bh99mes Postat Ianuarie 24, 2006 Share Postat Ianuarie 24, 2006 eu asa stiu ca vtec-ul a fost introdus doar la modelul cel nou din 2002 in sus (cel cu far vertical) Matei! motorul tau e super fain, dar mor de curiozotate, oare cum suna cu toba aia sport?! nu-l poti inregisrta cumva intr-o calitate mai cat de cat sa-l auzim si no? al meu e cu tobele originale pe ambele parti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Ianuarie 24, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2006 Da, asa s-ar parea, ca VTEC-ul e la modelul din 2002, cand s-a trecut si la transmisia pe lant. Nu am inteles foarte clar din ce an au introdus injectia pe ele. Ma bucur ca a inceput topicul sa miste, astept insa mai multi VFR-isti sa posteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Ianuarie 25, 2006 Share Postat Ianuarie 25, 2006 Transmisia finala pe lant a fost dintotdeauna, asa cum se vede si in poza lui Matei. Poate e vorba de distributie. Cit despre sunet, spun eu in locul lui Matei: suna ciudat, o combinatie de i4 si v2 cumva, cu bataie rapida. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Ianuarie 26, 2006 Share Postat Ianuarie 26, 2006 ipman, mersi de raspuns dar stiu cum suna VFRĂźeul, doar si eu am deja de ceva timp . eu am vrut doar sa aflu oare cum suna cu toba sport, ca al meu are icele originale, si alea nuĂźs prea bune... iar cu lantul toata lumea se refera bineinteles la distributie si nu la final numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Ianuarie 26, 2006 Share Postat Ianuarie 26, 2006 Pai eu am descris toba sport. Cele din fabrica sint mai tacute, dar sunetul ca ritm nu difera, evident. Ca tonalitate, in schimb, astea sint mai jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacman Postat Ianuarie 31, 2006 Share Postat Ianuarie 31, 2006 Asa, in primul rand : FOARTE TARE acest topic :D. Vreau sa achizitionez si eu un vfr in curand, modelul din 92. Ideea e ca omul care il vinde zice ca are o problema la pornire, in sensu ca se aude doar un "click" si nu porneste deloc. Cineva i-ar fi spus ca ar fi carbunii de la electromotor de vina, in sensu ca s-au cam ...dus. A mai avut cineva (vreun posesor de vfr) aceasta problema, sau a mai auzit cineva de asa ceva? As fi foarte recunoscator pentru un raspuns pentru ca imi place foarte mult modelul si sunt destul de hotarat sa o cumpar. Multumiri anticipate pentru raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Ianuarie 31, 2006 Share Postat Ianuarie 31, 2006 (editat) hi pacman! s-ar putea sa fie ceea ce zice si tipul dar eu i-ti recomand sa mergi cu motoru' la un mecanic, ca daca nu are mare problema, merita sa ai VFR (sau Viffer, cum spunei matei ). pe de alta parte se poate doar o siguranta, sau releul, pt ca am un prieten care a patin exact cum spui tu. de cate ori apasa butonul de pornire, se auzea un TAC puternic de undeva de la releu si atat. (e vorba tot de un honda mai mic de 125). totlu a costat cam un milion multa bafta si sa ne scrii daca ai reusit ceva Editat Ianuarie 31, 2006 de bh99mes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Februarie 2, 2006 Share Postat Februarie 2, 2006 hi everybody! hai baieti, sunt sigur ca mai suntem vifferisti hai sa mai vb cate un pic despre motorul asta. nici eu nu stiu foarte mult despre ea, doar cat am citit... unii zic ca e cea mai fiabila motor. e in stare sa mearga si 150.000 km fara probleme (bineinteles daca nu o folosesti la curse... ) a-s fii curios cine ce parere are despre "strangerul" asta V-four numai bine la toata lumea, si speram sa vina primavara cat mai devreme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Februarie 3, 2006 Share Postat Februarie 3, 2006 (editat) iara eu! a-s m,ai avea o intrebare: ce fel de posibilitati tuning sunt la vfr (in special rc24)? ma gandesc la filtru de aer, tobe...ce mai exista? cum se mai poate baga cativai caluti in motoras? si care metoda cam cat pune in plus? sa zicem un filtru de ear si asa mai departe. mersi mult anticipat! Editat Februarie 3, 2006 de bh99mes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoLeasingRo Postat Februarie 5, 2006 Share Postat Februarie 5, 2006 Suntem f. curiosi de tipul care a modificat VFR acela (albastru) metalizat streetfighter si ne-a lasat o impresie foarte buna, intradevar merita toate laudele si suntem alaturi de el si ne-ar face o placere sa il cunoastem personal. Motoleasing Team Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianP Postat Februarie 13, 2006 Share Postat Februarie 13, 2006 Domnilor , mi-am luat VFR 800. Astazi l-am adus acasa.Nu-mi cereti sa va spun impresii despre cum merge ca inca n-am apucat (decat o tura mica).Dar abia astept sa o inmatriculez , sa vina si vreme mai buna si sa ies cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Februarie 13, 2006 Autor Share Postat Februarie 13, 2006 Bravos, tata!!! Sa-l stapanesti sanatos! Da macar detaliile pe care le stii: de unde, cat, ce model, culoare, poze, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianP Postat Februarie 13, 2006 Share Postat Februarie 13, 2006 Este adusa din Italia , e din '99 , culoare alba.Nu i-am facut poze ca nu am avut cu ce. promit in curand.Deocamdata sunt stresat cu toata "umblatura" asta la care trebuie sa te supui pana o vezi inmatriculata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei Postat Februarie 13, 2006 Share Postat Februarie 13, 2006 Bravo adi, asteptam un tel, dar ma bucur sa aud si asa. am vazut ca parca tu, rmg, ma intrebai daca nu am o inregistrare mai buna... din pacate nu - cert e ca nu suna ca o moto normala.. (suna cam ca o herghelie de harley'uri sau o masina de raliu, mai ales cand e in sarcina). cineva mai intreba de tuning. primii trei pasi: toba sport filtru sport dynojet si deja ai mai scos 7-9 caluti... iar motorul chiar este tapan... in de se vand bine si de la 75000 km. dar am vazut una pe mobile.de.... model 97 rosu, intretinut impecabil, DOAR 10.000 km la 5000 E. mi-as vinde sufletu' pt ea!!! iar in ceea ce priveste problema cu starteru' - cunosc pe cineva care avea aceeasi prob la un DR - un scurt.... asa ca poate ar fi mai bine sa verifici firaraia... ale voastre cat consuma?... ca's tare curios. a mea, la o viteza de 140-150 cam 5.5% ce ziceti? sa ne vedem cu bine la arc! (cand se mai incalzeste) VIFFERS! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Februarie 13, 2006 Share Postat Februarie 13, 2006 Da, asa s-ar parea, ca VTEC-ul e la modelul din 2002, cand s-a trecut si la transmisia pe lant. Nu am inteles foarte clar din ce an au introdus injectia pe ele. Ma bucur ca a inceput topicul sa miste, astept insa mai multi VFR-isti sa posteze. Injectia a fost introdus la modelu 800,incepand cu,1998,dar abia dupa 2000 s-a comportat cum trebuie in sensul ca daca ai forjat motorul consuma chiar cu aproape 2 litri mai mult decat un vfr 750 pe carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei Postat Februarie 13, 2006 Share Postat Februarie 13, 2006 stai sa inteleg, VFR'urile noi nu mai sunt pe cascada de pinioane? ci pe lant? de ce? nu vad logica.... poate au castigat cateva grame... dar e ca si cum ai inlocui cardanul cu lant, n-are logica.... parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianP Postat Februarie 13, 2006 Share Postat Februarie 13, 2006 Matei , te sunam duminica asa cum am zis dar din pacate nu aveam ce sa iti arat , pt. ca vineri nu am reusit sa o scot din vama ci abia astazi (adica ieri , ca uite cat e ceasul).Te sun maine(azi) si vorbim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei Postat Februarie 13, 2006 Share Postat Februarie 13, 2006 perfect poate ne vedem in weekendu' care vine daca e frumos afara eu o dau cu wax pe a mea si o polishez. get toughether si stam la o tacla spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Februarie 14, 2006 Share Postat Februarie 14, 2006 (editat) adrian inc-odata iti doresc numai bine (si in topicul asta ) si s-o stapanesti sanatos fara probleme! ma bucur ca incet-incet suntem mai multi vifferisti matei, al meu consuma cam tot asa, ca si al tau. o singura data am tras de ea constant intre 160 -190 (desi mi-a fost frica pe drumurule noastre ) ca ma grabeam, dar nici atuncia nu iesea mai mult de 6,5 la 100. nu stiu ce sa zic...ori nou suntem prosti sui nu putem calcula , ori avem motoare super bune (dar am impresia ca versiunea nr 2 e valabil) numai bine! Editat Februarie 14, 2006 de bh99mes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Februarie 14, 2006 Autor Share Postat Februarie 14, 2006 @adrianp: cat te-a costat dihania? ai luat-o in leasing sau cu banii jos? Inca sunt scumpe, fir-ar sa fie de nemti zgarciti! Tin la bani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei Postat Februarie 14, 2006 Share Postat Februarie 14, 2006 adrian inc-odata iti doresc numai bine (si in topicul asta ) si s-o stapanesti sanatos fara probleme! ma bucur ca incet-incet suntem mai multi vifferisti matei, al meu consuma cam tot asa, ca si al tau. o singura data am tras de ea constant intre 160 -190 (desi mi-a fost frica pe drumurule noastre ) ca ma grabeam, dar nici atuncia nu iesea mai mult de 6,5 la 100. nu stiu ce sa zic...ori nou suntem prosti sui nu putem calcula , ori avem motoare super bune (dar am impresia ca versiunea nr 2 e valabil) numai bine! am constatat ca a mea se simte cel mai bine la 7000 ture (se echilibreaza toate vibratiile) - asta in treapta a 6 inseamna 160-170, si consumu' e bun. dar in general stau in a 5cea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei Postat Februarie 14, 2006 Share Postat Februarie 14, 2006 dragi VIFFERISTI am fost la adrian sa-i vad noua jucarie. ESTE SUPER!!! STARE PERFECTA ATAT VIZUAL CAT SI TEHNIC!!! si cu toate ca are teava standard, suna bine, probabil si-au dat seama aia de la honda ca tevile erau de cacao, si le-au mai schimbat. e omologata la 89 decibeliu la 5250 rpm --- ceea ce e cam tare.... pt o teava standard are niste abtibilduri caraghioase, care insa nu prea deranjeaza... si nici nu sunt extrem de greu de inlaturat. se vede o mica diferenta intre injectie si carburatie -- am impresia ca a lui sare ceva mai repede in ture (dar nici pe a mea nu am mai fost de muta vreme...) Bravo Adrian FOARTE buna achizitie!!! la cati mai multi VIFFER'isti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Februarie 15, 2006 Share Postat Februarie 15, 2006 (editat) VIFFERISTI!!!! hai sa facem cumva sa nu treaca vara asta fara sa nu ne intalnim undeva, ca la o intrunire, dar numai cu viffere ce ziceti? Editat Februarie 15, 2006 de bh99mes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei Postat Februarie 15, 2006 Share Postat Februarie 15, 2006 clar, nici nu se pune problema sa nu! hai sa stabilim o data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Februarie 15, 2006 Share Postat Februarie 15, 2006 supeer!!! hai ca mai vb pe mess... oricum mai este (un pic) pna atunci ce curios i-s, oare cati suntem in tara? nu cred ca chiar multi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.