Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

https://www.ebay.com/itm/Motorcycle-Rear-View-Mirrors-For-HONDA-VFR-800-VFR800-V-TEC-2002-2008/182268791366?fits=Make%3AHonda&epid=2176912616&hash=item2a70110a46:g:t00AAOxyYSdTDd~3&vxp=mtr

La un prim search, gasesti o multime, acum ca sunt proaspat posesor de VFR 800 am inceput sa caut si eu, pana una alta trebuie sa vad de gume si placute. Am servisat furca si am schimbat kit-ul de lant plus antigelul, La primavara ulei, filtre, placute si anvelope!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu ieri am lasat-o in fata blocului invelita si cand m-am intors am avut ceva emotii - vantul ala puternic + husa = efect de vela. Am avut si eu noroc ca nu mi-a dat-o jos. Asa ca am dat repede husa la o parte si am lasat-o asa. Cand e vant puternic e mai bine sa nu fie invelita.

 

Cat despre oglinzi, se gasesc - MyMoto, motodiscount, romimoto.

 

Legat de carene, uite un numar tot de pe aici de pe forum: 0729.832.283

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....

Mersi de contact.

Cred ca la cazatura a ajutat si husa si faptul ca a batut din lateral, dinspre partea cu cricul.

M-am mai uitat si dupa ceva oglinzi pe care sa le prind de semighidoane sau cumva, dar n-am vazut nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Poate totusi ar fi bine sa te gandesti si la alte motociclete pentru inceput. VFR-ul nu mi se pare cine stie ce bestie dar internetul zice ca VTEC-ul de la generatia veche e groaznic, in sensul ca daca te ia prin surprindere pe un viraj consecintele nu-s deloc placute. Pentru cine stie sa mearga cu motocicleta probabil e tolerabil, pentru incepatori parerea mea e ca e o bataie de cap in plus de care nu ai nevoie.

Eu am facut trecerea de la ER-6n la VFR 800F 2014 (Honda zice ca a rezolvat problema VTEC-ului la modelul nou) si ca putere nu pot sa zic ca m-a impresionat. Nu cred ca pierzi nimic daca incepi pe ceva cu mai putine batai de cap si eventual fara carene (ca incepator ai sanse mari sa mai si cazi cu ea). SV650, GSR600, Hornet, ER-6, FZ6, MT-07 - oricare din astea as zice ca sunt un bun punct de pornire ca sa "iti faci mana".

Editat de Razen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate totusi ar fi bine sa te gandesti si la alte motociclete pentru inceput. VFR-ul nu mi se pare cine stie ce bestie dar internetul zice ca VTEC-ul de la generatia veche e groaznic, in sensul ca daca te ia prin surprindere pe un viraj consecintele nu-s deloc placute. Pentru cine stie sa mearga cu motocicleta probabil e tolerabil, pentru incepatori parerea mea e ca e o bataie de cap in plus de care nu ai nevoie.

Eu am facut trecerea de la ER-6n la VFR 800F 2014 (Honda zice ca a rezolvat problema VTEC-ului la modelul nou) si ca putere nu pot sa zic ca m-a impresionat. Nu cred ca pierzi nimic daca incepi pe ceva cu mai putine batai de cap si eventual fara carene (ca incepator ai sanse mari sa mai si cazi cu ea). SV650, GSR600, Hornet, ER-6, FZ6, MT-07 - oricare din astea as zice ca sunt un bun punct de pornire ca sa "iti faci mana".

Mulțumesc pentru opinia cinstita. Are sens tot ce ai spus. Editat de shk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare mie sau mobra din anunt are pe fata un etrier de o culoare si altul de alta culoare?

Ca si pret, e ok, daca are ABS si vanzatorul nu o confunda cu CBS-ul standard. Stiu ca prima generatie de VTEC avea probleme cu intinzatorul de distributie - verifica sa nu aibe sunete nefiresti in motor.

 

Ca si putere nu e cine stie ce, nu e cu mult mai oaaaaau fata de un Hornet sau un FZ6. Avantajul la VFR e ca iti livreaza puterea mai de jos. Se conduce usor, VTEC-ul are o ciclistica mai buna fata de modelul anterior. Dar totul trebuie sa tii cont ca e o motocicleta greoaie, in oras se inchinge destul de mult si nu e nici tocmai economica la consum prin oras.

 

Ca si prima motocicleta va trebui sa tii cont ca vrei-nu-vreo, o vei scapa - fie de pe cric, fie cand o manevrezi... iar la ce vopsea are asta va fi un circ total sa o vopsesti la loc.

 

Daca o iei sa iesi la ture in weekend, e ok. Daca o iei sa o hartanesti zi de zi prin oras, nu e pont.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare mie sau mobra din anunt are pe fata un etrier de o culoare si altul de alta culoare?

Ca si pret, e ok, daca are ABS si vanzatorul nu o confunda cu CBS-ul standard. Stiu ca prima generatie de VTEC avea probleme cu intinzatorul de distributie - verifica sa nu aibe sunete nefiresti in motor.

 

Ca si putere nu e cine stie ce, nu e cu mult mai oaaaaau fata de un Hornet sau un FZ6. Avantajul la VFR e ca iti livreaza puterea mai de jos. Se conduce usor, VTEC-ul are o ciclistica mai buna fata de modelul anterior. Dar totul trebuie sa tii cont ca e o motocicleta greoaie, in oras se inchinge destul de mult si nu e nici tocmai economica la consum prin oras.

 

Ca si prima motocicleta va trebui sa tii cont ca vrei-nu-vreo, o vei scapa - fie de pe cric, fie cand o manevrezi... iar la ce vopsea are asta va fi un circ total sa o vopsesti la loc.

 

Daca o iei sa iesi la ture in weekend, e ok. Daca o iei sa o hartanesti zi de zi prin oras, nu e pont.

Tare asta cu vopsitul. Perfect adevărat. Mersi de sfaturi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și eu am cumpărat o Honda Vfr 800 din 2005,îmi pare ca după ce se încălzește motorul are un '' țăcănit '' oare sa fie de la intinzatorul distribuției?

» Post actualizat in 12 Nov 2017 06:42

Nu se mai aude nimic, ce sa se mai auda? Eu le-am inlocuit pe amundoua, fata-spate, reglate cu motorul pornit si aia e ...

ThunderByte , poti sa-mi spui te rog de unde ai cumparat intinzatoarele si cine le-a montat? O recomandare de mecanic bun pentru VFR in Bucuresti? Multumesc anticipat si asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpara intinzatoarele

 

Recomandare vanzator- mexicanu pe forum, 0741095483

 

Mecanic- Razvan -il gasesti peste drum de autovit,axa motors, cauta pe forum ca sigur gasesti telefonul. Mie mi a schimbat intinzatoarele .zgomotul a disparut.Din ce stiu e un bug din fabrica ca nu vine flux suficient de ulei la unul ditre ele si din cauza asta apar probleme.

 

 

Il recomand din experienta testata pe Razvan. Plus ca e si rezonabil la pret

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și eu am cumpărat o Honda Vfr 800 din 2005,îmi pare ca după ce se încălzește motorul are un '' țăcănit '' oare sa fie de la intinzatorul distribuției?

» Post actualizat in 12 Nov 2017 06:42

ThunderByte , poti sa-mi spui te rog de unde ai cumparat intinzatoarele si cine le-a montat? O recomandare de mecanic bun pentru VFR in Bucuresti? Multumesc anticipat si asfalt uscat !

Ebay, eu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stanciu,

 

gasesti intinzatoare si lanturi la orice dealer de piese de la noi:

 

motorteam.ro

motodiscount.ro

romimoto.ro

motorush.ro

mymoto.ro

 

Astia-s primii care imi vin acum in cap. Nu stiu daca chiar e sfaraiala cu ebay-ul la asa ceva. Daca ai pret mai bun acolo, da, baga mare, dar altfel nu cred ca merita.

 

Uite intinzatoare manuale aici
https://www.ebay.co.uk/itm/2002-2009-HONDA-VFR-800-V-TEC-MANUAL-CAM-CHAIN-TENSIONER-CCT-RED/361778028493?_trkparms=aid%3D555017%26algo%3DPL.CASSINI%26ao%3D1%26asc%3D20151016114640%26meid%3D6b27dc3b8e994080991ad3787f24dd99%26pid%3D100507%26rk%3D1%26rkt%3D1%26&_trksid=p2045573.c100507.m3226

 

Uite si standard

https://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-OEM-Honda-Cam-Chain-Tensioner-Gasket-VFR800-VTEC-VFR800X-Crossrunner/112565200709?hash=item1a3568a745:g:xJ8AAOSwK89ZvBwB

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! este cineva de prin zona judetului brasov (ma voi deplasa eu in limita a aprox 100 de km de brasov) care detine un vfr 1200 si este atat de binevoitor sa ma lase sa vad care e pozitia si cum se sta pe o astfel de mobra, in ideea in care nu vreau sa ma duc pana in germania sa dau cateva mii bune pe ceva pe care poate nu ma voi simti cat de cat bine.

daca este cineva atat de dragut sa ma lase sa vad un pic sa imi dea un semn pe privat.

Va multumesc! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Depinde cu ce ai mers si la ce te astepti de la ea :)

 

Spre deosebire de cel de 800, 1200 e o idee mai "intins" iar ghidonul e mai jos.

 

In alta ordine de udei, datorita unui cumul de coincidente, de maine sunt 90% sanse sa ma pricopsesc cu un RC46-2000...din nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde cu ce ai mers si la ce te astepti de la ea :)

 

Spre deosebire de cel de 800, 1200 e o idee mai "intins" iar ghidonul e mai jos.

 

In alta ordine de udei, datorita unui cumul de coincidente, de maine sunt 90% sanse sa ma pricopsesc cu un RC46-2000...din nou.

 

Mhwoaaaaa!

Le meriti ma, le meriti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...