Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

da, magna are tot motor de VFR. cred ca e mai limitat la turatie. are niste prostii pe cilinre care da impresia ca e doar cu racire pe aer, dar in rest e aceeasi.

 

Matei.

 

ce pacat ca releul pt. rc36 are doar 5 fire. al meu are 7.

ala mai nou e doar 70 de euro ...

Editat de bh99mes
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc Matei!

 

bine ca stiu, dar chiar ieri mi-a sosit releul, mi-a adus Catalin de la Proar leasing cu pret bun :angryfire:

 

oricum, bine sa stie omul un site din asta...

 

numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve baieti !

Am o problema:

azi dimineata cand ma echipam si asteptam sa se incalzeasca motorul, a inceput sa iasa un fum gros de sub sa. Am oprit motorul , am desfacut carena din stanga ca de acolo iesea si am vazut un cablu izolat care sfaraia de mama focului. Langa el se afla (cred) releul. Nu stiu sigur, ca nu le am cu mecanica.

Aveti idee care poate fi cauza ?

Atasez si o poza sa vedeti exact ce s-a intamplat.

Precizez ca nu releul era fierbinte, ci cablul, care s-a si prajit, dupa cum se vede.

post-5869-1145351861_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu spun prostii, chestia aia cilindrica cred ca e pompa de benzina, dar chestia de mai sus sigut nu e regulatoru' (ala e pe dreapta si pe cadru secundar + nu are cum sa se incalzeasca asa repede)

 

ai verificat sigurantele? le ai pe toate sau a o smecherie cu fire legate direct

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, sigurantele sunt ok.

Pana la urma, la sugestia unui prieten o sa leg firele pe direct si le izolez bine, ca acea mufa avea doar rol de prelungire.

Sa vad cum se comporta.

Si da, aia e pompa de benzina. Asa invata omu'...

Dar totusi care sa fie cauza supraincalzirii firelor ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar parea ca e totusi de la pompa de benzina.

S-a incalzit si s-a carbonizat o izolatie la un piciorus. A facut si o gaura in capacul de plastic si a ars izolatia la cabluri.

O sa schimb izolatia de la pompa sa vad cum se comporta.

post-5869-1145377992_thumb.jpg

A, si am verificat bateria. E in regula.

Editat de Toro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat-o in sfarsit !

De la izolatiile alea era !

Le-am schimbat, am curatat putin cu smirghel platinile si acu merge struna.

Problema era ca nu mai revenea lamela la pompa. Ramanea blocata cand porneam motorul, deci nu mai primea benzina !

Acum e totul OK.

Maine o scot la o tura scurta prin oras sa vad cum se comporta.

Le multumesc prietenilor motociclisti care m-au ajutat. De fapt, ei au facut toata treaba. In weekend ma revansez eu ! :angryfire:

Si voua va multumesc pentru sfaturi. E bine sa stii ca te poti baza pe cineva la nevoie. :angryfire:

 

P.S. Matei, care-i treaba cu BMW-ul ? ca e tarziu, is obosit si chiar nu ma prind ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dat fiind faptul ca nu exista un astfel de topic pt o motocicleta atat de laudata, am luat initiativa.

Ce parere aveti despre acest model de la Honda? Mai ales dupa VFR-ul 800 dupa '98, cu injectie controlata electronic, VTEC.

Care a avut sau s-a dat cu asfel de motoare, sa bage o parere despre cum se prezinta motocicleta in realitate. Si mai misto ar fi o comparatie intre modelul VFR750 pana in '98 si modelul dupa '98 VFR800. Sa nu mai vorbim de ala din 2002, cu ABS.

In schimb, ce e groaznic la modelele VFR: PRETUL! si noi si SH sunt ff. scumpe.

In rest, numai cuvinte de lauda.

 

Eu am mers pina cum cu toate trei, aproape toate merg la fel , cu exceptia celui din 2005 care are niste frine incredibile (DBD) si sistemul VTEC (pw valve), dupa 6.000 zici ca mai pleaca o data de pe loc. Motocicleta VFR e superba, e facuta sa mergi la drum lung, comoda, stabila, etc. Numai lucruri pozitive. Singurul ei dezavantaj este ca nu are demarajul unui motor 4 in linie, repet pina la 6000 si e cam grea 240 -270 kg sau cam asa. Oricum merita banii. Daca ai ceva bani iao pe aia de 800 e chiar misto. Dar din pacate nici asta nu e facuta pentru superbele noastre drumuri pline cu crini negri si santuri de 1m.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cu Viffer ce faci? o tii si pe ala nu?!

din pacate nu :hurt: am nevoie de bani ca sa-mi iau beemeru... nu ma intelegeti gresit, imi place f. mult vifferu, iar pe sosea e super... dar nu e pentru romania + ma bate gandu si la ceva soft-enduro.

 

un lucrsu stiu sigur, cand ma fac mare :angryfire: imi iau in viffer nou

 

pana una alta am alta prob, mi-a venit dynojetu si nu stiu la cine sa-l instalez... pe cine recomandati?

Cerinte minime:

sa mai fi instalat un dyno

sa fie de incredere

sa nu aibe o lista de asteptare luuuuunga

 

 

:angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toro stie un mecanic super, dar e cam departe de tine... :angryfire:

si tot asa si eu...i-ti pot recomanda un mecanic foarte bun, dar tot e departe-oradea :\

 

a! si cat vrei pe viffer? :angryfire:

Editat de bh99mes
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca imi iau beemer f 650 dakar :eek: sa ma dau pe coclaurii romaniei

Da, e misto s-o iei de nebun pe coclauri, mai ales in gasca, la o porcaiala! :angryfire:

Acolo nu ai taximetristi sau blonde platinate cu privire galesa. :angryfire:

 

Totusi sa mai intri din cand in cand pe topicul vifferilor, sa mai dai un sfat, o parere, ca ai ceva experienta in spate. :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toro stie un mecanic super, dar e cam departe de tine... :angryfire:

si tot asa si eu...i-ti pot recomanda un mecanic foarte bun, dar tot e departe-oradea :\

 

a! si cat vrei pe viffer? :hurt:

 

vezi PM

 

 

a, am uitat sa va spun... Duminica m-am plictisit... asa ca pe la 11 m-am hotarat sa ma dau o tura....

 

so.... m-am dat o tura asa singur de nebun... cam 620 km :eek:

bucuresti-ploiesti-predeal-brasov-fagaras-sibiu-valcea-pitesti-bucuresti.

am ajuns pe la 8 cu 1 h pauza - da am mancat in sibiu de am rupt.

 

ma bate gandu sa repet prostia ca tare a fost fain.... ce rute sugerati? (da sa fie asfaltul bun pls)

 

:angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dual Combined Brake System din ce an a fost pus pe VFR? 1998 cand au schimbat modelul??

 

Cum se comporta sistemul?

 

Se pare ca da, din '98.A mea e '99 , si ce sa spun...Mie imi place.Frana este mult mai ferma.Ai senzatia ca te tine cineva din spate.E drept , eu nu franez cu piciorul , asa ca la Suzuki simteam destul de puternic apasarea pe fata.Cu CBS parca se echilibreaza.Nu stiu efectele la mers pe circuit.Eu folosesc motorul ca un touring.Multi spun ca la o conducere sportiva te dezavantajeaza.Probabil ca stiu ei ce spun, dar in conditii de strada este excelent.Daca este asociat si cu ABS...Din pacate la mine este doar CBS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CBS devine periculos doar in conditii de condus sportiv. (si in general in curbe din ce am inteles...) pentru ca spatele franeaza tot timpul, te poti trezi intr-un low-side / high-side doar pt ca ai apasat maneta fata. este dificil de replicat acest fenomen (pt tre sa franezi al draq de tare) dar este posibil.

 

Adrian are insa dreptate, daca folosesti moto doar pt touring, atunci CBS'u este doar un avantaj

 

 

am avut ocazia sa merg cu un R 1200 GS - are si CBS si ABS (+ telelever / o suspensie f. desteapta pe fata) - concluzia? cand franezi:

1 zici ca arunci o ancora... te tii in ghidon sa nu te arunce peste

2 furca (aici e si meritul suspensiei telelever) se infunda f. putin / fenomenul de plonjare e redus

 

 

asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deja de cateva luni de zile, un prieten tot ma batre la cap, ca de ce nu o vopsesc vifferul pe negru, frumos lucios...

pai..sa fiu sincer, de atuncia tot ma joc cu gandul.

pun si o poza cu culoarea actuala (nu zic ca e chiar frumos :) ), dar i-s curios ce parere aveti voi. :)

 

sa fie negru, sau nu...?

 

problema inca e ca pana in august motorul e pe leasing, si nu a-s vrea sa ma incurce....

post-4838-1145944473_thumb.jpg

Editat de bh99mes
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut toti viferr-istii!

Sunt nou pe acest site si am ramas extrem de placut surprins cand am vazut ca motocicleta visurilor mele este atat de disputata. Dupa indelungi strangeri de curea si ..........., in curand o sa am in curte o frumusete de v-tech 2006 negru, as vrea sa aflu parerile voastre in legatura cu necesitatea abs-ului pe acest model, parerea mea fiind ca acesta este aproximativ un moft destul de costisitor, in conditiile in care cunosti reactiile motocicletei si stii sa franezi.

Altfel as vrea sa va felicit pe toti pt alegerea acestui model de la Honda indiferent ca e nou sau second, si sa sper ca intalnirea "programata" numai pentru Viferri sa existe cu adevarat, pentru prezenta si pentru orice alte pbl. in leg cu organizarea puteti sa va bazati si pe mine . :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...