Sari la conținut

dilema existentiala 2


macicasan
 Share

Postări Recomandate

cele bune.

va urma, cat de curand, sa-mi iau un al doilea motor enduro, explusiv pentru batut pe dealuri.

optiunile mele sunt honda xl 600, suzuki dr 650 se, yamaha tt 600r si... cam atat.

rog pareri, mai ales de la detinatori/fosti ai acestor motoare.

de asemenea, as vrea sa stiu calitati/defecte ale fiecareia.

multumiri anticipate, cinste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cele bune.

va urma, cat de curand, sa-mi iau un al doilea motor enduro, explusiv pentru batut pe dealuri.

optiunile mele sunt honda xl 600, suzuki dr 650 se, yamaha tt 600r si... cam atat.

rog pareri, mai ales de la detinatori/fosti ai acestor motoare.

de asemenea, as vrea sa stiu calitati/defecte ale fiecareia.

multumiri anticipate, cinste.

 

Ai gresit-o cu Honda XL. Mai indicata Honda XR.

Dar tu deja ai o bivolita de teren. Acum vrei o vaca. Ca al doilea motor pt coclau, gandeste-te la o capra, parerea mea. Categoria 200-530 ccm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te-ai uitat bine la categoria de motoare; daca vrei sa te dai de capu tau pe aratura, cel mai bine e sa te uiti la clasa 250-400cc. DR-350, DRZ-400, XR 250 si ar mai fi si altele. Indicat ar fi ceva pana in 125 kg la gol. Pentru dat pe coclauri, nu-ti trebe motor de 600...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@macicasan: la ce vrei sa il folosesti mai exact? in ce buget vrei sa se incadreze?

 

@ceilalti: poate omul vrea un al doilea motor ca sa nu mai bage BIG-ul prin teren sa traga de el pe-acolo, nu neaparat sa faca hard-enduro sau cine stie ce giumbuslucuri ci doar dealuri si paduri usoare, drumuri proaste, la o cadenta de mers "relaxat". In cazul asta e bun si un 600-650. Plus ca de multe ori poate trebuie sa mearga la cateva zeci - sute de km de casa si vrea sa mearga pe motor si nu cu platforma si cu o viteza de drum de 100+ km/h. Trebuie sa ne spuna clar ce vrea sa faca cu el.

 

Din cele punctate de tine recomand TT600R si apoi DR 650 SE (in ordinea asta); XL-ul l-as exclude ca e cam vechi.

 

Altminteri as recomanda Honda XR650R si apoi KTM LC4 620-640 (in ordinea asta) dar la bani mai multi pentru niste exemplare "nealergate" (peste 3000 de koko).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off topic, daca iti luai un TA 90-99 il bagai unde voiai. crash bar si dai tata....

 

The best is DRZ400. Dar e scump.

 

Omul are DR Big care e cam la fel de greu precum TA-ul dar mai bun in offroad (monocilindru). Deci are motor din categoria mare. Pareerea mea e ca nu are rost sa-si cumpere motor din categoria mijlocie (600-650 ccm). Intradevar, din categoria mica, DRZ-ul ar fi cam singurul care merge si pe sosea mai multi kilometri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off topic, daca iti luai un TA 90-99 il bagai unde voiai. crash bar si dai tata....

 

The best is DRZ400. Dar e scump.

deja bag big-u pe unde transalpisti nu viseaza sa ajunga.

imi trebuie ceva de incaltat cu gume cu crampoane, cu o rezerva sanatoasa de cuplu, pana in 1500euro maxim, care sa ma duca pana pe deal, acolo sa mearga 10 ore fara sa tuseasca sau sa ceara de mancare, si sa ma aduca inapoi ok si fara poponeata tabacit.

nu caut noroaie si alte cele, ci drumuri de tara, forestiere, carari e munte... chestii de-astea, mai accesibile.

 

drz 400 e ar fi o optiune, da e scump cu spume...

so... xl, xt, dr?

Editat de macicasan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Like I said: XR-250, DR-350, practic ceva in clasa 250-500 cc. Cam ce iti intra in banii astia si NU e de cross. O sa innebunesti la endureala cu suspensii de cross...

nu cred ca diferenta de 15kg justifica injumatatirea cuplului, iar eu dau in boala cand am de-a face cu un motor de ture. dr-u de 350 e si scump, nu inteleg de ce, si se intinde in ture pana vomezi. xr nu stiu, am sa caut, da pentru ce vreau eu, unde o sa fie viteze de 60-80 cred si vreau sa scot curu afara in curbe, un 250-350 nu cred ca ae rezerva necesara de cuplu... gresesc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deja bag big-u pe unde transalpisti nu viseaza sa ajunga.

imi trebuie ceva de incaltat cu gume cu crampoane, cu o rezerva sanatoasa de cuplu, pana in 1500euro maxim, care sa ma duca pana pe deal, acolo sa mearga 10 ore fara sa tuseasca sau sa ceara de mancare, si sa ma aduca inapoi ok si fara poponeata tabacit.

nu caut noroaie si alte cele, ci drumuri de tara, forestiere, carari e munte... chestii de-astea, mai accesibile.

 

drz 400 e ar fi o optiune, da e scump cu spume...

so... xl, xt, dr?

 

Na-i vrea sa vezi pe unde bag eu transalpul... in fine... :cheers:

 

DRZ-ul e cel mai fain de aia e si cel mai scump...

Ieftin poti lua un DR600, dar iarasi... e cam vechiut si piesele scumpe. Un DR600, varianta Dakar rupe in off-road, e mai sprinten ca fiul lui de 650...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci avand in vedere bugetul si ceea ce vrei sa faci cu ea (eram sigur ca asta vrei sa faci :)) te incadrezi la Suzuki DR 650 R (da, ala cu kick), Yamaha XT 600 (e un pic mai usoara decat DR dar si ceva mai lesinata) si cu putin noroc la un Yamaha TT600E bun, ca TTR-ul e pe la 1800 - 2000.

 

Perspectiva personala:

Eu de exemplu am luat DR-ul ca sa fac ce vrei si tu sa faci (un fel de enduro-turism care sa treaca si prin "vagaune" mai mari sau dealuri mai "pricinoase" fara sa guitze prea tare). Nu am chef sa bag Tenere-ul prin tot felul de situatii unde se pot zgaria/f.ute carenele sau sa imi cada pe gioale, etc etc.

DR-u mi se pare usor la statura mea, ma distrez bine cu ea pt ce vreau eu sa fac si trage de rupe.

Asta a fost perspectiva personala.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deja bag big-u pe unde transalpisti nu viseaza sa ajunga.

Asta e o chestie relativa, depinde de transalpist Âşi de gume :burnout:

 

In alta ordine de idei, Suzuki DR 350 e bunicel, te duce pe asfalt cativa km fara sa-ti omoare bucile dupa aia te distrezi cu el pe dealuri

Si motoru' va rezista 10 ore de hârjoneală, nu se pune problema. Dar nu cred că tu vei rezista, îțî nenoroceÂşti genunchii Âşi muÂşchii picioarelor

 

Baftă la cumpărături

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci avand in vedere bugetul si ceea ce vrei sa faci cu ea (eram sigur ca asta vrei sa faci :agree:) te incadrezi la Suzuki DR 650 R (da, ala cu kick), Yamaha XT 600 (e un pic mai usoara decat DR dar si ceva mai lesinata) si cu putin noroc la un Yamaha TT600E bun, ca TTR-ul e pe la 1800 - 2000.

 

Perspectiva personala:

Eu de exemplu am luat DR-ul ca sa fac ce vrei si tu sa faci (un fel de enduro-turism care sa treaca si prin "vagaune" mai mari sau dealuri mai "pricinoase" fara sa guitze prea tare). Nu am chef sa bag Tenere-ul prin tot felul de situatii unde se pot zgaria/f.ute carenele sau sa imi cada pe gioale, etc etc.

DR-u mi se pare usor la statura mea, ma distrez bine cu ea pt ce vreau eu sa fac si trage de rupe.

Asta a fost perspectiva personala.

 

:burnout:

subscriu cu tine, si cred ca dr va fi... al 2-lea ;)

 

@restu: transalp vroiam sa-mi iau, m-am dat pe amandoua atat pe drum cat si pe deal si am ales big-u. stiu eu de ce. mono, ingust, cuplu, cursa mai lunga la suspensii, garda la sol mai mare, mult mai manevrabil, viteze scurte.

transalpu e bun la drum intins, fanduro usor si drumuri de tara. nu din povesti, din incercate.

Editat de macicasan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

subscriu cu tine, si cred ca dr va fi... al 2-lea :burnout:

 

@restu: transalp vroiam sa-mi iau, m-am dat pe amandoua atat pe drum cat si pe deal si am ales big-u. stiu eu de ce. mono, ingust, cuplu, cursa mai lunga la suspensii, garda la sol mai mare, mult mai manevrabil, viteze scurte.

transalpu e bun la drum intins, fanduro usor si drumuri de tara. nu din povesti, din incercate.

 

 

daca te mananca, ia-o

seaua e ok pt drumuri de 200 km, croaziera o tine la 90-100 km/h...daca nu ai pasager si ai chef sa alergi pe forestiere si prin paduri...cea mai buna alegere. Problema e ca iei una buna la minim 3500 de iepuroi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cele bune.

va urma, cat de curand, sa-mi iau un al doilea motor enduro, explusiv pentru batut pe dealuri.

optiunile mele sunt honda xl 600, suzuki dr 650 se, yamaha tt 600r si... cam atat.

rog pareri, mai ales de la detinatori/fosti ai acestor motoare.

de asemenea, as vrea sa stiu calitati/defecte ale fiecareia.

multumiri anticipate, cinste.

 

Recomand honda XR650 sau yamaha tt 600r

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomand honda XR650 sau yamaha tt 600r

 

 

am avut TTR 600 din 2002...grea, da pedala inapoi si risti sa-ti petreci sezonul in ghips si cam lenesa

Am avut aceeasi dilema, man...am ajuns la XR dupace am schimbat motoare de m-am plictisit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut TTR 600 din 2002...grea, da pedala inapoi si risti sa-ti petreci sezonul in ghips si cam lenesa

Am avut aceeasi dilema, man...am ajuns la XR dupace am schimbat motoare de m-am plictisit

 

 

normal, daca dai la pedala in adidasi sau slapi te expui unui risc, dar dupa ce da prima oara in esti mai atent... :burnout:

 

total de acord cu faptul ca xrul este mult mai puternic decta ttr dar comparat cu dr sau xl, ttrul e mult mai ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

normal, daca dai la pedala in adidasi sau slapi te expui unui risc, dar dupa ce da prima oara in esti mai atent... :burnout:

 

total de acord cu faptul ca xrul este mult mai puternic decta ttr dar comparat cu dr sau xl, ttrul e mult mai ok.

 

 

cizma, frate! m-a rupt

 

TTR-ul da pedala inapoi daca ii dai gaz cand dai la pedala. Xr-ul are nush-ce chestie anti-kickback. Am dat cu gazul in blana si nu am patit nimic.

ce-are daca dai in picioarele goale? baga okiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cizma, frate! m-a rupt

 

TTR-ul da pedala inapoi daca ii dai gaz cand dai la pedala. Xr-ul are nush-ce chestie anti-kickback. Am dat cu gazul in blana si nu am patit nimic.

ce-are daca dai in picioarele goale? baga okiu

 

 

glumeam, bine oricum putin dificil sa te lovesti cu cizma, probabil ceva nu functiona corect(cum ar fi decompresorul automat).

 

numa gandul de a da la pedala cu piciorul gol imi provoaca vanatai... :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

XR-ul e ideal pentru asa ceva dar e scump pt bugetul omului.

Achile ai bagat filmu ala si m-ai imbolnavit... acu numai la asta o sa ma gandesc urmatorul an. Sper sa nu imi vina vreun gand sa vand masina si sa vin cu un XR acasa ca ma omoara familionu. :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@restu: transalp vroiam sa-mi iau, m-am dat pe amandoua atat pe drum cat si pe deal si am ales big-u. stiu eu de ce. mono, ingust, cuplu, cursa mai lunga la suspensii, garda la sol mai mare, mult mai manevrabil, viteze scurte.

transalpu e bun la drum intins, fanduro usor si drumuri de tara. nu din povesti, din incercate.

Nu vreau sa ma (ne) intelegi gresit:

Stie toata lumea ca TA nu e chiar ideal pentru endureala dezlantuita, ci e exact acel funduro (fun-enduro)

Deci nu militez pentru TA, am vrut doar sa subliniez ca face fata destul de bine la solicitarile impuse de coclauri

Dar pentru ceea ce vrei tu evident ca ai nevoie de altceva iar singurul model cunoscut de mine este DR 350

Nu am calarit altceva asa ca nu are rost sa fac pe desteptul

Apropos de alt model: ce zici de Dominatorul de la Honda?

Are 150 kile la gol, 650 cmc, monocilindru...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...