Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Poza este luat de pe vfrdiscussion.com

 

Tipul a fost foarte amabil Âşi mi-a trimis niÂşte poze cu sistemul de prindere. El de atunci a schimbat givi-ul pe cutii Âşi sistem de fabrică.

 

Singura problemă pe care o am este faptul că nu sunt 100% convins că se poate monta suportul lareral fără suport pt. topcase.

În poză se vede că are un punct care este fixat de suportul topcase-ului. Americanul care a trimis poza a spus că se poate Âşi fără.....dar eu nu văd cum.

Editat de kpax
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Coolbike, de unde ai luat setul de bagaje si cat te-au costat?

Altfel ce sa zic...foarte misto motorul...altul mai frumos nu exista ( e exact ca al meu)

a costat cam 950 de euro totul, si l-am luat dde la motomarket

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei, ieri am cam terminat cu ,,achizitiile" ! Acum am un touring - total !

Se vede in poze !

Posteaza si niste poze cu tubulatura cutiilor, te rog !

Vreau sa studiez mai in detaliu sistemele de prindere de motocicleta, sa vad daca le pot adapta la modelul meu de VFR.

Cutiile laterale pe care le ai tu, nu le-am gasit in oferta la Louis. Mai ai notat pe undeva codul lor ?

 

Uite cam cum arata la mine sistemul de prindere la topcase:

post-5869-1188624694_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni apelez la experienta voastra...

Saptamana asta m-a lovit un idiot cu un logan, nu am cazut, stricaciunile se rezuma la zgarieturi si crapaturi cam la toate carenele, motorul nu este deloc atins, totusi nu mai porneste.

Ceva idei ce ar putea avea?

Motorul este VFR 800 2006.

Uita-te daca cumva receptorul HISS care se afla in jurul contactului nu a primit cumva vreo lovitura,ca si asta poate fi cauza nepornirii motorului(dar in prima faza vezi daca ai scanteie pe la bujii)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.- Anul 2001, este anul in care sa trecut de la distributia prin cascada de pinioane la cea pe lant ! Deci VFR-ul de 800 care sa fabricat pana in 2001, este ,,ultimul mohican" cu cascada de pinioane, la distibutie !

 

Esti sigur? Eu stiam ca toate astea de 800 au distributia pe lant. M-am uitat in manual, si intr-adevar nu vad nici un lant de distributie, dar pe de alta parte nici nu sunt foarte priceput, stiu doar aproximativ unde ar trebui sa fie.

 

Anyways... am intrat si eu de ieri in clubul vostru, pana acum doar 150 Km, fara incidente, mers incet ca inca nu ne cunoastem asa de bine. Azi am de gand sa fac o tura mai lunga, si sa ii fac si consumul sa vedem cum se descurca. Pana acum sunt foarte incantat de ea.

 

HISS de la ce modele in sus e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Am si eu un VFR750F modelul 92-94.

VFR are spatele busit, si as vrea sa stiu daca as putea sa ii schimb spatele cu totul, si sa pun de la alta marca/model (cbr, suzuki gsxr etc).

A facut careva asa ceva, sau a auzit/vazut pe cineva ?

Sau poate stiti voi pe cineva care are cumva spatele de la un vfr si nu mai are nevoie de el smile.gif.

As mai avea nevoie si de alte piese pt el, deci daca puteti sa ma ajutati please contact me.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi'a dat de gandit baiatul asta cu ce a scris aici... :)

 

Fac treaba mică pe părerea lui.....

am venit Âşi eu în club

VFR800ABS 2003

 

Viffer.jpg

 

 

Sincer nu mă deranjează dacă mă depăÂşeÂşte cineva cu un VFR '99...

de fapt nu mă deranjează nimeni dacă mă depăÂşeÂşte.

Eu am luat motorul pt. plăcere nu pentru a face comparații sau să-l duc la Dyno test.

 

Testele sunt făcute pentru piste, pentru zmei... iar noi majoritatea muritorilor de rând nu folosim nici măcar 50% din herghelia motorului.

Editat de kpax
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo's de receptorul HISS ,............. Am o singura cheie ! Asa am cumparat motocicleta ! Ma bate gandul sa-mi fac o dublura la cheie, in caz ca o pierd pe asta ! Ca ,,profil", este banala, dar ma incurca rau faptul ca are incorporat rahatul ala de magnet, ... sau ce o fi acolo, in cheie ! Are cineva idee de unde se poate procura asa ceva ?

 

:)

<small>--- Mesaj completat în 03 Sep 2007 07:30 -------------</small><br/>

 

Poze cu suportul de bagaje vezi, ---> AICI !

..... cat despre cutiile laterale, ... citeste dialogul din poza si te vei edifica ! Daca vrei cu adevarat GIVI E360, @ROMI3, te rezolva ! Da-i un telefon si te lamureste !

 

Bafta ! :scratch:

Nu se poae face dublura la cheie,ca se vand 2 chei impreuna cu aprinderea(adica asa mi-au zis cei de la Honda Hungary),si daca se pierde tot asa se vinde in pachet. :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine-ai venit Pacasac in randul celor cu 4inV.

Ai sunat la service-ul Honda pt bec???

Sanatate, km cu nemiluita, sa ai grija de Vfr-ica, si s-arate la vanzare ca si acum , IMPECABILA!!! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut fratilor veferisti! :) de mult nu am fost pe aici...

 

am un prieten cu un RC36 din 1991. i-l dezmembreaza. in afara de carene(de fapt si alea le are, numa trebe lipite) are orice piesa. motorul are 70.000km la bord dar merge impecabil (normal, ca un vfr) :scratch:

 

daca cineva are nevoe de piese, sa-mi trimita un PM si i-i dau numarul baiatului.

 

toate cele bune va doresc tuturor veferistilor (desi eu de o luna am vtr), si sper ca nici unul dintre voi nu are nevoe de nici o piesa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul e ca in depasiri ii cam dau, de obicei stau in spatele masinilor pe la 6000 rpm, iar 7000 am inteles ca se intampla sa iasa monstrul :)). O sa incerc sa fac 100 km, mers mai relax sa vedem ce se intampla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari Pacasac! Sper sa ne vedem maine la Targoviste. Facem un contrast: alb-negru. Cat despre consum, asa cum ai zis: incearca mai relaxat si sa vezi cum scade. Mie imi ia cam 6% la un mers de placere, chiar si cu scurte reprize de viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asta o sa incerc azi.

 

Am gasit in sfarsit bec, la un magazin de piese auto din Brasov, dar care aduc si consumabile moto la comanda (filtre, bujii, etc). Pe stoc au o carca de uleiuri si spray-uri.

 

Ne vedem la Targoviste :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

SALUTARE TUTUROR! Am o intrebare pt. VOI cei care au un VFR, de 750 sau 800 cmc nu conteaza! Stie cineva de unde sau de la cine s-ar putea cumpara "chestii" de genul : "placute frane fatza-spate , becuri de faza scurta-lunga, un kit de lant pt vfr RC36 din 1994 , eventual si un cauciuc de 170/60/17" " nu este pentru motocicleta mea ci este pentru un amic de-a meu care a cumparat VFR-ul de la " Pacman ", si care la randul lui l-a luat de la " MATEI " si el l-a luat de la TOMINA :wave: !am spus toate astea ca sa se stie mai multe despre motor, nu de altceva...ca doar s-a discutat si AICI de motorul lui sau despre cei care si-au luat VFR intre timp! AH , SI INCA CEVA: stie cineva cam pe unde este regulatorul de tensiune sau releul de incarcare? ca am citit ca se poate "arde" In timp din cauza raciri mai proaste...si ca se poate rezolva problema cu ajutorul unui cooler de procesor de calculator!

 

nu vrea sa schimbe nimic acum , ci doar unele preturi informative a consumabilelor de mai sus, ca uleiul si filtrul de ulei le-a schimbat mai demult , cam tarzior da" asta e... cum s-a putut... CE ZICETI , ULEIUL MOTUL 15W50 300V DIESTER ESTE BUN? SAU ESTE RECOMANDAT PT. UN MOTOR CU NR. ASTA DE KM SI DIN ANUL RESPECTIV? filtrul de ulei si uleiul motul au fost cumparate de la reprezentanta HONDA din Braila, nu mai stiu care e strada .... aia cu sens unic... :scratch:

 

 

si inca ceva: indiferent de momentul functionarii sau pornirii(rece sau dupa un rulaj ), se aude un zgomot in partea dreapta mai in partea de sus a motorului, un fel de tzacanit-"bataie"... cand l-a luat de la PACMAN nu se auzea... :P

stie cineva cauza si eventual ce se poate face? sau daca e grav sau nu :P ORICUM NU A FACUT MULTI KM DE CAND A LUAT-O... numai ce a schimbat uleiul si filtrul si are 4000KM pana in momentul de fatza :-L

si inca ceva , daca tot am spus tot cce aveam de spus: in linie dreapta la 80km/h si fara vant din fatza sau lateral, are tendinta sa traga dreapta daca iei mainile de pe "coarne" :D va spun asta pt. ca acum o ora m-am plimbat un pic cu ea si am ramas surprins ca face treaba asta :P

 

 

CAM ATAT AM AVUT SA VA "MARTURISESC" :what: DACA MAI APARE SI ALTA "BUBA" va anunt eu , ca amicul meu n-are timp de internet si forumuri... are servici ,nevasta "pretentioasa" si cu ore fixe..., si copil de crescut :baldy: care are 2 ani si vreo 2 luni :) un neastamparat si jumate :P !

 

CIAO! :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

SALUTARE TUTUROR! Am o intrebare pt. VOI cei care au un VFR, de 750 sau 800 cmc nu conteaza! Stie cineva de unde sau de la cine s-ar putea cumpara "chestii" de genul : "placute frane fatza-spate , becuri de faza scurta-lunga, un kit de lant pt vfr RC36 din 1994 , eventual si un cauciuc de 170/60/17" " nu este pentru motocicleta mea ci este pentru un amic de-a meu care a cumparat VFR-ul de la " Pacman ", si care la randul lui l-a luat de la " MATEI " si el l-a luat de la TOMINA :blbl: !am spus toate astea ca sa se stie mai multe despre motor, nu de altceva...ca doar s-a discutat si AICI de motorul lui sau despre cei care si-au luat VFR intre timp! AH , SI INCA CEVA: stie cineva cam pe unde este regulatorul de tensiune sau releul de incarcare? ca am citit ca se poate "arde" In timp din cauza raciri mai proaste...si ca se poate rezolva problema cu ajutorul unui cooler de procesor de calculator!

 

nu vrea sa schimbe nimic acum , ci doar unele preturi informative a consumabilelor de mai sus, ca uleiul si filtrul de ulei le-a schimbat mai demult , cam tarzior da" asta e... cum s-a putut... CE ZICETI , ULEIUL MOTUL 15W50 300V DIESTER ESTE BUN? SAU ESTE RECOMANDAT PT. UN MOTOR CU NR. ASTA DE KM SI DIN ANUL RESPECTIV? filtrul de ulei si uleiul motul au fost cumparate de la reprezentanta HONDA din Braila, nu mai stiu care e strada .... aia cu sens unic... :)

si inca ceva: indiferent de momentul functionarii sau pornirii(rece sau dupa un rulaj ), se aude un zgomot in partea dreapta mai in partea de sus a motorului, un fel de tzacanit-"bataie"... cand l-a luat de la PACMAN nu se auzea... :rose:

stie cineva cauza si eventual ce se poate face? sau daca e grav sau nu :( ORICUM NU A FACUT MULTI KM DE CAND A LUAT-O... numai ce a schimbat uleiul si filtrul si are 4000KM pana in momentul de fatza :hurt:

si inca ceva , daca tot am spus tot cce aveam de spus: in linie dreapta la 80km/h si fara vant din fatza sau lateral, are tendinta sa traga dreapta daca iei mainile de pe "coarne" :blbl: va spun asta pt. ca acum o ora m-am plimbat un pic cu ea si am ramas surprins ca face treaba asta :(

CAM ATAT AM AVUT SA VA "MARTURISESC" :D DACA MAI APARE SI ALTA "BUBA" va anunt eu , ca amicul meu n-are timp de internet si forumuri... are servici ,nevasta "pretentioasa" si cu ore fixe..., si copil de crescut :rose: care are 2 ani si vreo 2 luni :) un neastamparat si jumate :lol: !

 

CIAO! :rose:

 

 

Placute de frana am luat de la magazinul MAN, intersectie Plevnei cu Stefan Furtuna - 72 ron/set; (Bucuresti). Cauciucuri, de la o firma, Pan nu mai stiu cum, de pe soseaua centura, undeva in zona Domnesti, e chiar langa o statie Lukoil - 800 ron, cauciuc spate, montaj inclus; fatza - spate - 1000 ron, montaj inclus; Cauciucuri poti sa mai comanzi si la baieti de aici, de pe forum, am inteles ca sunt seriosi. Stiu ca cei de la Honda folosesc ulei MOTUL si il schimba undeva la 6000 km; Legat de releu de incarcare, mi s a spus ca e piesa care pica ceva mai des, singura dealtfel :)

 

 

Asfalt uscat!

Editat de Tano
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VFR-urile fabricate in 1999, au prima varianta de sistem de injectie ! Cand ,,ii deschizi gazul" am auzit ca papa binisor la benzina ! Incepand cu 2000, au introdus un nou sistem de injectie care este mai economic decat cel din 1999, in schimb au scazut si performantele ! Am inteles ca VFR-urile din 1999, sunt cele mai nervoase ! ...... asta stiu eu, poate ma insel !

Cat despre consumul mentionat de mine, nu vorbesc balarii ! Repet ! Invit pe oricine la plimbare sa verifice ceea ce am scris !

 

Bafta ! ...... frumoasa motoreta ! Imi place rau cum da pe negru ! :)

 

<small>--- Mesaj completat în 07 Sep 2007 08:15 -------------</small><br/>

 

Deci cu alte cuvinte, am supt-o, daca pierd cheia ! Nashpa rau !!! :)

Omule din contra,la modelele 2000-2001 a crescut cuplul la turatii medii(aproape ca nu se simte diferenta dar a crescut),pornirea are soc automat,raspunde mai prompt la accelerari,dar cea mai mare diferenta e consumul cu aproape 1l mai putin(s-a umblat la sistemul de injectie,aprindere si putin la evacuare)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

;) nimeni nimic? nu mai stie nimeni nimic de VFR-uri de 750 de prin 1994?

APROPOS:

 

 

"MATEI" MY MAN: NR. TAU PREFERENTIAL DE INMATRICULARE "B-85-VFR" NU MAI ESTE... a intrat pe ghilotina :D ... cred...

 

FOSTUL VFR-750F CARE A FOST AL TAU ARE NR. DE INMATRICULARE BZ-06-HOB INCEPAND DE AZI-DIMINEATZA :hug: eu l-am pus cu mana mea pe motor :) (creed ca "HOB" vine de la HOBBIE :D s-au gandit aia de la politie ... "hai mah sa nu-i dam la rand..hai un preferential , prescurtarea de la hobbie" :lol: )

(chiar asa , un bec de FAR , chiar costa 600 mii?!)

 

VA SALUT! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

;) nimeni nimic? nu mai stie nimeni nimic de VFR-uri de 750 de prin 1994?

APROPOS:

"MATEI" MY MAN: NR. TAU PREFERENTIAL DE INMATRICULARE "B-85-VFR" NU MAI ESTE... a intrat pe ghilotina :D ... cred...

 

FOSTUL VFR-750F CARE A FOST AL TAU ARE NR. DE INMATRICULARE BZ-06-HOB INCEPAND DE AZI-DIMINEATZA :hug: eu l-am pus cu mana mea pe motor :) (creed ca "HOB" vine de la HOBBIE :D s-au gandit aia de la politie ... "hai mah sa nu-i dam la rand..hai un preferential , prescurtarea de la hobbie" :lol: )

(chiar asa , un bec de FAR , chiar costa 600 mii?!)

 

VA SALUT! :)

 

Chiar nu înțeleg postul tău!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...