MAILM4N Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 Din pacate eu asa am luat-o ,ca sigur nu ajungea asa ! Cu plimbarile ,nu stiu ,lasa-mi pe PM un id de mess sa comunicam mai usor ! Eu acum am licenta ...de facut ,dar nu-mi arde deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiann86 Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 merg telescoapele fata de la o honda cb 250 la un cb 500? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 Masoara-le cu sublerul, jambele nu au prea multe dimensiuni ca sa iasa confuzii. Vrei furca cu totul, doar jambele sau ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiann86 Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 Masoara-le cu sublerul, jambele nu au prea multe dimensiuni ca sa iasa confuzii. Vrei furca cu totul, doar jambele sau ce? Am incercuit partea unde este putin stramba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 (editat) merg telescoapele fata de la o honda cb 250 la un cb 500? Sigur nu merge, gambele la 250 is groase de 33mm iar la cb is de 37 ... iar furca nu iti recomand sa o pui de pe 250 pe 500. Poti sa ii pui de CBR (PC19 si PC23) VFR 750(RC24) CB 900,GPZ 500s ,GSX 750 ES ... si multe altele ... Editat Mai 8, 2010 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Va salut ! am si eu o mica problema si tot nu-i dau de cap. De cand am avut accidentul asta toamna, de fiecare data cand trec de 4000 de ture incepe sa se auda un "zbârnâit" care in mod sigur nu se auzea inainte. Mi-au verificat-o cei de la honda si mi-au zis ca n-are nimic, i-am facut si itp-ul si inca o data n-au gasit nimic. Nu reusesc sa localizez sursa sunetului si imi sta pe creier....Aveti vreo sugestie? ce as putea sa mai verific...de unde ar putea proveni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Sa fie din cauza tobei ?pe care presupun ca asta toamna nu o aveai ? Si mie mi se pare uneori ca aud un zgomot ciudat...insa cred ca e din cauza turatiilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misu_f Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Salut, Ma numesc Mihai si azi mi-am luat prima mea motocicleta;o Honda CB 500.Nu am inca permis de categoria A,dar mai am putin pana la examen. Am o problema mare si nu gasesc raspunsul pe nicaieri.In scoala poligonul se face in prima treapta de viteza si in rest nu-ti spune nimeni cum se schimba,cand,la ce viteza sau turatii,etcMa poate ajuta cineva in acest sens???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neo_geo Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Treapta de viteza se skimba conform stilului de mers... Pentru un mers in oras... poti schimba linishtit in 4500-6000 Rpm, aici se va simtii si motoru ok.. vei avea si indejunsa putere s.a.m.d Mesaj completat Treapta de viteza se skimba conform stilului de mers... Pentru un mers in oras... poti schimba linishtit in 4500-6000 Rpm, aici se va simtii si motoru ok.. vei avea si indejunsa putere s.a.m.d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Sa fie din cauza tobei ?pe care presupun ca asta toamna nu o aveai ?Si mie mi se pare uneori ca aud un zgomot ciudat...insa cred ca e din cauza turatiilor. Nu este de la toba. O am de un an jumate, cu mult inaintea accidentului. Ma gandesc ca ar putea sa fie ceva ce s-a slabit de la impactul puternic al accidentului si acum la turatii mari vibreaza, dar nu-mi dau seama ce ar putea fi. Nu e nici de la carene sau rezervor, am facut-o bucatele si am reasamblat-o, am strans toate suruburile foarte bine pe ea si totusi zbarnaitul ala ramane ). E posibil sa nu fie nimic important, dar imi sta pe creier. Mai aveti vreo sugestie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 misu_f : cand o sa ai exmenul e bine sa ii dai si a 2-a,sa vada ca te pricepi ,in rest mergi cum crezi / poti tu mai bine !!! Sa te duci echipat la poligon !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 La drum lung schimbi peste 4000 rpm daca mergi lejer si peste 7000 daca vrei sa faci o depasire, poti chiar sa urci la 9000. In oras eu zic totusi sa nu treci de 5000 pentru ca o sa cam urle toba si o sa fii zgomotos, mai ales noaptea. Daca ajungi vreodata sub 3000 rpm schimbi o treapta in jos, nu e motor de masina ca sa mergi la turatii prea joase si sub 3000 chiar nu ai putere si chinui motorul. Deci, mergi intre 3000 si 5000 rpm si totul e in regula. Cum se schimba? Treapta 1 in jos, neutrul sper ca stii unde e, a doua in sus, a treia inca o data in sus si tot asa. Pleci de pe loc in treapta 1, accelerezi la 5000, debreiezi brusc si pana la capat, schimbi a doua, ambreiezi usor (nu ca la plecarea de pe loc dar nici ca la debreiere), accelerezi iar, schimbi iar, etc. La oprire poti sa debreiezi si dintr-a 6-a si sa o scoti din viteza (de 5 ori in jos) sau sa reduci treptat viteza si treapta de viteza pana opresti, dar la semafoare nu are sens asa ceva, debreiezi si tai gazul (simultan, o sa inveti sa le sincronizezi), tragi frana si scoti din viteza. Te obisnuiesti, e un pic mai greu cu taiatul gazului si frana in acelasi timp cu aceeasi mana, dar milioane de motociclisti demonstreaza ca se poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheDude Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Nu este de la toba. O am de un an jumate, cu mult inaintea accidentului.Ma gandesc ca ar putea sa fie ceva ce s-a slabit de la impactul puternic al accidentului si acum la turatii mari vibreaza, dar nu-mi dau seama ce ar putea fi. Nu e nici de la carene sau rezervor, am facut-o bucatele si am reasamblat-o, am strans toate suruburile foarte bine pe ea si totusi zbarnaitul ala ramane ). E posibil sa nu fie nimic important, dar imi sta pe creier. Mai aveti vreo sugestie ? Am avut si eu problema vibratiilor dupa o cazatura, s-a rezolvat cu sincronizarea carburatoarelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 (editat) Nu este de la toba. O am de un an jumate, cu mult inaintea accidentului.Ma gandesc ca ar putea sa fie ceva ce s-a slabit de la impactul puternic al accidentului si acum la turatii mari vibreaza, dar nu-mi dau seama ce ar putea fi. Nu e nici de la carene sau rezervor, am facut-o bucatele si am reasamblat-o, am strans toate suruburile foarte bine pe ea si totusi zbarnaitul ala ramane ). E posibil sa nu fie nimic important, dar imi sta pe creier. Mai aveti vreo sugestie ? Ce inseamna "am facut-o bucatele si am reasamblat-o" ??? Cam acelasi lucru am facut si eu asta iarna si totusi dupa 2 luni de mers aparuse un zornait ce se auzea pe la 2000 de ture uneori sau in frana de motor ... ma irita foarte tare gandul ca ar putea fi ceva in neregula cu motorul asa ca azi l-am desfacut un pic si, ce sa vezi tot corpul care tine busonul de la antigel statea in aer, piulitza de la surubul de 6 ce il tine lipsea. I-am pus piulitza si am reusit sa rup surubul ... am schimbat surubul si pare sa nu se mai auda, cel putin cat am mai mers azi vreo 10 km nu s-a mai auzit nimic ... sa vedem pe viitor cum o fi. Editat Mai 9, 2010 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Salut,Ma numesc Mihai si azi mi-am luat prima mea motocicleta;o Honda CB 500.Nu am inca permis de categoria A,dar mai am putin pana la examen. Am o problema mare si nu gasesc raspunsul pe nicaieri.In scoala poligonul se face in prima treapta de viteza si in rest nu-ti spune nimeni cum se schimba,cand,la ce viteza sau turatii,etcMa poate ajuta cineva in acest sens???? Nu cred ca ai cautat raspunsul asta undeva pt ca era imposibil sa nu aflii...in primu rand intreaba instructorul, ca de-aia dai bani...apoi, apuca-te si citeste pe net, gasesti video-uri, recomandari pt incepatori etc. Ai grija cu CB-ul ca e greu si nervos comparativ cu alea pe care se face scoala. Eu cand l-am scos prima data am cazut (aveam ceva pauza de cand facusem scoala). In viteza I e destul de nervos si s-ar putea sa iti fie mai usor dupa ce ii dai a II-a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Eu am mers pe un gs 500 carenat ,la scoala,care era mult mai greu decat CB ,insa dupa ce am terminat scoala aveam CBul in curte,ma astepta,dar era neinmatriculat :-s ,am umblat de nebunu sa ii fac acte mai repede!nu regret nici un pic,poate decat prostia functionarilor publici,care sper sa`si piarda salariile si serviciile ,incompetentii! Ce CB ai ?din ce an ? o POZA ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Eu am mers pe un gs 500 carenat ,la scoala,care era mult mai greu decat CB ,insa dupa ce am terminat scoala aveam CBul in curte,ma astepta,dar era neinmatriculat :-s ,am umblat de nebunu sa ii fac acte mai repede!nu regret nici un pic,poate decat prostia functionarilor publici,care sper sa`si piarda salariile si serviciile ,incompetentii!Ce CB ai ?din ce an ? o POZA ? cum era GS-ul mult mai greu decat CB-ul? Carenele alea nu cantaresc prea mult...poate aveai rezervoru plin ca la cat e benzina acum mai greu iti permiti un plin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lautrec Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 o parere va rog cb500 -rosu pun contact, trag socul, start - porneste dupa o "cheie" mai lunguta sau 2 chiar 3 scurte daca il bag in viteza si trag de ambreaj porneste la sfert. verificat de mai multe ori, in mai multe dimineti, si chiar asa e ce sa fie? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 (editat) o parere va rogcb500 -rosu pun contact, trag socul, start - porneste dupa o "cheie" mai lunguta sau 2 chiar 3 scurte daca il bag in viteza si trag de ambreaj porneste la sfert. verificat de mai multe ori, in mai multe dimineti, si chiar asa e ce sa fie? mersi Din ce vad eu in schema electrica singurul vinovat de treaba asta poate fi senzorul de neutral sau vreun contact imperfect intre senzor si instalatia electrica. Martorul din bord ce zice ? Editat Mai 11, 2010 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lautrec Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 daca te referi la becul verde ce se aprinde cand e scoasa din viteza atunci ala functioneaza corect mersi, e o idee de verificat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 pai era mai greu ,ca avea sudate niste ....protectii ! anti dat pe jos ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ramyo16 Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Buna, Am si eu un Cb negru din '99 culoare negru si am nevoie de aripa fata. Daca stiti cumva unde as putea gasi una (sh) va raman recunoascatoare . Tkx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dublu JACK Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Buna, Am si eu un Cb negru din '99 culoare negru si am nevoie de aripa fata. Daca stiti cumva unde as putea gasi una (sh) va raman recunoascatoare . Tkx. am eu una, numai ca este alba suna-ma si vb la tel apropos...GRATIS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzganel Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 pt MAILM4N .. eu am gasit si asa ceva pe net si ma tot bate gandul sa fac comanda (doar ca nu este momentul potrivit) http://www.motad.co.uk/product.php?prod=CB...Complete+System inox, 230 lire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 (editat) pt MAILM4N .. eu am gasit si asa ceva pe net si ma tot bate gandul sa fac comanda (doar ca nu este momentul potrivit) http://www.motad.co.uk/product.php?prod=CB...Complete+System inox, 230 lire Am ascultat cum se aude una pe you tube, montata pe un cb 500 si e deplorabil sunetul. Pretul ar fi bun, daca nu tii prea mult la sunet.Ma batea gandul la un IXIl sau un Remus, caci se aud dumnezeieste, dar... mereu apar alte prioritati. Are cineva montate asemenea tobe pe cb 500 ? Editat Mai 20, 2010 de fast_arrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.