Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Acum 10 ore, edward_zone a spus:

 

O fi avand de aface cu sitemul V-TEC care intra mai sus in ture?

 

Acum 5 ore, MarcusC a spus:

Daca e modelul RC46 98-01 acela nu are VTEC; doar cele dupa 2002 au. Dar chiar si asa VTEC-ul nu face altceva decat sa mai deschida o supapa pe admisie si pe evacuare pe fiecare cilindru.

 

Eventual incearca sa acoperi cele prin care trage mai mult aer sa vezi daca vor compensa celelate.


Este 2001 Fi, non VTEC.
Nu compenseaza cu cele 2 admisii acoperite ci tinde sa se opreasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

La 28.03.2021 la 19:52, Radu H. a spus:

O chestiune ce ma nelinisteste de 2 zile.
Cu filtrul jos si cu mana pe palnii, cilindrii din fata (2 si 4) trag aer foarte puternic de iti lipeste palma de adminsie, pe cand cilindrul din spate nr. 1 trage slabuț, iar numarul 3 slab rau de tot spre deloc.
Motorul merge normal si trage ca in prima zi cand l-am luat. Nu mai zic ca am bagat ture de mii de km cu pasager si bagaje si s-a comportat exemplar.
"Testul" s-a facut cu motorul la temperatura optima de functionare. Pur si simplu in 6k ture, cilindrul nr. 3 nu trage aer mai deloc spre deosebire de restul.
Alta chestie ovservata, uleiul din airbox, putin ce e drept, exista in jurul admisiei celor 2 cilindri care trag mai slab aer (3 si 4).
Vreo explicatie ?

ed1IMG_20210327_135226.jpg

Verifica garniturile dintre corpurile clapeta si galeria de admisie. Ori sunt coapte, desprinse, sau nu le ai deloc. Trage aer pe acolo. Cilindrul 3 e normal sa fie plin de ulei, e cel mai aproape de aspiratia vaporilor din carter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 29.03.2021 la 22:49, john17 a spus:

Măsoară compresia în primul rând. 

 

La 29.03.2021 la 23:21, Mihai Olteanu a spus:

Verifica garniturile dintre corpurile clapeta si galeria de admisie. Ori sunt coapte, desprinse, sau nu le ai deloc. Trage aer pe acolo. Cilindrul 3 e normal sa fie plin de ulei, e cel mai aproape de aspiratia vaporilor din carter

 

Multumesc pentru sfaturi. O sa incep verificarile din nou.

Mihai Olteanu mi-a dat ceva sperante. Merge prea bine motorul in general ca sa fie "mort" pe o jumatate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

        Salutare. In urma reviziei anuale am ramas cu cateva piese achizitionate de care nu am nevoie. Mentionez ca acestea sunt in ambalajul original, nedesfacut.

E vorba de VFR800 generatia a 6a - an, RC46.

  • Garnitura capac chiuloasa fata 751.68.75 - 150 lei (cod 7516875)
  • Garnitura capac chiuloasa spate S410210015114 - 130 lei (cod S41021005114)
  • Lant distributie (original) 2 bucati * 400 lei (cod 14401-MCW-03)
  • Roata dintata (original) 4 bucati * 200 lei (cod 14321-MCW-000)
  • Patina distributie (original) 2 bucati * 250 lei (cod 14610-MCW-03)

 

            Am dat copy/paste de pe facebook, am zis ca e mai ok sa postez aici, tinand cont ca suntem doar o mana de oameni in toata tara, astazi urmeaza sa postez anuntul si pe olx si ebay, prioritate au avut cei de pe grupul de facebook vfr Romania.

          Daca aveti nevoie de informatii va stau la dispozitie la nr de telefon 0722186051.

          O zi frumoasa si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Nu poate fi de la senzor.

Din cate stiu, modulul ABS nu poate opri motorul.

Cel mai probabil ai si indicatorul FI. aprins.

Daca nu ai manualul service sa incerci sa vezi ce cod/eroare ai la sistem, va trebui sa incerci la un service.

Mie mi s-au intamplat 2 situatii: infasurarile alternatorului mi-au fost prajite si imi murea motorul din cauza unei puneri la masa, iar a 2-a a fost din cauza regulatorului/refresorului - aceeasi chestie, imi punea la masa si murea motorul.

Poate alti colegi stiu mai bine sau iti pot da sfaturi/ instructiuni mai bune/clare.

Succes!

P.S.: scuze pt greselile de tiparire - degetele-s prea mari si activeaza literele invecinate ..,.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
La 26.05.2021 la 20:12, Marian Bulugheana a spus:

Buna! Am si eu o problema cu o honda vfr 800. A aprins in mers becul de la abs si sa oprit motorul. Iar acum nu mai porneste.  Se poate intampla asta de la un senzor abs ? Multumesc!

Poate nu mai ai masa in mufa principala de sub carena din stanga, găsești tutoriale pe youtube

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut! Am un Vfr 800 Fi. Stie cineva, pentru a schimba termocupla trebuie sa golesc lichidul de racire din instalatie? Multumesc!

Pare ca am rezolvat problema de mai sus :)

Vinde cineva sau ma puteti indruma unde as putea gasi la un pret accesibil manerele spate pentru pasager si suportii pentru genti laterale si topcase? Multumesc!

Motorul este Vfr 800 Fi, model '98.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor cu 800 vtec, inteleg de pe diverse forumuri straineze ca motorul are o lipsa de putere in plaja de turatii joase. Fiecare intelege ce vrea prin lipsa de putere. A mea nu e ok. Am cam verificat tot si simt pana in zona 5k ca trag de manson si parca nu primeste benzina. Peste, se comporta ok. La turatii mari, dupa ce intra in sarcina e de nota 10. Multi zic ca asa trebuie procedat cu motorul asta, sa deschizi progresiv gazul la turatii mici. Am mers si cu alte motoare si V si linie si au vlaga si la ture mici. Eu ca sa urc in acele de par de pe transalpina,etc ma duc cu a 1-a. 

Ale voastre " face la fel" sau am o pb? As vrea sa merg cu a cuiva de pe forum, cine e dispus sa faca un schimb pe aici prin Buc.

Multumesc

Acum 8 minute, Mihai Olteanu a spus:

Domnilor cu 800 vtec, inteleg de pe diverse forumuri straineze ca motorul are o lipsa de putere in plaja de turatii joase. Fiecare intelege ce vrea prin lipsa de putere. A mea nu e ok. Am cam verificat tot si simt pana in zona 5k ca trag de manson si parca nu primeste benzina. Peste, se comporta ok. La turatii mari, dupa ce intra in sarcina e de nota 10. Multi zic ca asa trebuie procedat cu motorul asta, sa deschizi progresiv gazul la turatii mici. Am mers si cu alte motoare si V si linie si au vlaga si la ture mici. Eu ca sa urc in acele de par de pe transalpina,etc ma duc cu a 1-a. 

Ale voastre " face la fel" sau am o pb? As vrea sa merg cu a cuiva de pe forum, cine e dispus sa faca un schimb pe aici prin Buc.

Multumesc

Am mai citit versiunea cu " harta de injectie e de rahat, pentru emisii bla bla". cine a citit harta? E Honda si e un model de top. Nu-si permiteau sa dea rateuri. In plus, Vtec-ul e activ pt a imbunatatii cuplul la turatii joase, operand in 2 valve ai umplere mai buna a cilindrilor etc. Pe dracu, sa vezi honda 600RR sau suzuki gsx650f ce misca de jos. 4 linie 4 valve nonstop.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 29.07.2021 la 2:36, aurelbrezan a spus:

Salut! Am un Vfr 800 Fi. Stie cineva, pentru a schimba termocupla trebuie sa golesc lichidul de racire din instalatie? Multumesc!

Pare ca am rezolvat problema de mai sus :)

Vinde cineva sau ma puteti indruma unde as putea gasi la un pret accesibil manerele spate pentru pasager si suportii pentru genti laterale si topcase? Multumesc!

Motorul este Vfr 800 Fi, model '98.

Salut, ai PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salutare, salutare!

Cam liniste aici.

Batranica mea asa arata. Inca merge bine si nu ma indur inca s-o schimb cu un 1200F.

vreu sa-i schimb intinzatorii de lant - am luat unii manuali. A mai facut cineva operatiunea? O sa vad si pe YouTube cum facura altii.

Daca vrea cineva niste carene laterale din plastic chinezesc cu mici defecte (cate o urece rupta), sa dea de veste - am cateva seturi.

Toate bune!

04454E37-BCBD-4BCC-844A-4F47E23674B7.jpeg

ED86D558-0CFB-4E83-A93C-DA48F33FA2BC.jpeg

DFF10308-43EB-41C9-8BE2-419759DD2CC7.png

92A4C6B2-E4DE-4ECE-97CF-753B27F73FB5.jpeg

54E18E60-A65A-4A7F-96C0-2E695D2CE797.jpeg

CB8808BF-214B-46A7-82AC-DB55AE747CF6.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare.

Probabil s-a mai intrebat dar nu recent, sper sa nu fie cu deranj intrebarea. Voi ce crash bob-ins folositi pt protectie? Eu am cautat pe net si am gasit doar ce-i de la R&G, voi ati gasit si altceva sau aveti alte recomandari?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Salutare,

La cat ajunge o asigurare pe vremurile astea?

Eu ma intorc abia peste 2 luni dar mi-a expirat deja cea curenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 01.03.2022 la 6:06, ciprinakos a spus:

Salutare,

La cat ajunge o asigurare pe vremurile astea?

Eu ma intorc abia peste 2 luni dar mi-a expirat deja cea curenta.

 

240 ron / 1 an, B maxim

Convenabil zic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 3/1/2022 at 6:06 AM, ciprinakos said:

Salutare,

La cat ajunge o asigurare pe vremurile astea?

Eu ma intorc abia peste 2 luni dar mi-a expirat deja cea curenta.

Salut,

a mea a fost 360 pe 1 an, la B5; facuta in ianuarie(nu intrebati de ce 🙂)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
On 10/5/2021 at 1:55 PM, ciprinakos said:

Salutare, salutare!

Cam liniste aici.

Batranica mea asa arata. Inca merge bine si nu ma indur inca s-o schimb cu un 1200F.

vreu sa-i schimb intinzatorii de lant - am luat unii manuali. A mai facut cineva operatiunea? O sa vad si pe YouTube cum facura altii.

Daca vrea cineva niste carene laterale din plastic chinezesc cu mici defecte (cate o urece rupta), sa dea de veste - am cateva seturi.

Toate bune!

04454E37-BCBD-4BCC-844A-4F47E23674B7.jpeg

ED86D558-0CFB-4E83-A93C-DA48F33FA2BC.jpeg

DFF10308-43EB-41C9-8BE2-419759DD2CC7.png

92A4C6B2-E4DE-4ECE-97CF-753B27F73FB5.jpeg

54E18E60-A65A-4A7F-96C0-2E695D2CE797.jpeg

CB8808BF-214B-46A7-82AC-DB55AE747CF6.jpeg

 

 

Ai facut ceva cu intinzatoarele manuale?

Nu ma prind exact ce faci cu gaura pentru ulei, cele de fabrica au pasaj pentru ulei direct pe blocul motor, cu gaura corespondenta pe intinzator si garnitura de etansare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Vă salut!

În ultima săptămână a inceput sa cedeze bateria din ce în ce mai des, iar aseară am dat-o jos să vad modelul: JMT HJTZ14S-FP-SI.

Având în vedere ca motocicleta e la mine de 2 ani, în care nu am schimbat, nu am încarcat-o peste iarnă(a fost totuși ținut in garaj la >7`C), plus că nu părea nouă mă gândesc că i-a sosit vremea.

 

Uitându-mă pe piață am văzut prețuri între 770 si 1200 lei(Yuasa, JMT, Skyrinch), inclusiv câteva modele ~300lei

Dacă voi ați schimbat cam care a fost pretul/modelul? la moto anterior, Hornet 2006, stiu ca m-a costat in jur de 400 lei

Recomandari?

 

Drumuri bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...