Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 (editat) Ei, în București mergeam pe același traseu cu CB-ul în a 3-a sau a 5-a la 60 km/h și chiar și cu CBF-ul în a 5-a. Stil de mers înseamnă cât de tare pleci de pe loc, la ce turație schimbi vitezele și cât deschizi gazul între ele, cât de aglomerat e prin oraș (am prins și Podul Grant în reparații cu CB-ul), dacă mergi pe bucăți mai lungi (gen 15 km cât am eu până la servici) sau de câte 2 km (consumă cât încălzești motorul). Sunt mulți factori la mijloc, unii țin de pilot, alții de drum. Editat Octombrie 1, 2009 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 eu am obs un consum de ~ 4 / 100 in afara, mers neagresiv insa incarcat cu bagaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 (editat) mers cu ~ 110 - 130 kmh cu pasager de vreo 95 kg 5,4, am prins is o portiune de 8 km dedrum nasol in care media a fost de 30 km h, in oras de la 4,5 la 5,6, iar in afara singur, medie de 140 km H a luat 5,4 la suta Mesaj completat acolo in imaginea aia din manual ei dau o medie de 5,8 l la 100 km Editat Octombrie 2, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 (editat) Sir Vlad : Pozele sunt facute cu telefonul insa se vad super ok !!! Daca vrei ne intalnim maine undeva in bucuresti sa vezi chiar pe motor!!! In leg cu consumul eu inca nu ma pot pronunata caci mi s-a rupt cablu de km si de 2 saptamani chiar 3 il astept sa vina ,dar ne misca ca melcii in ceea ce priveste piesele si onorarea comenzilor !!! ps : kawamotors suck !!!neseriosi si ..... Editat Octombrie 2, 2009 de MAILM4N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LuCkYaN Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 Referitor la intalniri ? Nimic nimic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 ps : kawamotors suck !!!neseriosi si ..... Ce treabă are kawamotors cu piesele de Honda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 Pai am fost sa dau comanda de acel cablu de km ,am dat ,mi-au zis sa dau accont ,am dat ,iar dupa 2 saptamani de asteptari am fost sa iau cablu ,insa surpriza : aaaa....nu l-am gasit si v-am pierdut numarul de telefon ,nu am mai avut cum sa dam da dvs. De intalniri ?da ...o idee buna! Unde si cand ,poate si un brasov pe sapt care vin in weekend ...sau ceva de genul!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 De intalniri ?da ...o idee buna!Unde si cand ,poate si un brasov pe sapt care vin in weekend ...sau ceva de genul!!! n-ar fi o idee rea, cam aproape de mine dar asta e ) problema e ca vremea e tare nasoala...asta trebuia organizata mai in vara, sa poti sa stai o noapte la cort... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 Pai am fost sa dau comanda de acel cablu de km ,am dat ,mi-au zis sa dau accont ,am dat ,iar dupa 2 saptamani de asteptari am fost sa iau cablu ,insa surpriza : aaaa....nu l-am gasit si v-am pierdut numarul de telefon ,nu am mai avut cum sa dam da dvs. De intalniri ?da ...o idee buna! Unde si cand ,poate si un brasov pe sapt care vin in weekend ...sau ceva de genul!!! Cablu de km gasesti la orice magazin de piese e scutere care se respect ... se potrivesc de minune, costa doar 25-30 de roni. un amic are unul asa de 1 an si ceva si nu a avut probleme ... Mesaj completat L.E. Vezi ca sunt mai multe modele, cauta sa fie ca al tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 Sir Vlad : Pozele sunt facute cu telefonul insa se vad super ok !!! Daca vrei ne intalnim maine undeva in bucuresti sa vezi chiar pe motor!!! Iti multumesc foarte mult pentru pozele postate, dar pana la urma m-am hotarat sa-mi comand piesa noua Scuze daca te-am deranjat prea tare cu pozele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 (editat) ThunderByte : Daca stiam ca se potrivesc ,luam !Insa nu am stiu si am comandat unul original ,oricum ,merg mai linistit decat cu ceva "compatibil". A costat 150 ron ,nu-i exagerat insa la inceput asa mi s-a parut ,tocmai m-am obisnuit sa merg dupa RPM ) Sir Vlad : scuze de intarziere ,insa a fost o saptamana nebuna, nu a fost nici un fel de deranj!!! Editat Octombrie 4, 2009 de MAILM4N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 ThunderByte : Daca stiam ca se potrivesc ,luam !Insa nu am stiu si am comandat unul original ,oricum ,merg mai linistit decat cu ceva "compatibil".A costat 150 ron ,nu-i exagerat insa la inceput asa mi s-a parut ,tocmai m-am obisnuit sa merg dupa RPM ) Sir Vlad : scuze de intarziere ,insa a fost o saptamana nebuna, nu a fost nici un fel de deranj!!! Ba e foarte exagerat omule, e de 5 ori mai scump ca unul normal si de ce ca e honda? Tine de 5 ori mai multi km ca unul normal, nu cred. Un cablu fie el si de ambreiaj sau altceva te tine cativa ani buni daca ai grija de el, une mai pui ca la vitezometru nu iti intra praf sau miezerie ca la cel de am breiaj sau acceleratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 daca tot vorbiti de piese originale honda...stati sa vedeti "codita originala" pentru a mea honda e aproape "produsul final"...mai are de facut cateva mici finisaje...adica maine...si pe marti (cand primesc si fibra) o sa o "turnam" noroc ca am sotie la arte Mesaj completat PS: are careva (sau stiti pe cineva) un radiator de CB 500 ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 (editat) nimeni nik? nu spuneti nimic? hm, va spun eu. -ceea ce se vede acolo e....lut. bineinteles lut pt modelaj, se gaseste la fabrica de terracota sau la...facultatea de arte/liceu etc. -toate pozele sunt facute inainte sa ma apuc de finisaje, deci muchiile alea strambe nu au ramas asa... -am urmarit sa "copiez" designul farului de ktm pt ca pus drept codita imi aduce a cafe-racer ca design si imi place. dar! nu pretind ca am facut un cafe-racer. ideea a fost sa scapam de stopul vechi patratos si de codita imensa ce eclipsa bunaciune de roata de cbr! -am pus direct lut( se poate face si cu matrite de ghips dar n-am avut timp si nervi pt asa ceva) pentru ca nu ma intereseaza sa imi iasa muchiile asa ascutite, se vor rotunji cand voi pune fibra. vor avea muchie numai dungile de pe mijloc. -am avut spatiu limitat, adica spatiul in sine mi-a limitat designul care l-am facut fara schite si din prima ...fara alte incercari. poate mi-ar fi iesit mai bine daca steteam 2 zile la el nu 5 ore.. -ma oftic ca n-am dat mai mult dar n-am vrut sa fie nici prea "alien"... so...any questions pls? Editat Octombrie 5, 2009 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Ice-Q si Ice-M , O sa aveti un CB deosebit ,mie personal imi place modelarea de la codita ,codita stock e cam uratica . Sunt curios la ce suma s-a ridicat investitia totala ,far ,si etc ?! M-am gandit sa ii fac si eu ceva cb-ului meu , insa ma gandesc ca vine iarna si am cateva de schimbat la el ,ma refer la cauciucuri ,semeringuri si altele de acest gen ,si tare imi e ca dupa 15.000 20.000 de km o sa imi doresc alt motor desi acesta pentru Bucuresti este ideal , insa o sa am nevoie si de drumuri mai lungi , sa ies din tara m-am gandit! Asteptam model final Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 ...si tare imi e ca dupa 15.000 20.000 de km o sa imi doresc alt motor desi acesta pentru Bucuresti este ideal , insa o sa am nevoie si de drumuri mai lungi , sa ies din tara m-am gandit! daca toate merg bine...la anu' in vara vrem ajunge pana in egipt pe CB 500....iti dai seama ca si noi vrem ceva mai mare....dar inca un an...doi "mai frecam" pe asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 daca toate merg bine...la anu' in vara vrem ajunge pana in egipt pe CB 500....iti dai seama ca si noi vrem ceva mai mare....dar inca un an...doi "mai frecam" pe asta... Pe unde vreți să mergeți în Egipt și până unde? Eu cu Adam vrem să ajungem în golful Aqaba, granița cu Egiptul, dar pentru Egipt e nevoie de înmatriculare la ei (adică să iei numere egiptene pe CB) ca să poți circula. O să facem drumul ori primăvara prin aprilie-început de mai ori toamna, vara e un iad din cauza căldurii, mai ales traversarea Siriei - am mai făcut drumul cu mașina de câteva ori, știu cum e. Dacă iese ceva poate facem drumul în grup, dar în Egipt deși am vrea să mergem nu prea avem cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 (editat) nimeni nik? nu spuneti nimic? hm, va spun eu. -ceea ce se vede acolo e....lut. bineinteles lut pt modelaj, se gaseste la fabrica de terracota sau la...facultatea de arte/liceu etc. -toate pozele sunt facute inainte sa ma apuc de finisaje, deci muchiile alea strambe nu au ramas asa... -am urmarit sa "copiez" designul farului de ktm pt ca pus drept codita imi aduce a cafe-racer ca design si imi place. dar! nu pretind ca am facut un cafe-racer. ideea a fost sa scapam de stopul vechi patratos si de codita imensa ce eclipsa bunaciune de roata de cbr! -am pus direct lut( se poate face si cu matrite de ghips dar n-am avut timp si nervi pt asa ceva) pentru ca nu ma intereseaza sa imi iasa muchiile asa ascutite, se vor rotunji cand voi pune fibra. vor avea muchie numai dungile de pe mijloc. -am avut spatiu limitat, adica spatiul in sine mi-a limitat designul care l-am facut fara schite si din prima ...fara alte incercari. poate mi-ar fi iesit mai bine daca steteam 2 zile la el nu 5 ore.. -ma oftic ca n-am dat mai mult dar n-am vrut sa fie nici prea "alien"... so...any questions pls? Ca tot ne-am gasit noi artistii, si eu sunt la arte, iasi. Trebuia totusi sa fi urmarit un pic sa se potriveasca cu linia motorului, ca asa degeaba se asorteaza codita cu farul daca nu se leaga cu restu motorului ... CB-ul e un motor un pic supradimensionat pentru cilindreea lui, pana si codita originala era voluminoasa accentuand ideea de supradimensionare, daca lasi codita asa risti sa iti cam intre in concurenta formele, rezervorul mare, lat si voluminos cu codita ingusta. Daca tot poti si ai si fibra de ce nu faci alta "masca" pentru farurile alea care sa se potriveasca cu restul motorului (decat sa schimbi motorul in favoarea unui far mai bine schimbi farul in favoarea motorului).A mai modificat cineva un CB(@noro parca), il facuse cafe racer, dar o data cu schimbarea coditei a schimbat si rezervorul ... Sper sa nu iei acest post in nume de rau, si totodata sa intelegi cam despre ce vorbesc ... Mesaj completat Ca tot ai vrut questiones Editat Octombrie 5, 2009 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 am pus pe motor si aripa fata si arata altfel si bordu. vreau bordul ala cu orice pret. mie mi se pare ca cb-urile au codite in stil....vechi si ma enerveaza la culme. ador muscle-bike-urile si imi place ideea de rezervor mare, asa ca un caine bulldog. mare in fata si mic in spate, de la ideea asta am si pornit. cand am sa torn codita muchiile alea ascutite se vor rotunji si va arata in stilul rezervorului. culoarea va fi una de cafe-racer modern. o sa vedeti..... nici pozele puse , nici culoarea diferita a pieselor nu avantajeaza momentan. efectul va aparea cand va fi gata si va arata unitar. momentan nu vreau alta masca din doua motive. nu am timp sa fac alta si am luat-o pe asta pt mi-a placut la nebunie. btw, si sunt multe motoare in stilul la care vreau eu sa ajung. cred ca si cagiva raptor are ceva codita minuscula, la fel si buell. o sa ma uit mai bine si am sa-ti dau exemple mai bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Is foarte curuos ce o sa iti iasa in final, oricum eu raman la parerea precedenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 cb x 11 are o codita superba dar mie nu imi perrmite cadrul sa fac ceva asemanator. benelli e super high tech dar are rezervor pe masura...si nu numai. nu pot sa ma bag sa fac orice extraterestru acum. poate doar daca as fi avut monobrat pe spate dar crede-ma ca n-as pune monobrat pe cb...costa enorm . da, daca era motor de 1000,poate... tot ce am putut face a fost sa iau din grosimea si lungimea coditei incat sa nu-mi eclipseze roata de 160. a fost totusi destul de lung cadrul si ca sa il tai trebuia sa schimbam toata shaua si stopul...releul etc. asa am mutat numai releul sub sa, cadrul a ramas la fel si shaua . costurile au depasit valoarea motorului cumparat lovit....am bagat deja peste 1000: -roti cbr adica jante , cauciucuri noi,discuri si frane=400 euro pt ca le-am luat de la prieteni -furca plus ax roata fata 300 euro. -bord 50 euro=de la prieteni -aripa fata 50 lei -radiator cbr ?? euro plus modificarile ce urmeaza -ghidon nou 160 lei -mansoane 25 lei? -lant 100 euro -stop nou de R6=40 euro -toba sebring sh 60 de euro -galerie sh originala cb 250 lei -suport scarita dreapta 100 lei -ax roata spate 100 lei -adaptari furca, rulmenti roti, nituire lant, sudat suport numar, etc....toate peste 200 lei. -garaj platit luni de zile, transport duba sute km etc....muuulti bani. urmeaza : baterie, ulei, conectare electrica la bord....plus vopsit....=cateva milioane poate am uitat ceva.... Mesaj completat daca se va plictisi sotul de ea si imi ramane mie as face urmatoarele modificari: -2 galerii de inox cu tobe separate tot de inox dar mai mici -capace motor polishate sau vopsite, ori negre ori lucioase -poate o masca mai mica pe fata, ceva minimalist -cat mai mult negru mat care sa contrasteze cu inoxul -manete, ghidon, mansoane-negre Mesaj completat daca am fi avut mai multi bani faceam asha: -2 galerii de inox cu tobe separate tot de inox dar mai mici -capace motor polishate sau vopsite, ori negre ori lucioase -poate o masca mai mica pe fata, ceva minimalist -cat mai mult negru mat care sa contrasteze cu inoxul -manete, ghidon, mansoane-negre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Salut , Azi mi-am schimbat cablu de km ,si surpriza : 1. NU IMI ARATA VITEZA REALA CU CARE merg , o arata mai mica . 2 . IMI inregistreaza prea multi km , f f multi ,sa zic ca am mers 10 maxim 15 si eu pe bord aveam 174 km ! Sa fie de la cablu nu prea are cum ,era la fel ,aceiasi marime etc ,sa fie de la bord ? Multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 2 . IMI inregistreaza prea multi km , f f multi ,sa zic ca am mers 10 maxim 15 si eu pe bord aveam 174 km ! Daca esti sigur ca nu erau 17.4 de fapt, atunci lasa-l asa si repara-l dupa ce-l dai peste cap la 0 Km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xx_dragosh_xx Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 -roti cbr adica jante , cauciucuri noi,discuri si frane=400 euro pt ca le-am luat de la prieteni-furca plus ax roata fata 300 euro. -bord 50 euro=de la prieteni -aripa fata 50 lei Se poate sa imi spui de unde ai luat aripa fata cu 50 de lei...imi trebuie si mie una.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 aripa fata am luat-o odata cu furca si cu axu roata fata de la un tip din oradea. aripa e de cbr ....si nu e perfecta. a fost taiata un pic si lipita cativa cm, modificate sunt si prinderile dar oricum o chituiesc si o sa arate perfect. nu prea merge pe furca de hornet, are alte prinderi si va trebuie sa maschez o gaura dar cam atat. in rest arata bine ca volum si se potriveste cu restul motorului. dupa ce o sa fie vopsita o sa iasa tzutz! asta e motivul pt care a costa 50 lei. daca era perfecta costa 100 lei sau mai mult. Mesaj completat sigur nu mergea pe furca normala de cb... Mesaj completat Daca esti sigur ca nu erau 17.4 de fapt, atunci lasa-l asa si repara-l dupa ce-l dai peste cap la 0 Km. cand am desfacut roata fata am observat o ....nuca...adica km de roata si ma gandesc ca poate la tine nu cablu e problema...poate e ceva cu km de pe roata sau cu bordu'. zic si eu ca de fapt de la distanta nu pot decat sa-mi dau cu parerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.