Cesar Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 (editat) Am sa pun niste filme si poze cu jante strambe din spite si din butuc facute de Sirius perfect. 25% dintre rotile pe care mi le face sunt descentrate in felul asta. Sa nu confundam vulcanizarea cu ce face el Editat Iunie 13, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 (editat) http://www.vplay.ro/watch/4846tvfy/ personajul vesel din filmul al doilea e Balamuc Editat Iunie 13, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Da..nu am ce sa comentez,parca sunt aparatele lui Fred Flinstone ..cand vad cum da cu barosul in janta aia...fiecare cu treaba lui. Pace la toata lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 (editat) Pai... e ceva gresit acolo? Din cate vad, tu continui cu atitudinea superioara. Editat Iunie 13, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 (editat) Fiecare intelege doar atat cat se pricepe. Nu mai mult Unu zice ca Sirius nu poate sa faca.... si iata dovada filmata ca face si nu doar ca face, dar face perfect, altul (ma intreb clona carui troll banat o fi) ca face acasa singur... ma rog, asa e pe forum Editat Iunie 13, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Pai... e ceva gresit acolo? Din cate vad, tu continui cu atitudinea superioara. Asta ai inteles din tot ce am scris mai sus?...ai inteles pe dos..sa spun mai pe intelesul tau,este ca si cum la un S cineva ar incerca sa gaseasca proasta functionare a motorului cu un aparat de masura si strapi bagati pe acolo in loc sa foloseasca un program de diagnoza.Una este sa dai cu mana de o roata si sa aplici 10 ciocane,alta este sa ai o masina construita special pentru treba asta care are eroare 0 si fara sa aplice tensiuni care nu sunt necesare asupra aliajului .Iar cu atitudinea superioara...nu este vb. de atitudine,tu vrei sa-ti impui un punct de vedere chiar daca este eronat si subiectiv,iar eu iti spun ca nu ai deloc dreptate,un lucru poate fi facut corect sau gresit,nu ai nevoie de un doctorat sa-ti dai seama ce este gresit si ce este corect la subiectul de fata. Eu cum am scris mai sus,nu am absolut nici un interes de nici un fel..din partea mea poti merge si la mama omida sa-ti indrepte jantele cu descantece,eu recomand celor care au astfel de probleme sa caute servicii cat mai profesioniste si utilaje cat mai performante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 (editat) Si cine stabileste cine e profesionist? Tu? iti dau o veste proasta pentru tine si pentru masinile cu care te lauzi: nu exista eroare zero Abateri de mai multe feluri si totul este standardizat. Roata noua de fabrica vine cu niste abateri admisibile. Poti sa-mi zici si mie care sunt respectivele cifre, dupa norme? Editat Iunie 13, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Si cine stabileste cine e profesionist? Tu? iti dau o veste proasta pentru tine si pentru masinile cu care te lauzi: nu exista eroare zero Abateri de mai multe feluri si totul este standardizat. Roata noua de fabrica vine cu niste abateri admisibile. Poti sa-mi zici si mie care sunt respectivele cifre, dupa norme? Im cer scuze ca v-am contrazis,aveti perfecta dreptate in tot ce ati postat,eu eram cel in necunostinta de cauza.O zi buna va doresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 13, 2013 Admin Share Postat Iunie 13, 2013 (editat) Oricum noi suntem la alt nivel(...) Chiar am avut un set de jante care au fost indreptate si sudate la sirius in urma cu 2 saptamani si din pacate erau perfect strambe si sudate numai cu pori de au muncit angajatii mei gramada sa le refaca,pun si 2-3 poze sa vezi despre ce jante era vorba.Eu auzisem numai lucruri bune despre el,dar este a treia oara cind am in atelier jante indreptate stramb de el. Sincer si eu am vrut sa indrept jante la el,noi avem foarte mult de lucru si nu facem fata uneori,dar si el este ocupat la randul lui si nu le poate face pe loc,altfel cu siguranta colaboram cu el. Scuze, nu-l cunosc nici pe Sirius, nici pe tine, dar nu pot sa nu observ ca desi spui ca sunteti la alt nivel din toate punctele de vedere, inclusiv SDV-uri, singurul fapt care sta in calea colaborarii este lipsa timpului de ambele parti. Intrebarea logica care se naste este: de ce niste profesionisti tin totusi sa colaboreze cu cineva care i-a incurcat cu un lucru facut de mantuiala, ba inca a treia oara? Incercati o forma de masochism sau filotimie ..? Editat Iunie 13, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 (editat) Nu stiu despre ce colaborare ai inteles tu, din ce zice omul cand ii vin oameni pe care nu-i poate ajuta din lipsa de spatiu/timp ii trimite la Sirius. Care e.. colaborarea aici, ca nu vad. Cat despre indreptat jenti de aluminiu, eu am reusit sa fac o galma la o roata spate la masina, pe interior, din cauza unei borduri. Am scos roata, si cu o bucata solida de lemn si a 345.233 de lovituri de ciocan de 2kg am reusit sa o indrept la mare meserie. Si fara sa scot cauciucul, nici macar nu am scazut presiunea. Bine, indoitura era abia vizibila.. dar am reusit sa o fac aproximativ sa nu se mai vada deloc. Se poate. Editat Iunie 13, 2013 de B.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Chiar am avut un set de jante care au fost indreptate si sudate la sirius in urma cu 2 saptamani si din pacate erau perfect strambe si sudate numai cu pori de au muncit angajatii mei gramada sa le refaca,pun si 2-3 poze sa vezi despre ce jante era vorba.Eu auzisem numai lucruri bune despre el,dar este treia oara cand cand am in atelier jante indreptate stramb de el. Oricum noi suntem la alt nivel,am investit in service undeva la 180.000e..lucram jante din toata europa,cam 1000 seturi pe an..avem 25 de angajati, singura masina din ro.care indreapta jante din spite si din butuc,singura masina care roluieste jante de aliaj..amandoua sunt complet automate fara interventie umana,2 strunguri industriale dintre care unul este CNC,masini de frezat,de alezat,pentru schimbare de et. si multe altele. Jantele din urmatoarele poze au fost indreptate la sirius,a fost asa de valurita buza ca nu se putea face polisharea ei,a trebuit roluita si incarcata pe o portiune de 35 cm..plus ca au fost locuri in care a fost sudata cu pori la el si cum avea o trecere pe masina de polishat ieseau porii la inaintare,plus ca fulau din toate partile,nu poate face omul oricat de priceput ar fi ce poate face o masina complet automata. Dar ce cautau rotile de Hamann, astazi inapoi la Sirius? (Balamuc aici) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 (editat) Harea da informatii gresite (de vreo 30 de ani). Sirius indreapta stramb roti (tot de vreo cativa zeci de ani)si are scule din epoca de piatra. iar tu ai pus niste poze cu cateva jenti si un strung din al 2-lea razboi mondial de ultima generatie (treaba pe care o faci de 8 ani incoace). hm... Editat Iunie 13, 2013 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 14, 2013 Admin Share Postat Iunie 14, 2013 (editat) Nu stiu despre ce colaborare ai inteles tu, din ce zice omul cand ii vin oameni pe care nu-i poate ajuta din lipsa de spatiu/timp ii trimite la Sirius. Care e.. colaborarea aici, ca nu vad. Pai nu stiu de ce nu vezi, mai ales ca am scris cu rosu! Poate trebuia sa aleg alta culoare? In schimb nu inteleg eu ce ai inteles tu daca pui intrebarea asta ) Daca nu ai citit atent reia inca o data ce a scris omul acolo unde am subliniat eu. Sincer si eu am vrut sa indrept jante la el,noi avem foarte mult de lucru si nu facem fata uneori,dar si el este ocupat la randul lui si nu le poate face pe loc,altfel cu siguranta colaboram cu el. Ideea e ca daca noi avem doua tarabe la care vindem castraveti, eu nu mai am si trimit clientul la tine se cheama colaborare, ca nu-l trimit la cineva necunoscut..adecatalea eu trimit la tine si tu la mine..co-la-bo-ra-re.. Editat Iunie 14, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 (editat) Ideea e ca daca noi avem doua tarabe la care vindem castraveti, eu nu mai am si trimit clientul la tine se cheama colaborare, ca nu-l trimit la cineva necunoscut..adecatalea eu trimit la tine si tu la mine..co-la-bo-ra-re.. Nu, aia nu e nici o colaborare. Colaborare se cheama cand doua entitati lucreaza impreuna la acelasi proiect dupa anumite reguli stabilite de comun acord. Daca o roata e inceputa de unul si terminata de celalalt de comun acord se numeste colaborare. Unul sudeaza, altul da cu ciocanul si altul le vopseste. Aia e colaborare. De exemplu cunosc eu pe cineva care vopseste carene dar poti sa i le duci si sparte ca le face. Nu le face el, dar i le dai lui si le iei ca noi. El la randul lui colaboreaza cu o firma care repara carene, le duce la aia la lipit/reparat dupa care el le vopseste. Ceea ce fac cei doi nu e decat sa-si trimita clienti unul altuia. Fiind asa putini pe piata mi se pare absolut normal sa faci asa, doar daca esti neam-prost ai putea sa nu-i zici unui client grabit: ba, eu nu poti sa-ti fac pt ca nu am timp dar du-te la XXX. E common practice si nu implica o colaborare intre cei doi. E bun simt. Bine, in Romania probabil obiceiu' o fi sa dai in cap concurentei si orice chestie de genul asta e asa de iesite din comun incat mai nou se numeste: "colaborare". Poti sa te uiti si la etimologia cuvantului: "co-laborare" - co vine de la comun si laborare de la lavor lavoro - muncim impreuna, munca impreuna. Cei doi nu fac decat sa faca ping-pong cu clienti din ce vad eu, sau mai degraba un client nemultumit de unul se duce la celalalt si invers. Editat Iunie 14, 2013 de B.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 (editat) Harea da informatii gresite (de vreo 30 de ani). Sirius indreapta stramb roti (tot de vreo cativa zeci de ani)si are scule din epoca de piatra. iar tu ai pus niste poze cu cateva jenti si un strung din al 2-lea razboi mondial de ultima generatie (treaba pe care o faci de 8 ani incoace). hm... I-ai facut praf pe toti din trei vorbe Lasati putin presupunerile. Lucrurile se vor lamuri in scurt timp. Multumesc pt intelegere! Editat Iunie 14, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abalamuc Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 ... se pare ca sa intinplat asa : dar inainte de orice informez opinia publica ca .... Sirius shop membru al echipei moto viteza Moto Mecanica 99 % nu incalzeste jentile.( sa nu avem surprize ... cu nu sintem metalurgisti sa se sparga sau sa se indoaie isor) folosim sistemul de tensionari materialului (adica il lovim incet si foarte incet) indreptarea se face numai cu ciocanul , presa (spinglu) este doar pt. mentinerea intr-o pozitie dorita. o roata auto - moto dureaza intre 5 si 8 zile orice trecere peste rind se face cu pile si bani un disc 10 E o roata intre 80 lei (tabla) , 130 lei (aliaj aluminiu sau magneziu) pina la 200-300 au fost si jenti de Ferari etc care au fost 700-800 lei daca lucrarea prezinta suduri sau indreptari anterioare pretul creste pina la dublu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abalamuc Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 ... Dilema ... da ... pai se pare ca ....rotile ne vopsite !!! au fost centrate (asta e termenul corect , daca permiteti ?) la Sirius si starea lor era asa : un spate ne atins de scule aschietoare deci ok restul de 3 centrate nu prin aducerea indoituri la loc ci prin strunjire adica era dreapta dar toata buza era groasa sibtire exact ca pisatul boului chear si asa cineva sa gindit sa le vopseasca si si au fost demontate (gresala totala ca sau hiit .... ) deci daca au fost controlate dupa ce au remontate dupa vopsire si slefuire logic ca erau praf ... dar !!! ok sau centrat asa vopsite ca le vad in pozele de mai sus ... ok ce satana cauta la Sirius !!?? Informatie de ultima ora sudurile cu pori au fost cind au venit prima data si propietarul a zis sa le lasam asa .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abalamuc Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 Treaba este .. simpla din punctul meu de vedere ... sa nu se puna foc si sa nu bata (intr-o toleranta*) sa zicem civilizat 1 mm sus 1 jos 1 st. 1 dr. poate fi facuta si mai bine dar real nu simte nici Shumahar !! roata noua nouta de BMW S 100 RR (moto) avea toleranta exact asa 1 mm peste tot. la auto tre sa fie ... 2 peste tot , dar nu stiu .. Ce mai pot sa zic este ca pe unde am fost cu cursele in Europa si la moto si auto oameni de sport (tehnicieni) au ramas paf pe masura ce roata era centrata !! iam terminat si cu zgomotul !! ca se cam lovesc spitele roti !! pretul afara este dublu adica o roata moto fara discuri !! 100 E. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 (editat) ... Dilema ... da ... pai se pare ca ....rotile ne vopsite !!! au fost centrate (asta e termenul corect , daca permiteti ?) la Sirius si starea lor era asa : un spate ne atins de scule aschietoare deci ok restul de 3 centrate nu prin aducerea indoituri la loc ci prin strunjire adica era dreapta dar toata buza era groasa sibtire exact ca pisatul boului chear si asa cineva sa gindit sa le vopseasca si si au fost demontate (gresala totala ca sau hiit .... ) deci daca au fost controlate dupa ce au remontate dupa vopsire si slefuire logic ca erau praf ... dar !!! ok sau centrat asa vopsite ca le vad in pozele de mai sus ... ok ce satana cauta la Sirius !!?? Informatie de ultima ora sudurile cu pori au fost cind au venit prima data si propietarul a zis sa le lasam asa .... Jantele alea au nu au fost indreptate deloc,deoarece au fost atinse de borduri trebuiau rectificate si au fost puse pe un strung CNC (pentru habarnisti strungul CNC nu este cel din poza de pe pagina 2)pentru operatiunea respectiva,iar strungarul nu a reusit sa le centreze in dispozitiv deoarece fulau in toate directiile(inainte sa fie desfacute) plus ca la una din ele buza era numai valuri valuri de la urme de lovituri de ciocan si urme de polizare cu flexul,asta este o mare tiganie,nicio buza de janta nu poate fi polishata daca a fost maltratata asa,pe acea portiune valurita a fost roluita cu o masina speciala pentru o asa operatiune nu in pestera din familia flinstone.Eu nu am spus ca nu face treaba buna,am spus doar ca este cu 20 de ani in urma fata de ce tehnologie avem noi sau alte firme de profil,vezi autoram care detine o masina automata de indreptat jante si sudeaza de nu ai cum sa-ti dai seama ca a fost stramba vreodata o janta si mai sunt cateva firme numai in bucuresti care au tehnologia necesara pentru repararea jantelor Iar sudurile cu pori au fost facute la sirius de prima data..eu am vazut suduri facute de userul rados,sa vezi acolo sudura,este coleg de forum cu noi si este singurul extern la care as apela vreodata. Eu sunt doar manager,nu ma pricep fizic sa lucrez cu aluminiul,dar am angajati scoliti care stiu sa faca treaba asta,aluminiul atunci cand sufera deformari mari se indreapta NUMAI la cald,doar asa revine fix la forma initiala,aluminiul este materialul care se trateaza termic cel mai simplu posibil daca ai tehnologia necesara. Si in final NU EU L-AM ADUS IN DIESCUTIE PE SIRIUS am fost interbat daca am vazut jante indreptate de el si am spus numai adevarul,am vazut jante indreptate stramb de el..daca am vazut cum pot sa mint sa spun ca nu am vazut,asta era al 3 lea set. Editat Iunie 14, 2013 de b86dtm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 (editat) Eu sunt doar manager,nu ma pricep fizic sa lucrez cu aluminiul,dar am angajati scoliti care stiu sa faca treaba asta,aluminiul atunci cand sufera deformari mari se indreapta NUMAI la cald,doar asa revine fix la forma initiala,aluminiul este materialul care se trateaza termic cel mai simplu posibil daca ai tehnologia necesara. Boss, eu zic sa te abtii de la discutii tehnice si atat Ce stii tu este doar ce "ai auzit". Cum ar zice balamuc, nu esti metalurgist. las-o asa ca aici nu discutam despre management, nu ne luam de cineva anume. Deocamdata jantele centrate acolo si vopsite au ajuns din nou la centrat. Si inca ceva... 99% dintre fraieri cad pe spate daca vad unde scris CNC pai stai putin, exista CNC si de 40 de ani vechime... e ceva high tech in sintagma asta? Daca vrei sa mai discutam tehnic, te invit sa-mi fac o vizita la fabrica si sa iti prezint cateva CNC-uri de ultima generatie (maxim 5 ani vechime concept) pe care se fac pale de turbine de turbomotor. Aaa... si inca ceva. Ai zis ca la voi e singura masina.... acum zici ca mai sunt firme unde sunt masini la fel de smechere hotaraste-te! In sfarsit, hai bafta si sa auzim de bine! Editat Iunie 14, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 (editat) Smechere..citeste atent,ti-am mai spus ca ai nevoie de translator de limba romana.AM SPUS SINGURA MASINA CARE INDREPATA DIN SPITE,mai sunt masini automate care indreptata jante din aliaj dar nu dedicate. Mai bine cand ai timp vino tu la mine in service sa vezi ce si cum si pe urma sa vb.,am sa-ti las numarul meu pe privat ma suni cand ai chef de o plimbarica si vezi cu ochii matale despre ce este vb.Si este,adevarat ce stiu este ce am auzit si nici nu trebuie sa stiu eu stie cine lucreaza cu jantele. Uite 2 modulare pe 19' care au fost lovite de bordura in urma caruia s-au strambat atat spitele cat si buza detasabila pe jumatate din raza jantei,un urma indreptarii spitelor si roluirea pe masina singurul care s-a deteriorat a fost lacul ce proteja aluminiul,nu lasa nici cea mai mica urma pe aliaj. Si jantele au ajuns din nou acolo la indreptat deoarece eu am refuzat sa le indrept,daca el a spus ca sunt drepte i le-am inapoiat "drepte" sa se convinga cu ochii lui. Editat Iunie 14, 2013 de b86dtm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 Baross manager, mulţumesc dar pt mine operaţiunile cu care te lauzi matale ca se fac unde lucrezi tu, ma lasă rece După cum ai zis, nu te pricepi tehnic la problemă si spui si tu ce ai auzit. Nu mai vorbi lumea de rău. E mai frumos sa te abtii. Sa trăiţi bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 (editat) Uite si masina de indreptat jante de la autoram...nu prea seamana cu un baros de 3kg si nu este asa de performanta..imi dau cu parerea in calitate de necunoscator. Vad ca nu pricepi,eu nu imi fac reclama cum iti faci tu,deoarece nu primesc pe nimeni..cine suna este refuzat sau programat peste 2-3 luni. Editat Iunie 14, 2013 de b86dtm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 (editat) Deci pana la urma care e mai bun? Am o singura pozitia in agenda telefonului pentru indreptat jenti si vreau sa stiu al cui numar il bag Editat Iunie 14, 2013 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 Deci cum au ajuns jantele hamann înapoi la centrat după ce le-ai făcut pe masina cu eroare zero? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.