Metal Heart Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 Asadar, vreau sa cumpar o pereche de discuri de frana fatza sh. Cum sau in ce mod ar trebui sa le verific sa descopar eventualele bube inainte sa le montez pe motocicleta? In momentul in care sunt montate pe roata e destul de simplu, pentru inceput, daca au abatere mare, lovesc in etrier. Hai sa zicem ca daca sunt strambe pe laterala, se pot pune pe o suprafata perfect dreapta si teoretic ar trebui sa se vada cu ochiul liber, dar daca sunt usor ovalizate cum imi dau seama? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 Nu iti dai seama...cumpara ceva nou sincer...daca vrei sa mai traiesti ca nu stii cum e. Hai ca merge o carena, o oglinda, etc. la SH, dar asa ceva cam nasol. Cauta ceva aftermarket. Undeva pe la 600 de euroi poti avea niste discuri noi si bune. Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 in frane iti sta viata man. fa un efort si iati ceva nou. my 2 cents Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 17, 2009 Autor Share Postat Februarie 17, 2009 Nu iti dai seama...cumpara ceva nou sincer...daca vrei sa mai traiesti ca nu stii cum e. Hai ca merge o carena, o oglinda, etc. la SH, dar asa ceva cam nasol. Cauta ceva aftermarket. Undeva pe la 600 de euroi poti avea niste discuri noi si bune. Parerea mea. Da, ai dreptate. Discuri after market noi se gasesc cu preturi incepand de pe la 300 E (un set nou la Yamaha costa 500 E pentru modelul meu), dat totusi mi se pare o suma cam mare. Da, vreau sa dau banii astia, sunt constient, dar parca as economisi 150 E, nu-s de colea totusi... la banii astia imi iau un kit de lant sau o vopsea noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 Asadar, vreau sa cumpar o pereche de discuri de frana fatza sh. Cum sau in ce mod ar trebui sa le verific sa descopar eventualele bube inainte sa le montez pe motocicleta? In momentul in care sunt montate pe roata e destul de simplu, pentru inceput, daca au abatere mare, lovesc in etrier. Hai sa zicem ca daca sunt strambe pe laterala, se pot pune pe o suprafata perfect dreapta si teoretic ar trebui sa se vada cu ochiul liber, dar daca sunt usor ovalizate cum imi dau seama? daca sunt usor ovalizate verifici cu un echer pus pe furca, dupa ce ai montat discul pe janta , rotind janta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 17, 2009 Autor Share Postat Februarie 17, 2009 Da, cand sunt montate pe roata si roata pe furca, se pot verifica in multe feluri, dar eu intreb cum se pot verifica inainte de a le pune pe janta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 Da, ai dreptate. Discuri after market noi se gasesc cu preturi incepand de pe la 300 E (un set nou la Yamaha costa 500 E pentru modelul meu), dat totusi mi se pare o suma cam mare. Da, vreau sa dau banii astia, sunt constient, dar parca as economisi 150 E, nu-s de colea totusi... la banii astia imi iau un kit de lant sau o vopsea noua. Atunci plm daca tu vrei neaparat... De testat le testezi asa - ce mi-a debitat mie mintea acum ca in rest nu stiu... Pune-le pe o suprafata super plana. Vezi daca sunt strambe asa sau le pui pe motor si le incerci unu cate unu - un singur disc pe fata si apoi celalalt. daca sunt ovalizate...poti sa le tragi un contur pe suprafata respectiva si apoi sa trasezi cu un compas sa vezi daca sunt perfect rotunde. si nu in ultimul rand - masoara-le grosimea sa vezi daca te incadrezi cum scrie la carte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 17, 2009 Autor Share Postat Februarie 17, 2009 Vedem. Daca nu gasesc nici o solutie calumea, asta e, iau un set nou si am terminat balciul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepinno Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 Problema nu e daca sant strambe sau ovale...astea le poti verifica montate pe moto din primele 2-3 frane...Marea problema e sa nu aiba vre-o fisura ascunsa..si sa crape ,sparge sau chiar sa sara vre-o bucata din el in mers..imagineaza-ti ce s-ar putea intampla pe la ...zic minim 60-70 km/h..sa nu zic 150... Crezi ca viata ta valoreaza ma mult de 500 epuroi????? Cred ca tzi-am dat de gandit...sau macar asa sper.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 (editat) Eu stiam ca discurile de frana trebuie sa fie putin strambe ca sa poata sa departeze placutele de frana... Nu stiu ce tot speriati omul atata, cati dintre voi ati vazut discuri sparte/crapate? Defectele astea eu zic ca e usor sa le vezi cu ochiul liber. Editat Februarie 17, 2009 de guy.til Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 Eu stiam ca discurile de frana trebuie sa fie putin strambe ca sa poata sa departeze placutele de frana... Nu stiu ce tot speriati omul atata, cati dintre voi ati vazut discuri sparte/crapate? Defectele astea eu zic ca e usor sa le vezi cu ochiul liber. discurile de frana trebuie sa fie perfect drepte. poti verifica cu un comparator, dar anu ai asa ceva le poti pune pe geam si vei observa acolo daca sunt ovalizate sau drepte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 Discuri noi mai ieftine se gasesc la www.ebcbrakes.com. Discuri vechi... masori grosimea cu micrometrul (in mai multe locuri) si vezi comparativ cu ce scrie in manual. Le duci la Titulescu sau alt service unde au comparator sa vada cat de shui sunt. Si deschizi ochii bine dupa crapaturi pornind din gaurile de aerisire. Binenteles sa nu aibe shantzuri exagerate de la uzura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 17, 2009 Autor Share Postat Februarie 17, 2009 Mda, pana la urma cea mai buna metoda e ca tot pe janta se pot verifica. Vreau sa cumpar sh in primul rand ca-s mai ieftine, iar in al doilea rand, nu ma dau cu motorul la curse, cat sa distrug un set de discuri pe sezon. Asa ca daca as gasi un set de discuri sh cu o uzura mai mica, cred ca m-ar duce fara probleme inca doua sezoane. Inca mai caut in stanga si-n drepata dupa oferte, sa vedem ce si cum, daca nu, o sa-mi iau un set nou si asta e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
terhe Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 Mda, pana la urma cea mai buna metoda e ca tot pe janta se pot verifica. Vreau sa cumpar sh in primul rand ca-s mai ieftine, iar in al doilea rand, nu ma dau cu motorul la curse, cat sa distrug un set de discuri pe sezon. Asa ca daca as gasi un set de discuri sh cu o uzura mai mica, cred ca m-ar duce fara probleme inca doua sezoane. Inca mai caut in stanga si-n drepata dupa oferte, sa vedem ce si cum, daca nu, o sa-mi iau un set nou si asta e. daca zici ca nu te dai cu motoru la curse eu zic ca nu merita o investitie asa mare...pt discuri de frana noi.discurile nu se pot indoi chiar asa usor.zilele astea am schimbat un disc de frana la cineva care a culcat motoru pe o parte si era indoit discu.l-am schimbat cu unul second si nu a are nimic.vezi ca discurile au si vopseaua aia chiar pe capat si acolo poti sa-ti dai seama daca a fost atins sau nu.eu dupa asta m-am uitat cand l-am cumparat pe ala.parerea mea ca discul de frana se indoaie numai la lovitura sau soc...poti sa cumperi linistit second daca le nimeresti ok.sunt destui pe forum.si parca am vazut discuri noi la 300 de euro.bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 discurile de frana trebuie sa fie perfect drepte. poti verifica cu un comparator, dar anu ai asa ceva le poti pune pe geam si vei observa acolo daca sunt ovalizate sau drepte Ce inseamna perfect? De cand exista in tehnica notiunea de perfectiune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 Ce inseamna perfect? De cand exista in tehnica notiunea de perfectiune? Ca sa nu mai spun ca nici geamul nu e perfect plat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 (editat) Eu stiam ca discurile de frana trebuie sa fie putin strambe ca sa poata sa departeze placutele de frana... Nu stiu ce tot speriati omul atata, cati dintre voi ati vazut discuri sparte/crapate? Defectele astea eu zic ca e usor sa le vezi cu ochiul liber. Man, iarta-ma dar nu cred ca ai mers vreodata cu niste discuri absolut praf... @MetalHead: E un user cu o yamaha super-tenere, nu mai stiu exact cum ii zice, care si-a comandat/facut discuri. Tot el zicea de niste nemtzi care fac la comanda. Cauta-l pe topicul posesorilor de SuperTenere, in sectiundea de enduro-Touring & Adventure. Editat Februarie 17, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 Man, iarta-ma dar nu cred ca ai mers vreodata cu niste discuri absolut praf... @MetalHead: E un user cu o yamaha super-tenere, nu mai stiu exact cum ii zice, care si-a comandat/facut discuri. Tot el zicea de niste nemtzi care fac la comanda. Cauta-l pe topicul posesorilor de SuperTenere, in sectiundea de enduro-Touring & Adventure. daca nu ma insel cristi_mic este id-ul lui dp forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mjollnir Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 Eu cred ca e destul de simplu sa verifici daca sunt ovale. Verifici diametrul pe o axa si apoi pe cea perpendiculara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 18, 2009 Autor Share Postat Februarie 18, 2009 Eu cred ca e destul de simplu sa verifici daca sunt ovale. Verifici diametrul pe o axa si apoi pe cea perpendiculara. La asta m-am gandit si eu, cel mai ok ar fi cu un subler (dar nu stiu daca un subler are deschiderea de 300 mm) si masurat discul de jur imprejur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SNOWMAN Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 Si eu mi-am cumparat anul trecut, dar doar un disc de frana (cel de pe dreapta la un GSX-R 750 cmc), deoarece avea joc destul de mare la vreo 3-4 nituri! Am comandat de pe net de la cineva la second-hand, si am sperat sa fie bun. M-am bazat pe felul cum vb tipul inainte sa-l cumpar si am avut noroc, dar nu tot timpul se poate intampla asa! Sfatul meu e chiar daca iti iei second, in cazul in care simti ca nu ar fii in parametrii normali, chiar daca l-ai cumparat nu ti-l pune. Desigur ideal este sa-ti iei nou! Oricum nu te "sfatuiesc" sa ti-l modelezi tu prin cine stie ce "procedee"! Eu am mers dupa cu discul ala second chiar pana-n Cehia, dar l-am testat cat am putut inainte, am tot franat, am iesit la drum lung (vreo 400 km i-au trebuit sa se muleze placutele de frana pe el) Sper sa mi-le schimb anul asta, caci consider destul de riscanta treaba! Succes in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.