Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Hello, mi-am luat si eu VFR, rc-36 din 97.

Evident, intrebari :crack: :

1. ulei - motul 10w40 semisintetic e bun ? de-asta foloseam la xj, in manual am vazut ca cifrele 10w40 se incadreaza bine la vfr.

2. Cum se ajunge la busonul de ulei si filtru ? carena de jos se tine doar in suruburile vizibile ?

3. Am citit pe niste forumuri straine ca baietii monteaza coolere de calculator pe releu, e mai bine sa previi cu 10e, decat sa repari cu 200e si trag fire de la lampa de pozitie spate. Intrebare : unde e releul ? :P nu vreau sa ma apuc sa dau jos carenele care nu trebuie.

4. amortizoarele plang cu ulei, trebuie sa schimb semeringurile. a mai facut cineva operatiunea, e vreun "trick" , trebuie cleste de sigurante sau merge totul clasic din surubelnita, patent si talent ?

5. cat prinde ? :moto: . Am venit ieri pe autostrada, dar peste 220 nu am indraznit sa trec.

:rusinica:

Felicitari domle'! Bine-ai venit in trupa V4-istilor! Secretos mai esti, ai dus pana la bun sfarsit totul pe furis :crack: :crack: Poze nenea, poze cand pui???

De unde-ai luat-o pana la urma???

Viata lunga si km cu nemiluita impreuna! :crack: :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Hello, mi-am luat si eu VFR, rc-36 din 97.

Evident, intrebari :rusinica: :

1. ulei - motul 10w40 semisintetic e bun ? de-asta foloseam la xj, in manual am vazut ca cifrele 10w40 se incadreaza bine la vfr.

2. Cum se ajunge la busonul de ulei si filtru ? carena de jos se tine doar in suruburile vizibile ?

3. Am citit pe niste forumuri straine ca baietii monteaza coolere de calculator pe releu, e mai bine sa previi cu 10e, decat sa repari cu 200e si trag fire de la lampa de pozitie spate. Intrebare : unde e releul ? :crack: nu vreau sa ma apuc sa dau jos carenele care nu trebuie.

4. amortizoarele plang cu ulei, trebuie sa schimb semeringurile. a mai facut cineva operatiunea, e vreun "trick" , trebuie cleste de sigurante sau merge totul clasic din surubelnita, patent si talent ?

5. cat prinde ? :crack: . Am venit ieri pe autostrada, dar peste 220 nu am indraznit sa trec.

 

Hey

 

1. Uleiul acela e K, asa am pus si eu (castrol);

2. E mai util sa dai jos carenele laterale, prinse cu suruburi. Problema la mine o fost la cele de jos (dedesubt) care aveau ceva "nituri din plastic" m-am chinuit cu ele ca sa nu rup si sa crap... Scurgi pe dedesubt, uleiul in ceva vas, destrangi surubul, dupa golire (inclini motorul catre dreapta dar sa ti iei masuri de siguranta si pozitie stabila si sigura!). Scoate si filtru vechi, este sub radiator. Montezi filtru nou, il umpli cu ulei pana ce se imbiba bine, fara aer si pui filtru la loc. Strangi cu patent special cu material textil, daca n-ai cu o carpa. Destrangi surubul din lateral dreapta jos, care e totodata si pt masurarea nivelului de ulei si torni usor pe acolo.

3. Faza cu coolerele e f buna. Releul este sub carena laterala dreapta? de la sezut... nu mai retin care i dreapta sau stanga. Tre sa scoti sezutul si apoi lateralele. Vezi cu imbinarea de la aripi&semnalizatoare spate. Cred ca s ceva cleme daca retin bine...

4. Telescopul... merge si cum zici u numa multa grija daca ajunci cumva la faza ca ai nevoie de cateva lovituri de ciocan. Sa nu nimeresti suprafata telescopului. Vezi cu suruburile din baza jos, de la ax! Sa nu distrugi capetele ca va f extrem de greu sa le mai scoti! Sa ai scule bune, eu am nimerit cele de fabrica si erau stranse infernal. Am distrus capu' ;la unu si m am chinuit apoi pana am reusit sa l desfac. Daca ai talent te descurci.

5. Cu viteza maxima la vfr nu te pot ajuta. Situatia nu mi0a permis sa trec de 225... intervenea intodeauna ceva in fata...

 

Pe curand,

Editat de Adrian Tanc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, deci in week-endul asta am facut cenaclu tehnic cu onda asta, sa vad si eu ce si cum.

I-am schimbat uleiul, dupa ce m-am prins si eu cum sunt agatzate carenele una de alta si am gasit busonul.

Scriu aici, sa ramana, tehnologia descoperita ;) .

Carenele - sunt 4 - doua laterale, una frontala si una inferioara. cum se dau jos : mai intai cele laterale - sunt tinute in cate un surub de 6 cu capul foarte lat si cu nimbus ingropat (nimbus de 5), apoi in inca 3 suruburi speciale - prin care se articuleaza de carena de jos. Mai este inca doua suruburi - care tin carena inferioara legata de laterala. Astea ultimele 5 suruburi se desfac doar o juma de tura si gata, apoi raman pe pozitie, nu ies de tot, dar elibereaza prinderea. Bun, deci dupa ce e eliberata carena laterala se scoate printr-o miscare de ridicare din punctul de jos spre in sus, ca sa iasa din niste ghidaje cu care se prinde de carena superioara (cea cu farul). Apoi gata, iese frontala - dezlegata inainte de carena cu farul, apoi iese si inferioara - e tinuta de cate 2 suruburi nimbus.

 

Filtrul de ulei l-am scos cam la sacrificiu, cu un cleste-crocodil cu deschiderea insuficienta pentru a prinde tot diametrul, dar a iesit, oricum il aruncam. Pe cel nou l-am strans la mana tare de tot, dupa ce evident am uns bine garnitura aia de cauciuc (ca la dacie). Busonul la mine e pe dreapta, intr-o pozitie foarte comoda, se desface cu inelara/tubulara de 17. Cu fixa e riscant, ca daca-i strans bine si cheia proasta se rotunjeste hexagonul. Idee de vas pentru colectat uleiul - bidon de-ala de apa plata de 4 litri - pus culcat, cu dopul strans si gaurit cu cutitul pe una din fetele laterale. Apoi turnat in alt pet netaiat si dus la service.

 

Placutzele de frana :

 

Accesul foarte usor, cel putin teoretic, la prima vedere. Este un surub cu cat de surubelnita dreapta la vedere - singurul la vedere - asta este doar un dop pentru surubul lung care tine placutele pe pozitie. La mine era cam intepenit - parea tot asa, nemiscat de 10 ani, de la fabrica. Rezolvare - dat cu spray degripant, apoi dat in marginea surubului cu surubelnita pe post de dalta - s-a dezmortit si gata, a iesit. Cum ziceam, asta are doar rol de dop - de blocare a surubului principal - asta-i cu nimbus de 5. Dat cu spray pe capul lui si pe partea opusa - dincolo de placutze, lasat 1-2 minute, apoi pus nimbusul si o carpa pe nimbus, apoi tras cu hotarare de el :bow: . Inspectat placutzele - trebuie sa se vada inca santzul despartitor dintre cele doua sectoare de ferodo. La mine pe fatza sunt ok, pe spate le-am comandat, imi vin luni.

INTREBARE: cum se imping pistonasele inapoi, ca sa pot baga placutzele noi ? trebuie desfacut aerisitorul sau lichidul e impins incet spre pompa/rezervor ?

 

Bujiile : cele de la cilindri din spate se acceseaza relativ usor - dat shaua jos, apoi rezervorul - cu inelara plus o tubulara cu clichet de 10, apoi decuplat 4 prinderi - furtunul principal de debit benzina, doua furtune de echilibrare presiune aer si mufa de la indicatorul de nivel. Atentie - treceti robinetul (vizibil prin ridicarea rezervorului) pe OFF inainte de a scoate furtunul din filtrul de benzina si nu uitati sa-l treceti pe ON la montare. Asta-i tot aici - se scot fisele, apoi bujiile cu cheia din trusa (hexagon de 16mm, terminata cu hexagon de 10 - pentru tubulara/clichet in partea de sus) - asta e cheia din trusa honda pe care am gasit-o pe motocicleta. Scos bujia - reglat distanta - la mine erau cam la 2mm, le-am dus la 0.9, cum trebuie.

Bujiile din fatza - aici e distractia si mai ales devine clar faptul ca cheia aia originala e cam piesa critica. Deci - pentru bujiile din fata - se da jos carena din stanga, apoi se da jos surubul de la radiatorul de apa de jos, apoi se slabeste surubul de sus. Se scot apoi si furtunele de ulei (care duc la radiatorul de ulei mic din fata) - se scot din niste ghidaje de plastic de pe masca radiatorului de apa si se dau in lateral. In felul asta, radiatorul poate sa pivoteze in prinderile de sus si sa se duca spre in fata - ghidonul fixat pe drept inainte. In felul asta se face loc pe langa ventilator exact cat trebuie pentru a intra cheia de bujii si apoi a pune pe ea tubulara de 10 sau inelara. Vedeti si la service - sa nu le vina ideea sa demonteze de tot radiatorul.

 

Urmeaza meciul greu cand imi vin semeringurile, atunci distractie :bow: . A - si aici - o recomandare - daca incep sa va "planga" semeringurile si totusi mai aveti de mers cu motocicleta pana vin semeringurile noi - puneti un bandaj - o carpa ceva pe jambe, infasurata si prinsa cu scoci, incat uleiul scurs sa ramana imbibat in carpa, altfel uleiul ala sigur ajunge la frane si e de munca in draci apoi pentru a curata discurile, placutele, etrierele, am patit-o la xj.

 

Ventilator pe releul de incarcare - am descoperit ca pe releu scrie DUCATI, deci italianul a injurat probabil electronica japoneza si a pus piesa de "tarile calde", deci nu m-am deranjat deocamdata sa-i pun ventilator, dar cand vine canicula sigur ii pun, mi-e inca jena sa jupuiesc firele de la lampa de pozitie ca sa trag curent pentru ventilator.

 

Cred ca am bagat o mie de km cu mobra de cand am luat-o - ieri am fost pana la mare si inapoi - am tinut-o la 180, sa nu risc sa pierd carnetul de la radare, am dus-o pana la un 220, ea mai putea, eu nu mai puteam :bow:.

 

Aa... o intrebare - unde este seria de pe motor batuta ? In manual zice ca pe dreapta - pe blocul motor, insa numai pentru modelele pana in 96. A mea e din 97 si seria nu-i acolo. Stie cineva sa-mi zica unde e seria motorului pe vfr-urile de dupa 97, marti merg la rar si as prefera sa le arat eu alora, decat sa se invarta o ora pe langa ea si sa o demonteze de tot.

 

Si ceva poze, sa vada si norway, ca e curios :bow: . si un manual de reparatii.

post-271-1206291034_thumb.jpg

post-271-1206291494_thumb.jpg

post-271-1206294143_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru a impinge pistonasele de la etrier foloseste o presa pt etrier sau in cazul in care nu gasesti poti folosi doua leviere cu care sa impingi pistonasele la maxim. Nu trebuie desfacut aerisitorul; lichidul de frana urca inapoi in rezervor.

In legatura cu seria de la motor, la mine este in partea din spate a motorului, ca si cum te-ai uita inspre amortizorul spate, o vezi acolo pe motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, deci in week-endul asta am facut cenaclu tehnic cu onda asta, sa vad si eu ce si cum.

I-am schimbat uleiul, dupa ce m-am prins si eu cum sunt agatzate carenele una de alta si am gasit busonul.

Scriu aici, sa ramana, tehnologia descoperita :bow: .

Carenele - sunt 4 - doua laterale, una frontala si una inferioara. cum se dau jos : mai intai cele laterale - sunt tinute in cate un surub de 6 cu capul foarte lat si cu nimbus ingropat (nimbus de 5), apoi in inca 3 suruburi speciale - prin care se articuleaza de carena de jos. Mai este inca doua suruburi - care tin carena inferioara legata de laterala. Astea ultimele 5 suruburi se desfac doar o juma de tura si gata, apoi raman pe pozitie, nu ies de tot, dar elibereaza prinderea. Bun, deci dupa ce e eliberata carena laterala se scoate printr-o miscare de ridicare din punctul de jos spre in sus, ca sa iasa din niste ghidaje cu care se prinde de carena superioara (cea cu farul). Apoi gata, iese frontala - dezlegata inainte de carena cu farul, apoi iese si inferioara - e tinuta de cate 2 suruburi nimbus.

 

Filtrul de ulei l-am scos cam la sacrificiu, cu un cleste-crocodil cu deschiderea insuficienta pentru a prinde tot diametrul, dar a iesit, oricum il aruncam. Pe cel nou l-am strans la mana tare de tot, dupa ce evident am uns bine garnitura aia de cauciuc (ca la dacie). Busonul la mine e pe dreapta, intr-o pozitie foarte comoda, se desface cu inelara/tubulara de 17. Cu fixa e riscant, ca daca-i strans bine si cheia proasta se rotunjeste hexagonul. Idee de vas pentru colectat uleiul - bidon de-ala de apa plata de 4 litri - pus culcat, cu dopul strans si gaurit cu cutitul pe una din fetele laterale. Apoi turnat in alt pet netaiat si dus la service.

 

Placutzele de frana :

 

Accesul foarte usor, cel putin teoretic, la prima vedere. Este un surub cu cat de surubelnita dreapta la vedere - singurul la vedere - asta este doar un dop pentru surubul lung care tine placutele pe pozitie. La mine era cam intepenit - parea tot asa, nemiscat de 10 ani, de la fabrica. Rezolvare - dat cu spray degripant, apoi dat in marginea surubului cu surubelnita pe post de dalta - s-a dezmortit si gata, a iesit. Cum ziceam, asta are doar rol de dop - de blocare a surubului principal - asta-i cu nimbus de 5. Dat cu spray pe capul lui si pe partea opusa - dincolo de placutze, lasat 1-2 minute, apoi pus nimbusul si o carpa pe nimbus, apoi tras cu hotarare de el :bow: . Inspectat placutzele - trebuie sa se vada inca santzul despartitor dintre cele doua sectoare de ferodo. La mine pe fatza sunt ok, pe spate le-am comandat, imi vin luni.

INTREBARE: cum se imping pistonasele inapoi, ca sa pot baga placutzele noi ? trebuie desfacut aerisitorul sau lichidul e impins incet spre pompa/rezervor ?

 

Bujiile : cele de la cilindri din spate se acceseaza relativ usor - dat shaua jos, apoi rezervorul - cu inelara plus o tubulara cu clichet de 10, apoi decuplat 4 prinderi - furtunul principal de debit benzina, doua furtune de echilibrare presiune aer si mufa de la indicatorul de nivel. Atentie - treceti robinetul (vizibil prin ridicarea rezervorului) pe OFF inainte de a scoate furtunul din filtrul de benzina si nu uitati sa-l treceti pe ON la montare. Asta-i tot aici - se scot fisele, apoi bujiile cu cheia din trusa (hexagon de 16mm, terminata cu hexagon de 10 - pentru tubulara/clichet in partea de sus) - asta e cheia din trusa honda pe care am gasit-o pe motocicleta. Scos bujia - reglat distanta - la mine erau cam la 2mm, le-am dus la 0.9, cum trebuie.

Bujiile din fatza - aici e distractia si mai ales devine clar faptul ca cheia aia originala e cam piesa critica. Deci - pentru bujiile din fata - se da jos carena din stanga, apoi se da jos surubul de la radiatorul de apa de jos, apoi se slabeste surubul de sus. Se scot apoi si furtunele de ulei (care duc la radiatorul de ulei mic din fata) - se scot din niste ghidaje de plastic de pe masca radiatorului de apa si se dau in lateral. In felul asta, radiatorul poate sa pivoteze in prinderile de sus si sa se duca spre in fata - ghidonul fixat pe drept inainte. In felul asta se face loc pe langa ventilator exact cat trebuie pentru a intra cheia de bujii si apoi a pune pe ea tubulara de 10 sau inelara. Vedeti si la service - sa nu le vina ideea sa demonteze de tot radiatorul.

 

Urmeaza meciul greu cand imi vin semeringurile, atunci distractie :bow: . A - si aici - o recomandare - daca incep sa va "planga" semeringurile si totusi mai aveti de mers cu motocicleta pana vin semeringurile noi - puneti un bandaj - o carpa ceva pe jambe, infasurata si prinsa cu scoci, incat uleiul scurs sa ramana imbibat in carpa, altfel uleiul ala sigur ajunge la frane si e de munca in draci apoi pentru a curata discurile, placutele, etrierele, am patit-o la xj.

 

Ventilator pe releul de incarcare - am descoperit ca pe releu scrie DUCATI, deci italianul a injurat probabil electronica japoneza si a pus piesa de "tarile calde", deci nu m-am deranjat deocamdata sa-i pun ventilator, dar cand vine canicula sigur ii pun, mi-e inca jena sa jupuiesc firele de la lampa de pozitie ca sa trag curent pentru ventilator.

 

Cred ca am bagat o mie de km cu mobra de cand am luat-o - ieri am fost pana la mare si inapoi - am tinut-o la 180, sa nu risc sa pierd carnetul de la radare, am dus-o pana la un 220, ea mai putea, eu nu mai puteam :bow:.

 

Aa... o intrebare - unde este seria de pe motor batuta ? In manual zice ca pe dreapta - pe blocul motor, insa numai pentru modelele pana in 96. A mea e din 97 si seria nu-i acolo. Stie cineva sa-mi zica unde e seria motorului pe vfr-urile de dupa 97, marti merg la rar si as prefera sa le arat eu alora, decat sa se invarta o ora pe langa ea si sa o demonteze de tot.

 

Si ceva poze, sa vada si norway, ca e curios :bow: . si un manual de reparatii.

;) A naibii curios mai e norway asta :bow:

Man, am verificat se e amplasata in spatele motorului, precum zicea alyn.

Imi place la nebunie cum ii sade vfr-icii cu albastru. O face mai de Everest :bow:

Hai ca ne auzim la o barfa la arc miercuri, sa nu uiti Ceaiul, asta ca s-o udam si palavragim mia multe, poate reusim in cele din urma sa facem skimbul de ulei in amortizoare. Aaa, a ta are sistem franare CBS???

Numai bine Bro!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..cat priveste releul,cand e sa se intample,se intampla, poti sa i pui si ventilator de masina,eu am pus cooler asta vara si am plecat in concediu,pe la Graz s a terminat cu releul,cu tot cu mama coolerului,asa ca....

 

 

 

Hello, mi-am luat si eu VFR, rc-36 din 97.

Evident, intrebari ;) :

1. ulei - motul 10w40 semisintetic e bun ? de-asta foloseam la xj, in manual am vazut ca cifrele 10w40 se incadreaza bine la vfr.

2. Cum se ajunge la busonul de ulei si filtru ? carena de jos se tine doar in suruburile vizibile ?

3. Am citit pe niste forumuri straine ca baietii monteaza coolere de calculator pe releu, e mai bine sa previi cu 10e, decat sa repari cu 200e si trag fire de la lampa de pozitie spate. Intrebare : unde e releul ? :bow: nu vreau sa ma apuc sa dau jos carenele care nu trebuie.

4. amortizoarele plang cu ulei, trebuie sa schimb semeringurile. a mai facut cineva operatiunea, e vreun "trick" , trebuie cleste de sigurante sau merge totul clasic din surubelnita, patent si talent ?

5. cat prinde ? :bow: . Am venit ieri pe autostrada, dar peste 220 nu am indraznit sa trec.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit o diagrama cu pistonul de frana si cum e impins lichidul inapoi. Orificiul de admisie in pompa de frana este in starea de repaus a pistonului in fata acestuia, deci asa urca lichidul linistit in rezervor, nu se opune pistonul. Pun poza aici, de la masini, cu dublu circuit, dar ideea e aceeasi. Hm... aici apare totusi o problema, daca sistemul este cu etrieri flotanti - adica are pistonase numai pe o singura parte si pentru a compensa uzura placutelor trebuie sa se deplaseze axial (paralel cu axul rotii), ei bine, atunci sistemul este predispus "glumelor" - se poate forta deplasarea etrierului in sensul comprimarii pistonaselor - si impins lichidul in rezervor - astfel incat primele 3-4 strangeri de maneta se vor face in gol, pentru a apropia placutele de discuri, nu pentru a strange. Din cate am observat, vfr-ul are etrieri flotanti, nu sunt sigur daca are 4 pistonase pe etrier sau doar doua, pe cate o parte. Dap - am verificat in manualul de reparatii si la brake pad replacement zice de prerequisite :

Pushing the calipers against the disc, push the caliper pistons all the way in to allow the installation of new brake pads.

Deci la etrieri flotanti sau la discuri flotante (bmw) merge fara presa, la etrieri ficsi cu cilindri de ambele parti trebuie.

 

Hm... releu prajit si cu ventilator pe el suna cam tragic. Si eu vreau la vara sa fac ture mari, Amsterdam, Alpii, iar stresul cu releul e cam neplacut. Cred ca o sa folosesc solutia 2, adica sa-mi mai fac inca un releu de rezerva sa-l am dupa mine. Atasez aici o schema foarte buna de releu, am implementat o data in varianta monofazica. Are o singura greseala - diodele de minus sunt puse invers - alea 3 din dreapta jos.

Regulator_moto.pdf

post-271-1206346950_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, am o intrebare: dimineata, inainte de pornit moto trag socul, dau de butonul rosu, trage pompa, apas botonu negru 2sec, si nu o ia. La a doua apasare o ia instant. Unde sa fie pb???

Va multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare: printre riderii de VFR-uri, in special modelul VTEC (dupa 2003) este vreunul mai inalt de 1,95 m?

eu atata am, si ma cam bate gandul la o mobra din asta

 

am fost la Salon duminica, specila sa ma urc pe un VFR, dar am a fost surprins sa nu gasesc niciuna

am eu un model daca vrei sa-l probezi. stau in crangasi. 0724393030

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Imi cer scuze dar nu am citit tot topicu ( la 100 de pagini imi tre 3 zile :ok: ), deci s-ar putea sa mai fi raspuns cineva inainte dar in fine...:

 

Cam cat consuma un vfr din 96 ? mixt, urban etc...

 

Eu stiu de la fratemiu ( al lui e rc24) ca ii consum in jur de 5-6, dar tipu de la care vreu sa iau vfr-u asta, mi-a zis de 9-10 in oras si m-am cam speriat ...

 

P.S : Inca ceva. Motoru avea un fel de bataie, un zgomot ceva de la ambreiaj, dar nu era de la acel rulment de la oala, pentru ca se auzea si dupa ce trageam maneta de ambreiaj. Aveti idee de la ce poate sa fie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, am o intrebare: dimineata, inainte de pornit moto trag socul, dau de butonul rosu, trage pompa, apas botonu negru 2sec, si nu o ia. La a doua apasare o ia instant. Unde sa fie pb???

Va multumesc anticipat!

Kiar nu-mi poate raspunde nimeni??sau macar sa va dati cu parerea??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kiar nu-mi poate raspunde nimeni??sau macar sa va dati cu parerea??

 

Ca parere strict personala, eu cred ca este de la pompa de alimentare care nu mai poate face presiunea de cca. 3.8 bar pentru a duce benzina la injectoare!

Acelasi fenomen se intampla la o Solenza care dupa ce am inlocuit pompa si-a revenit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CE SA VERIFIC LA UN SECOND VFR 800 ?

salutare, salutare la toti-sunt uimit de laudele vfr-ului--chiar inainte sa renunt la idee sa-l cumpar(m-am speriat ca unii spun ca v4 sunt foarte greu reparat si e mai scump) ,am zis hai sa-i dau un "search pe google" sa citesc ceva pareri- -ei bine am revenit la idee :ok: -sunt nou in tot ce inseamna motociclete si m-am hotarat sa-mi iau un vfr800 99-02(dupa atata amar de vreme de pus banut peste banut,suspine si oftari cand ma uitam dupa motoarele ce treceau pe langa mine) ,stiu ca nu e pt. un incepator dar nu-mi permit sa-l schimb in fiecare zi---

VA ROG ,MA AJUTA CINEVA SI PE MINE -- CE SA VERIFIC LA UN SECOND VFR 800 ?

l-am gasit, importat din Italia(am inteles ca unii italieni nu le prea intretin si dau kilometraju inapoi,etc.) , nerulat in tara,model 00' sau 01' pe la 20.000 km -- pt. orice parere cat de mica ar fi MERSI !

drum uscat :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CE SA VERIFIC LA UN SECOND VFR 800 ?

salutare, salutare la toti-sunt uimit de laudele vfr-ului--chiar inainte sa renunt la idee sa-l cumpar(m-am speriat ca unii spun ca v4 sunt foarte greu reparat si e mai scump) ,am zis hai sa-i dau un "search pe google" sa citesc ceva pareri- -ei bine am revenit la idee :ok: -sunt nou in tot ce inseamna motociclete si m-am hotarat sa-mi iau un vfr800 99-02(dupa atata amar de vreme de pus banut peste banut,suspine si oftari cand ma uitam dupa motoarele ce treceau pe langa mine) ,stiu ca nu e pt. un incepator dar nu-mi permit sa-l schimb in fiecare zi---

VA ROG ,MA AJUTA CINEVA SI PE MINE -- CE SA VERIFIC LA UN SECOND VFR 800 ?

l-am gasit, importat din Italia(am inteles ca unii italieni nu le prea intretin si dau kilometraju inapoi,etc.) , nerulat in tara,model 00' sau 01' pe la 20.000 km -- pt. orice parere cat de mica ar fi MERSI !

drum uscat :(

 

Nu numai italienii dau km inapoi ... si romanii. Este greu de crezut, dar nu imposibil ca un VFR din 2001 sa aiba doar 20 mii. Cere cartea de service, daca o are!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia si tu un prieten care cunoaste, sa verifice motorul!

 

De ce nu luati motoare noi, sa nu aveti probleme cu umblatul la km.

Exista carte de service, din care iti dai seama imediat daca ceva nu pusca cu realitatea.

Editat de kpax
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un VFR800 intretinut (ma refer la motor) nu ar trebui sa iti puna probleme pana la 150.000 km. 20.000 sunt putini pentru un tourer ca vfr-ul...daca ai bani ia-ti 2000'ul....te scuteste de soc si e comod. nu mai stai sa reglezi la el ca sa il tii la turatie optima. verifica sa nu fie dezactivat sistemul CBS(e un mare plus frana de la vfr)

 

--- Mesaj completat în 01 Apr 2008 22:30 -------------

am eu un model daca vrei sa-l probezi. stau in crangasi. 0724393030

am 2.02 si m-am impacat excelent cu ea !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin si va stresez din nou:cumpar tripla spate pt vfr 800fi!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

--- Mesaj completat în 07 Apr 2008 22:42 -------------
mda...o cam uitat lumea de topicu ista cu toate ca vremea o fost cam nefavorabila plimbarilor in ultima vreme....

 

 

ma baeti...pun si eu o intrebare : vfr din 98 (800fi)are filtru de benzina?in manual sau prin alte parti nu am vazut iar sub rezervor...n-am umblat niciodata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Salutare. Are cineva idee de unde as putea sa cumpar o baie de ulei pt un VFR 800 VTEC din 2002?

 

:D ... dar ce ai reusit sa ii faci ? Peste ,,ce" ai trecut ? Ai spart baia de ulei ? ... super nasol !

 

La piesa din poza, te referi ? Daca ,,DA" cred ca singura ta sansa este sa faci comanda la reprezentanta Honda, pentru piesa de origine (altcineva nu mai face !), te va costa ,,ceva" bani si o sa astepti nitel timp pana vine ! ... as zice minim 2-3 luni si asta intr-un caz foarte optimist !

 

Bafta mare ! ........ ai nevoie ! :whip:

 

P.S. Ar mai fi o idee sa o sudeze un specialist daca e fisurata, daca lipseste o parte din ea ... mai greu !

post-10224-1209102964_thumb.jpg

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D ... dar ce ai reusit sa ii faci ? Peste ,,ce" ai trecut ? Ai spart baia de ulei ? ... super nasol !

 

La piesa din poza, te referi ? Daca ,,DA" cred ca singura ta sansa este sa faci comanda la reprezentanta Honda, pentru piesa de origine (altcineva nu mai face !), te va costa ,,ceva" bani si o sa astepti nitel timp pana vine ! ... as zice minim 2-3 luni si asta intr-un caz foarte optimist !

 

Bafta mare ! ........ ai nevoie ! :whip:

 

P.S. Ar mai fi o idee sa o sudeze un specialist daca e fisurata, daca lipseste o parte din ea ... mai greu !

 

 

Cand am facut schimbul de ulei am observat ca filetul de la baie era cam dus si dupa ce am facut schimbul s-a dus de tot si imi dadea ulei pe la buson. Am dat baia jos am fost la un strungar sa-mi dea un alt filet mai mare si in momentul cand a dat filetul a crapat putin baia. Apoi a trebuit sa o sudez. Am sudat-o dupa care am montat baia la loc si am observat ca acum tot mai da cate o picatura foarte rar cand este motorul incins bine, dar cu timpul o sa cedeze iar si pt o siguranta mai buna ma gandeam sa schimb baia. Am gasit vreo doua pe ebay la 35 $ bucata + transport si ma gandeam sa iau de acolo, dar nu prea am incredere cat de bune or fi si alea ;)

Editat de alyn_kgb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator gabrielradulescu

http://www.sudura.ro/sfaturi/wig2.php

 

Incearca la un atelier de sudura BUN , care are aparate profesionale de sudura WIG , si sigur o rezolvi in jumate de ora... ce 2-3 luni?! :moto:

acuma , vezi sa nu-ti dea cu MIG...ca iese un kakat...

 

se sudeaza si blocuri motor din aluminiu(aliaj de aluminiu) , si nu apare nici o problema dupa... DACA sudorul a respectat toate regulile pentru sudarea aluminiului :blbl:

 

destul de urat momentul... sa-ti crape baia de ulei la VFR... o alta solutie ar fi sa gasesti vreun VFR busit si sa-l dezmembreze proprietarul , sau cine il are :moto: prin curte...

 

SUCCES! :)

Editat de gabrielradulescu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...