elm Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 Tovarasi, Am si eu o problema la un Jupiter4, problema care am inteles este specifica acestui tip de motor. Si anume, cilindrii nu merg identic, unul scoate mai mult fum decit celalalt, la ralanti. De asemenea, murdaria de ulei din diferitele imbinari ale evacuarilor este mai accentuata la cilindrul care scoate mai mult fum. Dupa ce motorul se incalzeste, evident merge mai bine, "cinta" mai placut, parca si fumul se egalizeaza intre cilindrii (desi parca tot ala mai fumegau scoate un picuț mai mult fum). Mi-a spus un nene ca ar fi o șaibă între carburator si galeria de admisie care ar regla cantitatea de carburant distribuită pe fiecare cilindru. Stiți ceva de chestia asta? N-am demontat carbul (n-am avut timp nici să șterg scumpetea de praf) dar am aruncat un ochi acolo și n-am vazut nimic care sa se poate regla. Nu știu în ce masura influențează, dar are joc pe undeva ca huruie ca naiba (crecă ambielaju' sau vr'un rulment de la ambielaj) Si ca problema sa fie problemă nu problemuță, uneori moare un cilindru, tot ala cu fum putin evident -pur simplu nu mai scoate fum, iar motocicleta nu mai are nici un pic de forta (parca ar vrea dar a obosit si nu mai poate) aici banuiesc ca aprinderea functioneaza cu intermitenta pentru ca nu poate sa aiba aiba compresie doar din cind in cind... sau poate? poate tre' sa mentionez, ca atunci cind motorul e cald si in doi cilindri, fuge ca vintul, e nervoasa rau,chestie din nou specifica jupiterului (cind merge bine) din cite am inteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 Tovarasi,Am si eu o problema la un Jupiter4, problema care am inteles este specifica acestui tip de motor. Si anume, cilindrii nu merg identic... Pune o poza cu "saiba" de care zici sa vedem despre ca-i vorba! Astfel de incident este specific la toate motoarele in doi sau mai multi cilindrii, cu carburatie independenta pe fiecare cilindru. Prima data verifica aprinderea, inlocuieste bujiile si bobinele intre ele, vezi ce se intampla. Verifica alimentarea cu benzina a celor doua carburatoare, nivelul din camerele de nivel constant sa fie egale, bujiile (aspectul lor), jiglerele, jocul cablurilor de acceleratie etc.. Dupa ce totul este ok, regleazi carburatoarele, fiecare independent(la ralanti), apoi verifici si reglezi cablurile de acceleratie. Trebe sa mearga fara probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 (editat) Astfel de incident este specific la toate motoarele in doi sau mai multi cilindrii, cu carburatie independenta pe fiecare cilindru.Prima data verifica aprinderea, inlocuieste bujiile si bobinele intre ele, vezi ce se intampla. Verifica alimentarea cu benzina a celor doua carburatoare, [...] regleazi carburatoarele, fiecare independent(la ralanti),... Din cate stiu, Jupiterul 4 are UN SINGUR carburator... De cele mai multe ori problema descrisa este cauzata de APRINDEREA defectuoasa (sau pretentioasa) a acestor modele. Pune un platou de platini noi, cauta niste explicatii clare despre cum se regleaza aprinderea si vezi acel huruit de care aminteai cum il rezolvi. Daca e ambielajul (care se f*te daca mergi mult cu aprinderea dereglata) gandeste-te la unul nou. Bafta! L.E. Uite cum m-a invatat un mare meserias de pe forumul asta ca se regleaza aprinderea la IZH Jupiter: la ij jupiter (oricare, sunt la fel) platina pt. cilindrul drept este cea mare! o sa vezi doua, una p un disc mare si una care vine prinsa pe discul mare! sunt doua modele de platini pt. ij, asa ca nu pot sa iti spun ca aia de sus sau jos este pt. x cilindru dar pot sa iti spun ca platina prinsa pe discul mare este pt. cilindrul drept. tot timpul! pe aia o reglezi prima! avansul i-l dai intre 2.5 si 3 mm dupa carte. eu iti recomand intre 2.2 si 2.7 mm. daca vrei sa stii de ce, intreaba-ma, daca nu foloseste valorile astea, cea mai mica pt. viteza maxima, cea mai mare pt. cuplu. cel mai bun compromis este 2.45 mm. dar iti trebuie rabdare sa ajungi la valoarea asta! distanta la platini este de 0.4 mm si cea de la bujii 0.6 mm teoretic. eu recomand 0.55 mm. daca ai aprinderi tranzistorizate distanta la platini scade la 0.3 mm si cea de la bujii creste la 0.65 mm. Editat Februarie 11, 2009 de ZAPPY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elm Postat Februarie 11, 2009 Autor Share Postat Februarie 11, 2009 @cristi57: este cu un singur carburator, galeria de admisie are o bifurcatie. Din pacate nu am cu ce pune pune o poza (dificultati tehnice), cred ca cea mai buna solutie este sa dau jos carbul, sa vad ce este acolo (daca problema nu se rezolva) @zappy: aha, deci intr-adevar aprinderea; pe-asta o sa o verfic prima, cu ocazia asta, sa-i pun una electronica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 ..este cu un singur carburator, galeria de admisie are o bifurcatie.... ..in acest caz verifica galeria, absenta aerului fals la cilindrul cu problema, daca totul este ok atunci sigur pleaca de la aprindere. In ca ceva: compresia diferita afecteaza irelevant motorul in functionare la turatie medie si mare, insa la ralanti si turatie joasa se simte clar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 @cristi57: este cu un singur carburator, galeria de admisie are o bifurcatie. Din pacate nu am cu ce pune pune o poza (dificultati tehnice), cred ca cea mai buna solutie este sa dau jos carbul, sa vad ce este acolo (daca problema nu se rezolva) @zappy: aha, deci intr-adevar aprinderea; pe-asta o sa o verfic prima, cu ocazia asta, sa-i pun una electronica Curata si tobele ca este 2T in special la cilindrul cu probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 Tovarasi, Am si eu o problema la un Jupiter4, problema care am inteles este specifica acestui tip de motor. Si anume, cilindrii nu merg identic, unul scoate mai mult fum decit celalalt, la ralanti. De asemenea, murdaria de ulei din diferitele imbinari ale evacuarilor este mai accentuata la cilindrul care scoate mai mult fum. Dupa ce motorul se incalzeste, evident merge mai bine, "cinta" mai placut, parca si fumul se egalizeaza intre cilindrii (desi parca tot ala mai fumegau scoate un picuț mai mult fum). Mi-a spus un nene ca ar fi o șaibă între carburator si galeria de admisie care ar regla cantitatea de carburant distribuită pe fiecare cilindru. Stiți ceva de chestia asta? N-am demontat carbul (n-am avut timp nici să șterg scumpetea de praf) dar am aruncat un ochi acolo și n-am vazut nimic care sa se poate regla. Nu știu în ce masura influențează, dar are joc pe undeva ca huruie ca naiba (crecă ambielaju' sau vr'un rulment de la ambielaj) Si ca problema sa fie problemă nu problemuță, uneori moare un cilindru, tot ala cu fum putin evident -pur simplu nu mai scoate fum, iar motocicleta nu mai are nici un pic de forta (parca ar vrea dar a obosit si nu mai poate) aici banuiesc ca aprinderea functioneaza cu intermitenta pentru ca nu poate sa aiba aiba compresie doar din cind in cind... sau poate? poate tre' sa mentionez, ca atunci cind motorul e cald si in doi cilindri, fuge ca vintul, e nervoasa rau,chestie din nou specifica jupiterului (cind merge bine) din cite am inteles ....Si eu am aceeiasi problema la IJ-ul meu dar merge destul de bine ,nu cum ar trebui sa meaga...dar...asta e,cineva mi-a zis ca se poate sa fie de la cilindru+segmenti+piston cica nu se aseaza bine segmentii pe cilindru si de aici toata tarasenia cu fumul in plus de cum ar trebui sa fie eu am facut setul la cineva nu e original de la mama lui, alezat +segmenti+piston ,cu piesele lui originale nu am avut probleme de genul asta ....de la aprindere nu e ca am scinteie pe el foarte buna , tu ce set ai pe el ? e rusesc sau facut la noi in tara ? aprinderea nu are cum sa functioneze cu intermitenta aia cand se incalzeste bobina nu mai ai deloc scantie ti-o spun ca am patit-o ,schimba si izolatori aia electrici de la platine daca sant din plastic baga de textolit ........ sa ne auzim cu bine ps IJ-ul meu are doar un carburator ,dar vreau sa-i bag doua sa vad cum o sa mearga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 Tovarasi, Am si eu o problema la un Jupiter4, problema care am inteles este specifica acestui tip de motor. Si anume, cilindrii nu merg identic, unul scoate mai mult fum decit celalalt, la ralanti. De asemenea, murdaria de ulei din diferitele imbinari ale evacuarilor este mai accentuata la cilindrul care scoate mai mult fum. Dupa ce motorul se incalzeste, evident merge mai bine, "cinta" mai placut, parca si fumul se egalizeaza intre cilindrii (desi parca tot ala mai fumegau scoate un picuț mai mult fum). Mi-a spus un nene ca ar fi o șaibă între carburator si galeria de admisie care ar regla cantitatea de carburant distribuită pe fiecare cilindru. Stiți ceva de chestia asta? N-am demontat carbul (n-am avut timp nici să șterg scumpetea de praf) dar am aruncat un ochi acolo și n-am vazut nimic care sa se poate regla. Nu știu în ce masura influențează, dar are joc pe undeva ca huruie ca naiba (crecă ambielaju' sau vr'un rulment de la ambielaj) Si ca problema sa fie problemă nu problemuță, uneori moare un cilindru, tot ala cu fum putin evident -pur simplu nu mai scoate fum, iar motocicleta nu mai are nici un pic de forta (parca ar vrea dar a obosit si nu mai poate) aici banuiesc ca aprinderea functioneaza cu intermitenta pentru ca nu poate sa aiba aiba compresie doar din cind in cind... sau poate? poate tre' sa mentionez, ca atunci cind motorul e cald si in doi cilindri, fuge ca vintul, e nervoasa rau,chestie din nou specifica jupiterului (cind merge bine) din cite am inteles salut vlad......am mai vorbit noi despre asta.... este clar din aprindere,carburatie,cam nu are cum(fiind un singur carburator,nu are cum sa alimenteze un cilindru mai mult decat celalalt.....asta daca compresia este egala la amandoua,si puterea de absorbtie a amestecului carburant in carter) deci....daca ai compresie egala la amandoua,carburatia se exclude. de avans ce ziceti????poate fii inegal,la unul 2,4 si la altul 2,2.......posibil sa fie si asta....si e normal sa afume asa de mult? mai meditez oleaca......sa vad ce raspunsuri mai pot gasi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 ....Si eu am aceeiasi problema la IJ-ul meu dar... ...emisia de fum la motorul 2T nu este generata de etanseitatea secment/cilindru, ci mai degraba de carburatie/aprindere... ..neetanseitatea face dificila in special pornirea la pedala, iar pierderea de compresie nu imbogateste amestecul de ulei din benzina ..fumul creat de ulei mult poate sa apara de la siemeringul pinionului de transfer care se afla in partea stanga a ambielajului, afectand acel cilindru si poate fii asociat printr-o scadere nejustificata a uleiului din CV. ...carburatie cam nu are cum.......mai meditez oleaca....... ..ba are! in cazul in care trage aer fals la cilindrul respectiv... mai mediteaza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 ...emisia de fum la motorul 2T nu este generata de etanseitatea secment/cilindru, ci mai degraba de carburatie/aprindere.....neetanseitatea face dificila in special pornirea la pedala, iar pierderea de compresie nu imbogateste amestecul de ulei din benzina ..fumul creat de ulei mult poate sa apara de la siemeringul pinionului de transfer care se afla in partea stanga a ambielajului, afectand acel cilindru si poate fii asociat printr-o scadere nejustificata a uleiului din CV. ..ba are! in cazul in care trage aer fals la cilindrul respectiv... mai mediteaza! Da sant de acord cu tine dar la IJ-ul meu problema cu fumul e la cilindrul din partea dreapta, pe stanga da e normal sa fie semeringul dus,,,,si sincer sa fiu nici nu am desfacut motoru sa vada ochiu meu ce e acolo,eu am stat de vorba cu cineva care a vazut si mia spus ca din cauza ca nu calca segmentii bine pe cilindru, pe dinafara nu sant sigur sa ma pronunt ce e acolo si ce se intampla pana nu al desfac atunci spune singur ce si cum e... ....si culmea compresie mare am pe cilindrul stang cel cre nu scoate fum......????'care sa fie faza ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 Veti sti cu siguranta cand va ajunge uleiul din cutie in carter/cilindri, pentru ca fumul rezultat din arderea acelui ulei are cu totul alt miros, e iute, intepator si... in nori grosi! N-ai cum sa-l confunzi cu fumul de 2t. Verificati aprinderea, e prima buba la Jupiter! Da, si curata/desfunda si tobele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 (editat) ...emisia de fum la motorul 2T nu este generata de etanseitatea secment/cilindru, ci mai degraba de carburatie/aprindere.....neetanseitatea face dificila in special pornirea la pedala, iar pierderea de compresie nu imbogateste amestecul de ulei din benzina ..fumul creat de ulei mult poate sa apara de la siemeringul pinionului de transfer care se afla in partea stanga a ambielajului, afectand acel cilindru si poate fii asociat printr-o scadere nejustificata a uleiului din CV. ..ba are! in cazul in care trage aer fals la cilindrul respectiv... mai mediteaza! pai...elm are probleme cu cel drept(ala e fumigena),transmisia motor-cutie se face pe partea stanga a motorului(cilindrul stang) si ala se pare ca nu scoate fum....deci simeringul (dublu o-ring) este bun! cel drept,are un simering dublu o-ring mic(spre cutie,spre volanta nu are ce sa traga,decat aer fals pe la simeringurile de acolo,acolo uleiul nu are voie sa intre...daca intra inseamna ca nu este etansata cutia) Da!!ai dreptate cristi! dar nu cred sa existe asta....daca ar fii sa traga aer fals,poate trage numai pe la imbinatura galeriei de admisie cu cilindru(care acolo trebe sa aiba o garnitura....eu la al meu am pus-o cu silicon pe ambele parti ) deci......probabil,simeringurile sunt coapte... daca ar fii tras aer fals pe la imbinatura carburatorului cu galeria de admisie,atunci ar fii mer prost ambii cilindrii(adica tot motorul....) hmmmmm......eu totu cred ca aprinderea este de vina! Editat Februarie 11, 2009 de Mihai_J4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 (editat) Curata si tobele ca este 2T in special la cilindrul cu probleme ..iata un raspuns inteligent! ...la ij 49 care are doua tobe un singur cilindru, una din tobe se infunda regulat i-mi spunea cineva odata, trebuia sa le arda mereu... cauza!? ...nu stiu! Da sant de acord cu tine dar la IJ-ul meu problema cu fumul e la cilindrul din partea dreapta.........????'care sa fie faza ???? Dilema lipsesc date la problema, n-ai spus tot mon cher! ...cum si cu ce ai luat compresia, apoi ce valori ai gasit? Editat Februarie 11, 2009 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elm Postat Februarie 12, 2009 Autor Share Postat Februarie 12, 2009 (editat) pai...elm are probleme cu cel drept(ala e fumigena),transmisia motor-cutie se face pe partea stanga a motorului(cilindrul stang) si ala se pare ca nu scoate fum....deci simeringul (dublu o-ring) este bun! cel drept,are un simering dublu o-ring mic(spre cutie,spre volanta nu are ce sa traga,decat aer fals pe la simeringurile de acolo,acolo uleiul nu are voie sa intre...daca intra inseamna ca nu este etansata cutia) Da!!ai dreptate cristi! dar nu cred sa existe asta....daca ar fii sa traga aer fals,poate trage numai pe la imbinatura galeriei de admisie cu cilindru(care acolo trebe sa aiba o garnitura....eu la al meu am pus-o cu silicon pe ambele parti ) deci......probabil,simeringurile sunt coapte... daca ar fii tras aer fals pe la imbinatura carburatorului cu galeria de admisie,atunci ar fii mer prost ambii cilindrii(adica tot motorul....) hmmmmm......eu totu cred ca aprinderea este de vina! niet, niet, @mihai, cilindrul stîng e fumigena dar merge bine si fumul miroase bine (atit cit poate sa miroasa de bine benzina de la luk); nu cred ca e cazul sa soarbă ulei din cutie; e posibil sa scoata asa de mult fum din cauza amestecului bogat (am preferat sa fie prea uns decît prea pu?in uns - am pus 26 .. 27 ml ulei repsol /L benzină) insa cilindrul drept e ala care merge cu intermitenta si scoate putin fum. interesant e ca ?inînd motocicleta pe cric, la ralanti, uleiul scuipat de tobe pe asfalt pare aproximativ egal, de unde bănuiesc că ,,, cantitatea de carburant aspirată este aproximativ aceea?i PS: aprinderea poate să func?ioneze cu intermiten?ă, dacă pe calea (+12) -bobină -ruptor (-12) există un contact rece sau un fir întrerupt; asta tre' verificat. Cu bujiile afară, are scînteie puternică la ambii cilindrii o altă poveste despre cum proceda un mo? să verifice compresia: scoate doar o bujie ?i cu motorul pe cric ?i în viteză, rote?te roata spate; aceeasă treabă cu cealaltă bujie scoasă; dacă ,,, cuplul "la roată" este acela?i, compresia este aceea?i la ambii cilindrii; a încercat cineva metoda? e valabilă? eu sînt chiar curios să văd hmmm, toba dreaptă înfundată? ce să mai, cînd oi avea timp, o pun pe banc ?i verific tot, motor, cutie, tobe, etc... Editat Februarie 12, 2009 de elm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 o altă poveste despre cum proceda un mo? să verifice compresia: scoate doar o bujie ?i cu motorul pe cric ?i în viteză, rote?te roata spate; aceeasă treabă cu cealaltă bujie scoasă; dacă ,,, cuplul "la roată" este acela?i, compresia este aceea?i la ambii cilindrii; a încercat cineva metoda? e valabilă? eu sînt chiar curios să văd -eu am incercat metoda asta dar nu la roata ci la pedala de pornire la cilindrul stang urca mai incet pistonul si la cel drept mai repede ,nu stiu cat de valabila e ,cu alte aparate nu am verificat compresia ....ceva dubii de cum o sa mearga motorul am avut de cand am luat setul de la ''mester'u''ala segmentii subtiri cam 1,4mm in loc de 2,1-2 cat au cei oiginali cilindrul alezat cu cutit de strung nu cum ar trebui cu ....alezor.... ...cand am pornit motorul prima data cu setul asta nou se auzea un zgomot ca si cum ar canta greieri in el eu zic ca e cilindrul ovalizat si segmenti varza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 o altă poveste despre cum proceda un mo? să verifice compresia: scoate doar o bujie ?i cu motorul pe cric ?i în viteză, rote?te roata spate; aceeasă treabă cu cealaltă bujie scoasă; dacă ,,, cuplul "la roată" este acela?i, compresia este aceea?i la ambii cilindrii; a încercat cineva metoda? e valabilă? eu sînt chiar curios să văd -eu am incercat metoda asta dar nu la roata ci la pedala de pornire la cilindrul stang urca mai incet pistonul si la cel drept mai repede ,nu stiu cat de valabila e ,cu alte aparate nu am verificat compresia ....ceva dubii de cum o sa mearga motorul am avut de cand am luat setul de la ''mester'u''ala segmentii subtiri cam 1,4mm in loc de 2,1-2 cat au cei oiginali cilindrul alezat cu cutit de strung nu cum ar trebui cu ....alezor.... ...cand am pornit motorul prima data cu setul asta nou se auzea un zgomot ca si cum ar canta greieri in el eu zic ca e cilindrul ovalizat si segmenti varza pai......daca ai pus pe pistoanele vechi segmenti mai ingusti,logic ca vor avea joc in canalele pistoanelor....... niet, niet, @mihai, cilindrul stîng e fumigena dar merge bine si fumul miroase bine (atit cit poate sa miroasa de bine benzina de la luk); nu cred ca e cazul sa soarbă ulei din cutie; e posibil sa scoata asa de mult fum din cauza amestecului bogat (am preferat sa fie prea uns decît prea pu?in uns - am pus 26 .. 27 ml ulei repsol /L benzină) insa cilindrul drept e ala care merge cu intermitenta si scoate putin fum. interesant e ca ?inînd motocicleta pe cric, la ralanti, uleiul scuipat de tobe pe asfalt pare aproximativ egal, de unde bănuiesc că ,,, cantitatea de carburant aspirată este aproximativ aceea?i PS: aprinderea poate să func?ioneze cu intermiten?ă, dacă pe calea (+12) -bobină -ruptor (-12) există un contact rece sau un fir întrerupt; asta tre' verificat. Cu bujiile afară, are scînteie puternică la ambii cilindrii o altă poveste despre cum proceda un mo? să verifice compresia: scoate doar o bujie ?i cu motorul pe cric ?i în viteză, rote?te roata spate; aceeasă treabă cu cealaltă bujie scoasă; dacă ,,, cuplul "la roată" este acela?i, compresia este aceea?i la ambii cilindrii; a încercat cineva metoda? e valabilă? eu sînt chiar curios să văd hmmm, toba dreaptă înfundată? ce să mai, cînd oi avea timp, o pun pe banc ?i verific tot, motor, cutie, tobe, etc... eu stiam de 40 ml/litru benzina........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 ..iata un raspuns inteligent! ...la ij 49 care are doua tobe un singur cilindru, una din tobe se infunda regulat i-mi spunea cineva odata, trebuia sa le arda mereu... cauza!? ...nu stiu! Dilema lipsesc date la problema, n-ai spus tot mon cher! ...cum si cu ce ai luat compresia, apoi ce valori ai gasit? Domnule Cristian eu de tobe am spus serios dumneata faci misto (bine faci). Apropo de mosi si chestii incredibile eram la unul este in viata inca de am primit un releu regulator de Simson nou si am vazut mai multe bujii cu portelanul spart l-am intrebat ce a patit ( chestie nasoala care umbla cu cilindru si piston distrus) zicea ca la IJ nu a umblat decat cu bujii CASTRATE( juganite) si n-a avut niciodata probleme teoretic este incredibil o posibilitate ar fi ca cei care au inventat bujia cu mai multi electrozi sa fi trecut si ei pe la GYURI Bacsi. Daca nu-l mai avem pe Boaska trecem la mosi? Cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 hmmm, toba dreaptă înfundată?ce să mai, cînd oi avea timp, o pun pe banc ?i verific tot, motor, cutie, tobe, etc... pai cam da.....urmeaza-mi exemplul baaaggaaaa peeezeeee sa vezi ca nu o mai recunosti!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 pai......daca ai pus pe pistoanele vechi segmenti mai ingusti,logic ca vor avea joc in canalele pistoanelor....... ....nu frate au fost toate facute de mesteru viteza; alezat cilindru+piston+segmenti+bolt+bucse....... eu am gresit ca nu am trecut tot.....dar stiu ca SET inseamna tot ce am trecut acum.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 vino cu el intr-o sambata la Apasu cand e beutureala ca are cine sa faca o constatare p-acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 ...am spus serios dumneata faci misto (bine faci)... D-le, n-am facut misto, ba chiar te-am laudat (...raspuns inteligent...)! Dupa ce am citit postul tau mi-am amintit de un caz real, apoi acest fenomen a mai aparut si la altii, stai linistit, insa eu dupa cum am scris nu gasesc o explicatie logica. Si in final nu conteaza cauza, insa poate fii o explicatie in functionarea motorului descrisa anterior. Oricum vine vara si poate ne vedem undeva la un foc de tabara, unde vom schimba destule informatii cu cate o bere in fata. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 D-le, n-am facut misto, ba chiar te-am laudat (...raspuns inteligent...)! Dupa ce am citit postul tau mi-am amintit de un caz real, apoi acest fenomen a mai aparut si la altii, stai linistit, insa eu dupa cum am scris nu gasesc o explicatie logica. Si in final nu conteaza cauza, insa poate fii o explicatie in functionarea motorului descrisa anterior. Oricum vine vara si poate ne vedem undeva la un foc de tabara, unde vom schimba destule informatii cu cate o bere in fata. Numai bine! Mi-ar face deosebita placere poate se arata. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 OK. deci saiba cu pricina arata cam asa (culoare rosie ) si nu va rideti de desen m-am scremut cit am putut sageata verde este reglajul cvare mai taie sau mai pune amestec in stinga sau dreapta a galeriei negre ....care dupa calitatea ruseasca nu este perfect calibrata si finisata . -daca nu o ai se poate confectiona foarte usor ditir-o bucata de tabla fina ! -reglarea aprinderii cu doua platini perfect simetric practic este imposibila !!!!! numai bine si spor la treaba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shelby.rajmi Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 ps IJ-ul meu are doar un carburator ,dar vreau sa-i bag doua sa vad cum o sa mearga baga doua si o sa petreci vara cu reglaje de sincronizare.. asa e bine cum l-au ghicit ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 ps IJ-ul meu are doar un carburator ,dar vreau sa-i bag doua sa vad cum o sa mearga baga doua si o sa petreci vara cu reglaje de sincronizare.. asa e bine cum l-au ghicit ei ce pafarist esti!!! cu doua carburi sincronizate consuma mai putin si merge mai bine jupi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.