MAILM4N Postat Decembrie 24, 2009 Share Postat Decembrie 24, 2009 (editat) Craciun Fericit tuturor ! Eu maine imi fac un cadou frumos ,o sa ies cu motorul caci este f cald afara si zapada s-a topit . Azi nu am iesit caci nu cred ca ajungeam pana la benzinarie ...dar am luat de la masina de la tata ,1 litru ,si sunt sigur ca o sa ajung . Da : cat de clip...la noi nu ai unde decat poate noaptea...in parcari la supermarket?ri. Cat despre francezi : http://forum.cb500.org/ F f multi au cb-uri ,am vazut unele modificat f frumoase acolo . Editat Decembrie 24, 2009 de MAILM4N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 26, 2009 Share Postat Decembrie 26, 2009 Craciun Fericit tuturor ! Eu maine imi fac un cadou frumos ,o sa ies cu motorul caci este f cald afara si zapada s-a topit . Azi nu am iesit caci nu cred ca ajungeam pana la benzinarie ...dar am luat de la masina de la tata ,1 litru ,si sunt sigur ca o sa ajung . Da : cat de clip...la noi nu ai unde decat poate noaptea...in parcari la supermarket?ri. Cat despre francezi : http://forum.cb500.org/ F f multi au cb-uri ,am vazut unele modificat f frumoase acolo . Am vazut ca se dau baietii nu gluma ... in schimb ei is permit, probabil pentru alt tip de iesiri au alte motoare, pe cand noi sau eu cel putin il cam folosesc tot timpu (cat e asfalt uscat) si cam in toate scopurile ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 La fel si eu ,pai oi avea posibilitatea de un upgrade ... Eu in 2010 m-as duce pana in Franta ...insa o sa fie dificil cu CB-ul.. Dar sigur o sa merg in Grecia . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzganel Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 Salut, In Februarie-Martie, pe langa schimburile obisnuite (filtre, uleiuri, semeringuri furca ...) vreau sa schimb si discul de frana pe fata. Ma puteti ajuta cu cateva sfaturi,recomandari ? ...in sensul ca nu prea stiu ce sa aleg (nu stiu de ce producator au fost facute cele originale). Lucas-urile am vazut ca sunt destul de populare ... cei care ati avut contact cu ele,va rog sa va dati cu parerea. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 Cât de strâmb este? Dacă e doar un pic se poate regla parțial cu șaibe la prinderea pe jantă, am avut problema asta la CBF și la service asta mi-au făcut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzganel Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 Cât de strâmb este? Dacă e doar un pic se poate regla parțial cu șaibe la prinderea pe jantă, am avut problema asta la CBF și la service asta mi-au făcut. aaaa ... cine a zis ca e stramb ? (nu e stramb ... s-a subtiat, are santuri) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 (editat) aaaa ... cine a zis ca e stramb ? (nu e stramb ... s-a subtiat, are santuri) Vezi in manual care e latimea minima admisa pana necesita schimbat, abia apoi il schimbi. S-ar putea sa te agiti degeaba. Vre-un cb-ist prin iasi care imi poate imprumuta si mie o aripa de fatza cateva ore, max o zi ca sa ii fac mulaj? Precizez ca aripa o sa fie inapoiata in starea in care era, eventual daca e nevoie las garantie ceva si la final dau si cateva beri. Editat Decembrie 30, 2009 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzganel Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 Vezi in manual care e latimea minima admisa pana necesita schimbat, abia apoi il schimbi. S-ar putea sa te agiti degeaba. Nu am de ce sa ma uit in manual daca pe disc scrie clar "Minimum thickness 4mm" iar el are f f putin peste cei 4mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Decembrie 31, 2009 Share Postat Decembrie 31, 2009 Păi discul nou are 5 mm, dacă are puțin peste 4 (4.2 sau 4.5?) e suficient. Dacă ajunge la 4 trebuie să îl schimbi, dar faci tare mulți kilometri până acolo - până acum nu am auzit de disc tocit complet la CB, cred că e nevoie de vreo 100.000 km de mers normal sau mult pe circuit. Mesaj completat Altfel, ia ce vrei de pe Louis atâta timp cât e compatibil, nu cred că apuci să îl uzezi și pe ăsta nou. Unul original e vreo 1000 RON (10 milioane vechi), unul de pe Louis e doar 100 EUR și ține destul, nu e gumă de șters. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 1, 2010 Share Postat Ianuarie 1, 2010 La Multi Ani 2o1o! Un an nou plin de bucurii si tot ce va doriti dragi Cb-isti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriela25 Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 Multumim la Multi Ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionofjudah Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 Din păcate, spun, din păcate, o altă Honda CB500 de vînzare ! Cu mare regret, mă văd nevoit să mă despart de o motocicletă foarte fiabilă, zdravănă Âşi frumoasă (după părerea mea Âşi doar a încă cîtorva!). Aici, anunțul /index.php?showtopic=452086 Sper să nu fie cu supărare că am postat aici la voi, dar e o parte a forumului pe care am vizitat-o des Âşi mi-a fost de mare ajutor. Plus, mi-a plăcut întotdeauna atitudinea posesorilor de CB-uri de aici... Toate cele bune ! Pentru cei interesați, de azi un preț nou la Huoonda mea: 1000 e-uri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 Aloha, am un set de caucioace ramas de la cb. Sunt uzate, dar pt cazuri disperate sunt foarte bune. Gratis, cu conditia sa le luati voi de acasa (Zona Tei - Kaufland Floreasca). Pt interesati, pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 salut CB-istilor. Am si io o preoblema destul de...usoara/idioata. Vreau sa dau saua jos si nu reusesc. In manual zice ceva de genu' "Ridica saua pana ajunge aproape in plan vertical, trage in sus si iese din balama" numai ca la mine nu iese. Stiti cumva cum pot sa o scot din balama? Mobra e din 1997 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 salut CB-istilor.Am si io o preoblema destul de...usoara/idioata. Vreau sa dau saua jos si nu reusesc. In manual zice ceva de genu' "Ridica saua pana ajunge aproape in plan vertical, trage in sus si iese din balama" numai ca la mine nu iese. Stiti cumva cum pot sa o scot din balama? Mobra e din 1997 poti sa o dai jos desfacand cele 3 suruburi (iti treb o cheie de 10 parca) care leaga saua de balamaua ei. de acolo lucrurile devin mai aerisite si poti incerca sa dai si balamaua jos (eu nu am incercat). metoda descrisa de tine ar trebui sa elibereze saua cu tot cu balama. spor la mesterit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 Ridici șeaua la maxim, apoi nu tragi de ea în sus că rupi balamaua, ci spre fața motocicletei. Cel mai simplu e să o ridici cu o mână și să-i dai un pumn spre față cât mai aproape de îmbinare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 pana la urma am desfacut-o aseara din cele 3 suruburi... inca nu apucasem sa citesc postul lu' AdrianB1. Pe de alta parte cred ca e mai bine ca am desfacut din cele 3 suruburi, ca saua o duc la Darian s-o modifice si cred ca o sa-i fie mai usor sa manevreze saua fara balama atasata. Bine macar ca acum stiu cum se scoate, ca la 'carte', fara s-o mai desfac din suruburi. Merci de raspunsuri baieti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r.c. Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Salut toti motoristii! Caut si eu "codita" de CB500. Aveti vreo idee? Site? Link? Cunostinta? Prieten? Codita? Multzam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Noro și Ice-Man și-au schimbat codițele cu unele custom, poate le mai au pe cele vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Noro și Ice-Man și-au schimbat codițele cu unele custom, poate le mai au pe cele vechi. Din cate am inteles Ice-man o avea sparta, de noro nu stiu ce sa zic ... daca nu s-ar putea sa gasesca la dragos din Rm Valcea, nr lui e asta : 0746122990 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r.c. Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 Din cate am inteles Ice-man o avea sparta, de noro nu stiu ce sa zic ... daca nu s-ar putea sa gasesca la dragos din Rm Valcea, nr lui e asta : 0746122990 Ms mult pentru informatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 salutare tuturor! Sper ca in curand sa fiu si eu un posesor de CB500. Am gasit anuntul asta: anunt si chiar imi place cum arata moto, si pare in stare buna. intrebarea mea este daca e cineva care vrea sa isi careneze cb-ul lui si sa facem schimb. eu ii dau toate carenele, si parbrizul, farul, tot... si el sa imi dea farul, oglinzile si ce chestii mici mai sunt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 intrebarea mea este daca e cineva care vrea sa isi careneze cb-ul lui si sa facem schimb. eu ii dau toate carenele, si parbrizul, farul, tot... si el sa imi dea farul, oglinzile si ce chestii mici mai sunt... Nu arata rau si daca nu are probleme si pretul pare ok. Dar nu da carenele, habar nu ai la ce renunti. Pe CB un cu carene mergeam la 170km/h si nu simteam nimic, pe necarenat la 130km/h falfaiam ca un drapel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 (editat) Adam are dreptate, nu iei o decizie buna. Faci cum crezi. Am carene exact ca cele la care tu vrei sa renunti si nu as renunta la ele. Am si eu nevoie de suport scarite pe partea dreapta second hand pt. PC 26 ' 94. Cine poate sa imi spuna unde pot gasi ? Ma mai intereseaza daca stie cineva de unde pot procura un windscreen pentru aceast tip de carena fabricata de TCP Aerodynamics. Editat Ianuarie 26, 2010 de fast_arrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 da mai baieti, stiu de treaba cu vantul ca am tot citit pe-aici pe forum de unii, de altii, problema e ca nu imi place cum arata asa; imi place cel mai mult aspectul naked; nu o sa fac multe drumuri lungi, se va intampla foarte rar, si in plus, tocmai de-aia ma atrage cb-ul, ca nu e de viteza; vreau motor pt senzatie, pt acceleratie....170km/h....nu cred ca e cazul. acel 0-100 e cel mai frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.