ThunderByte Postat Ianuarie 1, 2010 Share Postat Ianuarie 1, 2010 La Multi Ani 2o1o! Un an nou plin de bucurii si tot ce va doriti dragi Cb-isti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriela25 Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 Multumim la Multi Ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionofjudah Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 Din păcate, spun, din păcate, o altă Honda CB500 de vînzare ! Cu mare regret, mă văd nevoit să mă despart de o motocicletă foarte fiabilă, zdravănă Âşi frumoasă (după părerea mea Âşi doar a încă cîtorva!). Aici, anunțul /index.php?showtopic=452086 Sper să nu fie cu supărare că am postat aici la voi, dar e o parte a forumului pe care am vizitat-o des Âşi mi-a fost de mare ajutor. Plus, mi-a plăcut întotdeauna atitudinea posesorilor de CB-uri de aici... Toate cele bune ! Pentru cei interesați, de azi un preț nou la Huoonda mea: 1000 e-uri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 Aloha, am un set de caucioace ramas de la cb. Sunt uzate, dar pt cazuri disperate sunt foarte bune. Gratis, cu conditia sa le luati voi de acasa (Zona Tei - Kaufland Floreasca). Pt interesati, pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 salut CB-istilor. Am si io o preoblema destul de...usoara/idioata. Vreau sa dau saua jos si nu reusesc. In manual zice ceva de genu' "Ridica saua pana ajunge aproape in plan vertical, trage in sus si iese din balama" numai ca la mine nu iese. Stiti cumva cum pot sa o scot din balama? Mobra e din 1997 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 salut CB-istilor.Am si io o preoblema destul de...usoara/idioata. Vreau sa dau saua jos si nu reusesc. In manual zice ceva de genu' "Ridica saua pana ajunge aproape in plan vertical, trage in sus si iese din balama" numai ca la mine nu iese. Stiti cumva cum pot sa o scot din balama? Mobra e din 1997 poti sa o dai jos desfacand cele 3 suruburi (iti treb o cheie de 10 parca) care leaga saua de balamaua ei. de acolo lucrurile devin mai aerisite si poti incerca sa dai si balamaua jos (eu nu am incercat). metoda descrisa de tine ar trebui sa elibereze saua cu tot cu balama. spor la mesterit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 Ridici șeaua la maxim, apoi nu tragi de ea în sus că rupi balamaua, ci spre fața motocicletei. Cel mai simplu e să o ridici cu o mână și să-i dai un pumn spre față cât mai aproape de îmbinare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 pana la urma am desfacut-o aseara din cele 3 suruburi... inca nu apucasem sa citesc postul lu' AdrianB1. Pe de alta parte cred ca e mai bine ca am desfacut din cele 3 suruburi, ca saua o duc la Darian s-o modifice si cred ca o sa-i fie mai usor sa manevreze saua fara balama atasata. Bine macar ca acum stiu cum se scoate, ca la 'carte', fara s-o mai desfac din suruburi. Merci de raspunsuri baieti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r.c. Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Salut toti motoristii! Caut si eu "codita" de CB500. Aveti vreo idee? Site? Link? Cunostinta? Prieten? Codita? Multzam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Noro și Ice-Man și-au schimbat codițele cu unele custom, poate le mai au pe cele vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Noro și Ice-Man și-au schimbat codițele cu unele custom, poate le mai au pe cele vechi. Din cate am inteles Ice-man o avea sparta, de noro nu stiu ce sa zic ... daca nu s-ar putea sa gasesca la dragos din Rm Valcea, nr lui e asta : 0746122990 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r.c. Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 Din cate am inteles Ice-man o avea sparta, de noro nu stiu ce sa zic ... daca nu s-ar putea sa gasesca la dragos din Rm Valcea, nr lui e asta : 0746122990 Ms mult pentru informatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 salutare tuturor! Sper ca in curand sa fiu si eu un posesor de CB500. Am gasit anuntul asta: anunt si chiar imi place cum arata moto, si pare in stare buna. intrebarea mea este daca e cineva care vrea sa isi careneze cb-ul lui si sa facem schimb. eu ii dau toate carenele, si parbrizul, farul, tot... si el sa imi dea farul, oglinzile si ce chestii mici mai sunt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 (editat) Adam are dreptate, nu iei o decizie buna. Faci cum crezi. Am carene exact ca cele la care tu vrei sa renunti si nu as renunta la ele. Am si eu nevoie de suport scarite pe partea dreapta second hand pt. PC 26 ' 94. Cine poate sa imi spuna unde pot gasi ? Ma mai intereseaza daca stie cineva de unde pot procura un windscreen pentru aceast tip de carena fabricata de TCP Aerodynamics. Editat Ianuarie 26, 2010 de fast_arrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 da mai baieti, stiu de treaba cu vantul ca am tot citit pe-aici pe forum de unii, de altii, problema e ca nu imi place cum arata asa; imi place cel mai mult aspectul naked; nu o sa fac multe drumuri lungi, se va intampla foarte rar, si in plus, tocmai de-aia ma atrage cb-ul, ca nu e de viteza; vreau motor pt senzatie, pt acceleratie....170km/h....nu cred ca e cazul. acel 0-100 e cel mai frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 Atunci ia una naked, e păcat să o iei carenată și să umbli după aceea să schimbi carenele. Găsești naked mai ieftină și mai nouă dacă vrei. fast_arrow, eu am căutat parbriz și nu am găsit. Se pare că făcea cineva, undeva prin București-Autogara Militari dar nu am descoperit adresa așa că la al meu l-am lipit și l-am vopsit negru ca să nu arate urât lipitura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HonditaCBR Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Buna, Am si eu o intrebare, nu stiti de unde as putea sa fac rost de suport ambreaj,.. chestia aia in care ii prinsa maneta de ambreaj si oglinda... Mersi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Buna,Am si eu o intrebare, nu stiti de unde as putea sa fac rost de suport ambreaj,.. chestia aia in care ii prinsa maneta de ambreaj si oglinda... Mersi... E prinderea manetei de ambreiaj, ambreiajul e jos la motor iar "ambreajul" e la Poplaca. Ai 2 variante: cauți un CB dezmembrat sau suni la Inter Motorcycle (www.honda-bikes.ro - Contact) și comanzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Buna,Am si eu o intrebare, nu stiti de unde as putea sa fac rost de suport ambreaj,.. chestia aia in care ii prinsa maneta de ambreaj si oglinda... Mersi... Nou e o caruta de bani ... si nici Sh nu cred ca gasesti intreg sau nesudat, doar sa ai noroc ... mai bine intreaba printre motociclisti care stie unde se sudeaza in argon si fugi si dai o sudura, nici macar nu ai sa observi ca a fost sudat, eu asa am facut cu suportul de scaritza(dupa ce imi promisese Iceman unul dar tot nu mai ajungea) am hotarat sa il sudez pe ce rupt, asa provizoriu, dar cand am vazut cat de bine a iesit si ca tine beton nu cred ca am sa il mai schimb ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HonditaCBR Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 E prinderea manetei de ambreiaj, ambreiajul e jos la motor iar "ambreajul" e la Poplaca. Ai 2 variante: cauți un CB dezmembrat sau suni la Inter Motorcycle (www.honda-bikes.ro - Contact) și comanzi. Scuze si mersi. Nou e o caruta de bani ... si nici Sh nu cred ca gasesti intreg sau nesudat, doar sa ai noroc ... mai bine intreaba printre motociclisti care stie unde se sudeaza in argon si fugi si dai o sudura, nici macar nu ai sa observi ca a fost sudat, eu asa am facut cu suportul de scaritza(dupa ce imi promisese Iceman unul dar tot nu mai ajungea) am hotarat sa il sudez pe ce rupt, asa provizoriu, dar cand am vazut cat de bine a iesit si ca tine beton nu cred ca am sa il mai schimb ... Mersi frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Am vorbit cu rados, are atelier de sudură și se pricepe: e făcut din antimoniu, se pare, așa că nu o să țină sudura. Suportul de scăriță e aluminiu, altă poveste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 (editat) Adrian B1 merci. Am auzit ca se sudeaza suportul, e o varianta de criza, desi parca nu imi vine... sa vedem pana la primavara mai este. In privinta parbrizului mai fac sapaturi...nu e graba nu e crapat doar zgariat un pic si pe la suruburi , prindere, crapat. Am o alta idee, ce ar fi sa ne cuplam si sa luam un motor si sa il dezmembram, care te bagi ? Un tovaras de ,suferinta' de al nostru vinde cu 700 E .Motorul este in Baia Mare, doar lipsa aparatoare roata fata( are doar un ciot). Este din '96 si omul zice ca e ok si il vinde asa de nevoie. Daca sunt amatori seriosi, putem stabili detaliile si discuta cu persoana respectiva. In caz de va coafeaza ideea spuneti de ce repere aveti nevoie si cat ati fi dispusi sa oferiti pe ele, sa vedem cum iesim. Daca exista alta varianta...!? Eu am nevoie de : ghidon ---------------------= 30 eur suport scarite pe dreapta = 50 eur manete frana si ambreiaj = 20 eur Editat Ianuarie 28, 2010 de fast_arrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smakalan Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 vreau sa imi cumpar( sau sa confectionez) un suport pt topcase. ma intereseaza atat scheletul ala din metal, cat si placa de prindere( GIVI). sugestii? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Am vorbit cu rados, are atelier de sudură ?i se pricepe: e făcut din antimoniu, se pare, a?a că nu o să ?ină sudura. Suportul de scări?ă e aluminiu, altă poveste. Asa o fi, nu zic nu, dar eu am sudat suportul manetei de ambreiaj pe al meu si fratemiu il are tot sudat, am mai sudat la un CBR 125 in aluminiu si tin toate de nu au aere ... Poate in general or fi din antimoniu dar asta pare sa fie din aluminiu sau in cel mai rau caz dur aluminiu ... ideea e ca merge sudat. vreau sa imi cumpar( sau sa confectionez) un suport pt topcase. ma intereseaza atat scheletul ala din metal, cat si placa de prindere( GIVI).sugestii? multumesc Daca iti place asta : http://picasaweb.google.com/Thunderbyte13/...230925302824418 http://picasaweb.google.com/Thunderbyte13/...230921109366450 numai suportul, fara placa e al tau cu 200 roni, nu e chiar fantastic la capitolul look dar decat Louis ( http://www.louis.de/_2002af5c8432492c8ef46...x=0&cmd.y=0 ) Apropo care mai vreti crash bar, suporti topcase, portbagaj sau ori ce alte accesorii de genul asta pentru CB 500 va stau la dispozitie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 Adrian B1 merci. Am auzit ca se sudeaza suportul, e o varianta de criza, desi parca nu imi vine... sa vedem pana la primavara mai este. In privinta parbrizului mai fac sapaturi...nu e graba nu e crapat doar zgariat un pic si pe la suruburi , prindere, crapat. Am o alta idee, ce ar fi sa ne cuplam si sa luam un motor si sa il dezmembram, care te bagi ? Un tovaras de ,suferinta' de al nostru vinde cu 700 E .Motorul este in Baia Mare, doar lipsa aparatoare roata fata( are doar un ciot). Este din '96 si omul zice ca e ok si il vinde asa de nevoie. Daca sunt amatori seriosi, putem stabili detaliile si discuta cu persoana respectiva. In caz de va coafeaza ideea spuneti de ce repere aveti nevoie si cat ati fi dispusi sa oferiti pe ele, sa vedem cum iesim. Daca exista alta varianta...!? Eu am nevoie de : ghidon ---------------------= 30 eur suport scarite pe dreapta = 50 eur manete frana si ambreiaj = 20 eur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.