Sari la conținut

Nu Stiu De Ce Nu Pomeniti De Caponord


Postări Recomandate

:friends: Ati vb de Enduro aici,dar nimeni nu a spus nimic de Aprilia Caponord cu motorul SRV la 100 cp ofera satisfactie maxima! Daca ai ca mine 100kg si 1,93 mergii pe ea de nu se poate si teren accidentat,dar pe drum de tara iti ofera satisfactie totala! la 60-80km/ora o salti pe o roata daca-i dai gaz.............

Asta motor!!!!!!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord cu tine dar..... ENDURO este de trei feluri touring-enduro si enduro touring si hard enduro.

Dupa parerea mea la categ Touring enduro se inscrie Caponord, 950 Adventure, Africa Twin, Transalp, 1200GS, 1150GS. La enduro touring 640 Adventure, DR, KLE sau KLR, XT, TTR. La hard enduro toate KTM EXC, XR, etc etc. Deci Aprilia Caponord este din punctul de vedere al unui endurist este foarte grea iar suspensiile si articulatiile dupa citeva mii de KM in conditii de enduro o sa fie suferinde. :friends:

 

:friends: :friends:

 

 

ete si poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:friends: Era un motor misto daca nu erau si astea.

 

:friends: fix asa e. Astea sunt singurele pe care poti sa le chinui ca nebunu in off road fara nici o grija. Am vazut niste filmari cu Zsolt pe LC8 si am inteles ca motocicleta stie multe :friends:

 

Ati vb de Enduro aici,dar nimeni nu a spus nimic de Aprilia Caponord cu motorul SRV la 100 cp ofera satisfactie maxima! Daca ai ca mine 100kg si 1,93 mergii pe ea de nu se poate si teren accidentat,dar pe drum de tara iti ofera satisfactie totala! la 60-80km/ora o salti pe o roata daca-i dai gaz.............

Asta motor!!!!!!!!!!!!!!

 

Daca tot ai postat aici, ar fi trebuit sa te uiti si tu pe poze sa intelegi ce inseamna enduro.

Satisfactia maxima la enduro nu are nimic in comun cu motocicleta ta.

 

Altfel, sa o stapanesti sanatos. Cred ca e f buna la plimbare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprilia a luat motorul Rotax de pe RSV mille si l-a pus fara sa-l modifice (nici nu avea unde) pe Caponord. Apoi au gandit Capo Rally tot nemodificandu-l. Motorul asta nu se potriveste la Enduro, curba de cuplu vine tarziu si brutal, nici macar relanti-ul nu sta sub 1500 rpm. Honda cand a luat motorul de VFR, l-a temperat si umflat in cuplu pe Varadero. Si oricum nu a facut prostia de a-l impinge si mai spre BMW GS 1150 Adventure.

 

Altfel Capo Rally arata gorgeous, italienii stiu sa deseneze......Iar pe asfalt vibreaza mai putin ca un Varadero. Dar aici V-Strom-ul de 1000 de la Suzuki face legea prin fiabilitate si mai ales pret - unde italienii nu mai incap....De aceea nici nu se mai fabrica modelul Rally Raid.

Editat de univet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa tot ce am citit, trag concluzia ca cel cu caponordul poate sa se spanzure sau sa isi dea foc la motor ! :friends:

vrea si omu sa fie endurist si nu ii dati nici o sansa... :friends:

 

 

ei :baldy: , treaba e ca intra in categoria aia de motorete foarte farte faine din toate punctele de vedere... dar pe care nu le-as cumpara niciodata :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caponord? Tutto bene pana pornesti motorul! Suna de parca ar avea fiare vechi inauntru... No offence. De enduro nu prea poate fi vb, nici Varadero nu e decat ca forma (de parca eu ma dau cu TA altundeva decat pe drum).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda cand a luat motorul de VFR, l-a temperat si umflat in cuplu pe Varadero.

 

 

 

:friends: :baldy: VFR e alta mancare de peste, dupa cum spune si numele e un V4 (v-four). Varadero e V2, adica dupa cum spune si nulmele , o Vaca in 2 cil :baldy: :friends: :kick: In categoria asta intra si Caponordul, care este intr-adevar cum zicea Big, acea motocicleta foarte buna dar pe care n-as cumpara-o . Am dat o tura pe un Capo nou si mi-a placut asa ca animal, dar nu as opta pentru una cand vreau sa ies de pe drum fie si pe forestier. Nu ca nu poate, dar pentru asta exista xyz variante mult mai bune la categoria on/off .

 

 

P.S. John, e pacat sa tii Transalpul numai pe asfalt, merge lejer si offroad pe forestier, si inca destul de binisor pentru o motocicleta de strada. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprilia a luat motorul Rotax de pe RSV mille si l-a pus fara sa-l modifice (nici nu avea unde) pe Caponord. Apoi au gandit Capo Rally tot nemodificandu-l. Motorul asta nu se potriveste la Enduro, curba de cuplu vine tarziu si brutal, nici macar relanti-ul nu sta sub 1500 rpm. Honda cand a luat motorul de VFR, l-a temperat si umflat in cuplu pe Varadero. Si oricum nu a facut prostia de a-l impinge si mai spre BMW GS 1150 Adventure.

 

Altfel Capo Rally arata gorgeous, italienii stiu sa deseneze......Iar pe asfalt vibreaza mai putin ca un Varadero. Dar aici V-Strom-ul de 1000 de la Suzuki face legea prin fiabilitate si mai ales pret - unde italienii nu mai incap....De aceea nici nu se mai fabrica modelul Rally Raid.

 

Cat de bine documentat eshti. :friends: Bine, totushi sunt cateva gresheli minore: Motorul de pe Caponord este modificat ca parametri fatza de cel de pe RSV. Cum a spus shi axa VFR este de 4 in "V".

Exista versiunea 2005 Caponord, deci poate se mai fabrica. Nu au modificat nimic la el ci au adus versiunide culori noi.

Shi acum revenind la Caponord, nimeni nu a zis ca are mari valentze de enduro. Este 90% touring shi doar 10% enduro astfel incat un drum forestier poate sa-l atace. Shtiu, nu este GS shi nici pe departe LC8 dar sunt sigur ca cel care a aratat ce se poate face cu LC8 poate sa arate 75% din asta shi cu Caponordul.

Eu nu am mers pe aratura dar pot sa zic ca in primele luni de cand am cumparat aprilia am ieshit cu ea de pe strada (cu cauciucuri de asfalt) shi mergeam cu 60 km/h pe drum de tzara. Ok, soft enduro, foarte soft dar cuvantul "enduro" ramane. Asha ca voi specialishti in enduro (hard) fitzi mai intzelegatori cu noi novicii shi nu ne shutuitzi de parca v-am jignit intrand pe "coltzul endurishtilor".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Parerea mea e ca are ceva totusi in comun cu enduro, altfel de ce mai faceau aia jantele cu spite??? Nu doar pentru a se asorta cu drumurile patriei noastre. Eu zic ca merge si enduro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, scuze, am vrut sa scriu VTR. Mamaaa cum suna si mai ales cum vibreaza......Denumirea corecta a acestor motociclete este de Trail Bike.....respectiv motoare mari, rezistente, capabile de a cara bagaje multe fara a fi prea pretentioase la drumuri, cu care poti intra linistit intr-un camping, pe o plaja (limitat), sau sa ajungi pana la o cabana la munte. De la bunica endurista (Africa queen, Super Tenere, etc) au mostenit ceva agilitate, dar au trecut la roti mai mici, fara spite, multa electronica imbarcata....etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca nici in oras in aglomeratie nu este foarte comoda...de off-road ce sa mai vorbin?

 

...

 

 

man, ai perfecta dreptate....enduro mere super cu 250-450 si pana in 130 kg daca vrei ceva namoale si agilitate

P.S: si ce ni-l bagi pe Pogo la inaintare cu poza aia de la Cuca?

parca aveai si u enduro.... :banana:

fa-ti mai repede dominatoarea sa merem la munte!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, daca tot suntem aici... vreau sa va intreb: as avea vreo sansa sa gasesc un capo la 5000-6000 in tara? in italia am gasit la 4200 cel mai ieftin, fabricat in 2001 (de altfel anul in care a inceput productia se pare) :banana: . sunt tare disperat dpa motoreta asta... nu stiu daca sunt singurul care schimba motoarele de pe o zi pe alta, dar.. se pare ca asta chiar este cea care mi-a cucerit inima :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

susu,

 

ai mers vreodata cu o motocicleta de gabarit asemanator?

Eu zic sa mergi intai si dupa aia te mai gandesti daca ti-a cucerit inima. E o "mica" diferenta fata de TDR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

susu,

 

ai mers vreodata cu o motocicleta de gabarit asemanator?

Eu zic sa mergi intai si dupa aia te mai gandesti daca ti-a cucerit inima. E o "mica" diferenta fata de TDR

 

Ma, sa stii ca nu am mers, dar am stat pe o africa, care are cred cateva kile mai putin decat capo. si da, intr-adevar este o "mica" diferenta fata de tdr (ca de la cer la pamant adica) :D si e destul de grav daca as avea una si as scapa-o, ddeoarece chiar mi-ar fi pusa integritatea corpului in pericol :cheers: asta e, riscul trebuie asumat. bafta tuturor :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Salutare ! Vad ca s-au ales paienjenii de toate topicurile despre Caponord :agree: de 2-3 ani si m-am gandit sa il aduc pe asta in actualitate... Ma bate gandul in urmatoarele cateva luni sa imi iau unul. Din ce am vazut pe forum doar Placebo, XXL si MirceaB au asa ceva (or mai fi, si poate nu am cautat destul sau nu se arata ei :kiss: ).

In primul rand, cum este tinuta de drum, cum sta pe drum drept si pe curbe, cum duce pasager+bagaje si care ar fi consumul ?

In al doilea rand, puteti sa spuneti despre fiabilitate in principal si despre intretinere ? Motorul Rotax este unul reusit ? V-ati confruntat cu vreo problema tehnica vreodata ? Intretinerea este usoara sau dificila ? Preturile de service ( United Motors si altele), si aici ma refer la preturile de revizii sunt mari ? Si nu in ultimul rand, preturile pieselor de schimb unde se situeaza ?

Numai bine ! :goodposting:

Editat de Trail Rider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...