ciprinakos Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 Eu fol un mra vario touring care la viteze de pana-n 130 e ok ( adica pot merge in pozitie dreapta cu ceva turbulente) dar dupa aceea trebuie sa ma aplec peste rezervor. Pt viteze mai mari, probabil, un double buble ar fi mai potrivit. Orice genti textile ar fi ok atata vreme cat nu ating nimic ce tine de evacuare Nu am exp pe ss dar mi se pare ok vfr-ul pe curbe. Pana sa mi-o patesc cu unul oprit in curba (si poc in fubdul lui), vedeam asfaltu-n curba de la cativa zeci de cm distanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 Azi am mai facut si eu o tura de aprox 350 Km. Traseul a fost: Bucuresti-Ploiesti-Valenii de munte-Cheia-Brasov-Retur pe DN1 Adaug cateva poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Claw Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 Dupa o pauza de 3 ani ma alatur ca un proaspat posesor de VFR Vtech model 2004. Motorul are o evacuare Two Brothers (2 tobe) din care am fost foarte mirat sa aflu ca din ele doar una e activa... a 2-a e doar de decor. Mai are cineva experienta cu modelul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 Azi am mai facut si eu o tura de aprox 350 Km. Traseul a fost: Bucuresti-Ploiesti-Valenii de munte-Cheia-Brasov-Retur pe DN1 Adaug cateva poze. Motor ai, releu ai, aripa ai ... te doare la basca ... totusi in ultima poza vad o diferenta de nuanta la galbenul ala intre carena frontala si laterala, cea frontala pare mai inchisa la culoare; lasand la o parte faptul ca aripa e alba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cips1277 Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 (editat) Stie cineva un releu de incarcare sh pentru vfr de unde pot sa iau? Am reusit sa schimb statorul dar se pare ca si releul e dus, incarca imediat ce pornesc mobra apoi pica. Are 5 cu 3 fire, merge si de CBR 954 de exemplu. Editat Mai 20, 2013 de cips1277 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 (editat) Nu, cauta ceva tot cu 5 fire, preferabil de la motoare marisoare nu de cbr 125 ... eu am de Marauder, oricat de ciudat ar suna merge fara probleme, ba chiar e mai bun, suprafata de racire e mult mai mare. Evita sa iei relee de genul asta (Mici si fara radiator) Editat Mai 20, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Motor ai, releu ai, aripa ai ... te doare la basca ... totusi in ultima poza vad o diferenta de nuanta la galbenul ala intre carena frontala si laterala, cea frontala pare mai inchisa la culoare; lasand la o parte faptul ca aripa e alba Am vazut si eu ca in anumite unghiuri se vede partea din fata alta nuanta. De la mai multi vopsitori am inteles ca asa este galbenul, ca da anumite tente in diferite pozitii. Faza e ca toate piesele au fost vopsite odata si cu acceasi vopsea. Nu-mi gasesc explicatie daca chiar este pretentios galbenul sau greseala de vopsire. Toate piesele au fost date cu filer sau fuler, nu stiu exact cum e termenul corect. Deci toate pisele au avut baza exact cum este aripa. Referitor la aripa am uitat sa o duc la vopsit si a ramas asa, data doar cu filer. Urmeaza sa o vopsesc dar sa vad cand are timp domnul vopsitor. Stie cineva un releu de incarcare sh pentru vfr de unde pot sa iau? Am reusit sa schimb statorul dar se pare ca si releul e dus, incarca imediat ce pornesc mobra apoi pica. Are 5 cu 3 fire, merge si de CBR 954 de exemplu.Eu am pus releu de Yamaha R1 2004.Este un releu mare cu aripi de racire mari. Incarca bine si nu se mai incinde ca celalalt. Am dat pe el 250 lei SH. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Stie cineva pe unde as putea gasi un inlcouitor pentru niturile de plastic ce fixeaza plasticele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Gasesti la piese auto ceva asemanator diferite marimi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Stie cineva pe unde as putea gasi un inlcouitor pentru niturile de plastic ce fixeaza plasticele ? De cate ai nevoie? Eu am unele, inlocuitori, cu capete ceva mai plate si late. Din nefericire nu-mi aduc aminte de unde/de la cine le-am luat dar daca n-ai nevoie de prea multe-ti pot da eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Stie cineva pe unde as putea gasi un inlcouitor pentru niturile de plastic ce fixeaza plasticele ? Am cautat si eu de m-am plictisit, tot imi spuneau ca gasesc la magazine auto. Mi-am bagat picioarele si mi-am luat de aici cateva http://www.davidsilverspares.co.uk/parts/by-part-number/partnumber_5840/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Eu, de exemplu, am vazut in urma cu maxim 1 luna in targ vitan la piese auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Merci .. pana una alta mi-am luat de la TME .. sper sa fie ok http://www.tme.eu/ro/details/gr6080b/nituri/fixfasten/# Ca idiotu am rupt vre-o 2 pana sa imi dau seama cum se desfac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 (editat) si eu tot tot din targ din Vitan am luat doar ca nu sunt la fel ca cele de Honda de 10 lei buc dar sunt de aceleasi dimensiuni 6 si 8 mm....doar ca au cap de surubelnita dreapta sau stea si costa, atentie aici: 2 lei bucata ) mai am vre`o 6-7 sub sha vi le dau cadou la urmatoarea Carol care ajung si eu.. Stai linistit alea de sub burta motocicletei in fatza, cele 2 oricum le rupi ca se umple cu mizerie si pamant...si nu mai ai cum sa le desfaci doar taiate iti recomand sub burta in loc de cele doua nituri de plastic le pot numi sa pui un soricel ... tine bine si nici nu se vede.... uite in poza ceva de genul doar ca nu e pe VFR ....am invatat si eu de la aia mai batrani Editat Mai 20, 2013 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Merci .. pana una alta mi-am luat de la TME .. sper sa fie ok http://www.tme.eu/ro/details/gr6080b/nituri/fixfasten/# Ca idiotu am rupt vre-o 2 pana sa imi dau seama cum se desfac Nu ești singurul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Dupa o pauza de 3 ani ma alatur ca un proaspat posesor de VFR Vtech model 2004. Motorul are o evacuare Two Brothers (2 tobe) din care am fost foarte mirat sa aflu ca din ele doar una e activa... a 2-a e doar de decor. Mai are cineva experienta cu modelul asta? Am avut eu dar le-am pus pana la urma pe cele originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Dupa o pauza de 3 ani ma alatur ca un proaspat posesor de VFR Vtech model 2004. Motorul are o evacuare Two Brothers (2 tobe) din care am fost foarte mirat sa aflu ca din ele doar una e activa... a 2-a e doar de decor. Mai are cineva experienta cu modelul asta? Ciudat... La mine toate 4 tevile scot fum (si zgomot ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Claw Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 A mea scoate fum si zgomot doar pe una.... Asa au gandit evacuarea... Americani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 deci sunt sigur ca baiatul care mi`a facut mie coturile la evacuari ti le poate lega pe am2 fara mari probleme.... uite am pus o poza cu coturile lucrate(super lucrarea nu ma asteptam sa se sudeze si la noi in tara asa de bine) de el daca esti interesat iti dau numarul lui si eventual sa te duci sa vada lucrarea sa iti spuna tim,pul estimat si pretul daca esti interesat... e pacat sa ti o toba degeaba !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 (editat) deci sunt sigur ca baiatul care mi`a facut mie coturile la evacuari ti le poate lega pe am2 fara mari probleme.... uite am pus o poza cu coturile lucrate(super lucrarea nu ma asteptam sa se sudeze si la noi in tara asa de bine) de el daca esti interesat iti dau numarul lui si eventual sa te duci sa vada lucrarea sa iti spuna tim,pul estimat si pretul daca esti interesat... e pacat sa ti o toba degeaba !!! E a nu stiu cata oara cand vad poza asta ... am facut si mai bine de atat, cand zic am facut ma refer la propria-mi persoana. Conteaza mult aparatul ... am facut galerii intregi cu suduri de genu avand un amarat de invertor cu kit de TIG montat pe el, telvin sau ceva ieftineala la 15 mil cu toate accesoriile. Acum ma oftic ca o singura poza la sudura am gasit facuta mai de aproape, si aia nefinisata. Pana una alta, intradevar ar merge ceva facut sa utilizezi ambele tobe daca tot le ai montate ... Editat Mai 21, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Claw Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Asta am de gand sa fac, o sa o leg si pe a 2-a. Sunt curios cat de mult o sa afecteze comportamentul motorului cand o sa o activez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 (editat) Asta am de gand sa fac, o sa o leg si pe a 2-a. Sunt curios cat de mult o sa afecteze comportamentul motorului cand o sa o activez. Nu stiu daca o sa afecteze ... in general efectul tobei asupra motorului e dat de compresia creata pe evacuare, dat fiind ca toba e deja sport, adica deja nu retine foarte mult din presiunea de pe evacuare. Conteaza si cum e construita toba, din ce stiu two brother nu au ceva care sa asigure o oarece compresie pe evacuare(o gatuire a traseului in interiorul tobei) asa ca diferenta nu cred ca o sa fie deloc sau nu o sa fie mare(ai sa pierzi ceva cuplu in ture joase si castigi putere in ture). Editat Mai 21, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Probabil nu o sa mai sune la fel de tare cu doua tobe, fluxul de gaze se injumatateste, sau se imparte, iar apoi ai si mai mult material fono-absorbant. Nu stiu daca e o comparatie buna, dar e ca si cum ai incerca sa sufli in doua trompete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Asta am de gand sa fac, o sa o leg si pe a 2-a. Sunt curios cat de mult o sa afecteze comportamentul motorului cand o sa o activez. Daca ai avea 2 galerii care merg intr-o toba si celelalte 2 galerii care se duc in alta toba.. ar fi o treaba. Dar tu ai 4 galerii care se unesc intr-o singura toba si care ulterior o sa faci doua tobe. Din 4 faci 1 apoi 2. N-o sa se schimbe absolut nimic.. doar zgomotul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 @ThunderByte Data viitoare salveaza`ti lucrarile in propriul calulator este bine de stiut ca avem printre noi asemnea meseriasi, crede`ma am alergat mult dupa acele coturi si pe unde am fost cand am vazut despre ce sudura este vorba si ce lucrari au facut( nu sunt eu sudor meserias) mi venea sa imi vand tobele si sa mi le pun inapoi pe cele originale pana la urma este vorba si de cum arata nu numai de sunet, pt ca daca vroiam tiganeala imi sudam eu la serviciu tot cu un Telvin dar iti dai seama ca neavand experienta necesara, scula potrivita si asa mai departe ar fi iesit.....tiganeala .. . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.