almostcyborg Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Baieti, a mea nu mai porneste...Probabil am inecat-o...Am incercat fara soc, cu acceleratia la maxim..nimic...cum ii scot bujiile, ce cheie pot folosi? Las-o cateva ore. Pe urma incearca din nou, fara soc (urmat de soc de jumate tras). Daca nu merge da jos bujiile alea din partea din spate ca-s mai accesibile (cel putin la modelul meu), si daca-s ude, pune-le putin pe foc sa le arzi. Poate cu alea 2 uscate poti porni motorul (dupa ce se incalzeste motorul putin o sa mearga si celelalte doua). Daca au fost ude, si nu il poti porni, va trebui sa dai jos si celelalte doua din fata, care sunt mai dificil de scos daca n-ai trusa de scule originala. E de 16 cheia. Daca n-ai trusa va trebui sa dai carenele laterale jos, sa misti radiatorul in fata sa faci destul loc sa le poti scoate (asa e la modelul meu 94/97). Iti tre o tubulara cu peretii subtiri. Spor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelyan Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 (editat) Am dat carenele laterale jos, am desfacut si rezervorul...cu ocazia asta am verificat si antigelul, e inca albastru...dar nu am cheie de buji. O mai las pana maine, sa vad,ca poate o ia...Bujiile la cati km se schimba?! Ma gandesc ca poate ar trebui schimbate... Editat Mai 13, 2011 de aurelyan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Am dat carenele laterale jos, am desfacut si rezervorul...cu ocazia asta am verificat si antigelul, e inca albastru...dar nu am cheie de buji. O mai las pana maine, sa vad,ca poate o ia...Bujiile la cati km se schimba?! Ma gandesc ca poate ar trebui schimbate... Antigelul nu-Âşi schimbă culoarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 Am dat carenele laterale jos, am desfacut si rezervorul...cu ocazia asta am verificat si antigelul, e inca albastru...dar nu am cheie de buji. O mai las pana maine, sa vad,ca poate o ia...Bujiile la cati km se schimba?! Ma gandesc ca poate ar trebui schimbate... Daca tot ai demontat un-alta,schimba macar filtrul de aer si bujiile. Teoretic,daca nu stii sigur ceva de la fostul prop, bujiile,uleiul,lichidul de racire si filtrul de aer se schimba atunci cand cumperi o mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 Las-o cateva ore. Pe urma incearca din nou, fara soc (urmat de soc de jumate tras). Daca nu merge da jos bujiile alea din partea din spate ca-s mai accesibile (cel putin la modelul meu), si daca-s ude, pune-le putin pe foc sa le arzi. Poate cu alea 2 uscate poti porni motorul (dupa ce se incalzeste motorul putin o sa mearga si celelalte doua). Daca au fost ude, si nu il poti porni, va trebui sa dai jos si celelalte doua din fata, care sunt mai dificil de scos daca n-ai trusa de scule originala. E de 16 cheia. Daca n-ai trusa va trebui sa dai carenele laterale jos, sa misti radiatorul in fata sa faci destul loc sa le poti scoate (asa e la modelul meu 94/97). Iti tre o tubulara cu peretii subtiri. Spor ! Am un amic cu un vfr din 95 caruia nu ii indica viteza, i-am masurat senzorul care vine la pinionul de atac(luand datele din manualul de cbr, initial nu gaseam manualul) si imi arata ca nu merge, acum si-a luat alt senzor(pe care nu am apucat sa il masor) si tot nu ii merge ... Intre timp am facut rost de manualul 90-96, m-am uitat in el si nu gasesc nimic despre verificari ale indicatorului de viteza si/sau senzorul de pe pinionul de atac. Ma poate ajuta cineva cu o parere vizavi de treaba asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelyan Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 Asa vreau sa fac...dar cred ca o sa am de furca cu bujiile dinspre radiator...Trebuie demontat detot radiatorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Am un amic cu un vfr din 95 caruia nu ii indica viteza, i-am masurat senzorul care vine la pinionul de atac(luand datele din manualul de cbr, initial nu gaseam manualul) si imi arata ca nu merge, acum si-a luat alt senzor(pe care nu am apucat sa il masor) si tot nu ii merge ... Intre timp am facut rost de manualul 90-96, m-am uitat in el si nu gasesc nimic despre verificari ale indicatorului de viteza si/sau senzorul de pe pinionul de atac. Ma poate ajuta cineva cu o parere vizavi de treaba asta ? Cauta la subcapitolul 18-3 din manual, Lights, Meters, Switches, si urmeaza pasii de acolo. Asa vreau sa fac...dar cred ca o sa am de furca cu bujiile dinspre radiator...Trebuie demontat detot radiatorul? Uita-te in manual, ca ti-am dat linkul catre el. La al meu trebuie impins putin radiatorul spre fata, sa pot avea acces la bujii. Ca sa ajung la bujii, trebuie eliberat radiatorul din cele 2 suruburi de pe partea stanga, partea dreapta culiseaza (nu are surub). O sa fie destul loc sa poti opera. Ai facut rost de tubulara de bujii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelyan Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 (editat) Cauta la subcapitolul 18-3 din manual, Lights, Meters, Switches, si urmeaza pasii de acolo. Uita-te in manual, ca ti-am dat linkul catre el. La al meu trebuie impins putin radiatorul spre fata, sa pot avea acces la bujii. Ca sa ajung la bujii, trebuie eliberat radiatorul din cele 2 suruburi de pe partea stanga, partea dreapta culiseaza (nu are surub). O sa fie destul loc sa poti opera. Ai facut rost de tubulara de bujii ? Am facut rost de cheie (se pare ca merge cheia de la Solenza), am desfacut cele 2 buji din spate...sunt negre...dar din lipsa de finante, cred ca o sa-i pun buji standard CR8EH9 NGK, alea cu iridium sunt scumpe...Dar am o mare problema...bujiile le-am desfacut cu cheia, dar a trebuit sa bag fisa ca sa le trag din chiulasa, si o bujie vad ca nu are piulita aia nica din capat, unde intre fisa, si e filetul stricat...trag nadejde ca nu a avut-o deloc, nu cred ca avea cum sa cada in chiulasa, nu?! Editat Mai 16, 2011 de aurelyan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Partea cu filetul stricat e cea mai trista...Probabil ca a fost infiletata acolo de un Gigi muschi,care n-a stiut cum si a calcat gresit pasul. Cand montezi bujia la loc, verifica si tu etanseitatea,sa nu te trezesti cu ea prin rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandrei Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Salutare domnilor! Ma primiti si pe mine pe aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Salutare domnilor! Ma primiti si pe mine pe aici? Daca ai si vfr, ii mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandrei Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Daca ai si vfr, ii mai bine. Am si-s mandru ca-l am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 (editat) Partea cu filetul stricat e cea mai trista...Probabil ca a fost infiletata acolo de un Gigi muschi,care n-a stiut cum si a calcat gresit pasul. Cand montezi bujia la loc, verifica si tu etanseitatea,sa nu te trezesti cu ea prin rezervor. Cred ca n-ai inteles tu bine, sau poate eu n-am inteles. Nu cred ca-i vorba de filetul bujiei sau al chiulasei, ci de filetul din capatul superior al bujiei. Bujiile cr8eh9 cred ca au capatul superior cu filet, n-au nici un fel de 'piulita' infiletata pe capat. Eu zic ca n-ai de ce sa te ingrijorezi. Cealalta cum e ? Ce tip este ? Am si-s mandru ca-l am L-ai luat recent ? Impresii ? Arata-ne poze cu el. Vad ca esti la al doilea post, asa ca, bine ai venit pe motociclism.ro. Editat Mai 16, 2011 de almostcyborg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Cred că bujia de care zici tu nu are căpăcel în capăt, care să se înfileteze în capu` bujiei Âşi să se prindă în fiÂşă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandrei Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 L-ai luat recent ? Impresii ? Arata-ne poze cu el. Vad ca esti la al doilea post, asa ca, bine ai venit pe motociclism.ro. L-am luat in 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Ii frumos, imi place ca-i original. Toba cum suna ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
supergalet Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Iti dau eu 4 bujii Iridiun NGK CR9EHIX-9 160 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandrei Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Ii frumos, imi place ca-i original. Toba cum suna ? Mie-mi place cum suna, nu se aude foarte tare, dar nici nu trebuie. Oricum isi pastreaza sunetul lui specific la care se adauga ceva frecvente joase foarte placute... pozele sunt de 2 ani, dar bijuteria arata aprximativ la fel cu o singura julitura mica pe dreapta pt ca l-am scapat anul trecut la un aprox 15 kmh ) nici macar ca si intretinere in afara de consumabile nimic schimbat la el.. singurul lucru ce ma sperie acum este consumul care pare maricel fata de acum 2 ani, ajunge la 9-10 % si nu o alerg voi incerca o verificare la service Honda, sa vad ce parere au si ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Mie-mi place cum suna, nu se aude foarte tare, dar nici nu trebuie. Oricum isi pastreaza sunetul lui specific la care se adauga ceva frecvente joase foarte placute... pozele sunt de 2 ani, dar bijuteria arata aprximativ la fel cu o singura julitura mica pe dreapta pt ca l-am scapat anul trecut la un aprox 15 kmh ) nici macar ca si intretinere in afara de consumabile nimic schimbat la el.. singurul lucru ce ma sperie acum este consumul care pare maricel fata de acum 2 ani, ajunge la 9-10 % si nu o alerg voi incerca o verificare la service Honda, sa vad ce parere au si ei. Ce consumabile ai schimbat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelyan Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 M-am lamurit cum e cu piulita din capatul bujiei...nu exista. Dar, caci exista si un dar...o bujie nu am putut sa o desfac, era stransa prea tare, si nici nu prea aveam pozitie, asa ca nu am mai schimbat-o...A pornit imediat dupa, ''la sfert'' Iti dau eu 4 bujii Iridiun NGK CR9EHIX-9 160 lei Obisnuit sa citesc printre randuri, am ignorat anuntul tau...Abia acum vad ca mi-ar fii prins bine , dar deja mi-am cumparat...Bafta la vanzare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandrei Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Ce consumabile ai schimbat ? pai cam tot ce trebuie, nu cred ca am omis ceva... filtru de aer, bujii, ulei+filtru, antigel. lichid frana,palcute , gume... toate la timpul lor... in momentul de fata sunt toate schimbate recent... de 500-1000 km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 Am un amic cu un vfr din 95 caruia nu ii indica viteza, i-am masurat senzorul care vine la pinionul de atac(luand datele din manualul de cbr, initial nu gaseam manualul) si imi arata ca nu merge, acum si-a luat alt senzor(pe care nu am apucat sa il masor) si tot nu ii merge ... Intre timp am facut rost de manualul 90-96, m-am uitat in el si nu gasesc nimic despre verificari ale indicatorului de viteza si/sau senzorul de pe pinionul de atac. Ma poate ajuta cineva cu o parere vizavi de treaba asta ? Am intalnit la un vfr din 94 o problema de genul asta, sarea cuplajul mecanic dintre pinion si senzor, avea ceva piesa de plastic care se uzase un pic. Cred ca merge rezolvat usor cu ceva adeziv serios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teolica Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 Salutare la toti vfr-istii, am avut si eu unul din "99 dar l-am vandut in 2008. Acum cateva zile cautind ceva in pod am gasit capacul monopost. Daca intereseaza pe cineva, vreau 200 ron pe el, contact theodoru_2000@yahoo.com. Mentionez ca arata ca nou, fara nicio zgarietura si este negru metalizat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian1980 Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 pai cam tot ce trebuie, nu cred ca am omis ceva... filtru de aer, bujii, ulei+filtru, antigel. lichid frana,palcute , gume... toate la timpul lor... in momentul de fata sunt toate schimbate recent... de 500-1000 km... Salut, Poti sa imi zici te rog ce filtru de aer/gume/ulei/placute si cam la ce preturi/locatie le-ai luat? Intentionez si eu aceleasi schimbari la a mea. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandrei Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 Salut, Poti sa imi zici te rog ce filtru de aer/gume/ulei/placute si cam la ce preturi/locatie le-ai luat? Intentionez si eu aceleasi schimbari la a mea. Mersi! Despre filtru si bujii nu pot sa-ti zic un pret, pt ca le-am cumaprat anul trecut dar le-am schibmat in primavara asta, si-am uitat pretul.. le-am luat de la elf motors (intrare in popesti leordeni la 1 km pe dreapta)... uleiul l-am luat de la bogdan padure baneasa, MOTUL 300 V (parca asa se numeste, 60 ron / litru) ... dar am mers pana acum cu 7100 care este foarte ok pt ea... anvelopa spate e luata anul trecut in toamna daca zic 600 ron cred ca mint , cea de pe fata am luat-o de la un amic cu 50 E , cumparata de el noua... dar a fost nevoit s-o schimbe din cauza dimensiunilor (el are roata mai mica si-a gresit cand a cumparat-o)... placutele tot anul trecut le-am luat inainte de iarna tot de la elf din popesti... si iarasi am uitat pretul dar ajungi la vro' 500 ron pt 3 seturi... imi pare rau ca nu pot sa-ti dau detalii mai amanuntite, dar chiar nu le mai stiu, si sa le zic aproximativ te cam dezorientez... in orice caz majoritatea le cumpar de la elf motors pt ca e un tip ok acolo cristi, care ma ajuta sa gasesc ce nu au pe stoc ei fiind importatori suzuki, si unele mi le cumpara el din alta parte, incearca si da o fuga pana acolo... nah si-acu am vazut ca esti din iasi asa ca nu mai dai o fuga pana acolo ... app... ce consum are 'vacutza' ta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.