Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Daca nu ploua, maine la 10 vine la mine memyselfandI. Daca mai vrea cineva e invitatul meu.

 

Nu am cum maine...tre sa schimb cauciucurile inainte de toate. Astea ce le am acum pe mobra sunt tare vechi...si la frigu care e afara se fac bocna. Am cazut odata din cauza lor, prefer sa nu se mai intample.

Ramane pe alta data, cand ai tu timp si chef de bere/suc :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ploua, maine la 10 vine la mine memyselfandI. Daca mai vrea cineva e invitatul meu.

duminica plec din tara si pana atunci nu apuc sa misc nici macar un deget......

abia dupa 9 martie revin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu asi fi curios sa facem un schimb de experienta.Poate cand o sa vin si eu la sedintele voastre. Tu stai cumva pe Resita?Am vazut un BMW alb pe acolo.Nu mai stau in Berceni din '94 dar ma mai duc cu conserva pe la farmacia de la Piata Resita in interes de servici

 

 

YES sir ! Acolo stau...

 

Data aviatoare cind mai treci si vezi furia alba , opreste-te si da un semn, o punem de-o cafea in strada ! :crack:

 

ps: gata plec la dom' doctor invictus sa-l readucem in mintile lui pe domnu albicios !

 

Bafta !

Editat de memyselfandI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

YES sir ! Acolo stau...

 

Data aviatoare cind mai treci si vezi furia alba , opreste-te si da un semn, o punem de-o cafea in strada ! :crack:

 

ps: gata plec la dom' doctor invictus sa-l readucem in mintile lui pe domnu albicios !

 

Bafta !

 

acum am vazut ca se lasa cu mestereala. Daca stiam ma infiintam si eu sa mai bag la cap ce si cum. damn.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Fou tous les moment courent", dar si noi suntem fraieri ca ne lasam jupuiti. Daca nu ai incredere in AB iti verific eu gratis distanta la supape si te las sa si admiri procedura daca dai o bere.

 

 

Bajetzii, fiindca nu am fost niciodata convins ca in timpul garantiei astia de la BMW de la TM mi-au schimbat ce am platit , m-am invatzat sa fac eu singur ce trebuie de facut. Asa ca daca avetzi drum prin Timisoara pot sa va ajut cu o verificare de supape pt motoarele din 2001 incoace. Oricum e simplu simplu. Daca iei pasii dati in F650.com nu ai nici o problema. Mie mi-a luat cca 3 ore cu totul, ca m-am tot moshmondit pe linga mobra. Nu-i musai nici cheia dinamometrica. Cu un pic de simt in mina poti sa stringi suruburile pe la valorile prescrise. Eu unul nu am folosit dinamometrica chiar daca o am. Sfatul meu e sa faceti rost de manuale de reparatie acces la NET si dupa ceva timp o sa cam sufle vintul prin service-urile BMW. Apropos, uitatzi-va pe Louis ca sunt cricuri care iti ridica motorul si poti sa lucrezi la el foarte usor. Eu mi-am luat unul acum 2 ani si de atunci in fiecare iarna verific motorul meu, al lui nevasta-mea si al citorva prieteni. Dect sa dai pe la Bavaria o galagie de bani, si nu stii daca nu i-ai facut cadou, mai bine un pic de chin, curaj, etc si te afli cu ceva. Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ei bine dragilor, dupa o zi extenuanta, in care am stat depomana si m-am uitat la invictus cum surubareste, sa va explic :crack:)

mare OM mare caracter musiu invictus asta , unde mai pui ca le si are cu mecanica, banuiala mea e ca defapt e mecanic dar nu vrea sa recunoasca :P

in fine am verificat ( am, adica el) supapele, concluzia, distanta mica=zero la admisie, evacuarea ok, urmeaza comanda la AB pt pastile

partea frumoasa e ca pe cand desurubam la mobra am vazut ca filtru de benzina pe care-l desfacusem deja s-a facut alb, alb arctic, inghetat.

acum intrebarea era una simpla, a inghetat benzina ? sau apa din benzina ? :crack:)

am golit rezervoru, carburile samd.

per total mobra si-a schimbat comportamentu, nu mai smuceste si trage frumos si liniar.

acum deigur, avand in vedere ca amestecu de aer../gaz l-am reglat eu, e loc si de mai bine ! :10:

asa ca daca aveti de gand sa ajungeti careva pe mana lu' invictus, curaj omu chiar stie !

 

 

multumesc incaodata domnule,

 

 

 

 

 

 

bafta tuturor !

 

ps: n-as vrea sa fiu nesimtit, dar e careva care stie sa regleze cum trebuie amestecu aer/gaz ? :crack:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: new update, balauru e MORT !

dupa ce ieri toata ziua l-am chinuit pe invictus sa masuram jocu la supape si sa scoatem apa din benzina, azi dihania belita si-a dat in petec din nou.

ieri dupa ce am extras apa si dupa ce am stabilit ca pastilele de la admisie trebuiesc schimbate, motoreta o luase pe calea ce-a dreapta, fara balbieli, mers constanr samd.

dimineata insa, a apucat-o iar gresit si m-am chinuit juma de ora s-o pornesc.

enervat la culmea m-am infiintat la service, si i-am spus lui nicu, frate fa ceva cu asta c-o arunc in santz !

i-am povestit de episodu apa/supape si fara sa stea prea mult pe ganduri, s-a hotarat sa-i masoare duduitzei compresia, tanananana

dragule, zise el, ai 3.8kgf, adica compresie de scuter violat !booon

in 30 min motoru era jos si numaram impreuna cei 6 segmenti in loc de 3, ne minunam cit sapasera supapele de admisie si in general, priveam imaginea dezolanta a unui motor ajuns la capatul drumului..

singura mea implinire, era ca se demonstrase stiintific ca nu sunt nebun si ca mersu idiot pe care-l reclamam, nu era rodu imaginatiei mele.

acum intrebarea mea e una singura, de unde ma sfatuiti sa comand piesele ?

 

 

bafta !

 

 

ps: taxi, abtine-te, NU vreau dakar ! :crack:

Editat de memyselfandI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: new update, balauru e MORT !

dupa ce ieri toata ziua l-am chinuit pe invictus sa masuram jocu la supape si sa scoatem apa din benzina, azi dihania belita si-a dat in petec din nou.

ieri dupa ce am extras apa si dupa ce am stabilit ca pastilele de la admisie trebuiesc schimbate, motoreta o luase pe calea ce-a dreapta, fara balbieli, mers constanr samd.

dimineata insa, a apucat-o iar gresit si m-am chinuit juma de ora s-o pornesc.

enervat la culmea m-am infiintat la service, si i-am spus lui nicu, frate fa ceva cu asta c-o arunc in santz !

i-am povestit de episodu apa/supape si fara sa stea prea mult pe ganduri, s-a hotarat sa-i masoare duduitzei compresia, tanananana

dragule, zise el, ai 3.8kgf, adica compresie de scuter violat !booon

in 30 min motoru era jos si numaram impreuna cei 6 segmenti in loc de 3, ne minunam cit sapasera supapele de admisie si in general, priveam imaginea dezolanta a unui motor ajuns la capatul drumului..

singura mea implinire, era ca se demonstrase stiintific ca nu sunt nebun si ca mersu idiot pe care-l reclamam, nu era rodu imaginatiei mele.

acum intrebarea mea e una singura, de unde ma sfatuiti sa comand piesele ?

 

 

bafta !

 

Personal as comanda la Bavaria :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, ai dreptate cu bavaria, inca sunt in cautari.

cea mai mare durere ( financiara) este ca tre sa schimb axu secundar din cutie ( cel care tine pinionul mic de lantz).

in USA e 200 $ si mi-e groaza de cat o sa fie la AB.

 

l-as ruga pe nea' iulian22 poate-l gaseste el pe e-bay, ca e expert :crack:

 

 

bafta si multam de replyuri, va tin la curent cu inmormantarea ! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu imboldul de la Ivan Pedala am reconditionat si accesorizat si noi F-ul din 1999. Saua de la Darian a iesit mai comoda si mai frumoasa ca cea originala facuta de italieni, parbrizul MRA, cica turing, dar numai cu doi cm mai inalt, dar foarte subtire. Vopseaua si protectiile motorului home made. Fata de modelul lui Ivan am folosit o teava mai groasa si am simplificat putin sistemul de prindere la protectii. Una peste alta arata mai bine astfel pregatit pt noul sezon :crack:

post-8769-1235129299_thumb.jpg

post-8769-1235129316_thumb.jpg

post-8769-1235129336_thumb.jpg

post-8769-1235129362_thumb.jpg

post-8769-1235129378_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu imboldul de la Ivan Pedala am reconditionat si accesorizat si noi F-ul din 1999. Saua de la Darian a iesit mai comoda si mai frumoasa ca cea originala facuta de italieni, parbrizul MRA, cica turing, dar numai cu doi cm mai inalt, dar foarte subtire. Vopseaua si protectiile motorului home made. Fata de modelul lui Ivan am folosit o teava mai groasa si am simplificat putin sistemul de prindere la protectii. Una peste alta arata mai bine astfel pregatit pt noul sezon :crack:

 

Foarte tare a iesit. Sa-i fie de bine.

 

Protectiile alea, e cineva pregatit sa mai realizeze niste exemplare contra cost? Si cam cat ar fi constul respectiv. Stiu cel putin 2 clienti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu imboldul de la Ivan Pedala am reconditionat si accesorizat si noi F-ul din 1999. Saua de la Darian a iesit mai comoda si mai frumoasa ca cea originala facuta de italieni, parbrizul MRA, cica turing, dar numai cu doi cm mai inalt, dar foarte subtire. Vopseaua si protectiile motorului home made. Fata de modelul lui Ivan am folosit o teava mai groasa si am simplificat putin sistemul de prindere la protectii. Una peste alta arata mai bine astfel pregatit pt noul sezon :crack:

 

Crashbar-urile arata excelent, profesional. Singura problema pe care o vad la crashbar-uri, in general, e ca protejeaza carenele si capacele motorului in detrimentul cadrului, care preia socul. In cazul unei tavaleli mai serioase s-ar putea mai mult sa dauneze decat sa ajute.

 

Despre Darian am auzit si eu ca lucreaza bine si ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand indoi cadrul de obicei este dauna totala si o vinzi piese. Crashbar-ul este pt tavaleli usoare sau de pe loc si protejezi carenele, semnalele, comenzile, etc. Mie mi-a prins bine de-a lungul timpului la diverse cazaturi mai mult sau mai putin penibile. Legat de lucrul in serie, mai greu, ca nu stam bine cu timpul si nici nu-mi place sa lucrez de mai multe ori acelasi lucru. Noi santem la stadiul de hobi si vrem sa ramanem asa.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am fost la AB pentru piese si am constatat ca au preturi ca peste tot, unele chiar mai ieftine.

 

 

-placi ambreiaj 64.12 ron/buc x7

 

-arcuri ambreiaj 18,6ron/bucx6

 

-rulmenti jug 54ron/buc x2

 

-garnitura chiulasa 148 ron

 

-set segmenti- 230,74ron

 

-furtun ulei umplere 134,52 ron

 

 

cam astea ar fi preturile,

 

 

bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e durerea cea mare cod: 23002343450 main shaft

 

 

daca stie cineva de soarta lui, second hand, raman maxim dator ! :crack:

 

Man... imi pare rau de ce ti se intampla...

Eu am gasit un link care s-ar putea sa-ti foloseasca. Oamenii cica sunt specializati in SH pt. F-uri. Singura problema (pentru tine :crack: ) ar putea fi ca sunt nemti! Dar cred ca daca le scrii in engleza va veti intelege...

Iaca aici...

Bafta maxima!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu imboldul de la Ivan Pedala am reconditionat si accesorizat si noi F-ul din 1999. Saua de la Darian a iesit mai comoda si mai frumoasa ca cea originala facuta de italieni, parbrizul MRA, cica turing, dar numai cu doi cm mai inalt, dar foarte subtire. Vopseaua si protectiile motorului home made. Fata de modelul lui Ivan am folosit o teava mai groasa si am simplificat putin sistemul de prindere la protectii. Una peste alta arata mai bine astfel pregatit pt noul sezon :crack:

Ma bucur ca ti-a reusit lucrarea si chiar o admir! :crack:

Nu te speria de faptul ca la vreo trinta mai serioasa cadrul va avea de suferit,fiindca aia ar fi ultima ta grija!Mai bine "Doamne fereste!"...Io de-a lungul timpului am luat multe trinte cu si fara crash-bar,trinte mai tari sau mai lejere,cu acele crash-bar-uri facute din teava mai groasa sau mai subtire,dar niciodata nu s-a comparat rezultatul final cu acela in care incidentul s-a produs fara acele bari!Deci,parerea mea de nespecialist,cu cit is mai solid lucrate si bine prinse,cu atit efectele unei trinte is mai mici.Cadrul in momentul in care se va indoi,deja familia si prietenii nu se vor mai gindi la daunele motorului! :P

Si la fel cum spuneai si tu,pagubele mari si ofticante is atunci cind motorul cade accidental de pe cric sau aluneca la 5km/h si se crapa plasticele si capacele de motor...

Dar...mai bine sa nu le afli niciodata eficacitatea,la fel ca si la casca!

Asfalt uscat! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ivane, tot am ramas dator. Am pt tine un parbriz, evidet home made, dar care arata destul de bine. Mai trebuie gaurit si mici finisaje. Cand vii prin Buc. ca asa ne putem si cunoaste? :crack:

Daca esti dispus sa-l trimiti la mine in Gorj,in maximum citeva ore iti trimit o delegatie oficiala cu acte in regula careia poti sa-i inminezi frumusetea de parbriz dupa care tinjesc de atita amar de vreme!Astept doar un semn si un numar de telefon (pe PM)ca sa poti fi reperat mai usor! :crack: :crack: Berea o bem dupa...si fara delegati!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare posesori de bmw! am si eu o rugaminte la voi. vreau sa ma alatur voua prin achizitionarea unei motociclete bmw f 650 din 94-96. am gasit acest anunt http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...996-159888.html si am vb. cu omul una alta despre moto(nu-s mare psiholog dar pare ok, si vreau sa o cumpar). daca stie cineva motocicleta va rog sa-mi spuna si mie una alta despre cum a fost intretinuta sau daca are ceva bube ascunse! multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

 

cam dubios, ar nah

fiecare o vinde la ce pret crede el de cuviinta. Poate omul e de comitet si nu face magarii, insa eu zic sa fii foarte atent la acte, cadru sa nu fie rupt, motorul sa toarca...nu se stie niciodata.

 

pretul e insa cam mic...da oarescari banuieli....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...