Darius Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Buna ziua, am un CBR 600 Pc23... care a mers impecabil vara trecuta. In iarna l-am dus in garaj... si in 2 ocazii nu am putut sa ma abtin si l-am pornit... a pornit foarte ok... dar am facut prostia sa il turez destul de tare, motorul nefiind incalzit. Ultima data cand l-am pornit am impresia ca l-am inecat. Ok, am schimbat bujiile, am luat NGK DPR-9EA, dar cand turez, urca normal pana pe la 6000 RPM, dupa care parca "da in nas..." se tureaza si mai mult, dar numai cu acceleratia la jumate, nu deschisa la maxim. Daca deschid acceleratia la maxim la fel... "da in nas" adica parca da sa moara. Nu stiu care e problema, urmeaza sa schimb filtru de aer, filtru de combustibil, de ulei, si uleiul. Ce are de nu se tureaza? Sa fi afectat in asa hal faptul ca l-am turat in acele doua dati, in garaj cand nu era incalzit motorul? Apropo, filtru de aer era usor umezit de benzina, probabil de cand a fost inecat. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
K@rbon Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 aceeasi problema o am si eu, asteptam raspuns , poate asa o vedea cineva probl noastre si ne va rasp , salve si inca ceva la mine ar fi urmat problema, am pornit-o de 3-4 ori iarna asta, si ultima data cand am pornit-o adica azi, la prima pornire a fost okey pana cand am dat sa o acclerez un pik nefiind incalzita 100%, pe la 70 grade si ulterior cand sa o mai als sa stea la relanti , da sa scada pe la 800rpm pana s-a orpit, ulterior incercand sa o pornesc iarasi numai vroia, doar cu un pic de aj din partea unei alte baterii , si ulterior stand la relanti la 1100 rpm ce sa inteleg probl cu bateria sau cu alternatorul sau ce anum ar fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miramax Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Intretinerea de primavara baieti, bujii, filtre....baterii incarcate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darius Postat Februarie 1, 2009 Autor Share Postat Februarie 1, 2009 Si doar din cauza filtrelor se intampla asta? De la 6000 abia sa se tureze? Bateria nu-i problema intoarce bine. Si apropo, carburatoarele cum se regleaza... (ca de sincronizat sunt sincronizate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_ush Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Da, e posibil din cauza filtrelor... daca filtrul de aer nu e destul de curat nu baga destul aer iar la turatii mari amestecul tau e prea bogat in benzina si sarac in aer, deci automat uzi bujiile...nu se mai aprind deloc, merge in 3, apoi nu mai porneste. Iar filtrul poate sa fi fost curat in vara, dar stand mult nepornita, praful cu benzina se transforma intr-o chestie murdara care nu permite aerului sa treaca. Deci ori filtru schimbat, ori scos si suflat cu aer comprimat cel existent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s1r1nx Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Buna ziua, am un CBR 600 Pc23... care a mers impecabil vara trecuta. In iarna l-am dus in garaj... si in 2 ocazii nu am putut sa ma abtin si l-am pornit... a pornit foarte ok... dar am facut prostia sa il turez destul de tare, motorul nefiind incalzit. Ultima data cand l-am pornit am impresia ca l-am inecat. Ok, am schimbat bujiile, am luat NGK DPR-9EA, dar cand turez, urca normal pana pe la 6000 RPM, dupa care parca "da in nas..." se tureaza si mai mult, dar numai cu acceleratia la jumate, nu deschisa la maxim. Daca deschid acceleratia la maxim la fel... "da in nas" adica parca da sa moara. Nu stiu care e problema, urmeaza sa schimb filtru de aer, filtru de combustibil, de ulei, si uleiul. Ce are de nu se tureaza? Sa fi afectat in asa hal faptul ca l-am turat in acele doua dati, in garaj cand nu era incalzit motorul? Apropo, filtru de aer era usor umezit de benzina, probabil de cand a fost inecat. Multumesc. intrebare suplimentara: daca o turez incet progresiv urca mai mult? ; daca da parerea mea este ca iti vine prea mult aer in carburatoare. (jos rezervor, capac f aer si studiaza filtru sa nu fie rupt sau sa nu etanjeze cu suportul pe care sta sau capacul e o problema care se mai intampla) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darius Postat Februarie 1, 2009 Autor Share Postat Februarie 1, 2009 (editat) intrebare suplimentara: daca o turez incet progresiv urca mai mult? ; daca da parerea mea este ca iti vine prea mult aer in carburatoare. (jos rezervor, capac f aer si studiaza filtru sa nu fie rupt sau sa nu etanjeze cu suportul pe care sta sau capacul e o problema care se mai intampla) Exact, urca mai mult... urca pana in limitator mai exact... dar totul e sa nu turezi brusc. Daca dau acceleratia la jumate din cursa... urca normal (cum urca si inainte) pana in jur 6000-7000 rpm, dupa care e ezitarea aia de care ziceam mai sus, si incepe iar sa se tureze.... Stiu procedura de desfacere.... ca in ultimele 2 weekend-uri (ca doar atunci am timp) l-am desfacut. Si la carburatoare nu exista un anumit fel de reglaj? Adica de ex sa strang toate suruburile pana la maxim (sau sa le destrang la maxim) dupa care sa intorc un anumit numar de ture fiecare dintre suruburile de reglaj. Mi-ati fi de un mare ajutor daca ar putea sa imi spuna cineva. Si inca ceva... filtrul oricum am de gand sa iau altul, asa ca am facut diferite teste... cu filturl imbacsit cum era, dupa care am mai dat niste gauri in filtru cu surubelnita... si la sfarsit am incercat fara filtru.... aproape la fel se tura... Editat Februarie 1, 2009 de Darius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 (editat) Dus mobra la un mecanic,cumparat solutie decarbosolv,spalat,curatat,suflat carburatoare,reglaj carburi pe mobra cu kit special de reglat carburatoare,schimbat filtru de aer,masurat presiune in cilindri(asta v-a spune si in ce stare stati cu supapele)...asta am facut si eu si zboara mobra ca o racheta...dupa 9000 de ture trebuie sa o tin bine de tot parca are NOS in ea asa zvacneste.Nu v-a puneti si umblati la carburi cu surubelnite sau mai stiu eu ce ca le dereglati si mai mult.Verificati si circuitul de benzina pana la intrarea in carburatoare.Succes!Eu am platit pentru asta 150 lei,bineanteles fara materiale.Filtru nou120 lei,spry carburi 50,bujii 120 lei. Editat Februarie 2, 2009 de kato_arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rossi_jr Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 as mai adauga si curatat de carburatoare ,sincronizare ,reglat amestecul (cu colortune ), testul de compresie, verificat lichid frana , lichid racire Lasa-ne bre cu colortunul tau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 .....in afara de filtre cred ca mai e ceva; ati pus aditiv din ala in benzina inainte de a o duce la iernat ? e posibil sa fie nevoie sa spalati rezervorul pe interior.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rossi_jr Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 .....in afara de filtre cred ca mai e ceva; ati pus aditiv din ala in benzina inainte de a o duce la iernat ?e posibil sa fie nevoie sa spalati rezervorul pe interior.... Sau poate a facut plinul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darius Postat Februarie 2, 2009 Autor Share Postat Februarie 2, 2009 Sau poate a facut plinul! Multumesc pentru sugestii. Azi am cumparat filtrul de ulei, pentru ca de aer nu aveau, urmeaza sa primeasca. Uleiul tot sapt asta iau. Rezervorul a fost aprox plin dar totusi pentru siguranta o sa il golesc, si pun alta benzina. Bujiile dupa cum am zis sunt noi. Dupa ce schimb toate astea daca nu se "cuminteste" o sa il duc la cineva care stie sa regleze carburatoarele. Totusi daca s-a mai confruntat cineva cu problema asta si a rezolvat il rog sa posteze Oricum, motorul e in "renovari" si nu e foarte urgent... dar as vrea sa stiu ca functioneaza cum trebuie. Marea mea nedumerire era de ce la ralanti si pana la 6000 rpm merge exact ca inainte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 (editat) Multumesc pentru sugestii. Azi am cumparat filtrul de ulei, pentru ca de aer nu aveau, urmeaza sa primeasca. Uleiul tot sapt asta iau. Rezervorul a fost aprox plin dar totusi pentru siguranta o sa il golesc, si pun alta benzina. Bujiile dupa cum am zis sunt noi. Dupa ce schimb toate astea daca nu se "cuminteste" o sa il duc la cineva care stie sa regleze carburatoarele. Totusi daca s-a mai confruntat cineva cu problema asta si a rezolvat il rog sa posteze Oricum, motorul e in "renovari" si nu e foarte urgent... dar as vrea sa stiu ca functioneaza cum trebuie. Marea mea nedumerire era de ce la ralanti si pana la 6000 rpm merge exact ca inainte... daca este praf acolo e posibil sa fi tras ceva pe nas sau sa fie imbaxit filtrul. Nu cred ca e ceva grav. Daca scoate fum negru cand da in nas - trebuiesc curatate+suflate carburatoarele, temeinic, altfel sticum e cu lenesu... Editat Februarie 2, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 (editat) Multumesc pentru sugestii. Azi am cumparat filtrul de ulei, pentru ca de aer nu aveau, urmeaza sa primeasca. Uleiul tot sapt asta iau. Rezervorul a fost aprox plin dar totusi pentru siguranta o sa il golesc, si pun alta benzina. Bujiile dupa cum am zis sunt noi. Dupa ce schimb toate astea daca nu se "cuminteste" o sa il duc la cineva care stie sa regleze carburatoarele. Totusi daca s-a mai confruntat cineva cu problema asta si a rezolvat il rog sa posteze Oricum, motorul e in "renovari" si nu e foarte urgent... dar as vrea sa stiu ca functioneaza cum trebuie. Marea mea nedumerire era de ce la ralanti si pana la 6000 rpm merge exact ca inainte... Sfatul meu Darius e sa si le cureti ,nu numai sa le sincronizeze.Banuiesc ca nu ai facut treaba asta demult(curatat).daca tot schimbi consumabilele enumerate de tine si nu mai vrei sa ai treaba cu ea macar 2 sezoane da jos carburile si curati-le.vei fi surprins cata mizerie iese din ele.Eu am asistat la aceasta operatiune si ti-o spun pe bune.Conteaza mult si ce benzina folosesti.Eu cat umblu cu mobra mea bag numai de 99. Fara benzina de la Lukoil care sincer nu-i place mobrei mele.Fiind nevoit prin perindarile mele sa bag si de la Lukoil parca mergeam cu petrol.A doua zi de abia am pornit mobra.Cum am schimbat benzina de la alta statie cum mergea perfect.Poate altcineva este de alta parere dar eu sant Stan Patitul.Fiecare cu parerea lui in fond.Referitor cu gaurile facute in filtru asa ceva nu am mai auzit...daca vei face ceea ce ti-am spus mai mult ca sigur ca nu vei mai avea probleme cu ea. Gandeste-te ca nu e o mobra ca oricare alta si aceste reglari nu le poti face dupa ureche.Iti trebuie aparatele necesare ca sa ajungi la rezultatul scontat.Daca vre-un mecanic iti face aceste reglaje dupa ureche ia mobra de la el si du-te in alta parte.Informeaza-te inainte cu ce v-a face acesta operatiune si stai langa el.Vei vedea cu ochii tai ce mult conteaza sa ai scule si sa faci treaba ca la carte.Numai bine! Editat Februarie 2, 2009 de kato_arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kheratha Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Buna ziua, am un CBR 600 Pc23... care a mers impecabil vara trecuta. In iarna l-am dus in garaj... si in 2 ocazii nu am putut sa ma abtin si l-am pornit... a pornit foarte ok... dar am facut prostia sa il turez destul de tare, motorul nefiind incalzit. Ultima data cand l-am pornit am impresia ca l-am inecat. Ok, am schimbat bujiile, am luat NGK DPR-9EA, dar cand turez, urca normal pana pe la 6000 RPM, dupa care parca "da in nas..." se tureaza si mai mult, dar numai cu acceleratia la jumate, nu deschisa la maxim. Daca deschid acceleratia la maxim la fel... "da in nas" adica parca da sa moara. Nu stiu care e problema, urmeaza sa schimb filtru de aer, filtru de combustibil, de ulei, si uleiul. Ce are de nu se tureaza? Sa fi afectat in asa hal faptul ca l-am turat in acele doua dati, in garaj cand nu era incalzit motorul? Apropo, filtru de aer era usor umezit de benzina, probabil de cand a fost inecat. Multumesc. spune-mi, pe masura ce se incalzeste motorul, defectul se accentueaza? daca da, schimba filtrul de aer. in orice caz, porneste motorul fara filtrul de aer si vezi daca se observa vreo diferenta. daca da, stii ce ai de facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Sfatul meu Darius e sa si le cureti ,nu numai sa le sincronizeze.Banuiesc ca nu ai facut treaba asta demult(curatat).daca tot schimbi consumabilele enumerate de tine si nu mai vrei sa ai treaba cu ea macar 2 sezoane da jos carburile si curati-le.vei fi surprins cata mizerie iese din ele.Eu am asistat la aceasta operatiune si ti-o spun pe bune.Conteaza mult si ce benzina folosesti.Eu cat umblu cu mobra mea bag numai de 99. Fara benzina de la Lukoil care sincer nu-i place mobrei mele.Fiind nevoit prin perindarile mele sa bag si de la Lukoil parca mergeam cu petrol.A doua zi de abia am pornit mobra.Cum am schimbat benzina de la alta statie cum mergea perfect.Poate altcineva este de alta parere dar eu sant Stan Patitul.Fiecare cu parerea lui in fond.Referitor cu gaurile facute in filtru asa ceva nu am mai auzit...daca vei face ceea ce ti-am spus mai mult ca sigur ca nu vei mai avea probleme cu ea. Gandeste-te ca nu e o mobra ca oricare alta si aceste reglari nu le poti face dupa ureche.Iti trebuie aparatele necesare ca sa ajungi la rezultatul scontat.Daca vre-un mecanic iti face aceste reglaje dupa ureche ia mobra de la el si du-te in alta parte.Informeaza-te inainte cu ce v-a face acesta operatiune si stai langa el.Vei vedea cu ochii tai ce mult conteaza sa ai scule si sa faci treaba ca la carte.Numai bine!Uite aici un topic util ptr tine! /index.php?...atoare&st=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darius Postat Februarie 2, 2009 Autor Share Postat Februarie 2, 2009 La prima intrebare nu stiu ce sa raspund, pentru ca nu prea il turez cand e rece. Si legat de filtrul de aer... am incercat si cu si fara... parca nici o diferenta... o sa mai incerc cam in 2 saptamani dupa ce schimb toate cosumabilele de la motor. Mi-a zis un prieten ca se poate ca atunci cand l-am turat sa se "fi dilatat brusc, si segmentii sa zgarie cilindrii...." Repet ca pana la 6000 rpm merge absolut normal, si ralantiul sta perfect... Ce ziceti de varianta asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kheratha Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 La prima intrebare nu stiu ce sa raspund, pentru ca nu prea il turez cand e rece. Si legat de filtrul de aer... am incercat si cu si fara... parca nici o diferenta... o sa mai incerc cam in 2 saptamani dupa ce schimb toate cosumabilele de la motor. Mi-a zis un prieten ca se poate ca atunci cand l-am turat sa se "fi dilatat brusc, si segmentii sa zgarie cilindrii...." Repet ca pana la 6000 rpm merge absolut normal, si ralantiul sta perfect... Ce ziceti de varianta asta? chestia asta cu dilatatul brusc al segmentilor este cea mai mare aberatie pe care am putut sa o aud vreodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
whiteman Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Du`l bre la mecanic sa ii faca A.C.T. pe forum vorbesti discutii, nu repari mobra. cu stima, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 chestia asta cu dilatatul brusc al segmentilor este cea mai mare aberatie pe care am putut sa o aud vreodata La naiba,ai dreptate,asa ceva nu am auzit de cand sant...stupid people cine a afirmat asa ceva... Du`l bre la mecanic sa ii faca A.C.T. pe forum vorbesti discutii, nu repari mobra.cu stima, Cred ca baiatu pana la urma vrea sa-si repare mobra dupa ureche.Nu vrea nici in ruptul capului sa faca ceea ce trebuie,desi multi de aici ii spunem ce sa faca tot se incurca in pareri...eu unul nu voi mai posta nimic ca vad ca imi bat policele degetelor degeaba. Urmeaza sfatul meu...2 ture surubul de aer in sensul acelor de ceasornic,cel de aer 3,7 ture invers,da niste gauri cu surubelnita in filtru de aer sa ai tug,baga niste ,,ulei de frana,, pe la bujii sa isi dea drumul segmentii aia ,,dilatati,, si gata,mobra v-a merge perfect! lamurit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darius Postat Februarie 2, 2009 Autor Share Postat Februarie 2, 2009 La naiba,ai dreptate,asa ceva nu am auzit de cand sant...stupid people cine a afirmat asa ceva... Cred ca baiatu pana la urma vrea sa-si repare mobra dupa ureche.Nu vrea nici in ruptul capului sa faca ceea ce trebuie,desi multi de aici ii spunem ce sa faca tot se incurca in pareri...eu unul nu voi mai posta nimic ca vad ca imi bat policele degetelor degeaba. Urmeaza sfatul meu...2 ture surubul de aer in sensul acelor de ceasornic,cel de aer 3,7 ture invers,da niste gauri cu surubelnita in filtru de aer sa ai tug,baga niste ,,ulei de frana,, pe la bujii sa isi dea drumul segmentii aia ,,dilatati,, si gata,mobra v-a merge perfect! lamurit? De obicei aveti dreptate... dar aici cu ironia ati gresit rau de tot momentan nu pot sa-l duc la mecanic pt ca sunt date toate carenele jos si rotile... asa ca nu ati plasat bine mistoul. Si am zis ca daca tot e desfacut sa aflu care ar fi posibilele cauze... dar nu mai are rost sa postez ca se pare ca unii sunt deranjati tare. Ms de sfaturi celor care au avut intentii bune. Apropo... care aveti dureri de degete incercati cu crema de maini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 De obicei aveti dreptate... dar aici cu ironia ati gresit rau de tot momentan nu pot sa-l duc la mecanic pt ca sunt date toate carenele jos si rotile... asa ca nu ati plasat bine mistoul. Si am zis ca daca tot e desfacut sa aflu care ar fi posibilele cauze... dar nu mai are rost sa postez ca se pare ca unii sunt deranjati tare. Ms de sfaturi celor care au avut intentii bune. Apropo... care aveti dureri de degete incercati cu crema de maini. Baiatule,nu am nimica cu tine dar vad ca tot te incurci in teorii puerile,nu merge asa.Mai repede sau mai tarziu daca vrei sa acumulezi cat de cat ceva cunostinte mecanice asculta de cei care au mai trecut prin asa ceva.Invata si rolul segmentilor intr-un cilindru si dupa aia ii spui amicului care ti-a spus asa ceva cateva vorbe de duh.Si inca un sfat:daca vrei totusi sa duci mobra la un mecanic,pune-i numai rotile,carenele le lasi dupa ce rezolvi treaba cu carburatoarele.Asteptam vesti.Salutare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 daca si fara filtrul de aer motorul se comporta la fel; parerea mea umila este ca trebuie sa cureti carburatoarele - de la o anumita turatie incolo se deschid niste clapete ( care probabil sunt imbacsite, infundate, intepenite ) care lasa mai multa benzina sa intre ......cam cum era pe vremuri la carburatoarele dublu-corp la masini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 (editat) daca si fara filtrul de aer motorul se comporta la fel; parerea mea umila este ca trebuie sa cureti carburatoarele - de la o anumita turatie incolo se deschid niste clapete ( care probabil sunt imbacsite, infundate, intepenite ) care lasa mai multa benzina sa intre ......cam cum era pe vremuri la carburatoarele dublu-corp la masini. de exemplu in cazul meu, a intrat o gunoaie care astupa partial un jiglor/canal de aer (air jet). Am stat 6 saptamani pa bara, iulie-august. Carburatorul/arele are/au cel putin 3 jeturi: 1 de relanti, 1 de soc, 1 de fuga. Ultimul, la tine,nu e OK. Daca nu esti sigur ca ai curatat/suflat/inspectat fiecare coltisor de carburator nu incerca sa il pui la loc, s-ar putea sa ajungi sa masori inutil instalatia electrica... etc. Nu incerca sa faci ajustari care nu stii ce fac pe acolo. Curata si pune la loc cum ai gasit Succes! Editat Februarie 3, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
whiteman Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 ce va mai place sa va jucati cu viatza voastra si a altora. ok. da`i carburile jos, fa`le bucati, spala, curata, regleaza. filtrul de aer curatzat/schimbat, verifica/regleaza jocul supapelor, verifica/regleaza avansul la aprindere, regleaza/sincronizeaza carburatoale, verifica emisia de noxe sa fie in standarde. dupa tate astea vei avea motorul reglat. te tine sa faci toate astea in fatza blocului/acasa? SPOR. p.s nu mai fi atat de ofensat ca nu ai de ce. la prostia pe care ai postat`o cu dilatarea brusca a segmentilor ma mir ca nu ti`ai furat`o mai rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.