HondaSan Postat Februarie 5, 2013 Autor Share Postat Februarie 5, 2013 S-o stapanesti sanatos, aste e primul pas catre Gl 1800 ! Eu m-am indragostit de Pan dupa test-ride-ul de primavara trecuta. Ochii mari pe ceas, are prostul obicei de a te minti in ceea ce priveste viteza. In ce fel zici ca te minte?Detaliaza.O sa verific afirmatia ta cu ajutorul gps . LUV,in privinta topcasului am discutat cu un neamt in Germania,intr-o parcare,pe o vreme ploioasa.Omu avea un BMW si nu avea topcas ci avea tankbag.Din vorba-nvorba l-am intrebat dece nu pune un topcase.Omu,foarte sincer ,mi-a spus ca nu pune pentru ca face probleme.Acu eu nu am verificat lucru asta pentru ca nu am mers cu niciun BMW.Am mai povestit undeva ca atunci cand mi sa pus pata sa-mi iau motor nou,am cautat doua ore reprezentanta BMW si n-am gasit-o.Am gasit-o pe a lu Honda si asta a fost.Nu-mi pare rau de alegerea facuta. La calitatile sale deosebite se poate adauga si sistemul de franare care este unul din cele mai eficiente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 5, 2013 Admin Share Postat Februarie 5, 2013 In ce fel zici ca te minte?Detaliaza.O sa verific afirmatia ta cu ajutorul gps . Se refera la faptul ca mergind atat de lin si fiind si protejat de carenaj nici nu-ti dai seama cind ai 100/120 km/ora.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Daca nu ma insel topcase-ul original Honda are un sistem de glisare pe laterala care elimina voblajul datorat respectivei cutii, mai ales cand mergi singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Se refera la faptul ca mergind atat de lin si fiind si protejat de carenaj nici nu-ti dai seama cind ai 100/120 km/ora.. Exact la asta ma refeream, cu mentiunea ca nici nu stii cand ai 160-180.Te minte asa frumos ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 (editat) De fel nu merg mai tare de 150 nici pe autostrada asa ca nu ar trebui sa fie o problema Topcase`ul, in afara utilitatii pentru bagaje sa nu uitam ca este destul de comod si pt pasager mai ales la drum lung(plus de asta si mie imi palc motoarele echipate full cand e vb de bagaje)....topcaseul original este scump cu toate ca arata binisor si are un litraj decent, givi maxia E55 am avut pe VFR cumparat de nou si folosit mai mult gol si asta destul de scump mai ales ca mi s`au deteriorat nisste plastice la care nu ma asteptam asa ca m`am hotarat la fratele lui Givi si anume Kappa, un top case de 53 de L si destul de aratos dupa pararea mea ....plus de asta cu banii care ii dau pe un E55 Maxia iau de la Kappa urmatoarele: - topcaseul : http://www.kappamoto.ro/geanta-moto-porbagaj/11-geanta-moto-k53n.html - spatarul : http://www.kappamoto.ro/genti-moto-top-laterale/20-spatar-top-case-moto-k53n.html - placa de fixare : http://www.kappamoto.ro/placi-fixare-top-case-moto/776-placa-top-case-moto.html - placa de aluminiu: http://www.kappamoto.com/attachfile/content/moto_padre/109640/0.0.1.acc_man_k215.pdf toate fac undeva la 300 de E, topcasul E 55 maxia 240 de E chel ! ufff plus de asta am mai gasit si lincul asta ).....deci oare se merita sa dai banul pe un E55 maxia ? ( al meu nu ajunsese in starea asta si mentionez ca nu a fost trantit niciodata....dar plasticul gri cedase ) http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=702272 Editat Februarie 5, 2013 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Februarie 5, 2013 Autor Share Postat Februarie 5, 2013 Bine ca m-ati lamurit ca io pregatisem o toporisca . Corect.Te fura rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 ufff plus de asta am mai gasit si lincul asta ).....deci oare se merita sa dai banul pe un E55 maxia ? ( al meu nu ajunsese in starea asta si mentionez ca nu a fost trantit niciodata....dar plasticul gri cedase ) http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=702272 Asta da surpriza...nu m-am asteptat sa fie asa prost. Eu am avut un Maxia E52 din a 2-a generatie(defapt e conceptul de la baza Kappaului pe care vrei sa il achizitionezi) si a fost foarte bun. De asemenea am avut experiente bune cu inca alte 2 topcaseuri de la Givi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Dupa cateva ore de taiat, polizat, gaurit, masurat si indoit ca de sudura nu m`am ocupat eu am reusit sa termin si protectiile la side-case( am avut ca model motocicletele de politie, in poze ) dar totusi sunt multumit de munca depusa si spun eu ca iesit binisor mai ales ca bugetul alocat acestui proiect a fost de 50 de lei pe 2 spreiuri unul de grund si unul negru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 9, 2013 Admin Share Postat Februarie 9, 2013 Bravo tata, mare treaba ai facut! Mi-ai dat o idee, desi la mine forma coburilor este mai fluida si nu prea am unde ma pot intepa in cadru. Ai dat gauri si filet in cadru? Vezi ca gasesti suruburi din inox aici: http://www.fabory.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Nu rade de suruburile mele ) alea le`am avut prin casa cand le`am montat dar promit sa le schimb cu cele recomandate de tine.... acolo sunt gaurile date din fabrica... sustine ansamblul de sacritze prins de cadrul spate din teava al motociletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Dupa cateva ore de taiat, polizat, gaurit, masurat si indoit ca de sudura nu m`am ocupat eu am reusit sa termin si protectiile la side-case( am avut ca model motocicletele de politie, in poze ) dar totusi sunt multumit de munca depusa si spun eu ca iesit binisor mai ales ca bugetul alocat acestui proiect a fost de 50 de lei pe 2 spreiuri unul de grund si unul negru. Buna treaba. Sper sa fie acolo doar ca prevenire si sa nu apuci sa vezi utilitatea lor. Abia astept sa ma-ntalnesc cu tine sa o vad live. E foarte frumoasa motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Februarie 9, 2013 Autor Share Postat Februarie 9, 2013 Nu-i nevoie de chestiile alea.E o mica "jitanie". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Dupa cate am inteles de la tine ai pus`o cand pe o parte cand pe alta mai ales la menvrele dupa loc, ST`urile de politie am vazut ca sunt echipate cu aceste protectii si chiar unele au si la carenele laterale in fatza deasupra protectiei originale tot ceva genul asta de protectie doar ca altfel poztionate.....banuiesc ca nu degeaba le`au pus sau doar sa atarne de ele luminile si goarna din dotare, eu ma simt destul de "stapan" pe motor intre picioare sa spun asa la manevrele dupa loc(mai greu in panta), am 1,83 ....dar banuiesc ca sti mai bine ca mine ca pe loc daca apuca se se incline mai bine de 45 de grade nici Arnold nu o mai tine ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Februarie 9, 2013 Autor Share Postat Februarie 9, 2013 Cum se face mai uscat te invit pe la mine sa discutam si sa facem niste comparatii la motociclete si sa-ti zic io niste chestii.Asta ca sa stii cum stai ,in general si in particular. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 9, 2013 Admin Share Postat Februarie 9, 2013 Parerea mea ca sunt foarte bune protectiile alea. Asta vara am alunecat cu a mea pe o strada unde abia udasera astia si dupa mersul taras vreo 10 metri pe o parte statea sprijinita in protectia din fata(cam ca la ST)si in partea inferioara a gentii spate. Pe aceasta am zgariat-o, daca aveam o protectie de genul asteia si pe spate nu aveam chiar nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Cu mare placere HondaSan astept sa ne cunaostem si sa facem o tura pe undeva... cat despre protectii la fel ca oricare accesoriu parerile au fost mereu impartie pro si contra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Februarie 13, 2013 Autor Share Postat Februarie 13, 2013 Hai sa vedem sambata daca este uscat.Ne intalnim la arc si facem un mic DN 1.vedem cum e prognoza si stabilim ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 (editat) Cu ceea mai mare placere dar nu promit nimik pt ca nu imi stiu exact programul pt sambata dar dupa cate am vazut eu la vreme se cam anunta un pic nisnsoare, mai degraba duminica pe ceata Editat Februarie 14, 2013 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Februarie 24, 2013 Autor Share Postat Februarie 24, 2013 Din pacate o operatie de menisc la piciorul drept ma va tine o perioada departe de motor.Invitatia pentru tine de a-mi face o vizita ,ramane in vigoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 (editat) Imi pare rau sa aud asta, lasa`mi te rog pe privat un nr de telefon si cum se face vremea mai buna cu prima ocazie dau o fuga sa ne cuoastem si sa comparam motoretele Update ST :- comandat manere incalzite, priza si voltemtru digital 12 V - ajunse deja proiectoare 55W H3, tablou nou sigurante si suport GPS vreau sa fac o instaltie separata de ceea a motorului care sa cuprinda si sa nu ma impart cu fire pe tot motorul si sa treaca toate prin acelasi tablou de sigurante : priza, voltmetru, manere incalzite, proiectoare Editat Februarie 24, 2013 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Februarie 25, 2013 Autor Share Postat Februarie 25, 2013 Cu manerele incalzite ai facut o treaba excelenta.Ai sa vezi treaba asta prima oara cand vei avea nevoie de ele.Sunt curios cum ai amplasat restul de chestii ca eu nu prea m-am descurcat.Priza de 12 v am bagat-o in torpedoul din dr. iar GPS -ul l-am pus in tankbag sub plasticul transparent.0725.934.947. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Multumesc pt numar cum spuneam ca are sa fie timp si un pic de vreme mai buna am sa dau o fuga sa ne vedem si sa comparam motoarele, priza de 12 V are sa vina tot in partea drepata dar chiar sub torpedou, la vedere iar in partea stanga tot sub torpedou o sa vina "comutatorul" de la manere incalzite Asa.... am facut niste poze pana una alta sa iti dai seama de asezarea GPS`ului si tot astazi am reusit sa montez si extensia aripi fatza daca tot a venit, avand un GPS de masina nu un Garmin special pt moto a trebuit sa cumpar un suport separat sa am ce strica si adapta (ieftin 25 de lei suportul, din Vitan) dar il pot folosi si pt suport telefon, pozitita poate nu este pe placul tuturor dar mie unul imi place cum se vede si ca unghi si ca tot, plus de asta nu a trebuit sa gauresc nimik de la motor, doar m`am prins de un surub...sti tu care, de fapt se vede si in poza...mai ales ca priza dupa cum spuneam mai sus are sa vina pe partea dreapta...docamdata nu e gata inca nu am priza si nu este cablul GPS`ului tras, care acesta are sa vina prin gaura din spatele lui, pe sub bord si apoi la priza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 26, 2013 Admin Share Postat Februarie 26, 2013 Si eu folosesc un suport de masina adaptat la moto, arata cam la fel, dar cind folosesc aparatul il securizez de suport cu un zgarci mai lat pe una dintre laterale, altfel risc sa cada. Te sfatuiesc si pe tine sa faci la fel.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 (editat) Am vazut ca strange destul de bine dracia aia de suport mai ales ca se si mulaza acel burete pe GPS....dar buna ideea e de retinut pt ca pana acum adevarul este ca nu l`am probat in mers Editat Februarie 26, 2013 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 27, 2013 Admin Share Postat Februarie 27, 2013 Ca sa fii sigur pune un zgarci de-ala mai lat, chiar daca nu este foarte estetic isi face treaba foarte bine, eu era sa pierd PDA-ul in mers din cauza vibratiilor si denivelarilor+faptul ca mi-a distras atentia cind a cazut, cu o mana il prinsesem, cu alta tineam ghidonul, a fost ceva distractie pina am oprit in siguranta, lucru foarte periculos pe mobra.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.