CZU Postat Decembrie 7, 2005 Share Postat Decembrie 7, 2005 Salut! Am descoperit ca unul dintre pistoane are o portiune rupta si anume o bucata din spatiul ce vine intre primii doi segmenti. Am incercuit cu rosu in poza bucata lipsa. CINE ARE PE ACASA UN PISTON BOMBAT DE NIPRU si vrea sa-l vanda, sau stie pe cineve care poate sa faca rost de asa ceva? Am cautat peste tot si nu am gasit nicaieri. Ma gandeam sa-l sudez si dupa aceea sa-l refac pe strung. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 7, 2005 Share Postat Decembrie 7, 2005 pai ce cota? spune si tu ca sa poate sa te ajute cineva! intrebarea e alta: bucata lipsa unde e? poate a ajuns dreq in motor sa-ti faca bucurii dupa aia! p.s. varianta cu sudatu' nu e buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Decembrie 7, 2005 Share Postat Decembrie 7, 2005 intrebarea e alta: bucata lipsa unde e? Cred ca e... jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Decembrie 7, 2005 Share Postat Decembrie 7, 2005 (editat) stai linistit k dak e jos in baie nu te deranjeaza cu nik. pt k la pompa are o sita si nu poa sa-l traga inauntru in ea si altceva nu deranjeaza... Cred ca e... jos pai dak era undeva pe sus facea umbra... Editat Decembrie 7, 2005 de Manuel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Decembrie 7, 2005 Share Postat Decembrie 7, 2005 (editat) dar sita aia se poate infunda. eu cred ca nu e mare inginerie sa speli un motor (.pe dinauntru...) era o firma aproape de gara basarab, care face, produce, nus tiu..aduce...piese pt comuniste. daca vrei sa-ti faci un piston de calitate, te pun eu in legatura cu cineva. Editat Decembrie 7, 2005 de GSK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Decembrie 7, 2005 Share Postat Decembrie 7, 2005 dar sita aia se poate infunda. eu cred ca nu e mare inginerie sa speli un motor (.pe dinauntru...) era o firma aproape de gara basarab, care face, produce, nus tiu..aduce...piese pt comuniste. daca vrei sa-ti faci un piston de calitate, te pun eu in legatura cu cineva. iti zic io k nu senfunda asa usor sau mai ales cu ditamai bucata de aluminiu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Decembrie 7, 2005 Share Postat Decembrie 7, 2005 cred ca esti inconstient..cum sa mergi cu u motor care are inauntru` lui o bucata de piston??/?? prietene..nu poti da un astfel de sfat. poti eventual sa-ti tii astfel de sfaturi pt tine. nu vreau sa ne certam, nu te cunosc si nici nu imi prea pasa ce sa spune pe aici...dar totusi...suntem la service. hai sa fim putin seriosi, sa uitam ca suntem romani si sa uitam de celebra replica "las-o ca merge asa!!!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Decembrie 7, 2005 Share Postat Decembrie 7, 2005 Am eu piston bombat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Decembrie 7, 2005 Share Postat Decembrie 7, 2005 (editat) cred ca esti inconstient..cum sa mergi cu u motor care are inauntru` lui o bucata de piston??/?? prietene..nu poti da un astfel de sfat. poti eventual sa-ti tii astfel de sfaturi pt tine. nu vreau sa ne certam, nu te cunosc si nici nu imi prea pasa ce sa spune pe aici...dar totusi...suntem la service. hai sa fim putin seriosi, sa uitam ca suntem romani si sa uitam de celebra replica "las-o ca merge asa!!!" ai avut nipra? mai pun o data pozaia de mai sus poa nu stii mot pe de rost. Editat Decembrie 7, 2005 de Manuel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CZU Postat Decembrie 7, 2005 Autor Share Postat Decembrie 7, 2005 Am eu piston bombat. Poti sa-mi dai un nr. de telefon? Pune-l aici s-au da-mi un mesaj privat si te sun eu Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Decembrie 7, 2005 Share Postat Decembrie 7, 2005 Pistonului aluia nu ai ce sa-i mai faci , decat sa-i canti steaua si sa-l faci scrumiera. Sincer am vazut pistoane topite, crapate in lung sau pe diagonala, gaurite dar spart asa nu am vazut. Pentru scoaterea bucatilor din motor e nevoie numai de demontarea baii de ulei, si asa nu e etansa niciodata asa ca nu pierzi nimic Totusi nu ar trebui sa produca pagube bucata lipsa din piston, probabil sta cuminte pe fundul baii .Chiar daca ajunge in distributie, o mesteca pinioanele alea fara grija, doar e otel( sau poate nu ) contra aluminiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Decembrie 7, 2005 Share Postat Decembrie 7, 2005 Pistonului aluia nu ai ce sa-i mai faci , decat sa-i canti steaua si sa-l faci scrumiera. Sincer am vazut pistoane topite, crapate in lung sau pe diagonala, gaurite dar spart asa nu am vazut. Pentru scoaterea bucatilor din motor e nevoie numai de demontarea baii de ulei, si asa nu e etansa niciodata asa ca nu pierzi nimic Totusi nu ar trebui sa produca pagube bucata lipsa din piston, probabil sta cuminte pe fundul baii .Chiar daca ajunge in distributie, o mesteca pinioanele alea fara grija, doar e otel( sau poate nu ) contra aluminiu. sal! d-aia zic k nu-s probleme... distributia are camera ei separata,vibrokenu e sus si e separat de baie,e un perete cu 3 sau 2 gauri,depinde de model sau de turnare...stiti cum sunt rusii astia. doar pompa are sorbu acolo si are o sita sanatoasa ...nu are absorbtie asa mare sa penetreza sita...sta linistit acolo ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Decembrie 7, 2005 Share Postat Decembrie 7, 2005 (editat) Menuel...daca tot vrei sa continui.. de ce nu intelegi ca eu vb despre principiul romanesc, tiganesc,etc..penal, in speta.. de a trece cu vederea astfel de chestiuni... (cum e aceeasta problema - sa lasam ala acolo ca nu strica nimic..) eu vb despre un principiu, iar tu tot o dai ca are sita sanatoasa..etc.. te cred, ai cunostinte despre nipre, comuniste etc. dar ar trebui sa te mai conduci in viata si dupa niste principii de bun simt... multa bafta in repararea motoarelor cu segmenti in baia de ulei. si in alta ordine de idei... daca nu vrei sa vb in principiu..sa zicem ca omu o sa vanda motoru. ce o sa-i zica celui care il cumpara.. frate! motorul merge brici... are el o bucata de segment in baia de ulei, dar poti sa stai linistit ca nu-i nici un bai. Nipra are sita sanatoasa... eu sunt f experimantat in astfel de chestiuni. si nu in sensul ca dau tepe ci le cumpar... Editat Decembrie 7, 2005 de GSK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CZU Postat Decembrie 7, 2005 Autor Share Postat Decembrie 7, 2005 (editat) Multumesc pentru raspunsurile voastre. Motorul este desfacut complet iar baia am dat-o jos. Problema mea nu este unde este bucatica ci de unde iau piston bombat pentru cilindrul din stanga!!!! Dupa ce am desfacut acum motorul si cuta de viteze pot sa dau un sfat celor care au Nipru functional dar nu au facut o revizie totala a lui: AM GASIT PIESELE CU BAVURI DE FABRICATIE si BUCATI DE ORDINUL MILIMETRILOR in cutia de viteze, sa nu mai vorbim de pilitura. Asa ca fratior daca vreti sa va mearga Nipra bagati si voi un ochi in interior. Cine imi poate spune cum aflu ce cota este cilindrul meu? dupa stanta de pe cilindru de langa blocul motor? e un "0" acolo. Bafta! Editat Decembrie 7, 2005 de CZU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Decembrie 7, 2005 Share Postat Decembrie 7, 2005 masori diametrul interior al cilindrului cu un subler, si vezi intr-un manual cat este cota initiala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 7, 2005 Share Postat Decembrie 7, 2005 e cota zero da' tre' sa scrie pe piston, pe capu' lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Decembrie 7, 2005 Share Postat Decembrie 7, 2005 na , daca na trebuie pistoane bombate rusesti.... si pot sa pun pariu ca sunt ENORM de grele , fatza de cele de olticit , care mai au si 3 randuri de segmenti , mult mai subtiri , mai buni, etc... ca sa nu mai vb de pistoaanele de alfa romeo de 80mm diametru,(cum a pus kerosen:) ) UN LUCRUU E SIGUR: DACA AI NIPRU SI VREI SA MEARGA OK, SCHIMBATI TOT CE E INAUNTRU:) ! EU ASHA AM SA FAC(deja e 50% ne-rusesc:) ) bafta la reparat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 7, 2005 Share Postat Decembrie 7, 2005 mah pistonul asta asa a fost bagat, daca se rupea bucata in mers in cel mai rau caz se gripa pistonul, in cel mai bun ramanea acolo si o gaseai intre segmenti. In timpul functionarii nici macar zona de jos a pistonului, aia cu al 4-lea segment nu iese din camasa spre baie, nu mai vorbesc de aia de sus. DECI: pistonul ala arata asa cum arata cand a fost montat ultima oara daca nu ti-a cazut in mana bucata la demontare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Decembrie 8, 2005 Share Postat Decembrie 8, 2005 (editat) Multumesc pentru raspunsurile voastre. Motorul este desfacut complet iar baia am dat-o jos. Problema mea nu este unde este bucatica ci de unde iau piston bombat pentru cilindrul din stanga!!!! Dupa ce am desfacut acum motorul si cuta de viteze pot sa dau un sfat celor care au Nipru functional dar nu au facut o revizie totala a lui: AM GASIT PIESELE CU BAVURI DE FABRICATIE si BUCATI DE ORDINUL MILIMETRILOR in cutia de viteze, sa nu mai vorbim de pilitura. Asa ca fratior daca vreti sa va mearga Nipra bagati si voi un ochi in interior. Cine imi poate spune cum aflu ce cota este cilindrul meu? dupa stanta de pe cilindru de langa blocul motor? e un "0" acolo. Bafta! 0= 77,95 mm tre sa fie stantat pe capu pist verifik dak sageata de pe capu pist e stantata corect trebuie sa corespunda cu sageata de pa matritza pist ,sageata pe care o gasesti dak te "uiti in pist k intr-o cana"...tii pist cu capu in podu palmei si te uiti in el ...ai sa vezi sageata cum ar veni pe"fundu canii" ...te descurci tu. Menuel...daca tot vrei sa continui.. de ce nu intelegi ca eu vb despre principiul romanesc, tiganesc,etc..penal, in speta.. de a trece cu vederea astfel de chestiuni... (cum e aceeasta problema - sa lasam ala acolo ca nu strica nimic..) eu vb despre un principiu, iar tu tot o dai ca are sita sanatoasa..etc.. te cred, ai cunostinte despre nipre, comuniste etc. dar ar trebui sa te mai conduci in viata si dupa niste principii de bun simt... multa bafta in repararea motoarelor cu segmenti in baia de ulei. si in alta ordine de idei... daca nu vrei sa vb in principiu..sa zicem ca omu o sa vanda motoru. ce o sa-i zica celui care il cumpara.. frate! motorul merge brici... are el o bucata de segment in baia de ulei, dar poti sa stai linistit ca nu-i nici un bai. Nipra are sita sanatoasa... eu sunt f experimantat in astfel de chestiuni. si nu in sensul ca dau tepe ci le cumpar... dak erai f exp stiai cotele(standard,de reparatii) pe de rost....aia e,unii e mai buni la vorbe...care este. Editat Decembrie 8, 2005 de Manuel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Decembrie 8, 2005 Share Postat Decembrie 8, 2005 Suna-l pe Gaspar, are preturi mult mai bune decat oricare iar calitatea pieselor aduse de el e mai buna dacat T... E din Botosani sunal si fa comparatie cu preturile din Bucuresti si o sa ramai uimit. Gaspar Vasile 0744472055 Lasa bucata de aluminiu acolo ca nare nici pe dracu, apropo de asta, eu am lasat intr-un simson(nu al meu) o piulita de 19 , doarme si acu in baia de ulei, ca doar n-o face picioare sa sara in sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Decembrie 8, 2005 Share Postat Decembrie 8, 2005 Multumesc pentru raspunsurile voastre. Motorul este desfacut complet iar baia am dat-o jos. Problema mea nu este unde este bucatica ci de unde iau piston bombat pentru cilindrul din stanga!!!! Dupa ce am desfacut acum motorul si cuta de viteze pot sa dau un sfat celor care au Nipru functional dar nu au facut o revizie totala a lui: AM GASIT PIESELE CU BAVURI DE FABRICATIE si BUCATI DE ORDINUL MILIMETRILOR in cutia de viteze, sa nu mai vorbim de pilitura. Asa ca fratior daca vreti sa va mearga Nipra bagati si voi un ochi in interior. Cine imi poate spune cum aflu ce cota este cilindrul meu? dupa stanta de pe cilindru de langa blocul motor? e un "0" acolo. Bafta! dak vrai carte de reperatii iti trimit mocca! daq-mi adresa si e a ta... uite am scanat coperta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Decembrie 8, 2005 Share Postat Decembrie 8, 2005 Suna-l pe Gaspar, are preturi mult mai bune decat oricare iar calitatea pieselor aduse de el e mai buna dacat T... E din Botosani sunal si fa comparatie cu preturile din Bucuresti si o sa ramai uimit. Gaspar Vasile 0744472055 Nu fi atat de sigur. Ca are preturi mai bune este altceva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Decembrie 8, 2005 Share Postat Decembrie 8, 2005 Nu fi atat de sigur. Ca are preturi mai bune este altceva! din ce cite am cumparat de la gaspar au fost piese bune,comparativ cu piesele"bucurestene" sunt excelente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Decembrie 8, 2005 Share Postat Decembrie 8, 2005 Macar nu te uiti prin cilindru si vezi ca e indoit, sunt mai bune, e clar, nu aduce rebuturi cum se obisnuieste prin Butzuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Decembrie 8, 2005 Share Postat Decembrie 8, 2005 din ce cite am cumparat de la gaspar au fost piese bune,comparativ cu piesele"bucurestene" sunt excelente. Macar nu te uiti prin cilindru si vezi ca e indoit, sunt mai bune, e clar, nu aduce rebuturi cum se obisnuieste prin Butzuresti. Baieti,eu n-am nimic cu omul,dar nu vorbesc prostii.El stie mai bine,ia intrebati-l.N-a avut nimic de returnat in ultima perioada? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.