Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

din 5 in 4 sare ...

aici nu se vede cum sare,dar asa sa va bucurati ochiul :)


» Post actualizat in 24 Jul 2016 10:51

si am mai observat ceva straniu : nu pot alimenta mai mult de 16 l (normal alimentam 21) si cand deschid capacul rezervorului are vid asa de puternic inauntru ca tabla lui sta indoita.

adica este clar ca nu se produce alimentarea cu aer ,dar pe unde o fi supapa aia de face chestia asta....aveti idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

din 5 in 4 sare ...

aici nu se vede cum sare,dar asa sa va bucurati ochiul :)

» Post actualizat in 24 Jul 2016 10:51

si am mai observat ceva straniu : nu pot alimenta mai mult de 16 l (normal alimentam 21) si cand deschid capacul rezervorului are vid asa de puternic inauntru ca tabla lui sta indoita.

adica este clar ca nu se produce alimentarea cu aer ,dar pe unde o fi supapa aia de face chestia asta....aveti idee?

ma mai gandesc si sa inlocuiesc filtrul de benzina ,ca nu l am schimbat niciodata in cei 30 mii km insa nu stiu unde este.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

din 5 in 4 sare ...

aici nu se vede cum sare,dar asa sa va bucurati ochiul :)

» Post actualizat in 24 Jul 2016 10:51

si am mai observat ceva straniu : nu pot alimenta mai mult de 16 l (normal alimentam 21) si cand deschid capacul rezervorului are vid asa de puternic inauntru ca tabla lui sta indoita.

adica este clar ca nu se produce alimentarea cu aer ,dar pe unde o fi supapa aia de face chestia asta....aveti idee?

ma mai gandesc si sa inlocuiesc filtrul de benzina ,ca nu l am schimbat niciodata in cei 30 mii km insa nu stiu unde este.

In rezervor, pe pompa de benzina e filtrul.

Supapa de aerisire se afla in busonul de benzina, daca il desfaci ai sa dai de ea. Desfa busonul de pe rezervor si pe o masa libera desfa bucati busonul in sine.

Cat despre cantitatea de benzina care intra, daca ai mers la drum lung e f posibil sa iti fi consumat mai putin, astfel incat la acelasi nr de km facuti sa iti intre, logic, mai putina benzina in rezervor.

 

 

 

Cat de curand o sa revina un VFR-ist inapoi intre noi :)

» Post actualizat in 24 Jul 2016 21:19

salutare colegii. ce antigel bag la caprioara si ce cantitate? vfr 800 2003.

am inteles ca merge bine motul 10w40 la ea. pareri?

Pentru motoare cu blocul motor de aluminiu(Nitrite free / Amine free / Phosphate free / Borate free / Silicate free), nu mai stiu ce G ... e roz, iti trebuiesc aproape 3 litri la schimb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca Mobile 1 solutia albastra pe baza de acid organic OAT (http://www.mobil.co.uk/UK-English-LCW/carengineoils_car-care-products_mobil-antifreeze-advanced.aspx) gasesti si la noi...eu am luat din Carfour cu 40 de lei bidonul parca!

OAt are intervale de schimb mai bune! Eu inainte de schimb vedeam cam 115 grade in oras..Acum nu sare de 105!

Recomand si o spalare inainte...Daca ai ceva ce nu este compatibil cu OAT in motor s-ar putea sa faca o mazga gelatinoasa daca se combina! dar cum ziceam se rezolva cu o spalare si cateva clatiri! info gasesti pe youtube si alte forumuri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am rezolvat azi. am bagat hepu. acuma vad eu. am vz ca la 105 se opreste si la mine. am schimbat si lichidu de frina si ambreiaj , verificat etrieri si placute, maine uleiu si filtru de aer care era varza. reglat suspensie uns lant.

m-ar interesa ceva tobe mai zgomotoase daca stie cineva la un pret ok.

Editat de Florynn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In rezervor, pe pompa de benzina e filtrul.

Supapa de aerisire se afla in busonul de benzina, daca il desfaci ai sa dai de ea. Desfa busonul de pe rezervor si pe o masa libera desfa bucati busonul in sine.

Cat despre cantitatea de benzina care intra, daca ai mers la drum lung e f posibil sa iti fi consumat mai putin, astfel incat la acelasi nr de km facuti sa iti intre, logic, mai putina benzina in rezervor.

 

 

 

Am inteles ,o sa desfac busonul sa vad unde este supapa aia.Banuiesc ca trebuiesc scoase suruburile alea hexagonale din jurul capacului...

dar daca tot umblu la rezervor as vrea sa schimb si filtrul de benzina.

am tot cautat pe net si nu gasesc filtru pt honda vfr.aveti idee cine comercializeaza asa ceva sau se poate folosi orice filtru?

cat despre consum,nu mi a consumat mai putin ca am mers constant cu 170 cu pasager si bagaj pe autostrada pana am ramas brusc fara benzina de a trebuit sa vina aia de la tractari sa ma ia si sa ma duca la primul peco,unde am constatat ca au intrat doar 16 litri,deci teoretic mai aveam 5 litri in el.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

In rezervor, pe pompa de benzina e filtrul.

Supapa de aerisire se afla in busonul de benzina, daca il desfaci ai sa dai de ea. Desfa busonul de pe rezervor si pe o masa libera desfa bucati busonul in sine.

Cat despre cantitatea de benzina care intra, daca ai mers la drum lung e f posibil sa iti fi consumat mai putin, astfel incat la acelasi nr de km facuti sa iti intre, logic, mai putina benzina in rezervor.

 

Am inteles ,o sa desfac busonul sa vad unde este supapa aia.Banuiesc ca trebuiesc scoase suruburile alea hexagonale din jurul capacului...

dar daca tot umblu la rezervor as vrea sa schimb si filtrul de benzina.

am tot cautat pe net si nu gasesc filtru pt honda vfr.aveti idee cine comercializeaza asa ceva sau se poate folosi orice filtru?

cat despre consum,nu mi a consumat mai putin ca am mers constant cu 170 cu pasager si bagaj pe autostrada pana am ramas brusc fara benzina de a trebuit sa vina aia de la tractari sa ma ia si sa ma duca la primul peco,unde am constatat ca au intrat doar 16 litri,deci teoretic mai aveam 5 litri in el.....

 

Trebuiesc desfacute 3 din cele 5 suruburi cu cap imbus. 1 in fata la ora 12 cum stai pe motor calare si 2 jos la 4-5 si 7-8, le desfaci apoi cu cheia deschizi busonul, ar trebui sa iasa cu tot cu rama. Busonul daca tin bine minte are 2 suruburi cap stea care tin un capac metalic, sub capacul ala ai valva. E posibil sa ai o garnitura acolo deci ar fi bine sa ai la indemana niste hartie de garnituri. Ai grija cand desfaci e posibil sa sara arcurile si urechile care blocheaza busonul pe rezervor.

Filtrul nu gasesti pentru ca vine doar OEM, e un filtru metalic pentru presiune.

Nu stiu ce sa zic legat de povestea cu cantitatea de benzina, martorul de rezerva era aprins? Mai era benzina in rezervor? Pompele de benzina pe duca incep sa faca figuri cand scade nivelul benzinei in rezervor, nu mai ridica la presiunea necesara si motorul incepe sa faca figuri, da in nas, nu trage, etc, dar nu moare din senin decat la final cand pica de tot.

» Post actualizat in 25 Jul 2016 19:19

Acum m-am uitat de filtru, astia is nebuni ... asta e codul 16900MBG003 dar costa cam 50-60 de euro. Pentru un filtru de benzina sub presiune mi se pare penibil de scump. Daca ai ocazia sa desfaci sa vezi ce diametru au furtunele acolo poti cumpara orice filtru metalic din comert, numai sa vina pe furtune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am rezolvat azi. am bagat hepu. acuma vad eu. am vz ca la 105 se opreste si la mine. am schimbat si lichidu de frina si ambreiaj , verificat etrieri si placute, maine uleiu si filtru de aer care era varza. reglat suspensie uns lant.

m-ar interesa ceva tobe mai zgomotoase daca stie cineva la un pret ok.

Tobe nu prea ai sanse sa gasesti ieftin decat second hand! Eu personal ti-as recomanda sa vanezi ceva pe ebay.co.uk, ebay.de si ebay.it

Altfel gasesti nou si la pret bun de la dan-moto.com. Eu am avut pe fazer...se aud bestial dar calitatea constructiei nu se apropie de ceva consacrat, insa si pretul este de 5 ori mai mic! Atentie...nu au special pentru vtec...dar merg adaptate de la VTR! Eu nu as merge pe varianta asta dar este o posibilitate!

In orice varianta daca nu cumperi si portiunea dintre tobe si catalizator o sa ai de taiat si sudat!

Eu am two brothers si a trebuit taiat si sudata o flansa, defapt doua...si chiar si asa cele doua tobe au costat 600e!

 

Ultima varianta...buget...ar fi sa scoti sitele din tobele actuale..

Editat de Bogus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gasesc eu ceva. Daca nu pun intermediare de dacie stelco. Am mai avut pe un fzs. Suna f bine. Si le adapteaza aia care se ocupa. As prefera niste mivv carbon. 😊

» Post actualizat in 27 Jul 2016 14:21

arata urat vtec daca pun doar o toba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din lateral arata chiar fain, numai sa nu fie prea goala in partea din spate. Distanta intre roata si codita banuiesc ca se mareste considerabil ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deja incepe sa ma enerveze asa ca o sa intreb si aici pe forum!

De cand am luat-o imi face o faza de kko! Uneori, fara sa imi dau seama ce anume produce situatia, mi se opreste motorul daca dau sa bag a intaia dintr-a doua sau dintr-a treia din mers, cu ambreiajul tras fara bliping!

Cand fac chestia de mai sus acul turometrului cade de la turatia la care este, sa zicem 5000-6000 pana sub relantii! Uneori isi revine alteori se opreste motorul...as zice cam 1 din 7,8 dati!

De mentionat ca porneste normal dupa faza asta, chiar daca sunt inca in mers!

Alte detalii: relantiul este setat la cald la 1200rpm, bateria este cam veche dar se incarca la 14v constant, nu am probleme la pornirea la rece!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Culmea, nu e prima oara cand aud asta la modelul asta de mobra ... am verificat pana acum: senzor ambreiaj, senzor cric, martor neutru, schimbat filtru benzina din rezervor + alte chestii marunte, toate fara nici un efect, doar ca asta face o data la 2 sapt - o luna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit si pe unele forumuri din afara si problema pare sa se intinda de la cea mai usor de rezolvat situatie (reglat relantiul) pana la cel mai naspa scenariu (schimbat chiulasa cu tot cu valve).

De exemplu un tip cu un triumph avea aceeasi problema si la o vizita la mecanic a constatat ca nu are compresie intr-un din clinindri iar restul aveau valvele de evacuare foarte uzate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat ieri sa fac treaba asta si m-am parlit rau de tot la degete X-(, dar o sa o fac cu siguranta, cand o sa am ceva timp liber fiindca trebuie data si carena jos iar motorul incalzit bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foloseste surubelnita. :)

nu arata rau cu o toba. cam gol locu sub sa si se cam vede destul de naspa, dar merita. :)


» Post actualizat in 29 Jul 2016 13:03

dat becu jos si ridicat mai sus numaru arata mai bine.

post-51345-0-57522800-1469786273_thumb.jpg

Editat de Florynn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

'Ti-ar fi rusine bai Mark ... :lol:

» Post actualizat in 14 Jul 2016 11:03

Manualul de service se gaseste pe toate drumurile deci ... char ca degeaba ai postat :)

Nu ne faci tuturor o favoare si postezi linkul! Poate sunt acei care nu se descurca cu google si le-ar servi un ajutor!

Dar sa fie linkul la manualul de service, cel de 600+ pagini si 210mb, nu la manualul utilizatorului de 3.2mb!

Multumim in avans!

Editat de Bogus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Exista vreo posibilitate de montare a unor crash pad-uri ca sa evit pe viitor neplacerile de genul ?

La o scurta cautare pe google, imi da ceva imagini. As vrea o parere de la cineva care stie ce vorbeste.

Adica sa nu ma leg de cadru intr-un punct mai slabut ca mai apoi sa fac alte trasnai daca o scap vreodata ...

post-60496-0-05963100-1470027820_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crashbar-ul (sau cage) e sfant. arata ciudat dar daca faci touring nu prea te intereseaza in mod special, in schimb te poate salva de la multe neplaceri.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...