Sari la conținut

nu porneste cbr-ul


koko_levy
 Share

Postări Recomandate

uite intreaba aici pe topicul asta : /index.php?...50&start=50

 

tipul aduce filtre mie mi-a zis ca pe un filtrul de aer pentru f3 pretul e de - 95 de lei.. ma gandesc ca la tine nu poate sa urce cu mult :)

 

( pacat ca nu am bani acum sa-l comand :laugh: am cumparat cauciucri intai... dar vine salariul luna care vine si il iau si pe asta ). Spor la resuscitat Moto :crack:

Editat de crushburn2003
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-mi e ciuda ca m-am luat dupa ei si am stricat motocicleta. Dupa aceea am luat manualul de reparatie si l-am citit 100% de 3 ori, plus ca a trebuit sa invat si ceva engleza(greu de tot), dupa aceea m-am ofticat ca-s prea scumpe piesele si am inceput sa le caut pe net , le-am gasit mult mai ieftine. Lenea e cucoana mare, e greu sa citesti 100 de pagini pe google. Deci chiar ma oftic, pe bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut din nou, vroiams a iti zic ca acelasi lucru am patit si eu cu pornirea cbr-ului si am schimbat bujiile si imi porneste din prima, inainte am curatat bujiile le-am sters cu o carpa le-am curata cu decarburor etc, a pornit, ulterior iarasi acelasi probleme, am incercats a o fac sa porneasca impins , degeaba, pana canad am schimbat bujiile sia cum imi porneste din prima, daca vrei te poat ajuta eu sa le schimbi, cums a dai rezervorul jos , am chei pt bujii si pt restul totul e sa vrei sau sa incerci u , okey in rest asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat bujii, filtru ulei, si acum astept pe marti sa-mi vina si filtrul de aer.Am sa le schimb pe toate pt. ca vine szeonul si vreau sa ma duc linistit cu ea :D

 

Nu cred ca ar fi problema cu bateria ca se aude bine pompa de benzina cand ii dau contact si roteste bine motorul, dar maine primesc aparatul sa masor bateria.

 

Mersi pt. sfaturi! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A pornit la sfert de cheie dupa ce am schimbat filtrul de aer cu filtru K&N bujille NGK IRRIDIUM si ulei motul 7100 10w40.

Acum stiu de ce spun unii ca:Honda ii Honda :-L

Mersi pt. toti care au incercat sa-mi dea o mana de ajutor :friends:

 

 

Asa ca de saptamana viitoare :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A pornit la sfert de cheie dupa ce am schimbat filtrul de aer cu filtru K&N bujille NGK IRRIDIUM si ulei motul 7100 10w40.

Acum stiu de ce spun unii ca:Honda ii Honda :)

Mersi pt. toti care au incercat sa-mi dea o mana de ajutor :rolleyes:

 

 

Asa ca de saptamana viitoare :cheers:

de curios intreb si eu, cum i-ai schimbat uleiul daca tu nu reuseai s-o pornesti? asa, la rece? in orice caz, filtru de aer, uleiul si filtrul de ulei nu au avut legatura cu succesul tau. daca aveai rabdare o porneai si cu bujiile ei, numai sa fi reusit sa incalzasti bine motorul si sa se curete bujiile. am avut si eu problema asta, tot asa chin si chin, dar dupa ce a luat-o nu am mai avut pprobleme, si dupa un sezon intreg imi pornea si la -5 grade. o baterie de masina si era imposibil sa nu o pornesti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea ca daca tot vroiai sa o pornesti si tot nu mergea merita sa ii dai un fas cu spray de pornire.Doar un fas si cu mama bujiilor tot o lua

 

 

dar asta e numai parerea mea.Dupa cum bine a zis sunt multi specialisti pe forum care te ajuta sa iti strici mobra ( bine a zis ) - la fel de bine pot fi si eu unul dintre ei :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am patit exact la fel acum 2 ierni cand o porneam fara sa circul cu ea, pana ce i-am omorat bujiile si bateria lasand-o la relanti. am reusit in cele din urma sa o pornesc cu aceleasi bujii si sa ies la o tura de vreo 80 km incontinuu si de atunci pana in ziua de azi nici macar 1 rateu nu mi-au mai dat, dar nu am mai pornito niciodata de dragul de a-i asculta motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In orice caz stiu ca bujiile au fost de vina pt. care nu apornit motorul, dar fiind inceput de sezon oricum e bine sa schimb consumabilele.Filtrul de aer joaca un rol destul de important in pornirea motocicletei deci e bine sa nu fie murdar!!!

 

 

Important e ca a pornit si eu de fiecare data cand o pornesc o pornesc de dragul de a asculta ce frumos suna motorul!!!:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Honda are probleme la pornire la temperaturi scazute(iarna),ai reusit sa o ineci si va porni foarte greu acum.Incearca sa o pornesti impinsa in trapta a 2-a, eu cred ca va porni.Verifica filtrul de aer sa fie curat.Ar trebui ca dupa ce o pornesti sa iesi cu ia putin la drum sa se curete .Eu am Honda si sunt foarte multumit de aceasta marca.Succes

 

 

vii sa vezi cum porneste o honda la "sfert"...nepornita 2 luni la -15?...sau mai jos? :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In orice caz stiu ca bujiile au fost de vina pt. care nu apornit motorul, dar fiind inceput de sezon oricum e bine sa schimb consumabilele.Filtrul de aer joaca un rol destul de important in pornirea motocicletei deci e bine sa nu fie murdar!!!

 

 

Important e ca a pornit si eu de fiecare data cand o pornesc o pornesc de dragul de a asculta ce frumos suna motorul!!!:cheers:

de curiozitate, chiar ai schimbat uleiul fara sa incalzesti motorul inainte de a-l scoate pe ala vechi? :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de curiozitate, chiar ai schimbat uleiul fara sa incalzesti motorul inainte de a-l scoate pe ala vechi? :rolleyes:

chestia cu incalzitul nu stiu daca e chiar asa cum pare ,se presupune ca ultima data inainte de a lasa motorul la pastrare motorul a fost cald nu?si uleiul fierbinte fiind sa scurs in baie ,ce rost mai are sa il scoti iara din baie sal plimbi prin tot motorul pana se incalzeste ca sa ce? sa se stranga din nou in baie mai bine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt ca daca e cald se scurge mai usor, daca e rece e posibil sa mai rămână prin baie, nescurs...daaaaaa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vii sa vezi cum porneste o honda la "sfert"...nepornita 2 luni la -15?...sau mai jos? :cheers:

 

Cb 500 nemai pornit de vreo 5 luni, fara pregatiri pentru iernat sau alte alea a luat-o dupa vreo 20 sec de dat la demaror, pana ia vernit benzina proaspata, bineinteles cu baterie de conserva in paralel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu vad rostul de a mai incalzi uleiul inca odata inainte de schimb si normal ca curge mai greu la rece, dar sunt sigur ca a curs tot din ea pt. ca am lasat vreo 3 ore sa curga schimband pozitia motorului de pe cricul central pe cricul lateral.Asta pt. ca era duminica si am povestit intre timp cu un amic motociclist la o bere. :cheers:

 

 

Probabil pornea si fara sa scimb tot la ea, dar uleiul mirosea un pic a benzina si bujiile puteam sa le incalzesc la argaz sau sa imping motorul prin tot cartierul si sa ma fac da ras sau sa o pornesc cu acumlator de masina...dar eu cred ca un honda din 2003 nu mai trebuie tratat asa.

 

In orice caz acest model are un filtru de aer 'mai rar ' intalnit si se poate gasi numai K&N care nu costa nici mai mult, nici mai putin de 90euro, dar macar se poate curata!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Spuneti-mi si mie care ii consumul normal aproximativ la cbr 600?

Am facut 210km cu 17litri de benzina cu viteza pana la 200km/h pe portiune mica, in rest 120-130km/h si 90km in oras.

Mie mi se pare un pic cam mult, dar as vrea sa stiu parerea a altor proprietari de cbr.

In comparatie cu suzuki 600gsxf e diferenta, cu 17 litri faceam 300km.

 

La motociclete se foloseste ceva lichid de racire special sau pot completa cu apa destilata sau antigel G12(recomandat pt. volkswagen, de culoare rosie)Trebuie completat cam 200ml.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spuneti-mi si mie care ii consumul normal aproximativ la cbr 600?

Am facut 210km cu 17litri de benzina cu viteza pana la 200km/h pe portiune mica, in rest 120-130km/h si 90km in oras.

Mie mi se pare un pic cam mult, dar as vrea sa stiu parerea a altor proprietari de cbr.

In comparatie cu suzuki 600gsxf e diferenta, cu 17 litri faceam 300km.

 

La motociclete se foloseste ceva lichid de racire special sau pot completa cu apa destilata sau antigel G12(recomandat pt. volkswagen, de culoare rosie)Trebuie completat cam 200ml.

Consumul e un pic mai mare decat normalul, dar aici depinde de multe lucruri (stilul de mers, calitatea benzinei, temperatura aerului etc.).

 

Antigel se gaseste special pentru motoare cu componente de aluminiu. Nu e scump. Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

benzina de 98 bagat, toate consumabilele schimbate, temperatura 10-16 grade, sunetul motorului dupa mine e ok, stil de mers asa mai lejer max 200km/h foarte putin in rest 130km/h, scimbarea vitezei pe la 6000 de ture.

 

Deci, poate sa fie ceva la supape injectoare sau altceva?

 

Am facut iarasi plinul sa vad zilele astea daca tot atat manaca!Nu sunt obsedat de consum, mai tare mi-e de motor sa nu-l folosesc cu vreo defectiune care sa duca la probleme mai mari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...