Seb Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Salutare De curand am intrat si eu in randul posesorilor de F650 si pot spune ca am luat o decizie foarte buna. Problema ar fi ca am inceput cu stangul : nu pot trece RAR-ul. Motivul ar fi ca am cumparat motorul cu instalatie Xenon. Imi puteti spune mai exact cum fac sa revin la instalatia normala. Stiu ca trebuie sa cumpar un bec normal H4 de 25 de lei, dar mai departe de atat sunt confuz. Trebuie sa deschid toata partea din fata ? mai schimb ceva ? Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Ca sa ajungi la far, trebuie scos parbrizul si carena fata. Daca nu te pricepi la elecrica, mai bine lasa pe altcineva decat sa regreti dupa. Si, parerea mea ste, ca daca speli sticla farului si pui un bec de calitate, nu vei avea nevoie de un xenon care sigur lumineaza in toate directie neavand lupa. Wellcome to the fun side Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 am inteles, deci s-ar putea sa se complice treaba. problema e ca nu mai am timp sa caut electrician... eu vineri fac o luna de cand am luat motorul. Ce se intmapla daca ajung dupa 30 de zile la politie la inmatriculari ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Nu e nevoie de nici un electrician, e treaba simpla. Dai carene jos si ajungi la far. Dupa, dai becul din far jos si il montezi pe al tau. Acum, xenonul este alimentat fie doar din mufa originala a becului, fie are si un releu legat la baterie, dar ma indoiesc. Iei dupa mufa originala si o pui pe bec si vezi ce fire de la xenon ai in plus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infocod01 Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Salut, Am si eu nevoie de o informatie de la cei mai experimentati ca mine. Am si eu un funduro din 1996 si am schimbat uleiul. Am scos ambele suruburi, a curs tot uleiul, am schimbat si filtrul, am pus uleiul nou si gata. Partea proasta este ca am pus 2.7-2.8 L, la sfatul unui prieten care avea si el tot f650 si zicea ca atat ii pune. Am vazut la rece ( dupa vreo 2-3 ore) ca am depasit cu mult nivelul maxim. Solutia : m-am apucat sa scot cu seringa 500 ml de ulei sa ajung la un 2.2 cat am vazut ca ar fi normal. Si acum vine intrebarea : cat ulei intra de fapt in bmw f650 ? si cum se verifica nivelul uleiului? ( imediat cum o opresc, o las sa se raceasca, etc). Mersi mult pt ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 2,1 litri. pornesti motoru, lasi minim 10 min, opresti, pui pe central, astepti 2-3 min, verifici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Uleiul il verifici dupa ce stationezi 1 minut, cu joja neinfiletata. Si cantitatea ecacta o gasesti in manual, pe care ti-pot trimite daca imi dai un mail. Sau oricui il doreste. In alta ordine de idei, revin cu o problema si cu rezolvarea ei. S-a mai discutat in alta parte dar prea cu povesti si pareri, aici pun varianta scurta: intre 1500 si 2500 ture, pe acceleratie, motorul mergea sacadat, ca si cum nu ar avea destula benzina. Problema a fost simpla. Pipa de pe o bujie era oxidata si arsa si nu mai isi face treaba deloc. A fost masurata cu aparatul. Asadar, nu tot timpul benzina e de vina. Ci apa, varsta si econmia tarii. Spor la verificat starea pipelor si bujiilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infocod01 Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 Uleiul il verifici dupa ce stationezi 1 minut, cu joja neinfiletata. Si cantitatea ecacta o gasesti in manual, pe care ti-pot trimite daca imi dai un mail. Sau oricui il doreste. In alta ordine de idei, revin cu o problema si cu rezolvarea ei. S-a mai discutat in alta parte dar prea cu povesti si pareri, aici pun varianta scurta: intre 1500 si 2500 ture, pe acceleratie, motorul mergea sacadat, ca si cum nu ar avea destula benzina. Problema a fost simpla. Pipa de pe o bujie era oxidata si arsa si nu mai isi face treaba deloc. A fost masurata cu aparatul. Asadar, nu tot timpul benzina e de vina. Ci apa, varsta si econmia tarii. Spor la verificat starea pipelor si bujiilor. 2,1 litri. pornesti motoru, lasi minim 10 min, opresti, pui pe central, astepti 2-3 min, verifici. Va multumesc pentru informatii, asa voi face. Da, daca poti sa-mi trimiti manualul, ar fi perfect. Adresa de email este : infocod01@yahoo.com Mersi mult si raman dator cu o bere . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 Ai mail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikail Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 tks, mi-a dat cineva un parbriz de Burgman(spart la un colt) incerc sa-l adaptez,,, daca nu merge voi incerca totusi cu un plexiglas... De ceva vreme zic ca-mi cumpar o bucata de plexiglas pentru a-mi prelungi parbrizul. Azi am reusit. Am gasit intr-un magazin de bricolaj bucati mici. Dimensiune 25x50cm, grosime 2 mm ceea ce a facut sa se muleze f usor sub parbrizul vechi, fara a fi incalzit... Va mai trebui taiat in lungime si adus la rotund, dar momentan n-am avut nimic la indemana. Sincer nu prea vad cu ce ar fi mai ineficient decat cele mai jos enumerate. M-am plimbat putin dar inca nu pot spune prea multe caci ii vremea destul de nasoala si batea vantul din toate partile (abia tineam eu mobra). Dezavantaje (pt. cei mai pretentiosi): se zgarie f usor (dupa cum se vede si in poze), nu-i kappa, ermax, givi etc. Pret: 8 lei Timp de lucru: 10 minute Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Va fi distractiv cu turbulentele create de noul parbriz. Trebuie sa ai in vedere si lucrul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 19, 2013 Admin Share Postat Aprilie 19, 2013 Ne face o deosebita placere sa va confirmam participarea, la prima editie a M.A.N. Romania, a importatorului marcii BMW in Romania, cu un stand de prezentare motociclete si sesiuni de ride test. Motocicletele expuse F700GS, F800GS, F800GT, R1200 GS noul model, K1300 R, f posibil inca doua-trei modele. Dintre acestea, noul R1200GS, impreuna cu F800GS si K1300R vor fi disponibile la ride-test. Vom reveni cu noutati pe masura ce acestea apar. Echipa M.A.N. Romania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 mi se blocheaza frana spate, Dupa ce am dus-o la service si a curatat etrierul, reumplut instalatia cu alt lichid de frana, curatat curatat si verificat pompa de frana tot se bl schimbat in cazul ocheaza. Exista kit de garnituri pentru reparatia etrierului? Clymer spune ca nu se poate interveni ci doar schimbat in cazul in care apar defectiuni... Mecanicul spune totusi ca nu are nicio problema etrierul. Stie cineva de posibilitatea ca discul sau placutele sa isi fi pierdut din propietati si sa se dilate mai mult decat e cazul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 Am mai auzit la un bmw de etrier blocay dar el avea praf la pistonas. Ar trebui dat jos si scos pistonasul, verificate sa stea bine placutele, arcul care tine placutele sa fie bun. Am Mai vazut probleme cauzate de pozitionare placutelor. Si toate le poti face singur cu un set de chei si bere. Pas ca pas trebuie luate toate si verificate sa fie stas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Azi am constatat ca BMW nu mai vinde ulei 20W50 pt motociclete!!!...au standardizat oferta de uleiuri, si exista doar doua feluri de uleiuri pt moto..sau asa am inteles eu.. idea e..ca nu pot cumpara de la BMW doar 15w50 si la pret dublu de pana acum peste 80 lei litrul... Voi ce ulei ati bagat anul acesta? stiu ca e intrebare "stupida" intr-un topic de 210 pagini.... anul acesta poate e alta oferta la uleiuri fata de alti ani..:-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Azi am constatat ca BMW nu mai vinde ulei 20W50 pt motociclete!!!...au standardizat oferta de uleiuri, si exista doar doua feluri de uleiuri pt moto..sau asa am inteles eu.. idea e..ca nu pot cumpara de la BMW doar 15w50 si la pret dublu de pana acum peste 80 lei litrul... Voi ce ulei ati bagat anul acesta? stiu ca e intrebare "stupida" intr-un topic de 210 pagini.... anul acesta poate e alta oferta la uleiuri fata de alti ani..:-) Poti incerca un Fuchs Silkolene 20W50, e destul de ok la pret (pe la vreo 30-35 ron litrul) si e de calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Cu Fuchs sau cu Delikat ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Tocmai ce am cumparat castrol 15-50. Tot din asta am avut si motorul se comporta bine cu semi. Am folosit 2 ani si 10-40 si la fel de bun a fost. De la anul, locul de unde cumparam castrol nu mai aduce, deci o sa trec pe motul, ca asta il au. Oricum schimb uleiul la sezon nou, indiferent de km. spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Am de vanzare un set de roti cu discuri de frana si cauciucuri aproape noi,le-am folosit cand nu aveam si motor de coclauri.Pe rotile originale am pus cauciucuri cu crampoane iar pe astea cauciucuri de strada.Cand aveam o iesire pe soasea mergeam cu ele,cand era de endureala foloseam setul cu crampoane.In toamna anului trecut le-am incaltat cu Pirelli Scorpion MT 90 cu care am mers cam 1300 Km. Acum mi-am luat motor de coclau iar F-ul il pastrez doar pentru strada.Vand rotile ca sa-mi iau cauciucuri pt amandoua. Scorpionul spate l-as putea pastra ca e tot pe 17" dar fata e pe 18" iar roata mea originala e pe 19".Asadar pot vinde si separat jantele de anvelope. http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-second-hand-jante+discuri+de+franaroti+complete+sau+doar+anvelope+pirelli+scorpion+aproape+-190537.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 (editat) Am inceput cateva lucrari de intretinere la motocicleta.Este dezmembrata in proportie de 50%. Curatat carburatoare. Schimbat rulmenti conici jug. Service telescoape fata (simeringuri, ulei). Prima problema intampinata a fost la carburatoare .Membrana din carburatorul stanga are 3 fisuri iar cea din dreapta o fisura . Fisurile le-am lipit (umplut) cu adeziv Bison ,un amestec din doua seringi foarte rezistent ,special pt plastic si cauciuc. Nu prea ma pricep cum lucreaza aceste membrane .Credeti ca va rezista o perioada .Am facut proba fara motorul pornit si se aude cum face presiune (vacum). Ciudat ca motorul functiona bine (sau asa credeam eu),pornea ok se tura fara probleme . Editat Mai 9, 2013 de Ninu 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Am inceput cateva lucrari de intretinere la motocicleta.Este dezmembrata in proportie de 50%. Curatat carburatoare. Schimbat rulmenti conici jug. Service telescoape fata (simeringuri, ulei). Prima problema intampinata a fost la carburatoare .Membrana din carburatorul stanga are 3 fisuri iar cea din dreapta o fisura . Fisurile le-am lipit (umplut) cu adeziv Bison ,un amestec din doua seringi foarte rezistent ,special pt plastic si cauciuc. Nu prea ma pricep cum lucreaza aceste membrane .Credeti ca va rezista o perioada .Am facut proba fara motorul pornit si se aude cum face presiune (vacum). Ciudat ca motorul functiona bine (sau asa credeam eu),pornea ok se tura fara probleme . schimbale'...nu sunt scumpe.scapi de probleme ulterioare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Salutare! Azi era sa dau de dracu, bine ca n-am dat! Dupa ce am mers cu ea pe niste coclauri, am constatat ca boltul de prindere al amortizorului spate, ala de jos, era sectionat. Partea din stanga nu mai era, era in dreapta se mai tinea in doi cm de bolt. Asta am vazut dupa ce am bagat o surubelnita in gaura aia care, in mod normal, era astupata de surub. Bun! Am incercat sa-l scot normal, cu dornul si ciocanul, nu voia. Am constat dupa ca nici nu avea cum sa iasa pentru ca pe dreapta avea filet in urechile amortizorui. Cum la suprafata mai erau cam 2 mm de filet, nu aveam cum sa-l prind. Asa ca m-am dus la un service, sa sudeze un surub pe el ca sa-l desfacem ulterior, eu nefiind posesor de aparat de sudura la bloc. Cu chiu cu vai, a iesit dupa trei ore. S-a inlocuit cu altul. Pana aici e bine. Daca tot era semidesfacuta pe dedesupt mi-am adus aminte de surubul de reglare din amortizor, tot ala de jos, si m-am gandit sa vad cum functioneaza. Nu a functionat! Dupa cateva reprize de fortat surubelnita, s-a rotit, timid. Amcontinuat cateva ture si am zis ca-i destul, sa-l strang la log. Pauza! Nu se mai strangea deloc. Am iesit cu ea pe strada si am constat ca e un fel de barca. Nu bun. Dupa aia am vazut ca daca surubelul ala e bagat in amortizor, sta tare. Am improvizat un colier zdravan si l-am strans ca sa stea bagat, plus o saiba groasa. Acum, intrebarea este urmatoarea: se mai poate rezolva ceva cu surubelul ala sau imi trebuie un nou amortizor? In cazul al doilea, stie care ceva de un amortizor in toate apele lui, daca se poate de Dakar? Multumesc anticipat pentru rabdare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 (editat) Prima problema intampinata a fost la carburatoare .Membrana din carburatorul stanga are 3 fisuri iar cea din dreapta o fisura . Daca membranele sunt cele din imagine (cod: 13 11 2 343 392) mai bine le schimbi, daca tot ai dat jos carburatoarele. Eu am dat aproximativ 60 lei pe ele. LE: cred ca am facut o confuzie intre garnitura si membrana :-? Editat Mai 10, 2013 de petrilacocuz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 (editat) sigur le-ai incurcat. membranele sunt o idee mai scumpe 100 bucata. de la bavaria. vin cu o intrebare... stie cineva daca se potriveste senzorul de presiune ulei de la pegaso la f650? am pus si o poza a senzorului de presiune ulei de la pegaso. cap de 13 zice tipul care il vinde Editat Mai 10, 2013 de lwiq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Decat unul second, mai bine mergi cu cel vechi la un magazin de piese auto si gasesti unul corespunzator. Stiu pe cineva care a pus pe un 650 dakar un senzor de golf 3 parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.