Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

... si asa veni o zi frumoasa de marti 27.03.2007, zi cu mult soare, tocmai buna de plimbare :D !

Am profitata de o pana de curent in zona locului meu de munca si am evadat (cu tot cu motor) din cotidianul monoton :lol: !

Initial, nu am stiut unde voi ajunge, dar important era SA PLEC ! Cum nu aveam nici o tinta, mi-am zis sa dau o fuga pe la Bucuresti, cum am si facut ! Insa ajuns in Bragadiru, ce mi-am zis ,,ia sa vedem cum merge VFR-ul pe A2"... si asa am trecut si de Glina si m-am vazut pe autostrada ! Am zis ca o sa merg pana la primul pasaj, apoi ma intorc ! De unde, m-am pomenit la Drajna, unde este inchisa autostrada ! ,,trebuie sa merg sa mananc ceva !" am zis ca zbirau matele in mine! Asa am ajuns la popasul de la Drajna, dar am si trecut de el pentru ca incepuse sa-mi palpaie ultima liniuta la indicatorul de benzina. Cineva mi-a spus ca la vreo 10km, spre Fetesti este o benzinarie. Nu mi-a mai ars de mancare si am tulit-o in direstia respectiva, doar ca respectiva benzinarie era chiar in Fetesti :crack: ! Asa am ajuns pe autostrada, spre Cenavoda si ce sa vezi ............ in final ma pomenii in Portul Tomis, din Constanta ! :kick:

Am fumat si eu 4-5 tigari, ca omu' si am plecat inapoi. La ora 18.00, eram in Alexandria, plecat de acasa la ora 12.00, fara ~10minute. Daca nu faceam poze, nu m' ar fi crezut nimeni ca am facut Alexandria - Constanta si retur in 6 ore!

 

Plimbarea asta a fost ,,ca un medicament" pentru mine ! Pur si simplu ,,m-am spalat la creeri"... aveam nevoie!

 

Cat despre motocicleta, ... ma lasat fara cuvinte ! Pe autostrada sub 180km/h, nu am lasat-o, cu varfuri de 240-250km/h, pe diferite portiuni! Am ajuns acasa ,,proaspat"!

 

Concluzia: Pentru distante de astea, cred ca este una dintre cele mai potrivite motorete ! :P

 

Bafta ! :lol:

post-10224-1175186970_thumb.jpg

post-10224-1175186988_thumb.jpg

post-10224-1175187005_thumb.jpg

post-10224-1175187024_thumb.jpg

post-10224-1175187044_thumb.jpg

post-10224-1175187073_thumb.jpg

post-10224-1175187088_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am si eu cateva intrebari despre schimbul de ulei.

 

Deci:

 

1.- Ce marca de ulei este mai bun pentru motorul VFR-ului de 800 ?

2.- Ce cantitate de ulei trebuie la un schimb, cand schimbi doar uleiul sau cand schimbi si filtrul ?

3.- Ce ulei sa fie: 10W40, 10W50 sau 15W50 ?

4.- Sunt etape mai complexe care trebuiesc facute cand schimbi uleiul la motor, sau se face normal ca la Dacie de exemplu ? La LC4, trebuia sa pun uleiul in etape, era un pic mai complicat, dar la vfr, cum este? Incalzesti motorul, il urci pe cricul central, dai drumul la ulei, schimbi filtrul, pui busonul si apoi bagi uleiul nou ? Sau trebuie sa mai amorsezi vreo pompa ?

5.- Ce ,,felie" de carena se da jos pentru a schimba uleiul ?

 

Multumesc ! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu cateva intrebari despre schimbul de ulei.

 

Deci:

 

1.- Ce marca de ulei este mai bun pentru motorul VFR-ului de 800 ?

2.- Ce cantitate de ulei trebuie la un schimb, cand schimbi doar uleiul sau cand schimbi si filtrul ?

3.- Ce ulei sa fie: 10W40, 10W50 sau 15W50 ?

4.- Sunt etape mai complexe care trebuiesc facute cand schimbi uleiul la motor, sau se face normal ca la Dacie de exemplu ? La LC4, trebuia sa pun uleiul in etape, era un pic mai complicat, dar la vfr, cum este? Incalzesti motorul, il urci pe cricul central, dai drumul la ulei, schimbi filtrul, pui busonul si apoi bagi uleiul nou ? Sau trebuie sa mai amorsezi vreo pompa ?

5.- Ce ,,felie" de carena se da jos pentru a schimba uleiul ?

 

Multumesc ! :crack:

Super tare plimbarea ta, iar in legatura cu uleiul eu am folosit cu succes 10w50 liqui molly iar acum am castrol GTx racing tri zone 10w40 foarte tare uleiul

Pur sisimplu o pui pe central, dai jos uleiul (care tre´sa fie oleaca cald), dai jos filtrul, pui sus filtrul la care ai uns garnitura, il strangi, pui bushonul, pui uleiu, verifici joja, strangi capacul de sus... shi... gata...

simplu nu?

acu vreau shi io ceva de la tine... vreau niste poze cu suportul tau de bagaje, daca se poate cat mai amanuntzite.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat despre motocicleta, ... ma lasat fara cuvinte ! Pe autostrada sub 180km/h, nu am lasat-o, cu varfuri de 240-250km/h, pe diferite portiuni! Am ajuns acasa ,,proaspat"!

 

Concluzia: Pentru distante de astea, cred ca este una dintre cele mai potrivite motorete ! :crack:

Pai vezi coane ca are si vefereu' calitatile lui ?

Si tu vroiai sa-i faci vant cand nici macar n-ai luat-o la un drum mai lung...

Pai asta e tot farmecul ei ! Merge aproape ca una sport, dar la confort nu se compara !!

Tu ajungi fresh, bine-mersi, pe cand unul cu supersport e anchilozat saracu...

Si eu vreau KTM, dar nu renunt in ruptul capului la VFR !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super tare plimbarea ta, iar in legatura cu uleiul eu am folosit cu succes 10w50 liqui molly iar acum am castrol GTx racing tri zone 10w40 foarte tare uleiul

Pur sisimplu o pui pe central, dai jos uleiul (care tre´sa fie oleaca cald), dai jos filtrul, pui sus filtrul la care ai uns garnitura, il strangi, pui bushonul, pui uleiu, verifici joja, strangi capacul de sus... shi... gata...

simplu nu?

acu vreau shi io ceva de la tine... vreau niste poze cu suportul tau de bagaje, daca se poate cat mai amanuntzite.....

 

Duminica seara o sa-ti bag cateva poze cu suprtul, momentan sunt la niste prieteni si stau toata noapte la :crack: !

 

Bafta! :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super tare plimbarea ta, iar in legatura cu uleiul eu am folosit cu succes 10w50 liqui molly iar acum am castrol GTx racing tri zone 10w40 foarte tare uleiul

Pur sisimplu o pui pe central, dai jos uleiul (care tre´sa fie oleaca cald), dai jos filtrul, pui sus filtrul la care ai uns garnitura, il strangi, pui bushonul, pui uleiu, verifici joja, strangi capacul de sus... shi... gata...

simplu nu?

acu vreau shi io ceva de la tine... vreau niste poze cu suportul tau de bagaje, daca se poate cat mai amanuntzite.....

 

Iaca, pozele cu suportul de bagaje ! :crack:

post-10224-1175452652_thumb.jpg

post-10224-1175452673_thumb.jpg

post-10224-1175452696_thumb.jpg

post-10224-1175452717_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o mica problema :moto: !

 

CUM DRACU' SE REGLEAZA ORA LA BORDUL MOTOCICLETEI MELE !!!! :cheers: :D :bounce:

... am apasat pe cele doua butoane pana n-am mai putut si ..... nimic !

 

Ajutati-ma si pe mine ... plz ! :peace:

post-10224-1175583786_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o mica problema :moto: !

 

CUM DRACU' SE REGLEAZA ORA LA BORDUL MOTOCICLETEI MELE !!!! :cheers: :D :bounce:

... am apasat pe cele doua butoane pana n-am mai putut si ..... nimic !

 

Ajutati-ma si pe mine ... plz ! :peace:

Apasa si tine-le apasat pana clipesc nr-le ...apoi se poate regla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia uitati-va la poza de mai jos ! Are un indicator care iti arata treapta de viteza in care te aflii ! Acolo in poza este ,,pe liber" si arata ,,0" ! E cu albastru !

 

Stie cineva, asta este optional cand iti cumperi vfr sau este ceva after-market ? Sau au existat modele, pana in 2001 cu asa ceva pe bord ?

 

..... si un filmulet cu aceeiasi ,,chestie" la bord, .....

 

:cheers:

post-10224-1175755453_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia uitati-va la poza de mai jos ! Are un indicator care iti arata treapta de viteza in care te aflii ! Acolo in poza este ,,pe liber" si arata ,,0" ! E cu albastru !

 

Stie cineva, asta este optional cand iti cumperi vfr sau este ceva after-market ? Sau au existat modele, pana in 2001 cu asa ceva pe bord ?

 

..... si un filmulet cu aceeiasi ,,chestie" la bord, .....

 

:cheers:

e aftermarket,a bagat indicatorul in locul neutral-ului,iar ala e montat acolo sus pe marginea bordului!

 

uite si bordul vfr-ului meu! :D hand made by cbrxx... :bounce:

post-2960-1175757628_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recunosc ca nu am citit toate posturile! poate raspunsurile mele la urmatoarele intrebari se afla acolo ..si daca e asa ...scuzati-mi lipsa de rabdare! :D

 

1. tehnologia VTECH a fost pusa pe modelele '98 in sus...sau doar din anul 2002 in coace!ma intereseaza pentru ca urmeaza sa imi aduc unul din Italia si vreau anii(de fapt banii ma constrang la intervalul asta) '98 - '01(max).

2. 65.000 de km la o motoreta turing-sport imi par de bun simt la un model din 2001! sa inteleg ca ceva mai jos de kilometrajul asta(ma refer aproape la jumatate) bate la ochi?

3. Stiu ca Honda isi tine pretul datorita fiabilitatii cutiei si a motoarelor(cazul VFR-ului este poate cel mai clar).Intrebarea este: Exista vreo hiba/problema cunoscuta care poate aparea dupa un numar de km...sau poate chiar defect de fabricatie?Fiind un motor cu o configuratie mai speciala ma gandesc ca eventualele probleme ce pot aparea sa fie destul de costisitoare de reparat!

4. are cineva niste cifre de consum urban/extraurban/mixt in regim de mers normal ?

5. exista probleme cunoscute la modelul asta de Honda cu releul de incarcare ?

..si inca o intrebare : Cum se intinde dom'le lantu' ? :bounce:

..si inca una: E greu de schimbat bujiile? (ma refer la accesabilitate)

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recunosc ca nu am citit toate posturile! poate raspunsurile mele la urmatoarele intrebari se afla acolo ..si daca e asa ...scuzati-mi lipsa de rabdare! :D

 

1. tehnologia VTECH a fost pusa pe modelele '98 in sus...sau doar din anul 2002 in coace!ma intereseaza pentru ca urmeaza sa imi aduc unul din Italia si vreau anii(de fapt banii ma constrang la intervalul asta) '98 - '01(max).

2. 65.000 de km la o motoreta turing-sport imi par de bun simt la un model din 2001! sa inteleg ca ceva mai jos de kilometrajul asta(ma refer aproape la jumatate) bate la ochi?

3. Stiu ca Honda isi tine pretul datorita fiabilitatii cutiei si a motoarelor(cazul VFR-ului este poate cel mai clar).Intrebarea este: Exista vreo hiba/problema cunoscuta care poate aparea dupa un numar de km...sau poate chiar defect de fabricatie?Fiind un motor cu o configuratie mai speciala ma gandesc ca eventualele probleme ce pot aparea sa fie destul de costisitoare de reparat!

4. are cineva niste cifre de consum urban/extraurban/mixt in regim de mers normal ?

5. exista probleme cunoscute la modelul asta de Honda cu releul de incarcare ?

..si inca o intrebare : Cum se intinde dom'le lantu' ? :(

..si inca una: E greu de schimbat bujiile? (ma refer la accesabilitate)

 

:cheers:

 

1.- VTEC a fost introdus din 2002, o data cu distributia pe lant, in locul cascadei de pinioane

2.- 65000 km ..... o nimica toata ! E' nou ! :moto:

3.- Eu nu am auzit ! Asta nu inseamna ca nu exista !

4.- extraurban (110-140km/h)=5-5.1%, urban (50-60km/h)=cred ca 5-6% (eu sunt destul de linistit in oras!), in medie consumul cred ca este pe la 6-6.5%, peste 180km/h cred ca se apropie de 8%.... parerea mea !

5.- La cele de dupa 2000, nu mai sunt probleme cu releul !

6.- In spatele pinionului, rotii spate exista o ,,piulita" asemanatoare celei de la telescoapele spate ale enduroaicelor, se desface/strange cu chieie ,,cu gheara". Se slabeste surubul care strange axul rotii spate si se regleaza acea piulita si ..... gata ! :peace:

7.- Bujiile se schimba foarte usor, dar ..... trebuie sa dai rezervorul jos :D !

 

Bafta la achizitie ! :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujiile din fata nu se schimba chiar asa usor,ca nu prea ai loc(si daca sunt stranse ca dracu,atunci ai de lucrat)si trebuie eliberat din suruburi radiatorul de ulei+tre sa ai cheie de bujie k lumea.Iar pt. intins lant,daca ai norocul sa ai trusa originala,ai o scula asemanatoare ca in cazul reglajului arcului de la amortizor spate enduro-cum zice si nea Petrica :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujiile din fata nu se schimba chiar asa usor,ca nu prea ai loc(si daca sunt stranse ca dracu,atunci ai de lucrat)si trebuie eliberat din suruburi radiatorul de ulei+tre sa ai cheie de bujie k lumea.Iar pt. intins lant,daca ai norocul sa ai trusa originala,ai o scula asemanatoare ca in cazul reglajului arcului de la amortizor spate enduro-cum zice si nea Petrica :bounce:

 

,,nea Petrica", zici ?! ....... m-ai facut sa ma simt de 50 de ani ! :cheers:

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva de unde pot cumpara (repede !) un set de simeringuri pentru furca la un VFR800Fi din 2001, model RC46 ???

Sau poate aveti careva si va incurca prin casa :cheers: !

 

Merci ! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat si eu un VFR Rc 24 si am cateva intrebari:

1 Se incalzeste f greu , adica in afara orasului se ridica acul de temperatura doar un pic peste minim. Cand am traversat Brasovul stand la semafoare foarte lungi acul s-a ridicat cam la o treime ( noapte si destul de rece afara) . La iesirea din Brasov i-am pus un carton care acoperea cam 80% din radiatorul de apa iar pana la Bucuresti acul a stat un pic mai jos de o treime. Prin Bucuresti s-a ridicat la jumate ( noaptea cu carton in bot)

E normal asa sau am termostatul defect/lipsa?

2 Cum aflu exact anul de fabricatie? Prima inmatriculare a fost in 90 da dupa cum arata bordul e model 88 , totusi nu sunt sigur....

3 Trebuie sa-i schimb bujiile si ma gandeam sa bag cu iridiu . Are rost investitia, a mai pus cineva la vfr, cum se comporta?

4 Sunt f dezamagit de far. Mai am un Suzuki din 78 care are un far exceptional, becul e tot H4 ca la Vfr dar lumineaza mult mai bine. E o chestie obisnuita la modelul RC24 sau are al meu ceva? ( oglinda farului e buna,geamul e bun, becul e h4, incarcarea merge) . Daca la VFR merg noaptea cu faza lunga nu deranjez pe nimeni, n-am primit nici un flash si totusi faza lunga lumineaza mai prost decat faza scurta la Suzuki. Care ar putea fi motivul?

5 Are cineva un manual de service de rc 24? Eu am manualul utilizatorului pt rc 24

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat si eu un VFR Rc 24 si am cateva intrebari:

1 Se incalzeste f greu , adica in afara orasului se ridica acul de temperatura doar un pic peste minim. Cand am traversat Brasovul stand la semafoare foarte lungi acul s-a ridicat cam la o treime ( noapte si destul de rece afara) . La iesirea din Brasov i-am pus un carton care acoperea cam 80% din radiatorul de apa iar pana la Bucuresti acul a stat un pic mai jos de o treime. Prin Bucuresti s-a ridicat la jumate ( noaptea cu carton in bot)

E normal asa sau am termostatul defect/lipsa?

2 Cum aflu exact anul de fabricatie? Prima inmatriculare a fost in 90 da dupa cum arata bordul e model 88 , totusi nu sunt sigur....

3 Trebuie sa-i schimb bujiile si ma gandeam sa bag cu iridiu . Are rost investitia, a mai pus cineva la vfr, cum se comporta?

4 Sunt f dezamagit de far. Mai am un Suzuki din 78 care are un far exceptional, becul e tot H4 ca la Vfr dar lumineaza mult mai bine. E o chestie obisnuita la modelul RC24 sau are al meu ceva? ( oglinda farului e buna,geamul e bun, becul e h4, incarcarea merge) . Daca la VFR merg noaptea cu faza lunga nu deranjez pe nimeni, n-am primit nici un flash si totusi faza lunga lumineaza mai prost decat faza scurta la Suzuki. Care ar putea fi motivul?

5 Are cineva un manual de service de rc 24? Eu am manualul utilizatorului pt rc 24

 

Salut

 

E normal ca in oras sa se incalzeasca...e tipic de vfr. nu te speria asa s astea, iar afara normal ca nu se ridica acul pt ca are racire si de la vant. Cat despre carton, scoatel draqului de acolo!!! :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are lumea bani :D eu l-as cumpara daca a-s avea :what: ....

 

binox! scoate cartonul ala frate, asta nu-i RABA :hug:))

japonezul nu-i prost! l-a facut sa fie asa.

 

daca spui ca nu ai primit nici un flash mergand cu faza lunga, problema e evidenta! nu-i reglat, bate prea jos. uite-te sub radiatorul de ulei , gasesti un fel de surub pe far cu care reglezu inaltimea luminii.

 

eu am mers cu rc24 pana in elvetia in caldura de 30 de grade si nici la al meu nu s-a ridicat acul doar cam pana la otraime(sau cateodata nici atata). e normal cand primeste vant din fata.

 

spartacus, si eu incerc sa-mi vand motorul, dar nu sta lumea la coada :sick: lumea mai repede da bani pe un suzuki sau r6 din '99-'00 sau poate si mai nou, decat sa deie bani pe un motor normal.asa ca client serios va fii doar un om care stie ce vrea si are nevoe de un motor in care poate sa aiba incredere si nu cu care merge 20 de mii de km si dupa aia se duce totul...

"masinile aste de gaurit" nu prea au nici o fiabilitate, las` ca stiu ce vorbesc...am o gramada de prieteni cu "motoare" noi si fac navetamecanic-acasa... :what:))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...