bh99mes Postat Iunie 28, 2007 Share Postat Iunie 28, 2007 oooo vfr-ul tau mananca mult binox????? ))) atunci eu ce sa zic? afara 7-7,5 iar in oras 10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2.02 Postat Iunie 29, 2007 Share Postat Iunie 29, 2007 La mine e reglata tare. La maxim. Dar amortizoarele sunt varza si tot se balanseaza. Dar acusi imi vin amortizoarele noi, custom made dupa specificatiile mele de la Wilbers. Atunci sa vezi viraje in forta Tu poti sa le reglezi cat de tare vrei, daca mergi mai sportiv. Dezavantajul e ca o sa simti la coloana toate gropile si damburile. Asa ca trebuie sa gasesti un compromis intre comfort si sportivitate. Dar vorbim de VFR, deci se poate ! merci.... o sa reglez si o sa fac niste probe! adevarat ce zici tu cu comfort si sportivitate... apropo...testul cauciucurilor 2007 sport-turing l-au facut cu un vfr .... sunt mandru! Am parcurs 374km, pana a inceput sa clipeasca ultima liniuta la indicatorul de benzina ! Din acel moment am mai reusit sa parcurg 92km ..... pe rezerva, la max. 110km/h ! si eu eram f curios cat poti sa mai mergi cand incepe sa iti clipeasca ultima gradatie! deci cam 80 tot faci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Tanc Postat Iunie 29, 2007 Share Postat Iunie 29, 2007 La mine e intre 8-10 litri.... am carburatoarele reglate, filtru de aer nou...numa merg c-am sportiv... oricum mananca mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tano Postat Iunie 29, 2007 Share Postat Iunie 29, 2007 Vorbesc prostii ! Nu-l dau ! ... stiu ! sunt Si acum sa va povestesc despre: Consumul de combustibil si autonomia unui VFR 800 din 2001 ,,Testul" sa efectuat pe drumurile patriei, ruland cu o viteza de maxim 120km/h si maxim 5000rot/min. Asa ca....... am facut plinul ,,ochi" la rezervor si am plecat, singurel la drum. Prevazator, am luat cu mine (in top-case), o sticla de 2litri plina cu benzina, sa nu patzesc ,,pana prostului" ! Am plecat la drum cu intentia de a rula pana se va opri motorul, ... pana la ultima picatura de benzina. Cati kilometrii credeti ca am facut ??? FIX ............... 466 km Am parcurs 374km, pana a inceput sa clipeasca ultima liniuta la indicatorul de benzina ! Din acel moment am mai reusit sa parcurg 92km ..... pe rezerva, la max. 110km/h ! Am alimentat din nou si in rezervor, au incaput fix 20 litri de benzina ! Din cei 21 litri, ultimul litru de benzina este ,,inaccesibil", nu se poate consuma, pentru ca in el este ,,inecata" pompa de benzina care nu trebuie ,,sa stea la aer" in nici un caz ! La un calcul sumar, iata ce a rezultat: 20 litri / 466 km = 0.0429 x 100km = 4.29 litrii / 100km Mi se pare fantastic acest consum, pentru o motocicleta de capacitatea VFR-ului ! Bineanteles ca am rulat linistit pe sosea, nu am dat curs provocarii, nici unui conservar ! Mi-am vazut de traba mea ! Dar la un mers mai ,,in forta", adica 140-150 km/h, bag mana in foc ca VFR-ul nu sare de 5% ! ........... asta multumita sistemului de alimentare, cu injectie electronica a motorului ! In concluzie ! Cat de ,,sportiv" ati merge, 300km ii faceti sigur ! Bafta si la mai mare ! Multam pentru informatii! Si eu aveam ceva intrebari referitor la consum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Iunie 29, 2007 Share Postat Iunie 29, 2007 Nu sunt convins ca sistemul de injectie este responsabil de consumul redus cel putin nu in totalitate. Si vfr-u meu care e vechi si are carburatoare tot cam atat consuma la drum lung, in schimb in oras papa cam mult adica 6-6.5% Al meu mananca 6 - 6.5 in afara. In oras nu scade sub 7. Si asta cu carburatoare reglate si filtru de aer nou... Dar mi se pare normal pt un motor de 750 din 87 ! In alta ordine de idei, mi-au ajuns amortizoarele de la Wilbers ! Abia astept sa le vad montate sa fac o comparatie cu astea de acum. Va tin la curent. Amortizorul vechi: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Iulie 2, 2007 Share Postat Iulie 2, 2007 " Al meu mananca 6 - 6.5 in afara. In oras nu scade sub 7. Si asta cu carburatoare reglate si filtru de aer nou... Dar mi se pare normal pt un motor de 750 din 87 ! " na asta ziceam si eu!!! cand am avut modelul asta si eu cam consumul asta am observat! dar de cand am RC36, stau mai mult la Peco decat pe drumuri... 8-10 litri, cum zice si aditanc eu zic ca ala era un model poate nu chiar asa de frumos, dar MULT mai reusit si mai bun! a, si sa nici nu vorbim de cele 2 esapamente...de care sunt indragotit si acuma! nicicum nu ma pot prieteni cu asta asimetric... bagami-as piciorul in XX ca e motor 4L si nu in V, ca mias fi luat deja de mult! dar...nu-mi trebe "masina de gaurit"...raman la V-four! s-o folosesti sanatos in continuare Toro! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibicu Postat Iulie 2, 2007 Share Postat Iulie 2, 2007 salut toti membrii acestui forum ! unde gasesc si eu un top case (cu suport cu tot!) pt un vfr din '96? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2.02 Postat Iulie 2, 2007 Share Postat Iulie 2, 2007 (editat) a umblat careva la reglajul amortizorului spate pe arc? nu ma refer la rigiditatea soft/hard care ilreglezi cu o surubelnita ci la reglajul de deasupra arcului cu piuita si piesa innaltatoare...exista vreo sansa sa modific fara sa am nevoie sa comprim arcul inainte? am gasit un forum cu niste baieti pasionati de vfr...m-am bagat si eu in seama pe acolo si oamenii sunt politicosi! + de asta am citit niste chestii foarte interesante.... despre diferenta intre modele si generatii de vfr.. pt cine doreste asta e LINK-ul am facut si un topic cu Romania m-am gandit ca ne adunam si pe acolo. niste detalii interesante despre modelul 1998-2001 Honda Interceptor Model: 1998-2001 Honda Interceptor ENGINE Type: 781 cc, V4, 4-stroke Cooling: Liquid Bore x Stroke: 72.0 x 48.0 mm (2.8 x 1.9 inches) Max HP: 98 HP (71.5 kW) @ 10500 RPM Torque: 75 Nm (55.3 ft-lb) @ 8500 RPM Compression Ratio: 11.6:1 Transmission: Close-ratio 6 speed Fuel Induction: Digital, computer-controlled 36mm programmed fuel injection (PGM-FI) Ignition Digital 3-D mapping, computer-controlled with electronic advance CHASSIS Front suspension: 41mm HMAS cartridge fork with stepless spring preload adjustability; 4.7 inches travel Rear suspension: Pro Arm single-side swingarm with Pro-Link-mounted, HMAS gas-charged shock with 7-position spring preload and stepless rebound damping adjustability; 4.7 inches travel Front brake: Dual 296mm disc with LBS three-piston calipers Rear brake: Single 256.0mm disc with LBS three-piston caliper (ABS model has Anti-Lock Braking System) Front tire: 120/70 ZR17 radial Rear tire: 180/55 ZR17 radial Wheelbase: 56.7 in. (1440 mm) Seat height: 31.7 in. (805mm) Fuel capacity: 5.5 gal. (21L) Dry Weight: 458.6 lb. Instruments: Digital LCD speedometer, tachometer, readout for coolant temp, outside ambient temp, fuel level, clock, odometer, dual tripmeter, lights for neutral, high beam, turn signal, low oil pressure, fuel injection problem PERFORMANCE Top Speed: 143.5 mph (231 km/h) 0-100 km/h (0-62 mph): 3.200 seconds 60-140 km/h (37-87 mph), highest gear: 12.000 seconds AVAILABLE COLORS 2001: Asphalt, Red 2000: Yellow 1998-1999: Red DESCRIPTION This is a complete rework of the VFR, of which rumors have been flying around for several years now. Originally anticipated to be an 850cc V-four powered bike, it turned out to be a 781cc fuel-injected V-four instead. Honda boasts many different technologies "never before used on a Honda production motorcycle", such as: Engine components: * High-pressure-formed aluminum/ceramic/graphite composite cylinder sleeves: lighter than steel sleeves, better wear resistance and heat dissipation qualities * Precision programmed eletronic fuel injection * Electronic control unit to meter fuel delivery and ignition control on each cylinder Chassis: * Pro ArmTM single-sided cast aluminum swingarm is now mounted to the engine. Honda claims it provides better rear-wheel accessibility with more torsional rigidity. Other components: * Instrument cluster is lighter and thinner than what was used on older models. Tachometer and speedometer are electronic with LCD displays for coolant temp., odometer, two tripmeters and the clock. Further refinements 1998 and 1999 models were nearly identical. Newer models had some improvements: * 2000+ models lost rubber mirror stalk boots in favor of an all-metal painted mirror stalk design * Fast-idle lever disappeared starting year 2000 (needed in cooler weather on 1998/1999 models). Color options Although other countries (Canada at least, maybe Europe, too) were able to get silver and yellow models, only red was available in the US for 1998 and 1999 model years. Honda changed the US color offering to yellow for 2000, then back to red for 2001. Editat Iulie 2, 2007 de matematik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iulie 2, 2007 Share Postat Iulie 2, 2007 Al meu mananca 6 - 6.5 in afara. In oras nu scade sub 7.Si asta cu carburatoare reglate si filtru de aer nou... Dar mi se pare normal pt un motor de 750 din 87 ! Acum depinde si cum mergi....... dar la un mers normal, nu agresiv si viteze de pana la 120 nu vad dc ar consuma mai mult de 5%, cel putin al meu asa consuma ( model 88 si aprox 47000km pe ceas) si mai stiu un vfr din 89 cam la aceiasi km care consuma la fel. Nici consumul tau nu e mare pt un motor de 750 si 100cp dar se poate si mai bine, poate totusi ai un amestec un pic prea bogat sau tragi tu tare de gaz Mai conteaza si bujiile, eu am iridiu, dar vfr-u din 89 de care-ti spuneam are normale La un drum solo pana la mare la croaziera de 70-90 km/h( ma tineam dupa un ij) mi-a consumat 4.3% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Iulie 3, 2007 Share Postat Iulie 3, 2007 am fost cu VFR din 98, pana in Italia,pe autostrada faceam cam 300km si ajungeam la ultima gradatie a indicatorului de benzina,viteza fiind 150km/h iar la depasiri 160,170km/h,din calculele mele reiese un consum de 6%! Acum depinde si cum mergi....... dar la un mers normal, nu agresiv si viteze de pana la 120 nu vad dc ar consuma mai mult de 5%, cel putin al meu asa consuma ( model 88 si aprox 47000km pe ceas) si mai stiu un vfr din 89 cam la aceiasi km care consuma la fel. Nici consumul tau nu e mare pt un motor de 750 si 100cp dar se poate si mai bine, poate totusi ai un amestec un pic prea bogat sau tragi tu tare de gaz Mai conteaza si bujiile, eu am iridiu, dar vfr-u din 89 de care-ti spuneam are normale La un drum solo pana la mare la croaziera de 70-90 km/h( ma tineam dupa un ij) mi-a consumat 4.3% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2.02 Postat Iulie 3, 2007 Share Postat Iulie 3, 2007 eu am incercat sa misc piulita aia dar nu am reusit ! nu se clinteste...in ce sens ai invartit? eu vreau sa il inalt pt ca am cracii mari...se simte si in inaltime? ar fi o idee sa ne vedem ! propuneti si vedem ce iese! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2.02 Postat Iulie 3, 2007 Share Postat Iulie 3, 2007 (editat) tot pe partea stanga am incercat si eu ... l-am pus pe central ... si cu cheia cu ghiara am vrut sa lucrez numai ca nu mai am prelungitorul ... am incercat sa fol o teava dar .. nu am reusit. Din cate am vazut eu ...trebuie stransa piulita sa comprime arcul...apoi setat reglajul ala cu "dealuri" in pozitia dorita si dupa aia eliberat arcul din piulita! am dreptate? eu sufar de "craci foarte lungi" o chestie interesanta ... vfr'uri de POLITIE Editat Iulie 3, 2007 de matematik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Iulie 3, 2007 Share Postat Iulie 3, 2007 Salve ! Am luat motorul de la mecanic. Mi-a schimbat amortizoarele. In mod clar e alta motocicleta ! Sta mult mai bine pe viraje, fata nu se mai afunda la franari violente. Dezavantajul e ca acum parca tremura mai tare la denivelari. Si drumurile noastre nu duc lipsa de asa ceva. Oricum, greseala mea a fost ca m-am tot jucat cu reglajul de compresie al amortizorului spate si cand l-am dus la mecanic el l-a montat asa. Nu mai stiu cum era setat din fabrica. Si nici nu am timp acum sa stau sa ma joc cu el. Dar o sa ma joc cat de curand cu setarile sa vad cum ma simt mai bine pe el. Problema nr.2: eu mai tot timpul am mers cu sotia in spate si acum cand am iesit singur e alta treaba pe viraje ! Se culca mai usor, dar si sare ca o capra cand dau de denivelari cat de mici in asfalt. Cel mai bine o sa ma edific cand o sa ies cu nevasta-mea in spate si atunci o sa am termen de comparatie. @petrica: si mie mi-ar surade o intrunire a veferistilor. Numai sa fie undeva pe la mijlocul tarii sa fie accesibil pentru toti din tara. Si sa fie cam prin toamna, ca acum vara toata lumea pleaca prin concedii. Pana una-alta, poate ne vedem la Targu Secuiesc weekendul asta. Care vine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2.02 Postat Iulie 3, 2007 Share Postat Iulie 3, 2007 Salve ! m-am tot jucat cu reglajul de compresie al amortizorului spate si cand l-am dus la mecanic el l-a montat asa. Nu mai stiu cum era setat din fabrica. reglajul din fabrica il obtii asa ...invarti cu o surubelnita reglajul amortizorului spre dreapta pana nu mai merge.In momentul ala amortizorul este setat la max HARD.Apoi dai o tura si jumatate(1+1/2) inapoi(spre stanga) si obtii setarea de fabrica. asa scrie la manual. cu reglajul inaltimi isi a arcului ... nu reusesc pt ca nu am prelungitorul de cheie..dar o sa fac rost de el zilele astea...am reusit sa dau o singura gradatie dupa ce l-am umplut de respect cu spray degripant! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Iulie 4, 2007 Share Postat Iulie 4, 2007 Nu am ce sa invart cu surubelnita. Are in partea de jos o rotita neagra cu o dunga rosie. Are 22 de clickuri. Era mai comod de reglat cel vechi, ca nu trebuia sa bag mana pe dedesubt. Dar macar cu asta am certitudinea ca nu-mi rup capul pe viraje! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2.02 Postat Iulie 4, 2007 Share Postat Iulie 4, 2007 astazi in jur de 10 m-am intersectat cu un vfr800 galben pe Prelungirea Ghencea! frumos motor sa-l stapaneasca sanatos! eu eram cu masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2.02 Postat Iulie 5, 2007 Share Postat Iulie 5, 2007 am terminat cu suspensia spate! am reusit sa o reglez ! A inceput capitolul "Lant" - situatia e simpla... trebuie altul nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 eu mai de mult puneam Valvoline, apoi am trecut la Motul...nu stiu ce sa zic..sincer, nu ma pricep asa de bine sa observ vreo diferenta. dar eu zic ca chiar rau nu poate fii nici unul (astea mai cunoscute), oricum le schimbam la 5-6 mii de km. cred ca data viitoare (mai am vreo 1500 km) i-mi pun Castrol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Iulie 7, 2007 Share Postat Iulie 7, 2007 eu am mobil 1 in motor!Intre sintetic si mineral care credeti ca e mai bun,bineinteles pt VFR uri cu km multi,cred ca pt alea noi fara indoiala uleiul sintetic e cel mai potrivit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Iulie 7, 2007 Share Postat Iulie 7, 2007 se zice ca pentru motoarele mai "vechi" nu e chiar recomandat uleiul sintetci...dar am un prieten cu un kawasaki din 1986 si in viata lui nu a bagat in motor decat uleiuri sintetice. zice ca e foarte multumit de ele si de la schimb la schimb nu dispare nici un gram...acuma nu stiu ce sa zic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikaVFR Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 (editat) Salutare. Am o bijuterie de VFR din 95 (generatia 4), si ma gandeam sa va zic si eu "buna". Ma bucur sa vad ce de lume stie care e cea mai frumoasa motocicleta din lume Mika PS: se tot vorbea de consum. a mea papa cam 6 in orash... si cam 6-7 in afara, mers destul de repede (180-200). Daca merg potolit, nu cred sa sara de 5, spre ciuda pretenilor cu super-sporturi, pe care ii astept la peco-uri sa bage benzina ) Editat Iulie 8, 2007 de mikaVFR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 sunt si rezistente la impact...am dat ieri de pamant cu ea....nu m-am mai incadrat pe curba dupa ce initial aveam 240....in fine, m-a tavalit cam la 100-120 la ora pe pamant si nu are cine stie ce....rezistent plastic de 20 de ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikaVFR Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 sunt si rezistente la impact...am dat ieri de pamant cu ea....nu m-am mai incadrat pe curba dupa ce initial aveam 240....in fine, m-a tavalit cam la 100-120 la ora pe pamant si nu are cine stie ce....rezistent plastic de 20 de ani! ai avut noroc (ai grija sa nu mai faci). ) tu ai patit ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 n-am nimik,doar planurile distruse, pt ca azi trebuia sa plec cu motoru spre litoral...next time, acu plec cu trenu...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Iulie 9, 2007 Share Postat Iulie 9, 2007 (editat) cei de la honda recomanda un 10W40 pentrul vfr uri.... Editat Iulie 9, 2007 de mihaisarghe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.