Matei Postat Aprilie 13, 2006 Share Postat Aprilie 13, 2006 e corect! asa am si eu 2.5 fata 2.8 spate anvelopa merge in conditii de siguranta pana la 3.3 atm no worries, there's no sugar bai, vreau sami iau R1200GS.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Aprilie 13, 2006 Share Postat Aprilie 13, 2006 Bun, m-am linistit ! Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kombat Postat Aprilie 13, 2006 Share Postat Aprilie 13, 2006 CRED CA' MAGNA'ARE CA MOTORIZARE TOT MOTOR DE VFR 750 DA, SUGRUMAT' ( HONDA MAGNA VFC750) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Aprilie 14, 2006 Share Postat Aprilie 14, 2006 (editat) da, magna are tot motor de VFR. cred ca e mai limitat la turatie. are niste prostii pe cilinre care da impresia ca e doar cu racire pe aer, dar in rest e aceeasi. Matei. ce pacat ca releul pt. rc36 are doar 5 fire. al meu are 7. ala mai nou e doar 70 de euro ... Editat Aprilie 14, 2006 de bh99mes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei Postat Aprilie 14, 2006 Share Postat Aprilie 14, 2006 @ bh99mes mergi la http://www.electrexworld.co.uk/#home si vei gasi cu siguranta releu pt a ta. poti comanda direct din RO daca ai credit card - asa am facut eu preturile sunt 1/2 fata de honda - recomand cu incredere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Aprilie 16, 2006 Share Postat Aprilie 16, 2006 multumesc Matei! bine ca stiu, dar chiar ieri mi-a sosit releul, mi-a adus Catalin de la Proar leasing cu pret bun oricum, bine sa stie omul un site din asta... numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Aprilie 18, 2006 Share Postat Aprilie 18, 2006 Salve baieti ! Am o problema: azi dimineata cand ma echipam si asteptam sa se incalzeasca motorul, a inceput sa iasa un fum gros de sub sa. Am oprit motorul , am desfacut carena din stanga ca de acolo iesea si am vazut un cablu izolat care sfaraia de mama focului. Langa el se afla (cred) releul. Nu stiu sigur, ca nu le am cu mecanica. Aveti idee care poate fi cauza ? Atasez si o poza sa vedeti exact ce s-a intamplat. Precizez ca nu releul era fierbinte, ci cablul, care s-a si prajit, dupa cum se vede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei Postat Aprilie 18, 2006 Share Postat Aprilie 18, 2006 daca nu spun prostii, chestia aia cilindrica cred ca e pompa de benzina, dar chestia de mai sus sigut nu e regulatoru' (ala e pe dreapta si pe cadru secundar + nu are cum sa se incalzeasca asa repede) ai verificat sigurantele? le ai pe toate sau a o smecherie cu fire legate direct Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Aprilie 18, 2006 Share Postat Aprilie 18, 2006 Da, sigurantele sunt ok. Pana la urma, la sugestia unui prieten o sa leg firele pe direct si le izolez bine, ca acea mufa avea doar rol de prelungire. Sa vad cum se comporta. Si da, aia e pompa de benzina. Asa invata omu'... Dar totusi care sa fie cauza supraincalzirii firelor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Aprilie 18, 2006 Share Postat Aprilie 18, 2006 (editat) S-ar parea ca e totusi de la pompa de benzina. S-a incalzit si s-a carbonizat o izolatie la un piciorus. A facut si o gaura in capacul de plastic si a ars izolatia la cabluri. O sa schimb izolatia de la pompa sa vad cum se comporta. A, si am verificat bateria. E in regula. Editat Aprilie 18, 2006 de Toro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei Postat Aprilie 18, 2006 Share Postat Aprilie 18, 2006 ehmmm, ai grija... cred ca prin pompa aia trece si... bemzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Aprilie 18, 2006 Share Postat Aprilie 18, 2006 Am rezolvat-o in sfarsit ! De la izolatiile alea era ! Le-am schimbat, am curatat putin cu smirghel platinile si acu merge struna. Problema era ca nu mai revenea lamela la pompa. Ramanea blocata cand porneam motorul, deci nu mai primea benzina ! Acum e totul OK. Maine o scot la o tura scurta prin oras sa vad cum se comporta. Le multumesc prietenilor motociclisti care m-au ajutat. De fapt, ei au facut toata treaba. In weekend ma revansez eu ! Si voua va multumesc pentru sfaturi. E bine sa stii ca te poti baza pe cineva la nevoie. P.S. Matei, care-i treaba cu BMW-ul ? ca e tarziu, is obosit si chiar nu ma prind ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei Postat Aprilie 18, 2006 Share Postat Aprilie 18, 2006 cred ca imi iau beemer f 650 dakar sa ma dau pe coclaurii romaniei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Aprilie 19, 2006 Share Postat Aprilie 19, 2006 si cu Viffer ce faci? o tii si pe ala nu?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Aprilie 19, 2006 Share Postat Aprilie 19, 2006 Dat fiind faptul ca nu exista un astfel de topic pt o motocicleta atat de laudata, am luat initiativa. Ce parere aveti despre acest model de la Honda? Mai ales dupa VFR-ul 800 dupa '98, cu injectie controlata electronic, VTEC. Care a avut sau s-a dat cu asfel de motoare, sa bage o parere despre cum se prezinta motocicleta in realitate. Si mai misto ar fi o comparatie intre modelul VFR750 pana in '98 si modelul dupa '98 VFR800. Sa nu mai vorbim de ala din 2002, cu ABS. In schimb, ce e groaznic la modelele VFR: PRETUL! si noi si SH sunt ff. scumpe. In rest, numai cuvinte de lauda. Eu am mers pina cum cu toate trei, aproape toate merg la fel , cu exceptia celui din 2005 care are niste frine incredibile (DBD) si sistemul VTEC (pw valve), dupa 6.000 zici ca mai pleaca o data de pe loc. Motocicleta VFR e superba, e facuta sa mergi la drum lung, comoda, stabila, etc. Numai lucruri pozitive. Singurul ei dezavantaj este ca nu are demarajul unui motor 4 in linie, repet pina la 6000 si e cam grea 240 -270 kg sau cam asa. Oricum merita banii. Daca ai ceva bani iao pe aia de 800 e chiar misto. Dar din pacate nici asta nu e facuta pentru superbele noastre drumuri pline cu crini negri si santuri de 1m. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei Postat Aprilie 19, 2006 Share Postat Aprilie 19, 2006 si cu Viffer ce faci? o tii si pe ala nu?! din pacate nu am nevoie de bani ca sa-mi iau beemeru... nu ma intelegeti gresit, imi place f. mult vifferu, iar pe sosea e super... dar nu e pentru romania + ma bate gandu si la ceva soft-enduro. un lucrsu stiu sigur, cand ma fac mare imi iau in viffer nou pana una alta am alta prob, mi-a venit dynojetu si nu stiu la cine sa-l instalez... pe cine recomandati? Cerinte minime: sa mai fi instalat un dyno sa fie de incredere sa nu aibe o lista de asteptare luuuuunga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Aprilie 20, 2006 Share Postat Aprilie 20, 2006 (editat) Toro stie un mecanic super, dar e cam departe de tine... si tot asa si eu...i-ti pot recomanda un mecanic foarte bun, dar tot e departe-oradea :\ a! si cat vrei pe viffer? Editat Aprilie 20, 2006 de bh99mes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Aprilie 20, 2006 Share Postat Aprilie 20, 2006 cred ca imi iau beemer f 650 dakar sa ma dau pe coclaurii romaniei Da, e misto s-o iei de nebun pe coclauri, mai ales in gasca, la o porcaiala! Acolo nu ai taximetristi sau blonde platinate cu privire galesa. Totusi sa mai intri din cand in cand pe topicul vifferilor, sa mai dai un sfat, o parere, ca ai ceva experienta in spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei Postat Aprilie 20, 2006 Share Postat Aprilie 20, 2006 Toro stie un mecanic super, dar e cam departe de tine... si tot asa si eu...i-ti pot recomanda un mecanic foarte bun, dar tot e departe-oradea :\ a! si cat vrei pe viffer? vezi PM a, am uitat sa va spun... Duminica m-am plictisit... asa ca pe la 11 m-am hotarat sa ma dau o tura.... so.... m-am dat o tura asa singur de nebun... cam 620 km bucuresti-ploiesti-predeal-brasov-fagaras-sibiu-valcea-pitesti-bucuresti. am ajuns pe la 8 cu 1 h pauza - da am mancat in sibiu de am rupt. ma bate gandu sa repet prostia ca tare a fost fain.... ce rute sugerati? (da sa fie asfaltul bun pls) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Aprilie 21, 2006 Autor Share Postat Aprilie 21, 2006 Dual Combined Brake System din ce an a fost pus pe VFR? 1998 cand au schimbat modelul?? Cum se comporta sistemul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianP Postat Aprilie 21, 2006 Share Postat Aprilie 21, 2006 Dual Combined Brake System din ce an a fost pus pe VFR? 1998 cand au schimbat modelul?? Cum se comporta sistemul? Se pare ca da, din '98.A mea e '99 , si ce sa spun...Mie imi place.Frana este mult mai ferma.Ai senzatia ca te tine cineva din spate.E drept , eu nu franez cu piciorul , asa ca la Suzuki simteam destul de puternic apasarea pe fata.Cu CBS parca se echilibreaza.Nu stiu efectele la mers pe circuit.Eu folosesc motorul ca un touring.Multi spun ca la o conducere sportiva te dezavantajeaza.Probabil ca stiu ei ce spun, dar in conditii de strada este excelent.Daca este asociat si cu ABS...Din pacate la mine este doar CBS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei Postat Aprilie 24, 2006 Share Postat Aprilie 24, 2006 CBS devine periculos doar in conditii de condus sportiv. (si in general in curbe din ce am inteles...) pentru ca spatele franeaza tot timpul, te poti trezi intr-un low-side / high-side doar pt ca ai apasat maneta fata. este dificil de replicat acest fenomen (pt tre sa franezi al draq de tare) dar este posibil. Adrian are insa dreptate, daca folosesti moto doar pt touring, atunci CBS'u este doar un avantaj am avut ocazia sa merg cu un R 1200 GS - are si CBS si ABS (+ telelever / o suspensie f. desteapta pe fata) - concluzia? cand franezi: 1 zici ca arunci o ancora... te tii in ghidon sa nu te arunce peste 2 furca (aici e si meritul suspensiei telelever) se infunda f. putin / fenomenul de plonjare e redus asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Aprilie 25, 2006 Share Postat Aprilie 25, 2006 (editat) deja de cateva luni de zile, un prieten tot ma batre la cap, ca de ce nu o vopsesc vifferul pe negru, frumos lucios... pai..sa fiu sincer, de atuncia tot ma joc cu gandul. pun si o poza cu culoarea actuala (nu zic ca e chiar frumos ), dar i-s curios ce parere aveti voi. sa fie negru, sau nu...? problema inca e ca pana in august motorul e pe leasing, si nu a-s vrea sa ma incurce.... Editat Aprilie 25, 2006 de bh99mes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gal Postat Aprilie 25, 2006 Share Postat Aprilie 25, 2006 Salut toti viferr-istii! Sunt nou pe acest site si am ramas extrem de placut surprins cand am vazut ca motocicleta visurilor mele este atat de disputata. Dupa indelungi strangeri de curea si ..........., in curand o sa am in curte o frumusete de v-tech 2006 negru, as vrea sa aflu parerile voastre in legatura cu necesitatea abs-ului pe acest model, parerea mea fiind ca acesta este aproximativ un moft destul de costisitor, in conditiile in care cunosti reactiile motocicletei si stii sa franezi. Altfel as vrea sa va felicit pe toti pt alegerea acestui model de la Honda indiferent ca e nou sau second, si sa sper ca intalnirea "programata" numai pentru Viferri sa existe cu adevarat, pentru prezenta si pentru orice alte pbl. in leg cu organizarea puteti sa va bazati si pe mine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Aprilie 25, 2006 Share Postat Aprilie 25, 2006 i-s curios ce parere aveti voi. sa fie negru, sau nu...? problema inca e ca pana in august motorul e pe leasing, si nu a-s vrea sa ma incurce.... Si mie imi plac motoarele negre. Cu cat mai putine colante pe ele Legat de leasing, de ce nu vorbesti cu Catalin si clarifici treaba ? Sunt nou pe acest site si am ramas extrem de placut surprins cand am vazut ca motocicleta visurilor mele este atat de disputata. Nu este disputata, este doar laudata! Eu datorita acestui topic mi-am luat VFR si ma felicit pentru alegerea facuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.