Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

La 28.02.2021 la 21:52, datcubogdan a spus:

Salut, am o întrebare și anume cum e trecut in acte VFR-ul vostru generația 6, din 2002 in sus? Al meu din 2003, la varianta in CIV și talon e trecut RC46/1/VFR800Fi.

E ok așa sau trebuia VFR800Vtec?

Al meu e la fel, singura diferenta e ca in loc de VFR800Fi este VFR800A. Nu stiu de ce ar trebuit trecut acel Vtec, cand este doar o caracteristica a motocicletei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 28.02.2021 la 21:52, datcubogdan a spus:

Salut, am o întrebare și anume cum e trecut in acte VFR-ul vostru generația 6, din 2002 in sus? Al meu din 2003, la varianta in CIV și talon e trecut RC46/1/VFR800Fi.

E ok așa sau trebuia VFR800Vtec?

 

Acum 3 ore, ovidiux a spus:

Al meu e la fel, singura diferenta e ca in loc de VFR800Fi este VFR800A. Nu stiu de ce ar trebuit trecut acel Vtec, cand este doar o caracteristica a motocicletei.

 

Si la mine e trecut VFR800A (RC46 1) din 2006.

Vtec este motorul motocicletei, tine de functionarea acestuia nu de modelul motocicletei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vă salut domnilor!

Are cineva o versiune de Service Manual pentru RC46 după 2002 (VTEC) cu OCR (text, nu poze cum e manualul care se găsește cel mai ușor)?

 

Deasemenea am găsit pe vfrdiscussion (aici) o astfel de variantă doar că nu reușesc sa-mi fac un cont acolo.

BTW a mai încercat cineva în ultimele săptămani să-și facă cont? toate bune și frumoase pană îmi verific mailul de confirmare ce nu apare nici după o săptamană, iar daca incerc forgot password pare că userul nu există in sistem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am eu o versiune a manualului cu text selectabil dar are aprox 67MB.

 

Pe vfrdiscussion vad ca-mi recunoaste inca ID-ul :)

 

In legatura cu talonul, si la al meu apare VFR800A.

Nu cred ca are ceva cu VTEC-ul ci cred ca-s alte criterii folosite pentru identificarea modelului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

O chestiune ce ma nelinisteste de 2 zile.
Cu filtrul jos si cu mana pe palnii, cilindrii din fata (2 si 4) trag aer foarte puternic de iti lipeste palma de adminsie, pe cand cilindrul din spate nr. 1 trage slabuț, iar numarul 3 slab rau de tot spre deloc.
Motorul merge normal si trage ca in prima zi cand l-am luat. Nu mai zic ca am bagat ture de mii de km cu pasager si bagaje si s-a comportat exemplar.
"Testul" s-a facut cu motorul la temperatura optima de functionare. Pur si simplu in 6k ture, cilindrul nr. 3 nu trage aer mai deloc spre deosebire de restul.
Alta chestie ovservata, uleiul din airbox, putin ce e drept, exista in jurul admisiei celor 2 cilindri care trag mai slab aer (3 si 4).
Vreo explicatie ?

ed1IMG_20210327_135226.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, Radu H. a spus:

O chestiune ce ma nelinisteste de 2 zile.
Cu filtrul jos si cu mana pe palnii, cilindrii din fata (2 si 4) trag aer foarte puternic de iti lipeste palma de adminsie, pe cand cilindrul din spate nr. 1 trage slabuț, iar numarul 3 slab rau de tot spre deloc.
Motorul merge normal si trage ca in prima zi cand l-am luat. Nu mai zic ca am bagat ture de mii de km cu pasager si bagaje si s-a comportat exemplar.
"Testul" s-a facut cu motorul la temperatura optima de functionare. Pur si simplu in 6k ture, cilindrul nr. 3 nu trage aer mai deloc spre deosebire de restul.
Alta chestie ovservata, uleiul din airbox, putin ce e drept, exista in jurul admisiei celor 2 cilindri care trag mai slab aer (3 si 4).
Vreo explicatie ?

ed1IMG_20210327_135226.jpg

 

O fi avand de aface cu sitemul V-TEC care intra mai sus in ture?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e modelul RC46 98-01 acela nu are VTEC; doar cele dupa 2002 au. Dar chiar si asa VTEC-ul nu face altceva decat sa mai deschida o supapa pe admisie si pe evacuare pe fiecare cilindru.

 

Eventual incearca sa acoperi cele prin care trage mai mult aer sa vezi daca vor compensa celelate.

Editat de MarcusC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, edward_zone a spus:

 

O fi avand de aface cu sitemul V-TEC care intra mai sus in ture?

 

Acum 5 ore, MarcusC a spus:

Daca e modelul RC46 98-01 acela nu are VTEC; doar cele dupa 2002 au. Dar chiar si asa VTEC-ul nu face altceva decat sa mai deschida o supapa pe admisie si pe evacuare pe fiecare cilindru.

 

Eventual incearca sa acoperi cele prin care trage mai mult aer sa vezi daca vor compensa celelate.


Este 2001 Fi, non VTEC.
Nu compenseaza cu cele 2 admisii acoperite ci tinde sa se opreasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 28.03.2021 la 19:52, Radu H. a spus:

O chestiune ce ma nelinisteste de 2 zile.
Cu filtrul jos si cu mana pe palnii, cilindrii din fata (2 si 4) trag aer foarte puternic de iti lipeste palma de adminsie, pe cand cilindrul din spate nr. 1 trage slabuț, iar numarul 3 slab rau de tot spre deloc.
Motorul merge normal si trage ca in prima zi cand l-am luat. Nu mai zic ca am bagat ture de mii de km cu pasager si bagaje si s-a comportat exemplar.
"Testul" s-a facut cu motorul la temperatura optima de functionare. Pur si simplu in 6k ture, cilindrul nr. 3 nu trage aer mai deloc spre deosebire de restul.
Alta chestie ovservata, uleiul din airbox, putin ce e drept, exista in jurul admisiei celor 2 cilindri care trag mai slab aer (3 si 4).
Vreo explicatie ?

ed1IMG_20210327_135226.jpg

Verifica garniturile dintre corpurile clapeta si galeria de admisie. Ori sunt coapte, desprinse, sau nu le ai deloc. Trage aer pe acolo. Cilindrul 3 e normal sa fie plin de ulei, e cel mai aproape de aspiratia vaporilor din carter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 29.03.2021 la 22:49, john17 a spus:

Măsoară compresia în primul rând. 

 

La 29.03.2021 la 23:21, Mihai Olteanu a spus:

Verifica garniturile dintre corpurile clapeta si galeria de admisie. Ori sunt coapte, desprinse, sau nu le ai deloc. Trage aer pe acolo. Cilindrul 3 e normal sa fie plin de ulei, e cel mai aproape de aspiratia vaporilor din carter

 

Multumesc pentru sfaturi. O sa incep verificarile din nou.

Mihai Olteanu mi-a dat ceva sperante. Merge prea bine motorul in general ca sa fie "mort" pe o jumatate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

        Salutare. In urma reviziei anuale am ramas cu cateva piese achizitionate de care nu am nevoie. Mentionez ca acestea sunt in ambalajul original, nedesfacut.

E vorba de VFR800 generatia a 6a - an, RC46.

  • Garnitura capac chiuloasa fata 751.68.75 - 150 lei (cod 7516875)
  • Garnitura capac chiuloasa spate S410210015114 - 130 lei (cod S41021005114)
  • Lant distributie (original) 2 bucati * 400 lei (cod 14401-MCW-03)
  • Roata dintata (original) 4 bucati * 200 lei (cod 14321-MCW-000)
  • Patina distributie (original) 2 bucati * 250 lei (cod 14610-MCW-03)

 

            Am dat copy/paste de pe facebook, am zis ca e mai ok sa postez aici, tinand cont ca suntem doar o mana de oameni in toata tara, astazi urmeaza sa postez anuntul si pe olx si ebay, prioritate au avut cei de pe grupul de facebook vfr Romania.

          Daca aveti nevoie de informatii va stau la dispozitie la nr de telefon 0722186051.

          O zi frumoasa si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Nu poate fi de la senzor.

Din cate stiu, modulul ABS nu poate opri motorul.

Cel mai probabil ai si indicatorul FI. aprins.

Daca nu ai manualul service sa incerci sa vezi ce cod/eroare ai la sistem, va trebui sa incerci la un service.

Mie mi s-au intamplat 2 situatii: infasurarile alternatorului mi-au fost prajite si imi murea motorul din cauza unei puneri la masa, iar a 2-a a fost din cauza regulatorului/refresorului - aceeasi chestie, imi punea la masa si murea motorul.

Poate alti colegi stiu mai bine sau iti pot da sfaturi/ instructiuni mai bune/clare.

Succes!

P.S.: scuze pt greselile de tiparire - degetele-s prea mari si activeaza literele invecinate ..,.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
La 26.05.2021 la 20:12, Marian Bulugheana a spus:

Buna! Am si eu o problema cu o honda vfr 800. A aprins in mers becul de la abs si sa oprit motorul. Iar acum nu mai porneste.  Se poate intampla asta de la un senzor abs ? Multumesc!

Poate nu mai ai masa in mufa principala de sub carena din stanga, găsești tutoriale pe youtube

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut! Am un Vfr 800 Fi. Stie cineva, pentru a schimba termocupla trebuie sa golesc lichidul de racire din instalatie? Multumesc!

Pare ca am rezolvat problema de mai sus :)

Vinde cineva sau ma puteti indruma unde as putea gasi la un pret accesibil manerele spate pentru pasager si suportii pentru genti laterale si topcase? Multumesc!

Motorul este Vfr 800 Fi, model '98.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor cu 800 vtec, inteleg de pe diverse forumuri straineze ca motorul are o lipsa de putere in plaja de turatii joase. Fiecare intelege ce vrea prin lipsa de putere. A mea nu e ok. Am cam verificat tot si simt pana in zona 5k ca trag de manson si parca nu primeste benzina. Peste, se comporta ok. La turatii mari, dupa ce intra in sarcina e de nota 10. Multi zic ca asa trebuie procedat cu motorul asta, sa deschizi progresiv gazul la turatii mici. Am mers si cu alte motoare si V si linie si au vlaga si la ture mici. Eu ca sa urc in acele de par de pe transalpina,etc ma duc cu a 1-a. 

Ale voastre " face la fel" sau am o pb? As vrea sa merg cu a cuiva de pe forum, cine e dispus sa faca un schimb pe aici prin Buc.

Multumesc

Acum 8 minute, Mihai Olteanu a spus:

Domnilor cu 800 vtec, inteleg de pe diverse forumuri straineze ca motorul are o lipsa de putere in plaja de turatii joase. Fiecare intelege ce vrea prin lipsa de putere. A mea nu e ok. Am cam verificat tot si simt pana in zona 5k ca trag de manson si parca nu primeste benzina. Peste, se comporta ok. La turatii mari, dupa ce intra in sarcina e de nota 10. Multi zic ca asa trebuie procedat cu motorul asta, sa deschizi progresiv gazul la turatii mici. Am mers si cu alte motoare si V si linie si au vlaga si la ture mici. Eu ca sa urc in acele de par de pe transalpina,etc ma duc cu a 1-a. 

Ale voastre " face la fel" sau am o pb? As vrea sa merg cu a cuiva de pe forum, cine e dispus sa faca un schimb pe aici prin Buc.

Multumesc

Am mai citit versiunea cu " harta de injectie e de rahat, pentru emisii bla bla". cine a citit harta? E Honda si e un model de top. Nu-si permiteau sa dea rateuri. In plus, Vtec-ul e activ pt a imbunatatii cuplul la turatii joase, operand in 2 valve ai umplere mai buna a cilindrilor etc. Pe dracu, sa vezi honda 600RR sau suzuki gsx650f ce misca de jos. 4 linie 4 valve nonstop.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 29.07.2021 la 2:36, aurelbrezan a spus:

Salut! Am un Vfr 800 Fi. Stie cineva, pentru a schimba termocupla trebuie sa golesc lichidul de racire din instalatie? Multumesc!

Pare ca am rezolvat problema de mai sus :)

Vinde cineva sau ma puteti indruma unde as putea gasi la un pret accesibil manerele spate pentru pasager si suportii pentru genti laterale si topcase? Multumesc!

Motorul este Vfr 800 Fi, model '98.

Salut, ai PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salutare, salutare!

Cam liniste aici.

Batranica mea asa arata. Inca merge bine si nu ma indur inca s-o schimb cu un 1200F.

vreu sa-i schimb intinzatorii de lant - am luat unii manuali. A mai facut cineva operatiunea? O sa vad si pe YouTube cum facura altii.

Daca vrea cineva niste carene laterale din plastic chinezesc cu mici defecte (cate o urece rupta), sa dea de veste - am cateva seturi.

Toate bune!

04454E37-BCBD-4BCC-844A-4F47E23674B7.jpeg

ED86D558-0CFB-4E83-A93C-DA48F33FA2BC.jpeg

DFF10308-43EB-41C9-8BE2-419759DD2CC7.png

92A4C6B2-E4DE-4ECE-97CF-753B27F73FB5.jpeg

54E18E60-A65A-4A7F-96C0-2E695D2CE797.jpeg

CB8808BF-214B-46A7-82AC-DB55AE747CF6.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...