Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

am nevoie de un releu regulator,cine ma poate ajuta?eventual cu un sfat?

Daca esti sigur ca releul e dus, tot ce trebuie sa faci e sa il schimbi (inainte de asta poti verifica sa nu ai contacte imperfecte la mufele releului, scurtcircuite, eventual sa pui de la un coleg un releu bun si sa vezi daca iti indica valorile corecte cand il masori cu multimetru). Pe mine m-a costat anul trecut 500 lei - OEM.

Vei primi sfaturi ca il poti inlocui cu o chinezarie sau alte variante, care nu te vor tine mai mult de 1.000 km, cel putin pe mine nu m-au tinut, in + risti sa iti strici si CDI-ul.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pentru sfaturi,mecanicul spune ca e releul de vina.Moare motorul la turatii mici si apoi porneste foarte greu.

In mare, cu motorul si toti consumatorii porniti (lumini, semnalizare, stop frana, claxon, manere incalzite daca ai) masurand la bornele bateriei cu un multimetru, ar trebui sa ai valori cuprinse intre 13.5 - 15. Ce-i sub/peste aceasta valoare ii cam problematic.

 

Uite aici vei gasi o intreaga poveste despre releul de incarcare: http://f650.ro/forum/viewtopic.php?f=28&t=177&sid=6f0f5fa94ffa18aeb1ce39cb88e9b584

Spor la citit!

 

aaa... Motocicleta mea prezenta fix aceleasi simptome care le avea cand era releul dus in momentul in care aveam apa in carburatoare. Carburatoarele le poti goli in 3-4 minute cu ajutorul unei surubelnite, desfacand 2 suruburi.

Bafta!

Editat de petrilacocuz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva un telescop spate de F650 din 95?

 

Mi s-a rupt o ureche de prindere acum 2 saptamani, am refacut piesa cu problema dar se pare ca erau si ceva probleme la telescop si trebuie sa-l schimb. Nu imi trebuie neaparat originalul deci poate sa fie si aftermarket atata timp cat se comporta ca cel original si are reglaj.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am nevoie de un releu regulator,cine ma poate ajuta?eventual cu un sfat?

 

vreo 500 de lei la bavaria sau 390 la Dilly unul compatibil facut in uk.

 

Mai ai si varianta chinezariilor pe la 100-200 de lei dar nu garantez ca merg mai mult de 1leu/km. Si la banii astia iei taxiul.

Editat de melciu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa va spun si eu o poveste inceputa acu 2 saptamani, pentru ca prea ma plictisesc.

Cum ma uitam eu asa la motor si cum il simteam, am zis ca iaca a venit vremea sa schimb kitul de lant (intins inainte de un drum de ~600 de KM si la destinatie era larg, musca din patina de cauciuc de pe bascula in mod serios--apropo, de unde pot lua/face asa ceva?). Am gasit kit DID 520VX la un pret de senzatie, 400 de lei tot kitul. Pentru cine are nevoie, linkul aici.

Bun, vine coletul si merg la mester sa facem operatiunea. In timpul operatiunii m-am pricopsit si cu un Heidenau K60 pe spate, ca al meu cauciuc era in moarte clinica de mult. La final, arata totul de vis. Dar am zis ca daca tot sunt la mester, sa mai faca el una alta. Si am zis sa masoare nitel compresia. Si ii da cam 6.... Da, stia omu ca are decompresor centrifugal, a fost masurata in regula. Am hotarat de comun acord ca e cazul ca motorul sa fie "deflorat", pentru prima data dupa 58.002 Km. Zis si facut, se pune nenea mecanic pe treaba.

Dupa 2 zile (bancul de lucru era ocupat atunci cu alt motor) ma suna si imi spune sa trec pe la el, ca e desfacut. In urma analizei s-au constatat urmatoarele: supapele de admisie erau ceau-ceau serios, nici vorba de rectificare, erau ca foaia de hartie la buza. Ne mai uitam la altele si nimic nu pare nasol, chiar dimpotriva. Supapele de evacuare aratau impecabil, pistonul perfect ca si camasa, segmentii relativ bine (doar primul, cel de compresie merita o privire mai atenta).

Tinand cont de faptul ca nu s-au reglat niciodata supapele in 58.000 Km, eu zic ca pierderile sunt chiar acceptabile. E drept motorul a mers pe ulei bun, Motul 5100 15W50 de cand a intrat in Romania (2005). La mine e de doar un an, dar am continuat traditia smile.gif.

Daca tot e motorul desfacut, am hotarat sa mai schimb urmatoarele, pe langa supapele de admisie: simeringuri la supape si segmenti. Cum la BMW nu exista kit de reparatie pt segmenti (adica toti segmentii noi sunt la cota 0, indiferent dupa cati Km ii schimbi) am ales o alta varianta. Am comandat un set de segmenti de la Mahle, cu cote ceva mai marisoare decat la cei originali. Am facut asta in ideea ca mai bine mestereste strungarul putin santurile de pe piston (daca e cazul, cotele sunt foarte apropiate) decat sa pun un set la cota 0 (in mintea mea s-a nascut ideea ca daca am o toleranta prea mare la segmenti, e posibil sa stric piston/camasa, asa ca am ales varianta mestesugareasca). Saptamana viitoare trebuie sa imi vina garnitura de chiulasa. Tot saptamana viitoare tre sa vina si chiulasa de la rectificat si curatat (foarte foarte putine zone cu depuneri de calamina) si in fuctie de cat de repede se misca strungarul (e treaba migaloasa, daca tre sa umble e vorba de zecimi sau sutimi de mm), sper ca pe weekend sa ii dau prima cheie :)

O sa se curete si carburile, care sunt extra jegoase (sa traiasca MOL...), lichid nou de racire (evident) si de frana. Nu aveam mari probleme cu pornirea, mai ales pe caldurile astea (cand aveam, banuiam clapeta de soc), nu imi minca deloc ulei (segmentul de ungere era brici), in mers se comporta exemplar, dar uite ca la testul de compresie a picat. Si bine a facut, pt ca in concediu ma urcam pe ea si puneam degetul pe harta biggrin.gif. Acum o sa pot face asta cu mult mai putin stres, fiindca am vazut cu ochii mei cum sta treaba.

Ca si recomandare de final, tre sa va zic ca un test de compresie nu strica niciodata, sunt 50 de lei bine cheltuiti, aduc linistea sufleteasca wink.gif. Insa atentie, NU faceti ca mine, adica sa mergeti IN MIJLOCUL SEZONULUI! pow.gif O sa pierd in total aproape 3 saptamani, toate cu vreme perfecta de motociclit. Am pierdut si primul BMW Camp, si vreo 2 excursii frumusele... dar asta e farmecul motoarelor, au personalitate proprie si daca le-o respecti, or sa iti intoarca favorul inzecit (acu il ung pe Donar pe la rulmenti, sa se simta bine si sa fie baiat de treaba pt ce va sa vina ricky.gif )

 

V-am wave.gif si toate bune!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de consum: pe primii 300km am scos 4.8 (mers 100 - 110km/h, cu a tura de 1min la 130km/h) - singur, fara bagaje. pe urmatorii 580km am scos mai mult ~ 5,3, acelasi stil de mers (mai mult 110km/h decat 100) dar pe un traseu virajat (clisura Dunarii) (cu un rezervor am mers 340km pana am intrat pe rezerva). sunt in limitele normale din cate am citit (4,2 nu cred ca o sa scot vreodata - scria cineva ca a scos acest consum cu muuuulte posturi in urma).

 

A mea consuma constant 4,1%, afara, singur (85 kg) si cu bagaje (topcase+coburi pline). Ce e mai ciudat e faptul ca ii place enorm la viteza constanta de 140 km/h si consumul este acelasi. In alta ordine de idei, BMW-ul pretenei, 1200 GS, mananca 5,2% afara, in aceleasi conditii, doar ca ea e mai usoara. Acum, compara si tu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea consuma constant 4,1%, afara, singur (85 kg) si cu bagaje (topcase+coburi pline). Ce e mai ciudat e faptul ca ii place enorm la viteza constanta de 140 km/h si consumul este acelasi. In alta ordine de idei, BMW-ul pretenei, 1200 GS, mananca 5,2% afara, in aceleasi conditii, doar ca ea e mai usoara. Acum, compara si tu!

 

Daca tie iti consuma BMW F650 clasic pe carburatie 4,1 cu bagaje si 140 constant jur ca iti dau 10.000 de euro pe el, il desfac si-l mananc bucata cu bucata fara paine sau mustar.

 

Daca iti consuma 6 la 140 tot ii dau o limba pe cauciucuri. vezi ca ai vitezometrul stricat, poate cu vreo 50 km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tie iti consuma BMW F650 clasic pe carburatie 4,1 cu bagaje si 140 constant jur ca iti dau 10.000 de euro pe el, il desfac si-l mananc bucata cu bucata fara paine sau mustar.

 

Daca iti consuma 6 la 140 tot ii dau o limba pe cauciucuri. vezi ca ai vitezometrul stricat, poate cu vreo 50 km/h.

Foarte tare replica : )))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La maneta de acceleratia, cablul de acceleratie se prinde de maneta in o "ureche" de plastic.

Am observat ca exista doua pozitii (urechi), si din cate am inteles una este pentru varianta limitata la 33hp a F650-ului.

Am impresia ca a mea este pusa pe pozitia incorecta... poate cineva sa desfaca blocul cu butonul de pornire si sa faca o poza?

 

Sunt doar 2 inbusuri de desfacut, dureaza 2 min :)

Daca nu stiti despre ce e vorba o sa pun o poza, sa vedeti cum e la mine.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea consuma constant 4,1%, afara, singur (85 kg) si cu bagaje (topcase+coburi pline). Ce e mai ciudat e faptul ca ii place enorm la viteza constanta de 140 km/h si consumul este acelasi. In alta ordine de idei, BMW-ul pretenei, 1200 GS, mananca 5,2% afara, in aceleasi conditii, doar ca ea e mai usoara. Acum, compara si tu!

cum poti sa calculezi cu asa precizie? la un rezervor asa de mic, de unde stii ca la alimentare pui exact pana la acelasi nivel ca si ultima data?!? mai ales ca partea de sus a rezervorului este larg si se poate alimenta +/- 1 litru fara sa observi diferenta de nivel prea mare :friends:

si eu am observat ca merge cel mai bine cu cat este mai turata..peste 4000 rot/min...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La maneta de acceleratia, cablul de acceleratie se prinde de maneta in o "ureche" de plastic.

Am observat ca exista doua pozitii (urechi), si din cate am inteles una este pentru varianta limitata la 33hp a F650-ului.

Am impresia ca a mea este pusa pe pozitia incorecta... poate cineva sa desfaca blocul cu butonul de pornire si sa faca o poza?

 

Sunt doar 2 inbusuri de desfacut, dureaza 2 min :)

Daca nu stiti despre ce e vorba o sa pun o poza, sa vedeti cum e la mine.

Multumesc!

 

Am revenit si cu poza.

post-60366-0-39422600-1343287423_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca are vreo importanta atita timp cit nu ai joc in mansonul de acceleratie. Probabil ca e facut asa in cazul in care ai un cablu mai lung sau mai scurt pe care nu-l poti regla din camasa sa-l pozitionezi la alta gaura. Nu vad cu ar putea restrictiona/derestrictiona motorul pozitia cablului de acceleratie. Cel mult ar sta acelerata la ralanti daca-l pui la gaura mai departata, atita tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum poti sa calculezi cu asa precizie? la un rezervor asa de mic, de unde stii ca la alimentare pui exact pana la acelasi nivel ca si ultima data?!? mai ales ca partea de sus a rezervorului este larg si se poate alimenta +/- 1 litru fara sa observi diferenta de nivel prea mare :friends:

si eu am observat ca merge cel mai bine cu cat este mai turata..peste 4000 rot/min...

 

Asta cu turatul am observat-o si eu. Schimbam undeva imediat dupa 3000 si o ajutam din ambreiaj destul de mult. Am citit de schimbatul la 4000 si amm incercat si am observat o schimbare cam de 0,5/100 in aceleasi conditii de functionare.

 

Un consum instantaneu facut la modeul nostru nu functioneza. Daca ii tin furtunul in rezervor si bag automat sare undeva destul de sus. Daca insa trag furtunul un pic mai sus si pun manual mai intra cam 2 - 2.5 litri in rezervor. Daca ii faci un consum dupa doar 100 de km poate sa te insele destul de tare.

 

In schimb folosesc o aplicatie in care bag toate alimentarile (chiar si alea de urgenta de la lukoil de 2 litri sa ajung la prima benzinarie serioasa) de vreo 2 luni incoace.

 

Consumul a variat de la 4.6 afara, singur cu putine bagaje la 7.1 in oras pe caldurile cele mari si stat mult pe loc prin centru in aglomeratii multe. PLus bagat vreo 100 de km mers doar a 2-s pe centura in zonele aglomerate unde aveam 2 coloane si nu am mers mai sus ca nu stiam care se misca.

 

La ultima alimentare consumul mediu a fost de 5,7, 50% afara, 50% in oras (lucrez la 7 km de oras si mai fac cam 7 km pana la iesire).

Asta inseamna 5.417 consum mediu general in conditii de 50% - 50% ocazional iesind 200-300 de km in afara.

Bag in medie in ea 10.95 si fac 199.86 (da stiu ca sunt exacte, imi da asta rezultatele)

Va recomand ceva similar pentru ca poti observa diferentele mari de pret la combustibil plus ca poti diagnostica o problema care incepe sa se arate daca graficul o ia catinel sus sau jos. Astept sa vad cum se schimba treaba cand o da frigul. Ma bag si cheltuielile de intretinere si imi da un cost de .45 ron/km de utilizare.

 

dupa cum bine a observat Ivan, acolo e vorba de 0.45 Ron. La 45 de ron bagam lacrimi de pui de panda in loc de benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un parbriz pt un '94 unde as putea gasi, am incercat la kappa dar abia dupa 10-15 Septembrie ma pot servi, alte surse mi-ar fi de folos. M-ar interesa si o priza de 12V, cele de la Louis sunt bune?

Editat de 2M.R.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un parbriz pt un '94 unde as putea gasi, am incercat la kappa dar abia dupa 10-15 Septembrie ma pot servi, alte surse mi-ar fi de folos. M-ar interesa si o priza de 12V, cele de la Louis sunt bune?

Tot pe louis: http://www.louis.de/_301fb51ca9a34f00262538709ac10c188f/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=&wgr=0&origin=bikedb&typ_id=F650&list_total=51&anzeige=0&page=5&artnr_gr=10008990

 

Sau, daca nu tii la estetic, ai varianta din imagine (mentionez ca n-am incercat inca, dar proprietarul mobrei din fotografie zicea ca ii ok).

post-55237-0-91058300-1343690634_thumb.jpg

post-55237-0-65411800-1343690640_thumb.jpg

post-55237-0-65283600-1343690645_thumb.jpg

post-55237-0-65379400-1343690651_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci pt. informatie, o intrebare mai am: am coburi pe care au fost puse niste sidecase Hepco-Becker, eu as vrea sa cumpar 2 Givi, se potrivesc prinderile sau trebuie sa mai fac modificari ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tie iti consuma BMW F650 clasic pe carburatie 4,1 cu bagaje si 140 constant jur ca iti dau 10.000 de euro pe el, il desfac si-l mananc bucata cu bucata fara paine sau mustar.

 

Daca iti consuma 6 la 140 tot ii dau o limba pe cauciucuri. vezi ca ai vitezometrul stricat, poate cu vreo 50 km/h.

 

Te astept cu banii, mustarul e din partea casei. Daca era vitezometrul meu stricat, adica daca e, cum iti explici ca la fel arata si pe 1200 GS, nou, cu care merg in tandem tot timpul? Inainte sa mai dai replici de genul asta, citeste mai atent si, eventual, curata-i carburatoarele, filtrul de aer, bujiile, uleiul, ma rog, cam tot. Peste o saptamana plecam in Grecia, tot cu doua vitezometre stricate, si iti spun pe urma cat au consumat. dar le-am facut calculul impreuna de 5%.

 

cum poti sa calculezi cu asa precizie? la un rezervor asa de mic, de unde stii ca la alimentare pui exact pana la acelasi nivel ca si ultima data?!? mai ales ca partea de sus a rezervorului este larg si se poate alimenta +/- 1 litru fara sa observi diferenta de nivel prea mare :friends:

si eu am observat ca merge cel mai bine cu cat este mai turata..peste 4000 rot/min...

 

Calculul l-am facut prin ceea ce-mi indica pompa de benzina de la PECO, nu nivelul rezervorului. Adica merg 200 km si ii fac plinul pana la buson, pana sus. Pe urma, la fel. Si vad cat imi arata pompa. Acum, dupa atatea drumuri, o opresc la 250 km-300 km si ii fac plinul. Dar diferenta e constanta de un litru intre 650 si 1200 la drum lung. Ca doar cu asta ne ocupam! Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. Am si eu nevoie de un lant anti-furt de cam 1 m - 1,2 m. Imi puteti recomanda ceva? \

 

PS. proaspat posesor de F650st :) Exista vreo intalnire a posesorilor de F650 in Bucuresti?

Salut,

 

Eu am ceva asemanator cu http://www.top-highway.ro/securitate-and-antifurt/3187-locmamss02-mammoth-lant-masiv-cu-lacat-12x12x1m.html

 

Din ce cunosc nu exista o intalnire a posesorilor de F650.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te astept cu banii, mustarul e din partea casei. Daca era vitezometrul meu stricat, adica daca e, cum iti explici ca la fel arata si pe 1200 GS, nou, cu care merg in tandem tot timpul? Inainte sa mai dai replici de genul asta, citeste mai atent si, eventual, curata-i carburatoarele, filtrul de aer, bujiile, uleiul, ma rog, cam tot. Peste o saptamana plecam in Grecia, tot cu doua vitezometre stricate, si iti spun pe urma cat au consumat. dar le-am facut calculul impreuna de 5%.

 

 

 

Calculul l-am facut prin ceea ce-mi indica pompa de benzina de la PECO, nu nivelul rezervorului. Adica merg 200 km si ii fac plinul pana la buson, pana sus. Pe urma, la fel. Si vad cat imi arata pompa. Acum, dupa atatea drumuri, o opresc la 250 km-300 km si ii fac plinul. Dar diferenta e constanta de un litru intre 650 si 1200 la drum lung. Ca doar cu asta ne ocupam! Asfalt uscat!

 

banii nu-i am, dar la mancat motorul ala ma bag si eu.... 4.1%... hai ma, ca nu suntem copii... si la 140 la ora. moto meu cu, carburatia facuta, membrane noi pe el, filtru curatat, bujii noi, ulei semi Motul si tot nu scad sub 4.6% (la 90-100km/h).. cu reglajul la cuiul poantou pt consum. dupa 110km/h sare bine de 5%. daca e cineva care a mai auzit de asa consum.. nu zic care a avut asa consum sa ne dea de stire. aaa... sigur nu e modelul dupa 2001? :D

 

la un calcul simplu, cu un consum de 4.1% ar trebui sa faci usor peste 400km fara sa alimentezi... :dropsmilie:

Editat de lwiq
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...