...

 

In alta ordine de idei, una din solutii pare a fi schimbarea filtrului de aer. Unde as putea gasi asa ceva?

 

O alta intrebare: renteaza s-o duc la service-ul Honda sa-i fac o revizie completa ("overhaul")? Sau merita sa gasesc un service mai mic pentru asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Depinde cum stai cu banii, la un service mic e posibil să coste mai puțin dar să nu se priceapă și să nu te ajute cu nimic, la service la Honda poate să te coste mai mult dar în principiu îți rezolvă problema. Trebuie doar să fii atent ce le ceri să facă, dacă îi pui să facă o verificare generală să nu crezi că verifică fiecare șurub, uzura în ambreiaj și cotele la pastilele de la supape - cel mai bine le spui ce problemă ai și o să o rezolve. O revizie la carburație costă peste 100 RON (durează vreo 2 ore) doar manopera, le poponeataăță și le reglează (eu fac asta o dată pe an la CB) dar dacă e vreo problemă cu o membrană sau jiclor le ia 3-4 zile să îți aducă piesele de schimb.

 

Filtru de aer găsești la Louis (sau Kronau), la service Honda și chiar și la alte magazine (eu am luat de la un user BLB care are magazin prin secuime, dar avea treabă în Buc), era vreo 70 RON ultima dată când am cumpărat unul. Nu își recomand K&N, nu apuci să scoți banii pe el pentru că cel normal ține 18.000 km și nu cred că faci încă 50.000 cu CB-ul (te plictisești și îl schimbi, că el rezistă și mai mult :wacko:).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O alta intrebare: renteaza s-o duc la service-ul Honda sa-i fac o revizie completa ("overhaul")? Sau merita sa gasesc un service mai mic pentru asta?

Si eu gandeam la fel dar ai mare grija ca un "service mic" poate insemna costuri mai mari. Pe mine m-au ars la MyMoto la Apaca pe ceva ce ar fi costat cam la jumatate in service-ul Honda (bd. Timisoara). La reprezentanta pretul pe ora e relativ mare dar stai langa ei si vezi efectiv cat lucreaza, si partea ok e ca si taxeaza cat au lucrat (nu ca la Tiriac Auto unde mi-au bagat pe factura o ora de manopera pentru o schimbare de bujii de 3 minute, iar in reteaua Dacia iti factureaza 8 ore de manopera pentru o revizie ce dureaza 30 minute).

Editat de Adam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, personal nu sunt detinator de honda cb500 dar am un prieten bun care are asa ceva si cauta un suport de topcase(rack, sistem de prindere), daca cineva din zona detine asa ceva si vinde va rog sa ma contactati pe ym ripper964 sau mail iulian@turbozone.ro

 

Iti pot confectiona unul la un pret foarte avantajos, cand ajung in iasi( dupa pasti ) o sa il aduc personal ... daca esti interesat da-mi un Pm, sau un telefon ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am slefuit toba motocicletei mele si nu pot rezista sa nu ma laud cu noua imagine a tobei asa ca postez aici cateva poze

 

Vad ca ai suport de topcase ca al meu, ce topcase se potriveste pe el ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
am slefuit toba motocicletei mele si nu pot rezista sa nu ma laud cu noua imagine a tobei asa ca postez aici cateva poze

Mai treci vreodată ITP-ul cu ea așa?

 

Ce i-ai făcut la șea, arată de parcă s-a vărsat dulceață sau clei pe ea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am slefuit toba motocicletei mele si nu pot rezista sa nu ma laud cu noua imagine a tobei asa ca postez aici cateva poze

 

Vad in poze ca ai gume destul de maricele (mai ales pe fata) sau poate ma insel... Oricum crede cineva ca s-ar potrivi de 140 pe spate fara sa frece lantul sau bascula?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Sigur merg cauciucuri de 140 pe spate, chiar si de 150 - sta altfel pe curbe (diferit, nu neaparat mai bine), pe drum drept nu se simte nici o diferenta. Am pus o lista cu dimensiunile exacte mai demult tot pe threadul asta. Poti pune si 120 pe fata, dar prin oras senzatia e cam nasoala la manevre la viteze mici, am incercat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai treci vreodată ITP-ul cu ea a?a?

 

Ce i-ai făcut la ?ea, arată de parcă s-a vărsat dulcea?ă sau clei pe ea?

 

pai am si toba originala si am si db killer asa ca nu imi fac probleme , oricum nu este foarte zgomotoasa, se aude un pic mai tare si mai grav fata de cea originala iar cand ii pun db kileru se aude chiar mai incet decat cea originala, nu sunt fan zgomot in nici un caz , nu imi place sa deranjez lumea, dar daca tot face zgomot m-am gandit sa il fac mai placut

 

mai sunt oameni care din cand in cand isi mai spala motorul ,saua etc

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad in poze ca ai gume destul de maricele (mai ales pe fata) sau poate ma insel... Oricum crede cineva ca s-ar potrivi de 140 pe spate fara sa frece lantul sau bascula?

 

sunt gume conform dimensiunilor din talon, merge cauciuc de 150/70 - 17 65 H a avut un prieten de-al meu , pastreaza aproxiativ acelasi diametru exterior al rotii

 

Vad ca ai suport de topcase ca al meu, ce topcase se potriveste pe el ?

 

conteaza prinderea topcaseului eu mi-am pus alta placa pe suport iar pe cea pe care o avea merge givi, motodetail, marimile cele mai mari in care incap 2 casti

post-38816-1240299665_thumb.jpg

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur merg cauciucuri de 140 pe spate, chiar si de 150 - sta altfel pe curbe (diferit, nu neaparat mai bine), pe drum drept nu se simte nici o diferenta. Am pus o lista cu dimensiunile exacte mai demult tot pe threadul asta. Poti pune si 120 pe fata, dar prin oras senzatia e cam nasoala la manevre la viteze mici, am incercat.

 

multumesc pt ajutor! sincer imi este cam tarsa sa o inclin prea mult pe curbe si vreau ceva mai lat

(cre k arata mai interesant din spate cu 150)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pt ajutor! sincer imi este cam tarsa sa o inclin prea mult pe curbe si vreau ceva mai lat

(cre k arata mai interesant din spate cu 150)

 

Salut! Eu am avut 150 pe spate, insa nu arata mai interesant si nici nu te ajuta prea mult pe curbe.Exact cum a zis si Adrian, nu ar sta mai bine pe curbe ci doar diferit, ii schimba ciclistica. In acelasi timp nici nu e mai rau. E alegerea ta pana la urma. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara,

In calitate de proaspat posesor de Cb500 ( Pc 26 ), incepator..... ( nu aruncati cu pietre va rog ) as avea o intrebare pt voi....

Unde pot gasi un bloc motor pt. Cb-ica? astept nishte raspunsuri sau chiar niste oferte ( precizez ca pe la dezmembrari nu prea se gasesc cb-uri... ( sa fie chiar asa bune ? )

 

Va multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara,

In calitate de proaspat posesor de Cb500 ( Pc 26 ), incepator..... ( nu aruncati cu pietre va rog ) as avea o intrebare pt voi....

Unde pot gasi un bloc motor pt. Cb-ica? astept nishte raspunsuri sau chiar niste oferte ( precizez ca pe la dezmembrari nu prea se gasesc cb-uri... ( sa fie chiar asa bune ? )

 

Va multumesc,

 

Pai era un Cb la dezmembrat pe aici ... dar nu cred ca o sa dea numai blocul motor, ci ma degreaba motorul cu totul (pastrezi piesele pe care le ai de rezerva ...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai era un Cb la dezmembrat pe aici ... dar nu cred ca o sa dea numai blocul motor, ci ma degreaba motorul cu totul (pastrezi piesele pe care le ai de rezerva ...)

 

am vb deja cu acel nenea multumesc mult pt raspuns dar pentru moment nu sunt pregatit ( financiar ) pentru achizitionarea unui motor intreg... ziceam k ies mai ieftin dak iau numai blocu-motor si banuiesc ca shi un set motor... ( parca nu imi vine sa il transfer si sa il las la fel..:D )

 

 

Cred ca pana la urma un bloc-motor+ setu s-ar putea sa ies la banii care ii cerea omu pe motor...  :D ( va rog nu aruncati cu pietre ) 

 

Sper in curand sa ma alatur voua la o plimbarica :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[ quote name=Neo_geo' date='Apr 23 2009, 12:11 AM' post='1839154]

am vb deja cu acel nenea multumesc mult pt raspuns dar pentru moment nu sunt pregatit ( financiar ) pentru achizitionarea unui motor intreg... ziceam k ies mai ieftin dak iau numai blocu-motor si banuiesc ca shi un set motor... ( parca nu imi vine sa il transfer si sa il las la fel.. :D )

 

 

Cred ca pana la urma un bloc-motor+ setu s-ar putea sa ies la banii care ii cerea omu pe motor... :D ( va rog nu aruncati cu pietre )

 

Sper in curand sa ma alatur voua la o plimbarica :lol:

 

 

sunt curios care este povestea cum ai ajuns sa ai nevoie de bloc motor si de set pentru Cb ???

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Setul (pistoane, segmenti) e 306 EUR la service. Blocul motor chiar si sh nu il gasesti sub 200 (nu are nimeni un bloc motor bun de vanzare, ci doar motor complet) si ajungi la minim 500 EUR, cred. E o investitie destul de mare, dar daca o faci ai cu ce merge, altfel tii motocicleta pe post de obstacol in curte :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...