Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

salut.am si eu o intrebare :astazi am observat ca la un disc de frana de pe roata din fata intre gaurile de racire [cred ca asa le zice]am mai multe fisuri,dar numai la un disc se mai poate circula cu el asa?a mai patit cineva asa ceva?se poate rupe discul?multumesc.

Nu as recomanda sa mai mergi cu el asa, poate sa crape oricand mai ales ca e pe fata. Stiu pe cineva care are aceeasi problema la un motor identic cu al tau doar ca e vorba de discul spate, in cazul lui discul e destul de uzat si presupun ca asta e unul din motive, dar merge cu el asa de ceva vreme si nu a patit nimic.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu as recomanda sa mai mergi cu el asa, poate sa crape oricand mai ales ca e pe fata. Stiu pe cineva care are aceeasi problema la un motor identic cu al tau doar ca e vorba de discul spate, in cazul lui discul e destul de uzat si presupun ca asta e unul din motive, dar merge cu el asa de ceva vreme si nu a patit nimic.

mutumesc.deocamdata trebuie sa risc cu el asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, as vrea sa-l dau pe al meu pusti cu parapanta. Ce/cum as putea face? Merci.



Iata ce vinde un coleg constantean: http://www.youtube.com/watch?v=WDfxl5q-MrU

Nu-l cunosc, doar am gasit anuntul pe youtube si m-am gandit ca poate stiti pe cineva ce si-ar dori cineva o asemenea bijuterie.

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai trebuie sa vi cu el la munte.zona Rucar Bran .

fiind o cerere mare pt zborul copiilor lucrez acum mi am comandat echipament special pt a se da impreuna cu mama sa se simta si mai bine si sa imparta si impreuna senzatia.

pretul este la Rucar 200 lei,iar la Bran 300,filmarea sau pozele costand 50 de lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-are dracusorul nevoie de mami, plus ca mami s-ar da doar moarta - e fricoasa - ca si pe moto de altfel.

Cum ai program? Doar in weekend-uri? Am sa revin cu un tel in curand.

Merci pt info si bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok. Fi-miu este acum si sapt viit in tabara asa ca voi incerca sa aj dupa, in timpul saptamanii. See U!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut VFR-isti!

 

A cumparat o prietena un VFR RC36 din 1990. Am dat o tura cu el, aseara pe la 22. Merge brici motorul, zici ca e nou! :)

 

Intrebare:

Se incalzeste cam repede apa, apoi porneste ventilatorul, in regim de mers in oras- Bucuresti ora 22. In mers nu porneste dar cand ajungeam la semafor pornea. Este normal? Indicatorul de temperatura era pe la jumatea cursei.

 

La al meu RC36 nu porneste ventilatorul decat ziua pe caldura mare in stop&go repetat, in rest nu se ridica temperatura la apa. La voi cum e?

 

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Identic ca la tine.

La mine indicatorul de temperatura sta putin peste "prima" (a doua, de fapt, cea mai subtire) gradatie de pe ceas.

post-3763-0-49536000-1373626023_thumb.jpg

Iar ventilatorul porneste numai daca nu ma pot strecura in coloana si prind f. multe semafoare pana sa trec. Ceea ce... hmm. Anul acesta cred ca a pornit o data (lucrarile de la pasajul din Complexul Studentesc).

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut VFR-isti!

 

A cumparat o prietena un VFR RC36 din 1990. Am dat o tura cu el, aseara pe la 22. Merge brici motorul, zici ca e nou! :)

 

Intrebare:

Se incalzeste cam repede apa, apoi porneste ventilatorul, in regim de mers in oras- Bucuresti ora 22. In mers nu porneste dar cand ajungeam la semafor pornea. Este normal? Indicatorul de temperatura era pe la jumatea cursei.

 

La al meu RC36 nu porneste ventilatorul decat ziua pe caldura mare in stop&go repetat, in rest nu se ridica temperatura la apa. La voi cum e?

 

Merci!

 

Vezi sa nu fie termostatu' blocat sau, mai rau, o garnitura de chiuloasa prajita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut VFR-isti!

 

A cumparat o prietena un VFR RC36 din 1990. Am dat o tura cu el, aseara pe la 22. Merge brici motorul, zici ca e nou! :)

 

Intrebare:

Se incalzeste cam repede apa, apoi porneste ventilatorul, in regim de mers in oras- Bucuresti ora 22. In mers nu porneste dar cand ajungeam la semafor pornea. Este normal? Indicatorul de temperatura era pe la jumatea cursei.

 

La al meu RC36 nu porneste ventilatorul decat ziua pe caldura mare in stop&go repetat, in rest nu se ridica temperatura la apa. La voi cum e?

 

Merci!

 

Perfect normal, asa patesc si eu. Important este sa nu treaca de jumate. Eventual pentru linistea ta, poti schimba lichidul de racire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt a seta suspensia ai nevoie de cineva care sa faca masuratori in timp ce tu stai pe moto - i se spune static sag. Dup-aia trebuie sincronizata revenirea amortizorului spate cu fata - pe fata n-ai reglaj. Mai simplu ar fi sa treci pe aici: /index.php?/topic/537449-bucuresti-crangasi-grant-racing-garage-service-general/ intr-o plimbare-n Bucuresti. Momentan Cesar e in vacanta/out of country dar poti apela la locotenentul sau. Plus de asta ei pot observa daca totu-i in regla cu mobra. Si cel mai cool lucru este ca au program dupa orele normale de program - adica seara.

Altfel fa un search cu sag adjustment si compression adjustment for motorcycles.

Bafta.

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma poate lamuri (ca sa nu zic "linisti") si pe mine cineva cu raspunsul la o intrebare, va rog?

Am patit urmatoarea poveste: dupa approx. 250km facuti dintr-o bucata, cu depasiri numeroase (a se citi reprize de acceleratie dese si hotarate) si ceva praf deranjat cu genunchii pe Dealu' Feleacului, m-am trezit ca-i fac plinu' si nu mai porneste. Mai intai nu se auzea pompa si nu se stingea becu' de la injectie. Apoi se auzea pompa, da' nu se stingea becu'. Apoi s-a auzit pompa, s-a stins becu', da' de pomana am dat la demaror, ca n-a vrut sa porneasca. Abia dupa vreo 15 minute in care a stat si am tot incercat din cand in cand s-a comportat normal. A mai patit-o careva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand ai timp, desfa si curata sigurantele de pe partea dreapta, daca te tin bojocii da si aripa dreapta jos, desfa si da cu spray de curatat contacte pe fiecare fisa - mai ales aceea cu multe fire ce duce la/de la calculator. Bine-nteles ca ai putea sa idici si rezervorul sa cureti si contactele fisei pompei. Ar mai fi si contactele de la manerul drept - pornirea si oprirea de urgenta dar sansele sa fie de acolo nu-s prea mari. N-am dat niciodata importanta dar parca becul de FI se stinge dupa ce porneste motorul!? Va trebui sa ma uit..

Secretul pt a merge fara dureri de c.u.r.r.r.r. este sa-l misti de colo colo: la drum drept misti ba in fata, ba in spate si/sau te apleci/ridici iar la virajate, chiar daca nu pare necesar, stanga/dreapta functie de situatie. Eu am tinut-o intins de la Huedin (dincolo de Cluj, pre Oradea) pana-n Brasov - aprox 320km - fara nici o probl tot cu sea modificata de motodan - teoretic, ar mai fi mers vreo 80 pana se termina benzina :) . Autostrada insa-i un p.i.t.a....

La tine-i naspa ca ghidonul original nu-ti da libertate mare de miscare...

Cheers!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Becul FI se stinge dupa odata ce inceteaza zgomotul pe care il face pompa. Am sa incerc si curatarea a tot ce se gaseste curatabil. Cat despre poponeata... am miscat-o cat am putut, la un moment dat mergeam complet in afara mobrei, doar-doar n-oi mai sta pe fund ci pe picior. Da' e de pomana la atatia kilometri, cel putin pentru mine :)

Multumesc de sfat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand ai timp, desfa si curata sigurantele de pe partea dreapta, daca te tin bojocii da si aripa dreapta jos, desfa si da cu spray de curatat contacte pe fiecare fisa - mai ales aceea cu multe fire ce duce la/de la calculator. Bine-nteles ca ai putea sa idici si rezervorul sa cureti si contactele fisei pompei. Ar mai fi si contactele de la manerul drept - pornirea si oprirea de urgenta dar sansele sa fie de acolo nu-s prea mari. N-am dat niciodata importanta dar parca becul de FI se stinge dupa ce porneste motorul!? Va trebui sa ma uit..

Secretul pt a merge fara dureri de c.u.r.r.r.r. este sa-l misti de colo colo: la drum drept misti ba in fata, ba in spate si/sau te apleci/ridici iar la virajate, chiar daca nu pare necesar, stanga/dreapta functie de situatie. Eu am tinut-o intins de la Huedin (dincolo de Cluj, pre Oradea) pana-n Brasov - aprox 320km - fara nici o probl tot cu sea modificata de motodan - teoretic, ar mai fi mers vreo 80 pana se termina benzina :) . Autostrada insa-i un p.i.t.a....

La tine-i naspa ca ghidonul original nu-ti da libertate mare de miscare...

Cheers!

 

Apropo .. si eu am patit-o la fel cu botonu rosu de kill engine ... nu facea contact cum trebuie si dupa ce l-am desfacut a mers perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...