BikerXX Postat Ianuarie 5, 2009 Share Postat Ianuarie 5, 2009 (editat) iarna Editat Ianuarie 5, 2009 de kevin77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 5, 2009 Share Postat Ianuarie 5, 2009 sa-ti traiasca capra. dar atentie cu cauciucurile alea pe zapada, sa nu se intalneasca semnul de la bmw cu solul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Ianuarie 9, 2009 Share Postat Ianuarie 9, 2009 Uite si capra mea,care deja a iesit "pe baricade",dar nu linga Dealu' Mitropoliei! Faptele s-au petrecut pe 03.01.anul in curs,asa cum bine se vede si pe poze,iar subsemnatul nu apare fiindca nu am avut insotitori si nici nu dau prea bine in poze! Un an cu noroc va doresc tutror! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 9, 2009 Share Postat Ianuarie 9, 2009 super cum se descurca bmw ul pe sleaurile alea facute de tractoare cand e noroi si inghetate acuma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Ianuarie 9, 2009 Share Postat Ianuarie 9, 2009 supercum se descurca bmw ul pe sleaurile alea facute de tractoare cand e noroi si inghetate acuma? Pai...cam filfiie si se fisticeste in toate partile,norocu' meu ca io-s cam maricel si ajung bine cu cracii jos...asa ca-i vine greu sa ma tavaleasca! A avut citeva tentative mai hotarite sa ma dea jos,dar cu nitel tact,frina de motor si neobrazare din partea mea,am reusit sa evit neplacutele situatii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Ianuarie 9, 2009 Share Postat Ianuarie 9, 2009 salutare nea ivane, frumoasa bestia,doua intrebari are baiatu la tine, 1 de unde crash-barurile alea ? 2 ai tavalit-o vreodata pe dreapta ? is curios ca io tocma ce-am asezat-o un pic pe jos si am strambat pedala de frana. is curios daca crashurile tale protejaza si pedala. multam mult, bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Ianuarie 9, 2009 Share Postat Ianuarie 9, 2009 salutare nea ivane, frumoasa bestia,doua intrebari are baiatu la tine, 1 de unde crash-barurile alea ? 2 ai tavalit-o vreodata pe dreapta ? is curios ca io tocma ce-am asezat-o un pic pe jos si am strambat pedala de frana. is curios daca crashurile tale protejaza si pedala. multam mult, bafta ! Crash-bar-urile is facute artizanal dupa unele originale,dar din teava putin mai groasa in "carne".Tot artizanal is facuti si supotii de cass-uri laterale,doar ca am cumparat bolturile de prindere si de inchidere. Am culcat-o pe ambele parti,dar doar de proba ca sa vad partile protejate de bare,moment in care am vazut ca protejeaza atit pedala de frina cit si schimbatorul de viteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Ianuarie 9, 2009 Share Postat Ianuarie 9, 2009 multam mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 Ivane, felicitari, crashbarurile au iesit foarte bine. Vreau sa fac si eu pt F-ul lui fratemiu. Daca nu este cu suparare, ce diametru are teava pe care ai folosit-o si dupa ce model te-ai inspirat? De unde mai exact se prind de cadru? Dupa ce termin, dau si drepturi de autor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 Ivane, felicitari, crashbarurile au iesit foarte bine. Vreau sa fac si eu pt F-ul lui fratemiu. Daca nu este cu suparare, ce diametru are teava pe care ai folosit-o si dupa ce model te-ai inspirat? De unde mai exact se prind de cadru? Dupa ce termin, dau si drepturi de autor Diametrul exterior al tevii este de 22mm,nu mai retin interiorul cit era,dar in mod cert era mai mic decit originalul,fiindca nu am gasit teava exact la aceeasi dimensiune...iar modelul este copiat identic dupa setul crash-bar al amicului meu din Pitesti,monsieur Lecca Mihai,caruia ii multumesc si pe aceasta cale pentru tot ajutorul acordat. Prinderea se face in fata sub radiator direct pe cadru cu un fel de brida si apoi pe laterale in vreo doua puncte pe fiecare parte.Mentionez ca nu trebuie modificat nimic din ceea ce exista original pe motocicleta pentru montare.Pentru detalii,pot trimite fotografii detaliate celor interesati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 Prinderea se face in fata sub radiator direct pe cadru cu un fel de brida si apoi pe laterale in vreo doua puncte pe fiecare parte.Mentionez ca nu trebuie modificat nimic din ceea ce exista original pe motocicleta pentru montare.Pentru detalii,pot trimite fotografii detaliate celor interesati. Pune te rog poze chiar aici pe site cu detaliile de prindere pe cadru. Cred ca este cel mai reusit model de crashbaruri pt F650. Multumesc de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 Pune te rog poze chiar aici pe site cu detaliile de prindere pe cadru. Cred ca este cel mai reusit model de crashbaruri pt F650. Multumesc de ajutor. Agreed. Pune-le aici daca nu-i bai ca pot prinde bine mai tarziu. Artizanale am inteles. Dar cine este mesterul artizan din spate? As fi interesat cam cat ar costa un astfel de set (crashbar + suporti genti) cu material si mana de lucru? BTW: Era sa uit sa o prezint si eu pe Sally: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 m-am gandit si eu la custom cras-bars. te rog cand poti pune o poza, ceva, o schita masuratori daca ai. Berea de rigoare cand ne intalnim cu prima ocazie. Sanatate si drumuri uscate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 Cam astea ar fi pozele...acum restul detaliilor nu le pot da ,fiindca ar insemna sa ma apuc sa demontez tot si sa masor fiecare bucatica in parte!Meseriasul care le-a facut este un fabricant de garduri si porti artizanale,vopsirea s-a facut electrostatic si toata afacerea m-a costat acum ~un an 300 lei si berea de rigoare!Nu-mi cereti adresa meseriasului fiindca el este din Pitesti si tot sprijinul l-am primit din partea lui Mihai Lecca (model,poze,executie,montaj)! Cei care au posibilitatea sa ajunga in Pitesti,pot lua legatura cu Mihaita!El este autorul moral si sprijinul nr.1 care m-a ajutat sa fac aceste crash-bar-uri si suporti de cutii laterale.Fara ajutorul lui azi ma plimbam fara protectii la capra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 Ce se intampla cu pastilele supapelor la F650/1999? Prin uzura, jocurile se maresc sau se micsoreaza, iar pastilele trebuie inlocuite cu unele mai groase sau cu unele mai subtiri. Daca este valabila a doua varianta, as incerca sa le aduc in cota prin rectificare pe o masina de rectificat plan si sa nu mai cumpar altele noi. un set de patru pastile costa 68 lei la AB (prin comanda desigur) ce ziceti de before & after(diferenta de 12 cm la nivelul spatelui e mai degraba un after & before dar pe mine ma intereseaza daca ai castigat ceva cu garda la sol ,masurat sub motor in cel mai jos punct. Fara ajutorul lui azi ma plimbam fara protectii la capra! Frumos nea Ivane.Frumoasa si Bestia neagra.Iti mai trebuie un parbriz ca al meu si e ca noua.Se vede ca ai muncit ceva la ea.La primavara poate o vedem Live.Salutari sotiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 Frumos nea Ivane.Frumoasa si Bestia neagra.Iti mai trebuie un parbriz ca al meu si e ca noua.Se vede ca ai muncit ceva la ea.La primavara poate o vedem Live.Salutari sotiei. Multumesc de aprecieri...si salutarile transmise muierii! Parbrizul deja se afla in stadiul de "coala plata de plexiglas 100x50mm",undeva sus in pod...si asteapta sa vina caldura ca sa prinda forma...bineinteles,tot manufactura,sau "made by Ivan"...fiindca sintem in plina criza,nu?! Si va astept la primavara la o endureala prin frumosul Gorj! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 fratilor, am reusit sa omor balauru azi dimineata incercand sa-l pornesc, probabil ca l-am inecat.. stie cineva ce model de bujii are F650 din 94 ? adicatelea NGk cat, cum ? multam mult, bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 NGK D8 EA sau poti incerca iridium NGK DR 8 EIX,unii zic ca porneste mai usor,scade consumul si merge mai rotund,altii ca nu merita si ca trebuie pus ceea ce e recomandat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 (editat) cu placere am citit zilele astea toate cele peste 260 de pagini ale topicului si mi am luat notite,ca proaspat posesor de f 650 st Editat Ianuarie 12, 2009 de kevin77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 balauru traieste schimbat bujiile, incarcat bateria.. ngk iridium- 65ron ngk D8EA-12ron bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
animal Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 de unde ai luat, sau unde aveau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 (editat) iridium am gasit la louis in targul vitan,iar normale D8EA am gasit la mymoto, soseaua viilor langa fabrica de ciocolata excelent. am cumparat bujii normale, pt ca mi se pare ca nu se justifica sa platesti de 5 ori mai mult pt niste bujii " minune". bafta ! Editat Ianuarie 12, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 (editat) balauru traieste schimbat bujiile, incarcat bateria.. ngk iridium- 65ron ngk D8EA-12ron bafta ! elp. Inecat si eu mandra azi. Cate sanse am sa nu dau jos rezervorul ca sa ajung la bujii? Plus, chestia de metal de deasupra e chiar fisa sau un capac. Si daca da, cum puii mei il trag de acolo. Editat Ianuarie 12, 2009 de melciu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 ajungi la bujii si fara sa dai rezervorul jos,acel ceva de plastic este fisa,si daca reusesti sa dai bujia jos,o tii pe aragaz 1-3 min(partea metalica din fata,unde face scanteie),pui la loc si voala..merge...o bujie nu trebuie schimbata cand "se ineaca"".....bah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 ajungi la bujii si fara sa dai rezervorul jos,acel ceva de plastic este fisa,si daca reusesti sa dai bujia jos,o tii pe aragaz 1-3 min(partea metalica din fata,unde face scanteie),pui la loc si voala..merge...o bujie nu trebuie schimbata cand "se ineaca"".....bah Daca reusesc sa le dau jos, nu imi vine sa le mai pun pe aceleasi. Daca tot sunt acolo cred ca merita sa le schimb. Dar mai inainte incerc sa vad daca mama natura a avut timp sa usuce benziculina peste noapte. Poate nu ma mai chinuie cu datul jos. O fac si eu cand e mai cald ca acum imi ingheata degetele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.