Metal Heart Postat Noiembrie 13, 2018 Share Postat Noiembrie 13, 2018 Mdeah... la modelul meu nu se poate face nimic pe partea de soft. Doar cu PowerCommander. Nu am intrebat insa daca la VTEC se poate face ceva. Deci, daca intereseaza pe cineva, luati legatura cu TNG si va lamureste. Si eu sunt curios daca se poate face la VTEC ceva interesant... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Noiembrie 13, 2018 Share Postat Noiembrie 13, 2018 La VTEC n-am auzit sa mearga resoftare, nici pe vfrworld nici pe vfr discussion - doar la 1200 am auzit ca merge. Eu tot cu PC merg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
audi_A9 Postat Noiembrie 13, 2018 Share Postat Noiembrie 13, 2018 VFR1200 nu are VTEC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Noiembrie 13, 2018 Share Postat Noiembrie 13, 2018 Ma refeream doar la resoftarea calculatorului nu si la VTEC . Posesorii de 1200 au ridicat limitarea de putere in treapta inferioara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 13, 2018 Share Postat Noiembrie 13, 2018 Si merita man chiar asa de mult investitia aia in PC? La o moto sport inteleg ca ii modifica multe, are de unde, sunt resurse, mai ales ca e o mobra folosita la limitele superioare. Dar la un VFR 800? De aia 300 E cat e un PC, de nu bagi la benzina si te plimbi de te plictisesti. Imbunatatesti atat de mult consumul incat sa merite deranjul? Sau livrarea puterii la turatii joase si medii? Nu mi-o lua in nume de rau, dar chiar sunt curios de factorul oaaau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Noiembrie 13, 2018 Share Postat Noiembrie 13, 2018 Depinde de fiecare... eu i-am facut mai multe modificari si-i cam asa: - pot merge aproape la relanti fara sa ma hatane si fara sa trebuiasca sa trag ambreiajul; la ce dreaku-mi trebuie mers la pas? trafic, mers intre masini la stop etc; - trecerea de la 2 la 4 supape este aproape imperceptibila - zgomotul imi da de stire c-am trecut de 7 mii de ture; prin tobele Laser se auudeeeee..... altfel zis nu mai am nevoie sa urmaresc turometrul pe curbe; - pot modifica oricand maparea; dar trebuie sa recunosc ca n-am mai facut-o de ani buni pt ca merge fain asa - dintr-a I-a pana-n a V-a sa traga tare si mers mai economic in a VI-a. Majoritatea covarsitoare a timpului o ard prin oras cu treburi, de aici si consumul mediu ridicat al mobrei. Daca se merita sau nu nu pot sa spun. Pe mine ma face sa zambesc de fiecare data cand o calaresc. Fiind mai mult plecat, ma bucur de ea pe orice vreme, mai putin gheata si zapada, si am vrut s-o si rasfat - d-aia am mai bagat atata extra banet in ea. De vre-o 4 ani insa n-a mai vazut nimic nou dar, dupa 4-5 luni de stat imi porneste la prima cheie. Daca-i calculatorul sau PC cel ce-mi face asta nu stiu sa zic. In concluzie, depinde de fiecare ce simte si vrea Inainte de PC insa, as recomanda imbunatatirea suspensiei, e mai scumpa dar probabil poti merge la fel de repede ca si cu un VFR cu PC dar suspensie stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Decembrie 7, 2018 Share Postat Decembrie 7, 2018 Fiind fidel trasului de ambreiaj la schimbatul vitezelor, zilele astea a trebuit sa-mi schimb modul de altenare a treptelor de viteza. La -5 grade, prin toate manusile mele destepte, daca-s in trafic, imi ingheata degetele tinand maneta de ambreiaj. .... e rece ferul fratilor!!! Pateste ceva bicla la schimbarile in sus si jos fara ambreiaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 7, 2018 Share Postat Decembrie 7, 2018 Daca sincronizezi bine turatiile n-are nimic, atata timp cat nu smunceste sau scoate sunete metalice la schimbarea treptelor totul e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaceghost Postat Decembrie 8, 2018 Share Postat Decembrie 8, 2018 Neata! Poate aruncati un ochi si pe anuntul meu de vanzare. Gasiti topicul la anunturi. Sunt deschis si la anumite schimburi. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Decembrie 8, 2018 Share Postat Decembrie 8, 2018 Acum 21 ore, ThunderByte a spus: Daca sincronizezi bine turatiile n-are nimic, atata timp cat nu smunceste sau scoate sunete metalice la schimbarea treptelor totul e ok. Multumesc pt lamurire. Imi prinde bine la mersul pe vremea asta sa folosesc cat mai putin ambreiajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Decembrie 18, 2018 Share Postat Decembrie 18, 2018 Gata m-am hotarat! De fapt a intrat al 13-lea. Placute - de care, de unde? Ulei, filter - de care de unde? Cateva sfaturi. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 18, 2018 Share Postat Decembrie 18, 2018 Si eu tre' sa iau placute si kit de lant. la placute, m-am oprit la astea https://motodiscount.ro/Placute-Frana-Fata-Sinter-Carbone-Lorraine-2602a3 si vad ca au si kit de lant la pret bunicel https://motodiscount.ro/Kit-Lant-Honda-Vfr800-01 Ulei eu merg cu Motul 7100. Filtru cred ca tot de la motodiscount o sa iau, Hiflo din ala de 30-40 de lei. Nu stiu daca isi merita K&N banii aia in plus.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Decembrie 18, 2018 Share Postat Decembrie 18, 2018 (editat) kit lant: http://kituridelant.ro/kit-lant-did-pentru-honda-vfr-800-01.html Lorraine nu stiu nimic de placutele astea, de firma asta. EBC am mai auzit si evident BREMBO. Sintetizate stiu ca sunt cele mai bune. Sau ceramic? Editat Decembrie 18, 2018 de edward_zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 19, 2018 Share Postat Decembrie 19, 2018 Nu stiam de astia cu kituridelant.ro. Bunicel pretul. Merci! CL am avut pe VTR. Erau ok, nu stiu ce sa zic. Parca si pe Aprilia tot CL am avut, dar acolo era alta poveste. Overall multumit. Legat de sinter vs ceramic, sa mor daca stiu diferenta. Stiu ca unele franeaza mai bine, dar halesc discurile grav iar celelalte sunt mai moi, franeaza o idee mai slab decat celalte, dar protejeaza discurile. Nu mai stiu care sunt alea si care celelalte. Erau discutii si pe aici pe forum, dar au derapat grav. As merge si pe ceva o idee mai ieftin, ca deh... am de bagat bani acum si orice suta de lei economisita conteaza. Mai caut sa vad ce mai aduc baietii de la noi. Stiu ca Dual mai aduc Goldfren, dar parca nu as mai pune. Ferodo la fel, nu am auzit sa faca chestii misto pt moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mar Ian Postat Decembrie 19, 2018 Share Postat Decembrie 19, 2018 Eu am pus CL varianta de strada. Xbk si inca ceva. Sunt mai scumpe cam 185 setul, dar fata de placutele brembo de le aveam inainte diferenta este mare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Decembrie 19, 2018 Share Postat Decembrie 19, 2018 Acum 2 ore, Mar Ian a spus: Eu am pus CL varianta de strada. Xbk si inca ceva. Sunt mai scumpe cam 185 setul, dar fata de placutele brembo de le aveam inainte diferenta este mare! Deci recomanzi Brembo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mar Ian Postat Decembrie 19, 2018 Share Postat Decembrie 19, 2018 Nu. Recomand CL. Ma refeream ca diferenta este mare in favoarea CL. Sunt putin mai scumpe dar merita. Se numesc XBK5. Pe f4i al cumnatului meu s au pus aceleasi placute si diferenta a fost si mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Decembrie 19, 2018 Share Postat Decembrie 19, 2018 Diferenta provine in principiu de la schimbarea placutelor uzate cu unele noi coroborat eventual si cu operatiuni de mentenanta ale sistemului de franare gen schimbat lichid hidraulic si curatare, evident ca se vor observa imbunatatiri majore pt alea noi, e normal. Plus ca nu poti compara sinterizat CL cu organic de la Brembo, de exemplu, trebuie sa fie aceeasi clasa de placute si ambele noi, puse pe motorete identice ca model si setari, ca sa fie relevanta comparatia, altfel e doar o bajbaiala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mar Ian Postat Decembrie 19, 2018 Share Postat Decembrie 19, 2018 Acum 3 minute, paulynos a spus: Diferenta provine in principiu de la schimbarea placutelor uzate cu unele noi coroborat eventual si cu operatiuni de mentenanta ale sistemului de franare gen schimbat lichid hidraulic si curatare, evident ca se vor observa imbunatatiri majore pt alea noi, e normal. Plus ca nu poti compara sinterizat CL cu organic de la Brembo, de exemplu, trebuie sa fie aceeasi clasa de placute si ambele noi, puse pe motorete identice ca model si setari, ca sa fie relevanta comparatia, altfel e doar o bajbaiala. Sunt perfect de acord. Comparatia a fost facuta cu brembo pe care le am pus in 2017 noi, tot pe vfr, iar anul asta schimbate cu CL pentru ca a curs furca la un drum lung si pana acasa a curs si pe placute. Deci sunt comparate practic de la egal la egal, insa nu stiu ce placute au fost cele vechi. Doar brembo si atat. Ideea era ca sunt bune CL XBK5. Le recomand mai ales pt vfr care este f grea. Deja la una usoara ca f4i diferenta e wow. Insa la aia nu stiu ce placute au fost puse inainte pentru ca asa a fost cumparata cu ele si schimbul a fost tot la mecanic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Decembrie 19, 2018 Share Postat Decembrie 19, 2018 1 hour ago, Mar Ian said: Sunt perfect de acord. Comparatia a fost facuta cu brembo pe care le am pus in 2017 noi, tot pe vfr, iar anul asta schimbate cu CL pentru ca a curs furca la un drum lung si pana acasa a curs si pe placute. Deci sunt comparate practic de la egal la egal, insa nu stiu ce placute au fost cele vechi. Doar brembo si atat. Stai putin om bun, nu sunt comparate de la egal la egal deloc, tocmai opusul. Nu poti sa iei CL XBK5 noi + furca proaspat servisata si reglata, ca banuiesc ca ai dus-o la doctor din moment ce curgea de a ajuns pe placute, si sa compari cu "Brembo si atat" + furca cu namol in loc de ulei si simeringuri pe moarte, si sa concluzionezi ca CL > Brembo, nu asa functioneaza lucrurile. Franarea depinde de multi factori cum ar fi starea si setarile furcii, anvelopa(noua/veche/model/presiune), temperatura si suprafata de rulare...etc, toate chestiile astea se aduna, placutele de frana sunt doar un parametru, de aia am zis motorete identice mai putin placutele. Doar din setari diferite de furca se poate schimba major franarea si tinuta agregatului pe franare. Tu poti spune doar ca esti multumit de CL XBK5, atat. Si eu vreau sa le incerc pentru ca am auzit numai lucruri bune despre model. @Metal Heart - sinterizatele sunt cele performante, ceva mai scumpe si mai agresive cu discurile, organicele sunt opusul. Daca se pune problema de buget eu as merge pe organice doar daca discurile de frana sunt spre sfarsitul vietii ca sa mai trag de ele ca sunt scumpe in draci, diferenta de pret intre sinterizat si organic nu e mare, cateva zeci de lei, si iarna abia a inceput. Personal nu as face rabat la sistemul de franare, mai ales pe fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Decembrie 19, 2018 Share Postat Decembrie 19, 2018 Si pana la urma eu ce fac? De care iau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mar Ian Postat Decembrie 19, 2018 Share Postat Decembrie 19, 2018 Acum 36 minute, paulynos a spus: Stai putin om bun, nu sunt comparate de la egal la egal deloc, tocmai opusul. Nu poti sa iei CL XBK5 noi + furca proaspat servisata si reglata, ca banuiesc ca ai dus-o la doctor din moment ce curgea de a ajuns pe placute, si sa compari cu "Brembo si atat" + furca cu namol in loc de ulei si simeringuri pe moarte, si sa concluzionezi ca CL > Brembo, nu asa functioneaza lucrurile. Franarea depinde de multi factori cum ar fi starea si setarile furcii, anvelopa(noua/veche/model/presiune), temperatura si suprafata de rulare...etc, toate chestiile astea se aduna, placutele de frana sunt doar un parametru, de aia am zis motorete identice mai putin placutele. Doar din setari diferite de furca se poate schimba major franarea si tinuta agregatului pe franare. Tu poti spune doar ca esti multumit de CL XBK5, atat. Si eu vreau sa le incerc pentru ca am auzit numai lucruri bune despre model. @Metal Heart - sinterizatele sunt cele performante, ceva mai scumpe si mai agresive cu discurile, organicele sunt opusul. Daca se pune problema de buget eu as merge pe organice doar daca discurile de frana sunt spre sfarsitul vietii ca sa mai trag de ele ca sunt scumpe in draci, diferenta de pret intre sinterizat si organic nu e mare, cateva zeci de lei, si iarna abia a inceput. Personal nu as face rabat la sistemul de franare, mai ales pe fata. Gata, m ai prins iar. Ai dreptate cu ce spui. Offf, mi e prea lene sa scriu tot. 2017 furca servisata plus placute noi. 2018 furca servisata plus placute noi. Doar ca in 2017 am pus semeringuri All balls care au tinut doar 4000 km. De aici si servisul din 2018. Uleiul a fost acelasi. Daca semeringurile alea fac diferenta, inseamna ca nu sunt de la egal la egal. Per total eu sunt mai multumit cu astea, sau cel putin asa am impresia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Decembrie 19, 2018 Share Postat Decembrie 19, 2018 CL am pus eu si sunt f multumit. Mie la anu imi vor trebui discuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaceghost Postat Decembrie 19, 2018 Share Postat Decembrie 19, 2018 Buna seara , Mai oameni buni,iubitori ,posesori si pasionati de vfr, Daca stiti pe cineva care vrea un vfr in stare foarte buna, trimiteti-l sa o vada pe a mea. Nici unul dintre motoarele pe care le-am avut (4 inainte de vfr) nu au aratat asa bine , si, totusi s-au vandut mult mai repede. Ca sa inteleg si eu, e o depreciere a vfr ului? sau efectiv a fost pe un val fals la vremea cand exista cerere mai mare ca oferta?(acum 2 -3 ani) E adevarat ca nu am pus anunt pe olx, dar totusi, sa nu intrebe nimeni nimic? Ps .nu vreau sa l dau sub pretul pietei,doar pentru ca e luna decembrie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stanciu Florin Postat Decembrie 19, 2018 Share Postat Decembrie 19, 2018 Eu am luat plăcute de la Honda, Brembo au fost, în jur de 130 RON setul pentru față. @Spaceghostpai man, dacă nu ai pus anunț cum sa te caute lumea. Eu, în 2017 de pe olx am luat-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.