Florynn Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Gasesc eu ceva. Daca nu pun intermediare de dacie stelco. Am mai avut pe un fzs. Suna f bine. Si le adapteaza aia care se ocupa. As prefera niste mivv carbon. » Post actualizat in 27 Jul 2016 14:21 arata urat vtec daca pun doar o toba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iulie 27, 2016 Share Postat Iulie 27, 2016 Cred ca da. Arata-ne ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 (editat) mersi. oare sub codita se vede naspa sau e ok si cheala pe acolo? Editat Iulie 28, 2016 de Florynn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 Din lateral arata chiar fain, numai sa nu fie prea goala in partea din spate. Distanta intre roata si codita banuiesc ca se mareste considerabil ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 Deja incepe sa ma enerveze asa ca o sa intreb si aici pe forum! De cand am luat-o imi face o faza de kko! Uneori, fara sa imi dau seama ce anume produce situatia, mi se opreste motorul daca dau sa bag a intaia dintr-a doua sau dintr-a treia din mers, cu ambreiajul tras fara bliping! Cand fac chestia de mai sus acul turometrului cade de la turatia la care este, sa zicem 5000-6000 pana sub relantii! Uneori isi revine alteori se opreste motorul...as zice cam 1 din 7,8 dati! De mentionat ca porneste normal dupa faza asta, chiar daca sunt inca in mers! Alte detalii: relantiul este setat la cald la 1200rpm, bateria este cam veche dar se incarca la 14v constant, nu am probleme la pornirea la rece! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 Culmea, nu e prima oara cand aud asta la modelul asta de mobra ... am verificat pana acum: senzor ambreiaj, senzor cric, martor neutru, schimbat filtru benzina din rezervor + alte chestii marunte, toate fara nici un efect, doar ca asta face o data la 2 sapt - o luna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 Am citit si pe unele forumuri din afara si problema pare sa se intinda de la cea mai usor de rezolvat situatie (reglat relantiul) pana la cel mai naspa scenariu (schimbat chiulasa cu tot cu valve). De exemplu un tip cu un triumph avea aceeasi problema si la o vizita la mecanic a constatat ca nu are compresie intr-un din clinindri iar restul aveau valvele de evacuare foarte uzate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 de ce nu incerci sa tii relantiu la 1300-1400 sa vezi daca mai face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 Am incercat ieri sa fac treaba asta si m-am parlit rau de tot la degete , dar o sa o fac cu siguranta, cand o sa am ceva timp liber fiindca trebuie data si carena jos iar motorul incalzit bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 (editat) Foloseste surubelnita. nu arata rau cu o toba. cam gol locu sub sa si se cam vede destul de naspa, dar merita. » Post actualizat in 29 Jul 2016 13:03dat becu jos si ridicat mai sus numaru arata mai bine. Editat Iulie 29, 2016 de Florynn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 (editat) 'Ti-ar fi rusine bai Mark ... » Post actualizat in 14 Jul 2016 11:03 Manualul de service se gaseste pe toate drumurile deci ... char ca degeaba ai postat Nu ne faci tuturor o favoare si postezi linkul! Poate sunt acei care nu se descurca cu google si le-ar servi un ajutor! Dar sa fie linkul la manualul de service, cel de 600+ pagini si 210mb, nu la manualul utilizatorului de 3.2mb! Multumim in avans! Editat Iulie 31, 2016 de Bogus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 http://www.manualedereparatie.info/categorii/Honda.html uita-te aici, vezi mai jos ca ai manuale pentru toate modele de VFR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 Salutare. Exista vreo posibilitate de montare a unor crash pad-uri ca sa evit pe viitor neplacerile de genul ? La o scurta cautare pe google, imi da ceva imagini. As vrea o parere de la cineva care stie ce vorbeste. Adica sa nu ma leg de cadru intr-un punct mai slabut ca mai apoi sa fac alte trasnai daca o scap vreodata ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 (editat) Crashbar-ul (sau cage) e sfant. arata ciudat dar daca faci touring nu prea te intereseaza in mod special, in schimb te poate salva de la multe neplaceri. Editat August 1, 2016 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 Exista un singur loc unde poti fixa un slider...nu se pune problema de crash bar! Plus...nu scapi fara sa decupezi carena! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 Decupatul carenelor nu ma deranjeaza asa mult. Mai urat este ca nu prea se gasesc piesele pe la noi, iar in afara este de la 150 euro in sus un set. Baietii aceia din Bucuresti care faceau odata pad-uri pentru orice motocicleta, nu mai raspund (probabil nu se mai ocupa). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 Il ai pe petru_xxl pe langa tine chiar. Pt. crashbar il ai pe mihai sandu, il gasesti pe topicul de pegaso mai repede. Cum ziceam, daca vrei sa te plimbi serios, ture sanatoase, eu i-as trage un crash-cage cat sa protejez capacele si partea din fata a carenelor. https://www.google.ro/search?q=vfr800+crash+cage&espv=2&biw=1280&bih=699&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiBse-22p_OAhWlC8AKHW0uAToQ_AUIBigB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 (editat) Cat traieste omu-nvata! Habar nu aveam ca se fac crash baruri pentru VFR, cu toate ca sunt urate cu craci si cu spume! Eu unul as cumpara carenele de pe china cu 150-200e le-as pune pe acelea iar pe cele originale la depozitare! Cand vine vremea vanzarii le scoti pe alea originale care inca arata ca noi si pac-pac ai vandut motoreta tipla ! Iar pentru capace exista TREX care dpmdv arata mult mai bine decat instalatia de canalizare zisa crash cage! Editat August 1, 2016 de Bogus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 Cat traieste omu-nvata! Habar nu aveam ca se fac crash baruri pentru VFR, cu toate ca sunt urate cu craci si cu spume! Pt. unii primeaza siguranta ca nu raman pe nu stiu unde din cauza unui capac spart decat frumusetea. Urate sunt... dar sunt mult mai sigure ca orice capac. In final si motoreta e un vehicul utilitar (sa ajungi din A in B dar intr-un mod mai fericit decat in masina). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 Este discutabil! Parerea mea este ca daca ai cazut suficient de urat cat sa strici capacul...atunci cu siguranta nu aia este problema ta! Sunt bune sa nu zgarai vopseaua de pe carene sau capace, dar la un impact sau cazatura atat de puternica incat s-ar sparge capacul, repet nu aia va fi problema motoretei! Pe mine daca m-ar interesa asa de tare as lua dupa cum am zis, Trex-ul care protejeaza capacul si carena, dar mai ales nu arata naspa! App ca mi-am adus aminte de ce zicea un coleg mai devreme referitor la facut drumuri de multi km! De ce ar vrea cineva sa faca touring pe un VFR? Eu stiu ca ii zice sport touring..dar sa fim serosi...sunt multe motoare mult mai capabile de touring decat vfr-ul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 (editat) De ce ar vrea cineva sa faca touring pe un VFR? Pai ce faci atunci cu el? Ca luand-o asa, nici pe curbe nu il poti da ca sunt altele mult mai capabile, in oras la fel, ca sunt naked-uri multe mai capabile, de offroad nici nu vorbim. Editat August 1, 2016 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 Pai ce faci atunci cu el? Ca luand-o asa, nici pe curbe nu il poti da ca sunt altele mult mai capabile, in oras la fel, ca sunt naked-uri multe mai capabile, de offroad nici nu vorbim. Hatere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 Hatere! Eu nu sunt hater, sunt curios. Eu voiam sa fac touring cu VFR-ul (cand imi pusesem in gand sa imi iau) si acum mi se spune ca nu merge asa. Nici mobra de terasa nu pare, ca sunt altele mai ochioase si care se aud a polizor cand le dai treispe mii, deci inteleg ca in lumea moto VFR-ul e un fel de ... Fi©at. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 Salutare. Exista vreo posibilitate de montare a unor crash pad-uri ca sa evit pe viitor neplacerile de genul ? La o scurta cautare pe google, imi da ceva imagini. As vrea o parere de la cineva care stie ce vorbeste. Adica sa nu ma leg de cadru intr-un punct mai slabut ca mai apoi sa fac alte trasnai daca o scap vreodata ... Cum ai patit beleaua? Pare ca s-a tarat destul de mult pe jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.