IceLord Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 maxim 200 ron ( cauti tu sudor , vopsitul si chituitul il faci tu ) cu vopsea , lac si fuler . E usor de spus, dar mai trebe si prelucrat si eu sunt pe langa rau de tot, dar am curajul sa zic ca exista un inceput pentru toate ca nici unu nu ne-am nascut invatati! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 alaturi de motorul facut de Basty,e cel mai modificat chopper....nu pot sa cred ca nu l-ati pozat....am vazut poze de la Predeal,cu toate plasticele si ascutitorile posibile,dar cu chopperul asta nu am gasit decit 2-3 si doar una mai din lateral. Bestial motorul pai ce sa vezi la el ? circuitul de frana , ambreiajul , transmisie , rezervorul , roata fata , suspensia la sa , sudurile etc. , nu are esentialul o vopsea lucioasa cu flacari si dungi care sa-ti zgarie retina , un crom polisat , bari de cadere si altele pe care trebuie sa le aiba un choper . Foartye subtil Mai uite una (singura care am gasit-o) in care se observa FF-ul© Metal_Heart Faina poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danm Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 " E usor de spus, dar mai trebe si prelucrat si eu sunt pe langa rau de tot, dar am curajul sa zic ca exista un inceput pentru toate ca nici unu nu ne-am nascut invatati! " ce inseamna prelucrat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 " E usor de spus, dar mai trebe si prelucrat si eu sunt pe langa rau de tot, dar am curajul sa zic ca exista un inceput pentru toate ca nici unu nu ne-am nascut invatati! " ce inseamna prelucrat ? Mai trebuie sa am si scule ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudyyy Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 Mai trebuie sa am si scule ! nu stiu ce ti-ar trebui in afara de saculet cu nisip, ciocan de cauciuc, ciocande cu capu rotund ..... nicovala, eventual o roata engleza. Eu nu am folosit roata engleza, ca n-am avut, dar am luat la ciocanit fiecare nereguralitate:D. E bataie de cap dar iese bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 nu stiu ce ti-ar trebui in afara de saculet cu nisip, ciocan de cauciuc, ciocande cu capu rotund ..... nicovala, eventual o roata engleza. Eu nu am folosit roata engleza, ca n-am avut, dar am luat la ciocanit fiecare nereguralitate:D. E bataie de cap dar iese bine. Ahoi! Inainte de a incerca aceasta metoda ai mai lucrat cu metalul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudyyy Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 nu. Da' nu am inceput asa direct pe rezervorul care-mi trebuie. Mi-am incercat mana pe alta tabla.... si am fost multumit de rezultat . Asa ca am incercat-o si la reze real si a iesit destul de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 nu. Da' nu am inceput asa direct pe rezervorul care-mi trebuie. Mi-am incercat mana pe alta tabla.... si am fost multumit de rezultat . Asa ca am incercat-o si la reze real si a iesit destul de bine. Atunci Bravo si te felicit! Oricum ramane de vazut ce pot face, multumesc de info ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 http://www.lightningrodmotorcycles.com/The_Mazz.html intersantul nivel de benzina mai in josul pagini se poate vedea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 maxim 200 ron ( cauti tu sudor , vopsitul si chituitul il faci tu ) cu vopsea , lac si fuler . maxim 200 ron ( cauti tu sudor , vopsitul si chituitul il faci tu ) cu vopsea , lac si fuler . prietene,am si eu o intrebare:CATE rezervoare de la zero ai facut tu??cred ca stiu raspunsul:NICI UNUL.de aia iti si da mana sa vorbesti asa usor. sa analizam rapid cele spuse de tine: 1.cauti tu sudor----asa e...sudori buni care sa faca treaba cu adevarat profesionista se gasesc pe toate drumurile(sa nu uitam ca un rezervor trebuie sa fie etans si sa reziste la ceva presiune) 2.vospitul si chituitul il faci tu------asta e alta treaba f tare.adica...alt lucru facut cu simtul raspunderii.( ca ce PLM....romanul s-a nascut mecanic.si vopsitor.si poet.si fotbalist.si politician.santem o rasa de supraoameni daca stai sa te gandesti). 3. si inchei.stii ce bine iese o tabla vospita pe genunchi?netratata in cuptor?o sa zici "am vazut multe motoare vopsite de prprietari si aratau excelent"....mda,pt aprox 1 an.dupa aia...am facut si eu tampenia asta.am vopsit la ..."cineva care se pricepe,nu dau nume.cand am luat tablele erau f misto...dupa 1 luna a inceput sa se umfle vospeaua ici colo.... datorita acestei conceptii gresite cei care chiar au talent la asa ceva nu se arunca la a deschide un atelier de custom-uri.majoritatea au impresia ca a modela metalul e asa....ceva de weekend.si pt ca au impresia ca e o joaca...tocmai de aceea nu pun PRET pe acest talent/skill.pt ca sa recunoastem:chiar daca ne dam iubitori de motoare(de orice fel) pana la urma tot buzunarul e cel care dicteaza CE iti iei,ce iti FACI la ce ti-ai luat,CAT de mult modifici.dragostea(pt motorul tau ca si pt orice altceva) trece prin stomac(recte prin portofel).trist dar adevarat. sa nu ma intelegeti gresit.am tot respectul pt cei care au rabdarea si curajul de a face ceva de la zero.il felicit pe tuddy pt ceea ce a facut si astept cu nerabdare sa faca si altceva.si,DACA as avea puterea financiara necesara,l-as sponsoriza macar sa imi apara si mie numele acolo intr-un colt al creatiilor lui.(da,sant un vanitos,stiu). asa cum zicea si bullet intr-un post...asa cum zicea si lope:chopperist e nu e cel care isi cumpara un bling bling de pe louis sau de pe mai stiu eu ce site.e cel care PUNE MANA si face CEVA.sau daca nu poate el....PLATESTE pe cineva sa ii puna in aplicare ideile.cuvantul cheie pt cei mai putin indemanatici(ca sa folosesc un eufemism usor) e PLATESTE.si in orice caz NU 200 ron pt un rezervor custom +vopsit. in alta ordine de idei: iti dorez succes ICELORD in cazul in care vrei sa incerci sa iti faci un rezervor cu manutele tale.si sincer iti doresc sa reusesti.asa e,nu ne nastem invatati.si cine stie?poate ca trezesti fiara custom din tine si peste ceva timp ne dai peste nas cu nniste premii castigate la expozitii si chiar daca nu reusesti dar iti face tie bine la suflet si tot e ceva. bafta maxima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danm Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 1 . in primul rand NU SUNT PRIETENUL TAU 2. din postul tau se vede ca nu sti , hai sa-ti si explic : - presiune in rezervor ? nici un rezervor nu-i construit sa inchida ermetic ( fa un experiment bagand aer in rezervor si verifica la buson , o sa fi surprins ) de ce ? gandste singur si uita-te si la rezervoare ( noi si vechi ) ai dreptate nu am construit nici un rezervor de la zero , dar am modificat cateva , daca ai fi citit si nu te-ai fi uitat doar la poze ai fi vazut ca omul vrea sa modifice 3 despre vopsit : coacere ? cred ca te-ai referit la cabina , intreaba-i pe baieti ce se ocupa cu vopsitul ( sunt cativa pe aici chiar buni as zice ) cate rezervoare sau arip "coc" ( si din cei ce folosesc cabine, cred ca mai mult de 80 % nu pornesc decat ventilatia , de ce , din cauza pretului pe care tu nu o sa-l platesti ) 4 vorbesti de talent si de deschiderea unui atelier ? , daca pe o sa , fara sistem de prindere fara arcuri , ti se cere 100 si ceva de E , cred ca nu ai sa platesti , oameni nu platesc pt. ca nu cunosc sau nu-si permit , ii mai ieftin sa cumperi de pe net 5 stai prin constanta vad, nu cred ca nu gasesti un sudor in oras sau in port ce am scris , rezervor , filtre sport , placute de frana , am scris din experienta , nu din povesti auzite sau vazute la tv . ( le am pe motor ) ps: asemanarea dintre marauder sau intruder ii ca aia dintre asin si cal , de pe deal sunt cai amandoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 1 . in primul rand NU SUNT PRIETENUL TAU2. din postul tau se vede ca nu sti , hai sa-ti si explic : - presiune in rezervor ? nici un rezervor nu-i construit sa inchida ermetic ( fa un experiment bagand aer in rezervor si verifica la buson , o sa fi surprins ) de ce ? gandste singur si uita-te si la rezervoare ( noi si vechi ) ai dreptate nu am construit nici un rezervor de la zero , dar am modificat cateva , daca ai fi citit si nu te-ai fi uitat doar la poze ai fi vazut ca omul vrea sa modifice 3 despre vopsit : coacere ? cred ca te-ai referit la cabina , intreaba-i pe baieti ce se ocupa cu vopsitul ( sunt cativa pe aici chiar buni as zice ) cate rezervoare sau arip "coc" ( si din cei ce folosesc cabine, cred ca mai mult de 80 % nu pornesc decat ventilatia , de ce , din cauza pretului pe care tu nu o sa-l platesti ) 4 vorbesti de talent si de deschiderea unui atelier ? , daca pe o sa , fara sistem de prindere fara arcuri , ti se cere 100 si ceva de E , cred ca nu ai sa platesti , oameni nu platesc pt. ca nu cunosc sau nu-si permit , ii mai ieftin sa cumperi de pe net 5 stai prin constanta vad, nu cred ca nu gasesti un sudor in oras sau in port ce am scris , rezervor , filtre sport , placute de frana , am scris din experienta , nu din povesti auzite sau vazute la tv . ( le am pe motor ) ps: asemanarea dintre marauder sau intruder ii ca aia dintre asin si cal , de pe deal sunt cai amandoi mda...vad ca ai chef de cearta.pacat,vad ca nu ai inteles. 1.imi cer scuze ca te-am numit prietenul meu.asa sant eu...prietenos 2.e adevarat ca un rezervor nu se inchide ermetic.DAR se baga ceva presiune in el(e adevarat nu ca intr-o butelie de aragaz) ca sa verifici daca nu cumva a ramas o fisura cat un varf de ac pe unde ,in timp,se va scurge benzina si o sa te intrebi de ce ti se umfla vopseaua.cel putin teoretic,ORICE se sudeaza se va verifica la presiune.(ca sa batem putin campii apropo de privitul la TV:stiu ca exista si alte metode de verificare ca de ex. lampa cu ultraviolete SAu un aparat cu ultrasunete.dar asta numai la TV) 3.vopsitul.nu,nu vorbesc despre cabina.vorbesc despre cuptorul de coacere.EU daca vreau sa imi vopsesc ceva,prefer sa dau un ban in plus(atunci cand imi permit) si sa vopsesc la cineva care chiar imi COACE reperele dupa vopsire.daca nu imi permit,nu il mai vopsesc.dar asta sant eu....cine vrea sa le vopseasca pur si simplu in garaj e liber sa o faca....spor la treaba. 4.nu ai inteles ideea referitoare la talent si indemanare.am spus ca NORMAL CA NU isi deschid ateliere cei care poseda asa ceva cand vine unul ca tine(am retinut,NU prietenul meu) si spune ca un rezervor modificat + vopsit face maxim 200 lei. ps.asa e...intruderul e mai bun decat marauderul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Am si eu o intrebare. Am citit , tot pe forum , ca se baga la cuptor pt. a se grabi uscarea , sau pt. cind e frig afara ( ca azi ). Si poate fiindca in cuptor nu-i praf. Stiu ca in vopsea se pune un intaritor si ala intareste vopseaua , nu cuptorul. Intreb pt. ca poate vopsesc si eu ceva si vreau sa fiu informat din timp. Se poate suda un rezervor in electrod ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Am si eu o intrebare. Am citit , tot pe forum , ca se baga la cuptor pt. a se grabi uscarea , sau pt. cind e frig afara ( ca azi ). Si poate fiindca in cuptor nu-i praf. Stiu ca in vopsea se pune un intaritor si ala intareste vopseaua , nu cuptorul. Intreb pt. ca poate vopsesc si eu ceva si vreau sa fiu informat din timp.Se poate suda un rezervor in electrod ? Teoretic se poate cu unul cu invertor si la amperaj mic.Chiar si practic dar trebuie sa lucrezi f incet si cu grija ca tabla pushca imediat.Preferabil e sa dai cu MIG sau orice care foloseste sarma aceea subtire in loc de electrod astfel incat sa poti trage un cordon la imbinarea tablei (acea sudura in forma de solzi pe care o vezi pe imbinari facute bine) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 noul meu rezervor.facut de la zero cu "manutele astea 2" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 noul meu rezervor.facut de la zero cu "manutele astea 2" * e bestial, coane! sa-ti fie de folos! cand ajungi la Bucuresti sa-l udam? ...pe dinafara eu vin in aprilie acasa, stau ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 * e bestial, coane!sa-ti fie de folos! cand ajungi la Bucuresti sa-l udam? ...pe dinafara eu vin in aprilie acasa, stau ceva. nush cand ajung calare...ca mai am de facut aripa spate...ghidon nou....de montat farul...poate vin cu masina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudyyy Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Am si eu o intrebare. Am citit , tot pe forum , ca se baga la cuptor pt. a se grabi uscarea , sau pt. cind e frig afara ( ca azi ). Si poate fiindca in cuptor nu-i praf. Stiu ca in vopsea se pune un intaritor si ala intareste vopseaua , nu cuptorul. Intreb pt. ca poate vopsesc si eu ceva si vreau sa fiu informat din timp.Se poate suda un rezervor in electrod ? Eu am sudat cu electrod de 2.5 si treapta mica de putere, cu aparatul unui vecin. Intradevar, nu prea merge tabla subtire pentru ca "pisca". NU merge tabla zincata. Pocneste zincu din ea si nu e buna pentru rezervoare. Tabla neagra e cea mai buna. Se sudeaza la inceput in multe puncte mici si apropriate si dupa se mai intareste, dar doar daca e nevoie. Oricum nu cred ca etansaza la fel de bine ca un aparat de sudura in gaz protector, poate doar un sudor cu experienta si cu mana formata. noul meu rezervor.facut de la zero cu "manutele astea 2" In sfarsit ceva custom pe forumul asta ca de ceva vreme nu a mai fost. Interesant design. Bravo! O mica intrebare. Tabla de deasupra e rotunjta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 da....imi cer scuze pt calitatea pozelor...nu am avut decat telefonul la indemana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 me not liked! nu-mi place stilul in schimb e frumos lucrat, din cite se poate vedea concret.... Mesaj completat Eu am sudat cu electrod de 2.5 si treapta mica de putere, cu aparatul unui vecin. Intradevar, nu prea merge tabla subtire pentru ca "pisca". NU merge tabla zincata. Pocneste zincu din ea si nu e buna pentru rezervoare. Tabla neagra e cea mai buna. Se sudeaza la inceput in multe puncte mici si apropriate si dupa se mai intareste, dar doar daca e nevoie.Oricum nu cred ca etansaza la fel de bine ca un aparat de sudura in gaz protector, poate doar un sudor cu experienta si cu mana formata. In sfarsit ceva custom pe forumul asta ca de ceva vreme nu a mai fost. Interesant design. Bravo! O mica intrebare. Tabla de deasupra e rotunjta? merge sudata si tabla zincata, dupa ce in prealabil s-a sanfrenat marginile de zinc. pune electrod de 2 sau de 1.6 si va merge, oricum nu e recomandat a se suda electric tabla sub si pina intr-un mm. e drept! tabla neagra e ceea mai buna de sudat si dacai de 1.5 mm grosime te joci, in schimb da rugina repede in interior. argonul e joaca, chiar si cu tabla de 0.5. spor la sudat! Mesaj completat iacata unul pt mas_oyama. unul cu dedicatie pentru matale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 noul meu rezervor.facut de la zero cu "manutele astea 2" bravo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Iulie 21, 2010 Autor Share Postat Iulie 21, 2010 noul meu rezervor.facut de la zero cu "manutele astea 2" bravo,ai muncit ceva.... am mai vazut acest model de rezervor pe honda la tg mures...mie numi place...sia asa era intruderu inghesuit... unul cu dedicatie pentru matale dah,e pizdos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 vreau sa tai un rezercor pentru al lati problema este ca are benzina in el si mie frica sa nu bubuie are cineva cunostinta de o metoda sigura cum se face??? am auzit niste povesti babesti cum ar fi umplutul cu apa,a incercat careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 vreau sa tai un rezercor pentru al latiproblema este ca are benzina in el si mie frica sa nu bubuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Iulie 21, 2010 Autor Share Postat Iulie 21, 2010 vreau sa tai un rezercor pentru al latiproblema este ca are benzina in el si mie frica sa nu bubuie are cineva cunostinta de o metoda sigura cum se face??? am auzit niste povesti babesti cum ar fi umplutul cu apa,a incercat careva? golit,uscat,spalat cu apa si gata...eu asa am facut. sau umplut cu apa,probabil ca e mai safe. Mesaj completat http://www.hotbikeweb.com/features/1008_hb...tank/index.html istoria rezervorului "peanut" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.