Jump to content

Honda Vfr 750/800/1200


rmg
 Share

Recommended Posts

Balamuc, Masinuta, oamenii nume reale nu au? Cum te adresezi... "domnu' Masin, puteti sa reparati"?

Nu pot sa raspund la intrebare ca nu stiu cine e Balamuc.

In rest, pareri sunt multe, zi si tu cum a iesit, desigur daca nu vrei sa-ti strici sansele de a o vinde.

Nu am de ce sa-mi stric sansele de a o vinde... programarea la service e meircuri.... weekendul asta am avut un drum de 420 km pt care am calculat 6.5 % .... sincer am ramas foarte surprins... si daca intrebi de cel mai bun mecanic de la United Motors majoritatea iti vor raspunde..... Masinuta... am uitat numele imi cer scuze .... avand in vedere ca nu am avut treaba cu service-urile pana acum... in continuare cred ca ar fi tb sa consume mai putin avand in vedere regimul in care am mers... tr 5-6, maxim 180 kmh si foarte rar.., schimbat 5-7000 rpm.. f rar 8-9000 rpm.. deocamdata stau si astept constatarea de la service, poate ca sunt eu nebun si cand imi consuma 9-10% nu-mi dau seama ca merg in turatii mai mari...

 

numa' bine!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 8.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Cum opereaza mai exact franele unui VFR? Mai exact modelul 2000. In ce consta de fapt acea franare combinata?

Intreb pentru ca am ridicat-o de curiozitate pe cricul central in weekend ca sa vad cum functioneaza...si nimic. Am invartit roata spate si am franat. Intai cu frana de picior, apoi cu cea de mana.

A raspuns la frana de picior, dar la cea de fata NU. Pentru roata din fata nu am mai apucat sa fac experimentul ca s-a pus pe plouat.

Acum nelamurirea mea e urmatoarea: ori am o problema la sistemul de franare / ori trebuia sa fie motorul pornit (nu cred ca are vreo legatura) / ori trebuia sa fie cu ambele roti pe sol.

 

Ati incercat vreodata sa faceti proba asta? Daca nu, are cineva posibilitatea sa o faca si sa-mi spuna ce rezultate a obtinut?

Link to comment
Share on other sites

Cum opereaza mai exact franele unui VFR? Mai exact modelul 2000. In ce consta de fapt acea franare combinata?

Intreb pentru ca am ridicat-o de curiozitate pe cricul central in weekend ca sa vad cum functioneaza...si nimic. Am invartit roata spate si am franat. Intai cu frana de picior, apoi cu cea de mana.

A raspuns la frana de picior, dar la cea de fata NU. Pentru roata din fata nu am mai apucat sa fac experimentul ca s-a pus pe plouat.

Acum nelamurirea mea e urmatoarea: ori am o problema la sistemul de franare / ori trebuia sa fie motorul pornit (nu cred ca are vreo legatura) / ori trebuia sa fie cu ambele roti pe sol.

 

Ati incercat vreodata sa faceti proba asta? Daca nu, are cineva posibilitatea sa o faca si sa-mi spuna ce rezultate a obtinut?

 

pentru frana de fata este foarte simplu.... te uiti atent la etrierul de pe partea stanga, si-ai sa observi ca nu este fix.... ideea e ca atunci cand folosesti frana fata(in mers).... etrierul din stanga care este culisant(este prins intre o bucsa si un piston, cel de pe dreapta e fix) urca usor si apasa un piston, acel piston este pentru actionarea cilindrului din mijloc din etrierul de pe spate... asta e toata filosofia... pune-o pe cricul central , si incearca sa ridici cu mana etrierul fata stanga, si-ai sa vezi ca roata spate nu se va mai invarti... sau cel putin incepe sa se infraneze...

Edited by alexandrei
Link to comment
Share on other sites

pentru frana de fata este foarte simplu.... te uiti atent la etrierul de pe partea stanga, si-ai sa observi ca nu este fix.... ideea e ca atunci cand folosesti frana fata(in mers).... etrierul din stanga care este culisant(este prins intre o bucsa si un piston, cel de pe dreapta e fix) urca usor si apasa un piston, acel piston este pentru actionarea cilindrului din mijloc din etrierul de pe spate... asta e toata filosofia... pune-o pe cricul central , si incearca sa ridici cu mana etrierul fata stanga, si-ai sa vezi ca roata spate nu se va mai invarti... sau cel putin incepe sa se infraneze...

Multumesc mult pentru informatii alex. O sa incerc cat de curand, ca sa vad cum functioneaza.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult pentru informatii alex. O sa incerc cat de curand, ca sa vad cum functioneaza.

Beac in business! De azi am din nou VFR, vechiul meu VFR. Asteptam perfectarea actelor. :)

post-11570-0-95425300-1307386791_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

salut.caut un regulator de tensiune pt. un vfr de 750 din 1987 asa mai ieftin si bun :laugh: ca al meu face fite ba incarca normal ba nu incarca cat trebuie si astazi a iesit niste fum din el :laugh: si acum iar incarca cat trebuie.

Link to comment
Share on other sites

Are cineva o bucata dintr-o carena farmata/distrusa/facuta zob in jurul anului 97? cred ca merge dintre 94-97. Multumesc.

 

Later edit:

 

Vi se intampla sa dati treapata a 2-a din treapta 1 si sa intre in neutru? Am observaat ca asta se intampla mai des daca merg mai turat cu treapta intai?

 

Isi arata varsta? Ce e de facut, poate sa fie de la schimbator?

Link to comment
Share on other sites

salut.am si eu o intrebare pt cunoscatori:regulatorul de tensiune de la transalp nu merge si la vfr ul meu de 750 din 1987?pt ca am gasit pe un site si parca e acelasi,voi ce spuneti?multumesc.

Link to comment
Share on other sites

ok.mersi

 

si totusi mai am o intrebare :rolleyes:.cum se masoara alternatorul la vfr ca sa vezi daca e bun sau nu?.ca poate schimb releul si mi l buleste alternatorul.releul sigur trebuie schimbat pt ca a iesit fum din el dar as vrea sa verific si alternatorul,culmea e ca a iesit fum din el dar astazi cand am masurat imi indica valori normale sa aiba ceva scurt in el?habar nu am.cand incarca cand nu incarca si se incalzeste de il ia dracu :baldy:

Link to comment
Share on other sites

conectorul 3P dintre alternator si releu.

masori rezistenta intre firele galbene care vin de la alternator. ar trebui sa fie in jur de 1 ohm

 

 

daca vrei manualul da-mi o adresa de mail

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am un vfr 800 din 2006.Trebuie sa schimb cauciucurile.Tind sa aleg intre pirelli diablo rosso 2 si pirelli angeli ST!Pareri???

 

intreaba in topicul dedicat posesorilor.

 

/index.php?/topic/32357-honda-vfr-750800/page__st__3000

Link to comment
Share on other sites

Nu m-am mai bagat si eu in seama pe aici ca posesor de VFR, mai ales ca sunt plecat din tara, pe o insula. Acum, problema mea este ca mi s-a dus regulatorul (rectifier) si am gasit unul la un pret bun pe ebay, insa motorul meu este un VFR 750, din '92 adica un RC 36, iar regulatorul este de la un VFR 750 din '96. Teoretic stiu ca ar merge, insa care este bun sa-mi dea o parere? Mersi!

Link to comment
Share on other sites

Are cineva parbriz touring MRA pe vfr750F din 94-97 ?

 

Mi-am cumparat eu de la Louis, astept sa vina cu posta, eram curios sa vad cum e...

 

Atentie, nu VARIO - cel cu spoiler reglabil, ci touring simplu. Are cineva? :scratch:

Link to comment
Share on other sites

Are cineva parbriz touring MRA pe vfr750F din 94-97 ?

 

Mi-am cumparat eu de la Louis, astept sa vina cu posta, eram curios sa vad cum e...

 

Atentie, nu VARIO - cel cu spoiler reglabil, ci touring simplu. Are cineva? :scratch:

 

 

Bah da nerabdator mai esti. Sunt tare curios ca de mult se simte diferenta dintre regular si touring ..

Link to comment
Share on other sites

Sunt f nerabdator... dau refresh la trace-tracking la DHL la 10 min, parbrizul s-a urcat in avion la Hamburg azi la 3 dimineata, probabil acu e undeva aproape de mine :grinbandit:

 

O sa-ti povestesc cum e, eu sunt curios pt ca nu am vazut nici o poza cu el montat pe mobra si vreau sa stiu cum e, poza de pe Louis era una generica..

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am un vfr 800 din 2006.Trebuie sa schimb cauciucurile.Tind sa aleg intre pirelli diablo rosso 2 si pirelli angeli ST!Pareri???

Pirelli Diablo nu am probat pana acum. Pe fata am un Scorpion si pe spate am pus Angel. Am mai avut Angel si sunt extrem de bune. Au aderenta buna cam pe orice suprafata, in special pe ploaie, se incalzesc repede, sunt durabile si au si un pret destul de accesibil.

Link to comment
Share on other sites

Pirelli Diablo nu am probat pana acum. Pe fata am un Scorpion si pe spate am pus Angel. Am mai avut Angel si sunt extrem de bune. Au aderenta buna cam pe orice suprafata, in special pe ploaie, se incalzesc repede, sunt durabile si au si un pret destul de accesibil.

Diablo se incalzesc mai geut un pic, dar apoi sunt ok.. daca adopti un mers mai sport nu sunt cele mai bune , in rest sunt ok.. se poate si mai bine :P, prefer sa fie mai moi si sa le schimb mai des decat sa-mi rup nasu :D toate bune...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...