harciogu Postat Noiembrie 26, 2005 Share Postat Noiembrie 26, 2005 DKW RT 125 - "cea mai copiata motocicleta din istorie" - a avut replica ei si in Japonia. Nippon Gakki (actuala Yamaha Corp.) a inceput in martie 1945 proiectarea unei motociclete ushoare (avand ca "sursa de inspiratie" modelul german - aparut in 1928). 2 luni mai tarziu au fost fabricate 10 prototipuri, pt ca in octombrie conducerea sa isi dea acordul pt intrarea in productia de seria (dupa efectuarea unui test de anduranta de 10.000 km). vanzarea modelului produs de Nippon Gakki Co. Ltd. a inceput in februarie 1955, iar pe 1 iulie 1955 a fost infiintzata divizia producatoare de motociclete Yamaha Motor Co. Ltd. aceasta a continuat productzia pana in 1957. 11088 de YA-1 au fost produse. multi considera ca japonezii au creat o copie mai buna ca originalul, prin fiabilitatea foarte buna si vopsirea in cele doua culori (maro-visiniu si crem-fildesh "maroon and ivory two-tone color" ) intr-o perioada in care majoritatea motocicletelor erau negre. pe 9 iulie 1955, la cateva zile dupa infiintzare, yamaha inscrie YA-1 in cursa de urcare a muntelui fuji la categoria ultra-ushoara - cursa aflata la a treia editzie. YA-1 scoate cel mai bun timp pe cei 24,2 km ai cursei si castiga. caracteristici: latime 660mm inaltime 925mm distanta dintre axe 1290mm cauciuc fatza 2.75Ă19-2p cauciuc spate 2.75Ă19-4p masa: 94kg viteza maxima 80km/5000RPM distantza de franare: 6m/35km/h motor: 123 cc, 1 cilindru, 2 timpi, racire cu aer; raport de compresie 6,0; putere 5,6 cp alezaj x cursa: 52Ă58mm carburator: AMAL MC20 ambreiaj: multidisc umed 4 viteze raport de amestec benzina:ulei 20:1 rezervor 9 litri din presa vremii: cea mai copiata motocicleta (dkw rt 125): pornirea japonezei (e oare motorul cald ): pornirea.wmv bune de pus ca wallpaper (YA-1): m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Noiembrie 27, 2005 Share Postat Noiembrie 27, 2005 rusine sa le fie.......bravo lor ca au castigat motoGP-ul dar inceputul e foarte rusinos, is foarte josnici.....au pierdut toata aprecierea mea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Noiembrie 27, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2005 nu doar yamaha s-a "inspirat" tragand cu ochiul la nemtzii... toata lumea a facut-o: americanii (Harley-Davidson) cu Model 125, polonezii cu Sokol 125, indienii cu Rajdoot Electronic, englezii cu Bantam... http://mysite.wanadoo-members.co.uk/kevins...am_history.html asta-i un site cu o scurta prezentare a catorva modele de 125 aparute dupa al doilea razboi mondial si cu aceeashi sursa de inspiratzie... RT 125-ul... a carui ultima evolutie a fost Minskul actual, ce poate fi zarit prin multe poligoane ale scolilor de A. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Noiembrie 27, 2005 Share Postat Noiembrie 27, 2005 In tinerete, tata a fost posesorul unui MZ-RT 125 model 1961... are numai amintiri placute despre ea, consum foarte mic, viteza relativ ridicata si motorul cica abia se-auzea!! Deci... s-a plecat de la ceva ca lumea! Si in fond, cine nu copiaza in industrie? Se copiaza totul inca de la inceputuri.... sa fim seriosi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 28, 2005 Share Postat Noiembrie 28, 2005 Da DKW, o adevarata masina de razboi, si mai apoi motocicleta de turism. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PepsiMan Postat Decembrie 1, 2005 Share Postat Decembrie 1, 2005 Eu am avut copia ruseasca dupa MZ-ul de 125....K55 de 125... Cand am timp o sa-i fac cateva poze (am dat-o unui vecin de bloc)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Decembrie 2, 2005 Share Postat Decembrie 2, 2005 (editat) Nu-mi vine sa cred.....Yamaha YBR 125 seamana 90% cu Fart-Bikeul......cine de la cine a copiat este lesne de inteles...... Editat Decembrie 2, 2005 de Auxois350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoinar Postat Decembrie 5, 2005 Share Postat Decembrie 5, 2005 Nemții ăsția... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badogistu Postat Decembrie 6, 2005 Share Postat Decembrie 6, 2005 de veneu nemti sa cumpere tohanu nu mai produceau astia honar sau 'chesti' first bike , aveam si noi o motocicleta cu care sa ne mandrim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Decembrie 7, 2005 Share Postat Decembrie 7, 2005 hoinaru dupa parerea mea nu a fost rau ... in vremea sa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Decembrie 8, 2005 Share Postat Decembrie 8, 2005 Hoinarul era bun el la vremea lui.........insa avea un punct slab. RACIREA este sub orice critica! Eu personal nu am avut, dar din cate am auzit pe la lume.....Mai buna ar fi fost Mobra M50....ca are racire cu turbina iar urban e foarte faina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Decembrie 12, 2005 Autor Share Postat Decembrie 12, 2005 MZ 125 RT/2 era si visiniu in livrarea din uzina? ca vad multe restaurate pe net vopsite astfel MZ 125 RT/2 (1958) era si visiniu in livrarea din uzina? ca vad multe restaurate pe net vopsite astfel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 4, 2006 Share Postat Februarie 4, 2006 Da, si visiniu. S-a facut in 2 culori, negru si visiniu. RT/1 doar negru, RT/0 alb si negru, RT/3 negru, maro (?) si rosu inchis (nu visiniu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PepsiMan Postat Februarie 6, 2006 Share Postat Februarie 6, 2006 Eu am avut copia ruseasca dupa MZ-ul de 125....K55 de 125... Cand am timp o sa-i fac cateva poze (am dat-o unui vecin de bloc)... Poze facute in graba...Ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 6, 2006 Share Postat Februarie 6, 2006 Si eu am avut un K125, dar al meu arata altfel. Uite poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 Salut, Oare au fost modele de K 125 cu roti cu butuc din Al (ca cele de la cea rosie), ori sunt adaptari de la MZ 125?- cele mai raspandite sunt cele tip"DKV", cu butuc subtire si doar zona de frana, dar am vazut in cateva poze si versiunea cea cu butuc ca de MZ si nu sunt sigur ca sunt adaptari, e posibil sa fi existat si versiunea asta. Stie cineva?(au fost versiuni diverse, de ex. in cartea de K 58 apare cu rezervor ca de K175 si roti de K 175 (cum se vede in poza). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 Cred ca textul incercuit cu rosu ( vezi poza ) explica de ce are roti si rezervor de K 175. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 Nu prea inteleg ce scrie acolo, dar intuiesc ca ar fi K58-02, unde sunt folosite elemente de la K175. Dar intrebarea mea era daca au existat si modele ca cel rosu din postarea de mai sus, ce are butuci ca (ori chiar sunt) de MZ 125.E posibil sa fie o adaptare facuta de proprietar, deoarece frana de MZ era mai buna, spitele si probabil janta deasemenea mai bune, varianta originala am vazut ca a avut probleme cu ruperea spitelor (am gasi t eu inlocuite cu spite din electrod). Intreb deoarece am si eu un cadru echipat asa cu roti ce par a fi de MZ si nu sunt convins ca e "manareala" ori e vorba de o alta versiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 Am crezut ca s-a gasit in tara la noi un YA-01 YA01 nu e furaciune, dupa castigarea razboiului puterile aliate au facut DKW RT125 patent public, si de atunci oricine poate fabrica acest model fara licenta. Asa a aparut si Bantam-ul si restul din cele mentionate. Adevaratul furt de tehnologie s-a intamplat cand a defectat Degner la Suzuki cu toate schemele motorului MZ RZ250 (250cc 2T, 2 cilindri paraleli, 60CP, 240km/h, frana fata dublu disc ventilat etc) dar asta e alta poveste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.